25 stycznia 2019
Większość przedsiębiorców w Polsce słyszała, że od 25 maja 2018r. obowiązują przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych – zwane powszechnie RODO.
07 stycznia 2019
Z artykułu dowiesz jak tworzyć bardziej efektywne witryny i kampanie reklamowe. Wszystko dzięki analizie wyników badań na temat psychologii kolorów.
15 listopada 2018
Poza atrakcyjną ofertą, w Twoim e-sklepie muszą znaleźć się też ogólne informacje o firmie – co oferuje, jak długo działa, czy jest godna zaufania. Zobacz, jak opisują swoją działalność najlepsze polskie sklepy internetowe.
17 października 2018
Jak każdy biznes jest inny tak każdy sklep internetowy jest inny i ma inne cele do osiągnięcia aby przyniosły zysk. Dla jednego będzie to sprzedany towar, dla innego pobrana aplikacja a jeszcze dla innego zapisanie się na szkolenie. Dla jeszcze innych form biznesu będzie to tylko zobaczenie kontaktu. W tym artykule przedstawimy najpopularniejsze cele dla sklepu internetowego.
17 września 2018
W internetowych sklepach spożywczych schowek pełni funkcję listy zakupów. W sklepach z pasmanterią, krawcowe w schowkach tworzą bazę potrzebnych produktów, a dopiero wtedy, gdy zbierze się ich więcej, składają zamówienie. W sklepach odzieżowych do schowka trafiają rzeczy klientek, które są łowczyniami promocji i czekają na sezonowe promocje. Mogłabym tak wymieniać i wymieniać… ale co z Twoim sklepem? Na początku trochę teorii, a potem przykłady konkretnych działań. Zapraszam do lektury!
27 sierpnia 2018
Raporty Odbiorcy pomagają zorientować się, jak najwięcej o użytkownikach. Gdzie są oraz jak często, jak długo i na jakich urządzeniach korzystają z Twoich treści. Za pomocą raportów Odbiorcy możesz dowiedzieć się, kto korzysta z Twoich treści.
24 sierpnia 2018
Aby prawnie zastrzec nazwę Twojej firmy lub domeny internetowej oraz znak graficzny, musisz zarejestrować te elementy jako znak towarowy. Dzięki naszym 5 wskazówkom procedura zastrzegania znaku towarowego nie będzie dla Ciebie tajemnicą. Z artykułu dowiesz się m.in.: Gdzie możesz zarejestrować swój znak towarowy? Jak wygląda i ile kosztuje taka procedura?
19 lipca 2018
Raporty Zachowanie pomagają zorientować się, jak użytkownicy korzystają z Twojej witryny lub aplikacji. Możesz sprawdzić, ile ekranów i w jakiej kolejności oglądają użytkownicy podczas jednej sesji oraz jak długo trwa typowa sesja. Możesz też sprawdzić statystyki innych działań, które są wyjątkowe dla Twojej witryny lub aplikacji, takich jak rekomendacje społecznościowe, kliknięcia reklam czy odtworzenia wideo. W raportach Zachowanie w widoku aplikacji możesz też sprawdzić liczbę zarejestrowanych błędów technicznych, w tym awarii aplikacji, oraz jak długo ładują się poszczególne elementy aplikacji.
02 lipca 2018
Coraz częściej myślisz o identyfikacji wizualnej Twojego sklepu? Chciałbyś rozpocząć współpracę w tym zakresie, ale nie wiesz, od czego zacząć? W artykule rozwiewamy Twoje wątpliwości. Z artykułu dowiesz się m.in.: Co to jest identyfikacja wizualna i z czego się składa. Czego wymagać od agencji lub grafika, którzy wykonują identyfikację wizualną dla Twojej firmy. Dlaczego warto dodać do identyfikacji wizualnej sklepu projekty opakowań.
01 czerwca 2018
W kolejnym artykule o identyfikacji wizualnej nie chcemy Cię przekonywać, że potrzebujesz takiego dokumentu. Przeczytaj wszystkie nasze argumenty i sam zdecyduj jak ważny jest dla Ciebie wizerunek firmy, a co za tym idzie jej sukces. Z artykułu dowiesz się m.in.: Co to jest księga identyfikacji wizualnej. Jakie elementy zawiera ten dokument. Dlaczego warto w nią zainwestować.
19 maja 2018
Strategia marki to wciąż niedoceniany element szerszego planu budowania, spełniającego wszystkie wymagania klientów sklepu. Powodem tego może być pewien poziom abstrakcyjności, z jakim wiąże się definiowanie marki, jej wizji, grupy docelowej czy USP. Postanowiliśmy ułatwić Ci to zadanie i przedstawić 10 narzędzi – szablonów i aplikacji – dzięki którym dowiesz się, jakie informacje są Ci niezbędne i gdzie je uzyskać.
12 kwietnia 2018
Dlaczego dzięki kolorowi klienci łatwo mogą zapamiętać naszą markę? Przede wszystkim ze względu na szybką percepcję. Barwy postrzegamy automatycznie, bez wysiłku mózgu. Taka szybkość odbioru nie jest możliwa w przypadku bardziej skomplikowanych znaków, jak logo lub nazwa firmy. Warto to wykorzystać. Kolejnym elementem jest uniwersalność koloru, który występuje praktycznie w każdym obiekcie. Jeśli uda nam się sprawić, że nasza firma będzie kojarzona z kolorem, z łatwością stworzymy Key Visual.
Co mówią o nas klienci