Social Media - Facebook, Instagram, Pinterest

Prawa autorskie do zdjęć, czyli kiedy i na jakich zasadach można publikować zdjęcia?

Prawa autorskie do zdjęć, czyli kiedy i na jakich zasadach można publikować zdjęcia?

18 czerwca 2021

Wykorzystywanie zdjęć z Internetu, czyli cudzej własności intelektualnej bez odpowiedniego zezwolenia w tym przedmiocie podlega bardzo surowym restrykcjom przewidzianym przez obowiązujące przepisy prawa. Dotyczy to także publikacji cudzych zdjęć na prowadzonej przez dany podmiot stronie internetowej. Jakie obowiązują zasady w zakresie prawa autorskiego do zdjęć w Internecie, w jaki sposób regulują to zagadnienie normy prawne oraz jakie są konsekwencje naruszania praw autorskich, opowiada niniejszy artykuł.

czytaj dalej

Jak w 6 miesięcy zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym o 65,09% prowadząc sezonowe działania SEO?

Jak w 6 miesięcy zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym o 65,09% prowadząc sezonowe działania SEO?

15 czerwca 2021

Często można spotkać się ze stwierdzeniem, że pozycjonowanie stron i sklepów www to proces długotrwały. Taka teza jest jak najbardziej właściwa i trafna. Jednak, co w sytuacji gdy nasz sklep działa w branży sezonowej, a efekty z prac SEO muszą zostać osiągnięte w możliwie jak najkrótszym czasie? Wówczas warto zdecydować się na pozycjonowanie sezonowe, którego elementy opisaliśmy na podstawie współpracy z Klientem prowadzącym sklep internetowy e-choinki.pl.

czytaj dalej

Rodzaje postów na Facebooku – sprawdź możliwości, jakie daje ten portal!

Rodzaje postów na Facebooku – sprawdź możliwości, jakie daje ten portal!

08 czerwca 2021

Social media marketing to bardzo skuteczna forma promocji swojej marki w sieci. Aby jednak wszelkie Twoje działania w mediach społecznościowych były skuteczne, musisz zadbać o odpowiednią komunikację z klientami. To właśnie od tego zależy w głównej mierze Twój sukces. Nie da się ukryć, że jedną z największych mocy ma obecnie Facebook. Niestety coraz to nowsze aktualizacje sprawiają, że algorytmy tej strony działają mocno na niekorzyść firm oraz przedsiębiorstw. Aby wybić się z tłumu i pozyskać nowych odbiorców, musisz zadbać o odpowiednią strategię social media marketingową oraz wyróżnienie się na tle miliona innych podobnych kont. Z pomocą mogą przyjść Ci w tym przypadku oczywiście publikowane na Facebooku posty.

czytaj dalej

Ciekawe, inspirujące i angażujące posty w social mediach – jak robić to dobrze?

Ciekawe, inspirujące i angażujące posty w social mediach – jak robić to dobrze?

26 maja 2021

Do osób korzystających z social media regularnie każdego dnia docierają setki komunikatów od wielu marek. Coraz częściej czują one zmęczenie, przytłoczenie i przebodźcowanie przez nieustający natłok informacji. To zjawisko jest trudne zarówno dla użytkownika social mediów, jak i marki, która tworząc posty, chce, aby były one zapamiętane przez odbiorców i przynosiły planowane efekty sprzedażowe czy wizerunkowe. Jak więc podejść do komunikacji na Facebooku i Instagramie, aby wyróżnić się wśród konkurencji i nie tylko dotrzeć z komunikatem do użytkownika, ale także zatrzymać jego uwagę i stworzyć pozytywne skojarzenia z marką?

czytaj dalej

Jak zarabiać na mediach społecznościowych? 6 praktycznych rad jak zamienić obserwujących w klientów

Jak zarabiać na mediach społecznościowych? 6 praktycznych rad jak zamienić obserwujących w klientów

20 stycznia 2021

Jeśli masz problem z wykorzystywaniem pełnego potencjału mediów społecznościowych, nasze rady powinny Ci pomóc. Poniżej przestawiamy listę sześciu wskazówek, które pomogą Ci odnieść sukces sprzedażowy w social mediach.

