Social Media - Facebook, Instagram, Pinterest

Planowanie stories na Instagramie i Facebooku – czy to możliwe?

Planowanie stories na Instagramie i Facebooku – czy to możliwe?

06 września 2022

Wyobrażasz sobie prowadzenie social media bez dodatkowych narzędzi, takich jak chociażby Canva czy Creator Studio, dzięki którym można planować posty z wyprzedzeniem? Ja przyznam szczerze, że nie. Takie aplikacje pozwalają przecież zaoszczędzić czas, dokładnie rozplanować terminarz, a także dają sporo luzu. Aby zachować ciągłość publikacji, nie trzeba martwić się dodawaniem postów w weekend czy będąc na urlopie. Dużą swobodę w zarządzaniu profilami dałaby również możliwość planowania relacji na Instagramie oraz Facebooku. W tym artykule pokażę Ci, czy planowanie stories w mediach społecznościowych możliwe!

czytaj dalej

Przedstaw swoją firmę w 150 znakach, czyli jak napisać bio na Instagramie

Przedstaw swoją firmę w 150 znakach, czyli jak napisać bio na Instagramie

31 sierpnia 2022

Instagram to platforma społecznościowa, na której masz bardzo ograniczone możliwości, jeśli chodzi o przedstawienie swojej firmy czy przedsiębiorstwa. Na Facebooku jesteś przecież w stanie dodać szczegółowy opis działalności, przedstawić jej historię czy chociażby przypiąć na samej górze swojego profilu post informacyjny z nieograniczoną ilością linków w treści. W przypadku Instagrama masz tak naprawdę do dyspozycji głównie biogram oraz okalające go elementy, które można zaliczyć do ogólnego bio o firmie. Jak zatem poradzić sobie z ograniczoną ilością miejsca? Jak napisać bio na Instagramie i jakie elementy warto w nim zawrzeć? Zapraszam Cię na poradnik, w którym zdradzę Ci najciekawsze pomysły oraz wiele cennych wskazówek! Sprawdź!

czytaj dalej

Marketing w social mediach – na co zwrócić uwagę?

Marketing w social mediach – na co zwrócić uwagę?

29 sierpnia 2022

Sprawne zarządzanie marketingiem w social mediach wymaga ogromnego zaangażowania całego zespołu oraz ciągłej pracy związanej z regularnym przygotowaniem i publikowaniem treści, reakcją na opinie użytkowników i raportowaniem swoich działań. Na co należy zwrócić szczególną uwagę podczas procesów marketingowych w social mediach?

czytaj dalej

Content – Twój najlepszy i najtańszy sprzedawca

Content – Twój najlepszy i najtańszy sprzedawca

25 sierpnia 2022

Planujesz uruchomić swój pierwszy sklep internetowy? A może przed Tobą konieczność ponownego przemyślenia swojej strategii sprzedażowej w Sieci? W obu przypadkach czeka Cię wspaniałe wyzwanie. Tworzenie jednej platformy, na którą zaprosisz zarówno kogoś, kto lubi zapachy, kto szuka zwięźle podanych informacji, kto zachwyca się kolorami, jak i kogoś, kto pochłania ciekawe opowieści z całą pewnością jest wyzwaniem.

czytaj dalej

Brief – co musisz o nim wiedzieć?

Brief – co musisz o nim wiedzieć?

02 listopada 2021

Postanowiłeś ruszyć z nową kampanią reklamową albo odświeżyć swój wizerunek w internecie. Zebrałeś oferty od kilku agencji, wybrałeś tę, która najbardziej Ci odpowiadała, i… czekasz na brief. Jednak co to jest brief, jak dobrze go wypełnić i dlaczego jest to tak ważne dla realizacji projektu? Mamy dla Ciebie kilka wskazówek. Zapraszamy do lektury!

czytaj dalej

Optymalizacja reklam na Facebooku i Instagramie

Optymalizacja reklam na Facebooku i Instagramie

22 października 2021

Stworzenie reklamy to nie koniec procesu tworzenia całej kampanii. Kluczowa jest optymalizacja, czyli ciągłe dążenie do osiągania coraz lepszych wyników naszych reklam. Zawsze jest miejsce na pole do poprawy. Z drugiej strony należy pamiętać o tym, że na drodze optymalizacji znajdziemy optymalne rozwiązania, które będą działały. Dlatego część budżetu należy zawsze przeznaczać na sprawdzone już rozwiązania, a część na testy. Jak zatem optymalizować, a przede wszystkim robić to dobrze? 

czytaj dalej

Google Ads vs Facebook Ads – co oferują, jak działają i jak się przez nie reklamować?

Google Ads vs Facebook Ads – co oferują, jak działają i jak się przez nie reklamować?

