Słyszałeś kiedyś stwierdzenie, że jak nie ma Cię w mediach społecznościowych to tak, jakbyś nie istniał? Mowa co prawda o kontach prywatnych, jednak można śmiało stwierdzić, że podobnie jest w przypadku fanpage firmowego.
Klienci niezwykle często wykorzystują social media jako jedno z głównych źródeł informacji o marce. Sprawdzają w nich niemalże wszystko, chcąc się upewnić, że jest to firma, której mogą zaufać. Do tego konta w mediach społecznościowych, wg najnowszego raportu Digital 2022, ma już 72% Polaków. Jest więc to świetne miejsce, by zainteresować odbiorców swoją marką, a także budować relacje z klientami. Czym jednak są dokładnie social media?
22 czerwca 2021
Zakładka „O nas”. Dla jednych to strona, której nikt nie odwiedza i na którą po prostu nie warto tracić czasu. Albo, którą się ma, bo tak trzeba. Ale wtedy tworzy się ją w oparciu o popularny szablon. Dla innych, i tych jest znacznie mniej, to zakładka, którą warto dobrze przemyśleć. Bo ma w sobie potencjał.
18 czerwca 2021
Wykorzystywanie zdjęć z Internetu, czyli cudzej własności intelektualnej bez odpowiedniego zezwolenia w tym przedmiocie podlega bardzo surowym restrykcjom przewidzianym przez obowiązujące przepisy prawa. Dotyczy to także publikacji cudzych zdjęć na prowadzonej przez dany podmiot stronie internetowej. Jakie obowiązują zasady w zakresie prawa autorskiego do zdjęć w Internecie, w jaki sposób regulują to zagadnienie normy prawne oraz jakie są konsekwencje naruszania praw autorskich, opowiada niniejszy artykuł.
15 czerwca 2021
Często można spotkać się ze stwierdzeniem, że pozycjonowanie stron i sklepów www to proces długotrwały. Taka teza jest jak najbardziej właściwa i trafna. Jednak, co w sytuacji gdy nasz sklep działa w branży sezonowej, a efekty z prac SEO muszą zostać osiągnięte w możliwie jak najkrótszym czasie? Wówczas warto zdecydować się na pozycjonowanie sezonowe, którego elementy opisaliśmy na podstawie współpracy z Klientem prowadzącym sklep internetowy e-choinki.pl.
08 czerwca 2021
Social media marketing to bardzo skuteczna forma promocji swojej marki w sieci. Aby jednak wszelkie Twoje działania w mediach społecznościowych były skuteczne, musisz zadbać o odpowiednią komunikację z klientami. To właśnie od tego zależy w głównej mierze Twój sukces. Nie da się ukryć, że jedną z największych mocy ma obecnie Facebook. Niestety coraz to nowsze aktualizacje sprawiają, że algorytmy tej strony działają mocno na niekorzyść firm oraz przedsiębiorstw. Aby wybić się z tłumu i pozyskać nowych odbiorców, musisz zadbać o odpowiednią strategię social media marketingową oraz wyróżnienie się na tle miliona innych podobnych kont. Z pomocą mogą przyjść Ci w tym przypadku oczywiście publikowane na Facebooku posty.
26 maja 2021
Do osób korzystających z social media regularnie każdego dnia docierają setki komunikatów od wielu marek. Coraz częściej czują one zmęczenie, przytłoczenie i przebodźcowanie przez nieustający natłok informacji. To zjawisko jest trudne zarówno dla użytkownika social mediów, jak i marki, która tworząc posty, chce, aby były one zapamiętane przez odbiorców i przynosiły planowane efekty sprzedażowe czy wizerunkowe. Jak więc podejść do komunikacji na Facebooku i Instagramie, aby wyróżnić się wśród konkurencji i nie tylko dotrzeć z komunikatem do użytkownika, ale także zatrzymać jego uwagę i stworzyć pozytywne skojarzenia z marką?
20 stycznia 2021
Jeśli masz problem z wykorzystywaniem pełnego potencjału mediów społecznościowych, nasze rady powinny Ci pomóc. Poniżej przestawiamy listę sześciu wskazówek, które pomogą Ci odnieść sukces sprzedażowy w social mediach.
14 kwietnia 2020
Chociaż brzmi jak współczesna bajka, ta historia wydarzyła się naprawdę, a jej bohaterem jest Mariusz Bernat – założyciel firmy Eco&Fit. Mariusz postawił na profesjonalizm także w kwestii dalszego rozwoju swojej marki, decydując się na współpracę z INTLE. Pewnie pomyślisz, że są przecież produkty, które same się sprzedają? No cóż, zazwyczaj tylko tak nam się wydaje.
01 kwietnia 2020
Mówi się, że jeśli nie ma Cię w Social Media (a zwłaszcza na Facebooku) to nie istniejesz. Jest w tym sporo prawdy, bo właśnie tam Internauci spędzają bardzo dużo czasu. Jak to wykorzystać w działaniach marketingowo-sprzedażowych w e-commerce? O tym przeczytasz w tym artykule.
26 marca 2020
Przygotowałem dla Ciebie zestawienie 10 różnych grup o marketingu na Facebooku, zbudowanych wokół tematów związanych z social mediami, branżą e-commerce i reklamą. Obiecujemy, że będą one stanowić dla Ciebie cenne źródło wiedzy, wsparcia oraz inspiracji.
18 marca 2020
Aby korzystanie z fanpage’a nie stało się dla Ciebie przykrym obowiązkiem, a osoby z Twojej grupy docelowej z chęcią do niego powracały, konieczne jest zoptymalizowanie konta sklepu. O tym, co możemy ustawić na koncie prowadzonego przez nas Facebooka, dowiesz się, czytając poniższe akapity. Podpowiem również jak najlepiej ustawić różne funkcje, aby korzystanie ze sklepu internetowego stało się przyjemnością.
07 lutego 2020
Instagram nierozerwalnie kojarzy się z dwiema rzeczami: publikowaniem zdjęć oraz z hashtagami. Te ostatnie są integralną częścią serwisu, a korzysta z nich praktycznie każdy użytkownik. Czym tak naprawdę są hashtagi oraz dlaczego warto, a nawet należy, ich używać? Zapoznaj się z tym artykułem!
30 stycznia 2020
E-commerce to przeniesienie zasad dotyczących tradycyjnego handlu do sfery Internetu. W tym artykule przedstawię Ci praktyczne porady dotyczące konfiguracji skrzynki odbiorczej Twojej strony na Facebooku, aby zoptymalizować funkcjonowanie Twojego internetowego biura obsługi klienta.
Co mówią o nas klienci