czytaj dalej

Sukces klienta Eco&Fit

Sukces klienta Eco&Fit

14 kwietnia 2020

Chociaż brzmi jak współczesna bajka, ta historia wydarzyła się naprawdę, a jej bohaterem jest Mariusz Bernat – założyciel firmy Eco&Fit. Mariusz postawił na profesjonalizm także w kwestii dalszego rozwoju swojej marki, decydując się na współpracę z INTLE. Pewnie pomyślisz, że są przecież produkty, które same się sprzedają? No cóż, zazwyczaj tylko tak nam się wydaje.

czytaj dalej

Content marketing i Social Media w strategii marketingowej e-sklepu

Content marketing i Social Media w strategii marketingowej e-sklepu

01 kwietnia 2020

Mówi się, że jeśli nie ma Cię w Social Media (a zwłaszcza na Facebooku) to nie istniejesz. Jest w tym sporo prawdy, bo właśnie tam Internauci spędzają bardzo dużo czasu. Jak to wykorzystać w działaniach marketingowo-sprzedażowych w e-commerce? O tym przeczytasz w tym artykule.

czytaj dalej

10 światowych grup o marketingu na Facebooku, do których powinieneś dołączyć już dziś

10 światowych grup o marketingu na Facebooku, do których powinieneś dołączyć już dziś

26 marca 2020

Przygotowałem dla Ciebie zestawienie 10 różnych grup o marketingu na Facebooku, zbudowanych wokół tematów związanych z social mediami, branżą e-commerce i reklamą. Obiecujemy, że będą one stanowić dla Ciebie cenne źródło wiedzy, wsparcia oraz inspiracji.

czytaj dalej

Optymalizacja konta na Facebooku

Optymalizacja konta na Facebooku

18 marca 2020

Aby korzystanie z fanpage’a nie stało się dla Ciebie przykrym obowiązkiem, a osoby z Twojej grupy docelowej z chęcią do niego powracały, konieczne jest zoptymalizowanie konta sklepu. O tym, co możemy ustawić na koncie prowadzonego przez nas Facebooka, dowiesz się, czytając poniższe akapity. Podpowiem również jak najlepiej ustawić różne funkcje, aby korzystanie ze sklepu internetowego stało się przyjemnością.

czytaj dalej

Skuteczny dobór hashtagów na Instagrama

Skuteczny dobór hashtagów na Instagrama

07 lutego 2020

Instagram nierozerwalnie kojarzy się z dwiema rzeczami: publikowaniem zdjęć oraz z hashtagami. Te ostatnie są integralną częścią serwisu, a korzysta z nich praktycznie każdy użytkownik. Czym tak naprawdę są hashtagi oraz dlaczego warto, a nawet należy, ich używać? Zapoznaj się z tym artykułem!

czytaj dalej

Skrzynka odbiorcza na Faceoboku – skuteczna konfiguracja krok po kroku

Skrzynka odbiorcza na Faceoboku – skuteczna konfiguracja krok po kroku

30 stycznia 2020

E-commerce to przeniesienie zasad dotyczących tradycyjnego handlu do sfery Internetu. W tym artykule przedstawię Ci praktyczne porady dotyczące konfiguracji skrzynki odbiorczej Twojej strony na Facebooku, aby zoptymalizować funkcjonowanie Twojego internetowego biura obsługi klienta.

czytaj dalej

Jak założyć firmowe konto na Instagramie i stworzyć efektywne bio

Jak założyć firmowe konto na Instagramie i stworzyć efektywne bio

14 stycznia 2020

Dlaczego warto być na Instagramie? Istnieje ponad 25 mln kont firmowych na całym świecie, a ponad 2 mln firm korzysta z tego serwisu, by relacjonować swoją aktywność, a przede wszystkim poprawiać wyniki biznesowe. Co ważne, na profilach firmowych aktywni są użytkownicy: 60% osób przyznaje, że to właśnie na Instagramie dowiaduje się o nowych produktach, a ponad 200 mln ludzi odwiedza przynajmniej jeden profil firmowy dziennie.

czytaj dalej

Co mówią o nas klienci

Współpracę z INTLE oceniam na bardzo udaną. Za największy atut uważam kompleksowe wsparcie i możliwość realizacji różnych projektów z jedną firmą.
Mimo, że prace przy rozwoju mojego sklepu realizowało kilku różnych specjalistów, za kontakt i przepływ informacji odpowiedzialna była jedna osoba - to duża wygoda i oszczędność mojego czasu!