27 września 2021

Systemy reklamowe Google Ads i Facebook Ads są zdecydowanie najpopularniejszymi systemami reklamowymi w internecie. Dzięki nim możemy wyemitować reklamę we wszystkich najważniejszych miejscach w internecie i zrobić to na różne sposoby. Podczas reklamować się w sieci stajemy również przeważnie przed dylematem, który system reklamowy wybrać jeśli nigdy tego nie robiliśmy. W tym tekście opisujemy dokładnie oba systemy reklamowe, prezentujemy co mają do zaoferowania, a także podpowiadamy jak działają i na który z nich warto zdecydować się w konkretnej sytuacji. Zatem, przyjrzyjmy się konfrontacji - Google Ads vs Facebook Ads!

czytaj dalej

Skąd brać zdjęcia  na bloga, stronę, Facebooka, Instagrama – czyli 5 sposobów na pozyskanie contentu zdjęciowego

Skąd brać zdjęcia na bloga, stronę, Facebooka, Instagrama – czyli 5 sposobów na pozyskanie contentu zdjęciowego

15 września 2021

nikalny content w social mediach i na stronie internetowej powinien być podstawą strategii każdej marki, której zależy na budowaniu swojego wizerunku i jednocześnie dawaniu wartości odbiorcom. Poza treściami, których ogromnego znaczenia nie da się podważyć, niezwykle istotne są także towarzyszące im grafiki. To właśnie strona wizualna postów w mediach społecznościowych oraz materiałów na blogu czy stronie może pokazać Twoją firmę i produkty od zupełnie innej strony. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, skąd brać zdjęcia na bloga, Facebooka i Instagrama, a także do innych kanałów, dzięki którym Twoja marka będzie się wyróżniać!

czytaj dalej

Jak pisać posty i treści do reklam na Facebooku i Instagramie?

Jak pisać posty i treści do reklam na Facebooku i Instagramie?

24 sierpnia 2021

Jeśli tworzenie postów do mediów społecznościowych jest dla Ciebie proste niczym bułka z masłem, prawdopodobnie robisz coś źle. Mogłoby się wydawać, że im szybciej, tym lepiej, bo przecież z każdym kolejnym postem stajesz się coraz lepszym specjalistą. To oczywiście fakt - doświadczenie jest ważnym elementem, który może poprawić jakość tworzonych komunikatów i grafik. Nie oznacza to jednak, że projektowanie contentu do mediów społecznościowych powinno kiedykolwiek stać się rutynowym zadaniem, do którego podchodzisz bez głębszego zastanowienia. Zwróciłeś uwagę, że użyłam słowa “projektowanie”? Nie odnosi się ono tylko do grafik, a warto zwrócić na nie uwagę także podczas tworzenia dobrego copy. Jak pisać posty na Facebooku czy Instagramie? Czytaj dalej, aby poznać wskazówki, które pozwolą Ci stworzyć wysokiej jakości posty do social mediów.

czytaj dalej

Darmowe aplikacje, dzięki którym przeniesiesz swoje Insta Stories na wyższy poziom

Darmowe aplikacje, dzięki którym przeniesiesz swoje Insta Stories na wyższy poziom

18 sierpnia 2021

Prowadząc swój profil firmowy na Instagramie, zapewne co jakiś czas publikujesz Insta Stories. Wiem, że tworzenie takich treści wymaga nieco zachodu. Na szczęście istnieje kilka ciekawych, i co najważniejsze darmowych aplikacji, dzięki którym kreowanie relacji na Instagramie stanie się łatwe, szybkie i przyjemne! Do tego ostateczny materiał zaskoczy niemalże każdego! Poznaj zatem moje dzisiejsze zestawienie! Pokaże Ci w nim darmowe aplikacje do Instastory, dzięki którym przeniesiesz swoje instagramowe relacje na wyższy poziom!

czytaj dalej

Konkurs na Instagramie – case study Eco&Fit

Konkurs na Instagramie – case study Eco&Fit

08 lipca 2021

Organizacja konkursu w social mediach przez wielu nie jest uważana za najłatwiejsze zadanie. Po pierwsze potrzebny jest jasny cel, jaki marka chce osiągnąć. Po drugie pomysł na zadanie, które będzie na tyle atrakcyjne, że znajdą się osoby chętne do wykonania go. Po trzecie konieczne jest sprawdzenie, czy założenia konkursu są zgodne z zasadami platformy, którą planujemy wykorzystać. Nie zapominajmy także o nagrodzie - jeśli nie będzie wystarczająco atrakcyjna, nie zachęci do wykonania zadania konkursowego. Dobrze przeprowadzony konkurs potrafi jednak rozwinąć markę w sposób, który często nie jest możliwy do osiągnięcia innymi metodami.

czytaj dalej

Niestandardowy dział o firmie. Jak się wyróżnić?

Niestandardowy dział o firmie. Jak się wyróżnić?

22 czerwca 2021

Zakładka „O nas”. Dla jednych to strona, której nikt nie odwiedza i na którą po prostu nie warto tracić czasu. Albo, którą się ma, bo tak trzeba. Ale wtedy tworzy się ją w oparciu o popularny szablon. Dla innych, i tych jest znacznie mniej, to zakładka, którą warto dobrze przemyśleć. Bo ma w sobie potencjał.

czytaj dalej

Co mówią o nas klienci

Współpracę z INTLE oceniam na bardzo udaną. Za największy atut uważam kompleksowe wsparcie i możliwość realizacji różnych projektów z jedną firmą.
Mimo, że prace przy rozwoju mojego sklepu realizowało kilku różnych specjalistów, za kontakt i przepływ informacji odpowiedzialna była jedna osoba - to duża wygoda i oszczędność mojego czasu!

