Social Media | akademia intle 

Akademia INTLE

Social Media

Wszystko, co musisz wiedzieć

Dołącz do naszych czytelników

Masz sklep internetowy lub jesteś osobą odpowiedzialną za jego rozwój?
A może planujesz założyć swój własny biznes online? Zapisz się do newslettera Akademii INTLE.

Zachowujemy Twoje dane w tajemnicy i udostępniamy Twoje dane tylko osobom trzecim, które umożliwiają taką usługę. Przeczytaj naszą politykę prywatności.

19 Wrz 2019

Jak w łatwy sposób powiększyć liczbę fanów w social mediach

Prowadząc firmę, wiesz już, jak duże znaczenie ma prowadzenie mediów społecznościowych. Dzięki takim platformom jak Facebook, Instagram czy Pinterest, możesz bez problemu trafić do milionów użytkowników, którzy należą do Twojej grupy docelowej. Jednak samo posiadanie kont na tych portalach nie zagwarantuje, że każdy profil będzie miał tak samo wysoką liczbę odbiorców. Co zrobić, aby klienci przeglądając Twoją stronę na Facebooku trafili również do kont na Instagramie i Pintereście? Tego dowiesz się czytając przygotowany przez menie przewodnik.

12 Sie 2019

7 sprawdzonych sposobów na komunikację na Facebooku,

Jeszcze do niedawna zasady tworzenia dobrze klikających się postów były proste: twórz krótkie komunikaty, dodawaj emotikony, pamiętaj o zadawaniu pytań i wciąganiu do rozmowy, a także o frazach nawołujących do działania, twórz ciekawe grafiki. Dziś można kurczowo trzymać się tych wszystkich elementów i mieć praktycznie zerową oglądalność. Czy można coś z tym zrobić? Czy są jakieś skuteczne sposoby na zwiększenie zaangażowania fanów, bez sięgania po budżet reklamowy? Otóż są. Przygotowaliśmy dla Ciebie kilka przykładów popartych konkretnymi cyframi, dzięki którym dowiesz się, co możesz zrobić lepiej.

8 min
09 Cze 2019

6 cech dobrego Specjalisty ds. Social Media

Każde stanowisko pracy wymaga konkretnych umiejętności oraz cech od osoby, która je obejmuje. Dotyczy to także stanowiska Specjalisty ds. Social media, nawet jeśli wielu kojarzy się ono z lekką i przyjemną pracą. Poniżej przedstawię Ci 6 najważniejszych cech i kompetencji, które powinien posiadać dobry specjalista od mediów społecznościowych. 1. Lubi ludzi i szybko buduje pozytywne […]

Porozmawiaj z nami
Czat udostępnia Firmao.pl CRM