Opinia marki BESIMO o Agencji interaktywnej INTLE

Robert Kornak

Z agencją INTLE współpracujemy od lat na wielu poziomach. Nasz sklep notuje znaczące wzrosty sprzedaży, znacznie większe niż jak byliśmy związani z konkurencyjnymi agencjami SEO. Firma Pana Łukasza jawi się jako rzetelny i pomocny partner w reklamowaniu naszego asortymentu oraz usług. Cenimy sobie wkład, zaangażowanie oraz elastyczność we współpracy. Polecam

Opinia marki Happytime o Agencji interaktywnej INTLE

Łukasz Łukawski

Wzorowa kompleksowa obsługa.
Współpracuję z firmą Intle od 3 lat. Wzorowa kompleksowa obsługa. Bardzo dobry kontakt z właścicielem oraz pracownikami. Przed nami jeszcze wiele lat wspólnych działań. Szczerze polecam 👍

Eco&Fit - opinia o współpracy

Mariusz Bernat

Dzięki współpracy z firmą Intle, rozwijamy sprzedaż internetową w dobrym kierunku. Przyczynia się do tego dobra komunikacja i zrozumienie naszych potrzeb. Mamy możliwość realizować poszczególne cele zgodnie z przyjętymi założeniami i weryfikować ich skuteczność poprzez odzwierciedlenie w wynikach sprzedażowych. Cenimy sobie rzetelność i uczciwość naszych partnerów.

karo.waw.pl - opinia o współpracy

karo.waw.pl

Mam bardzo pozytywne doświadczenia odnośnie współpracy SEO z Intle. Dostaję regularne miesięczne raporty, więc widzę za co płacę, a co najważniejsze widzę również efekty pracy agencji w postaci coraz większego ruchu i transakcji z wyszukiwania organicznego. Bardzo dobry kontakt z firmą, która stara się również edukować klienta.

Opinia EKCONCEPT

Ewa Korwin-Winogrodzka

Ale bajer!
Pani Marto, dziękuję całemu zespołowi INTLE! Pięknie to wygląda. Bardzo się cieszę. Pozdrawiam!

Opinia o współpracy Angelex

Angelex Kancelaria prawna

Sklep Shoper.
Dużo pod górę i nie najtaniej, ale firma mimo problemów starała się jak mogła by problemy rozwiązać.

Dentistry - opinia dla INTLE

Dentistry

Nasza firma korzysta z usług firmy Intle od kilku lat, w bardzo szerokim zakresie. Profesjonalna obsługa - gwarantowane efekty.

Logos Dystrybucja - Opinia dla INTLE

Bartosz Urbański

Profesjonalna obsługa klientów, szeroki wachlarz usług. Polecamy firmę Intle.

Opinia SOTE dla INTLE

SOTE Jakubowicz

Możemy zdecydowanie polecić firmą "Intle" jako profesjonalnego i rzetelnego partnera w dziedzinie usług internetowych i multimedialnych.

Agencja interaktywna INTLE - opinia Warmhouse

Warm House

Bardzo dobrze zredagowane teksty nie tylko pod względem stylistycznym, ale co istotne - także merytorycznym. Ciekawe i dopracowane w każdym szczególe.

Opinia sklepu Miękkie

Sylwia Synowiec

Polecamy!
Grafika sklepu przeszła nasze najśmielsze oczekiwania, co potwierdza się przy telefonach od klientów, którzy dzwoniąc, lub też pisząc e-maile często wspominają, że sklep jest bardzo ładny i przejrzysty. Pomimo okresu urlopowego, to projekt został wdrożony bardzo sprawnie. Podczas robienia ustaleń nad projektem, obsługa była rzetelna, konkretna i miła. Dziękujemy Intle :)

Opinia 32m2treningu dla Agencji INTLE

32m2treningu

Efekt końcowy przerósł nasze oczekiwania. A co najważniejsze nad całością czuwał Pan Marcin - specjalista SEO, który od początku buduje widoczność naszego sklepu w Google.
Współpracę z Intle cenimy przede wszystkim za kompleksowe i wielopoziomowe spojrzenie. Na każdym etapie współpracy pokazują nam nowe rozwiązania, inspiracje i możliwości rozwoju. Zrealizowaliśmy już wspólnie wiele ciekawych projektów i myślę, że jeszcze niejeden przed nami.

Sklep Kuchnia Włoska - opinia o INTLE

Anna Wójtowicz

W ramach współpracy INTLE zajęło się między innymi tworzeniem kontentu, komunikacją w Social Mediach, a po czasie również odświeżeniem grafiki naszej strony i pozycjonowaniem.
Współpracujemy od połowy 2019 roku, co samo w sobie stanowi najlepszą rekomendację.

Opinia marki PUSZMAN

Team Puszman