Opinia marki BESIMO o Agencji interaktywnej INTLE

Robert Kornak

Z agencją INTLE współpracujemy od lat na wielu poziomach. Nasz sklep notuje znaczące wzrosty sprzedaży, znacznie większe niż jak byliśmy związani z konkurencyjnymi agencjami SEO. Firma Pana Łukasza jawi się jako rzetelny i pomocny partner w reklamowaniu naszego asortymentu oraz usług. Cenimy sobie wkład, zaangażowanie oraz elastyczność we współpracy. Polecam

Opinia marki Happytime o Agencji interaktywnej INTLE

Łukasz Łukawski

Wzorowa kompleksowa obsługa.
Współpracuję z firmą Intle od 3 lat. Wzorowa kompleksowa obsługa. Bardzo dobry kontakt z właścicielem oraz pracownikami. Przed nami jeszcze wiele lat wspólnych działań. Szczerze polecam 👍

Eco&Fit - opinia o współpracy

Mariusz Bernat

Dzięki współpracy z firmą Intle, rozwijamy sprzedaż internetową w dobrym kierunku. Przyczynia się do tego dobra komunikacja i zrozumienie naszych potrzeb. Mamy możliwość realizować poszczególne cele zgodnie z przyjętymi założeniami i weryfikować ich skuteczność poprzez odzwierciedlenie w wynikach sprzedażowych. Cenimy sobie rzetelność i uczciwość naszych partnerów.

karo.waw.pl - opinia o współpracy

karo.waw.pl

Mam bardzo pozytywne doświadczenia odnośnie współpracy SEO z Intle. Dostaję regularne miesięczne raporty, więc widzę za co płacę, a co najważniejsze widzę również efekty pracy agencji w postaci coraz większego ruchu i transakcji z wyszukiwania organicznego. Bardzo dobry kontakt z firmą, która stara się również edukować klienta.

Opinia EKCONCEPT

Ewa Korwin-Winogrodzka

Ale bajer!
Pani Marto, dziękuję całemu zespołowi INTLE! Pięknie to wygląda. Bardzo się cieszę. Pozdrawiam!

Opinia o współpracy Angelex

Angelex Kancelaria prawna

Sklep Shoper.
Dużo pod górę i nie najtaniej, ale firma mimo problemów starała się jak mogła by problemy rozwiązać.

Dentistry - opinia dla INTLE

Dentistry

Nasza firma korzysta z usług firmy Intle od kilku lat, w bardzo szerokim zakresie. Profesjonalna obsługa - gwarantowane efekty.

Logos Dystrybucja - Opinia dla INTLE

Bartosz Urbański

Profesjonalna obsługa klientów, szeroki wachlarz usług. Polecamy firmę Intle.

Opinia SOTE dla INTLE

SOTE Jakubowicz

Możemy zdecydowanie polecić firmą "Intle" jako profesjonalnego i rzetelnego partnera w dziedzinie usług internetowych i multimedialnych.

Agencja interaktywna INTLE - opinia Warmhouse

Warm House

Bardzo dobrze zredagowane teksty nie tylko pod względem stylistycznym, ale co istotne - także merytorycznym. Ciekawe i dopracowane w każdym szczególe.

Opinia sklepu Miękkie

Sylwia Synowiec

Polecamy!
Grafika sklepu przeszła nasze najśmielsze oczekiwania, co potwierdza się przy telefonach od klientów, którzy dzwoniąc, lub też pisząc e-maile często wspominają, że sklep jest bardzo ładny i przejrzysty. Pomimo okresu urlopowego, to projekt został wdrożony bardzo sprawnie. Podczas robienia ustaleń nad projektem, obsługa była rzetelna, konkretna i miła. Dziękujemy Intle :)

Opinia 32m2treningu dla Agencji INTLE

32m2treningu

Efekt końcowy przerósł nasze oczekiwania. A co najważniejsze nad całością czuwał Pan Marcin - specjalista SEO, który od początku buduje widoczność naszego sklepu w Google.
Współpracę z Intle cenimy przede wszystkim za kompleksowe i wielopoziomowe spojrzenie. Na każdym etapie współpracy pokazują nam nowe rozwiązania, inspiracje i możliwości rozwoju. Zrealizowaliśmy już wspólnie wiele ciekawych projektów i myślę, że jeszcze niejeden przed nami.

Sklep Kuchnia Włoska - opinia o INTLE

Anna Wójtowicz

W ramach współpracy INTLE zajęło się między innymi tworzeniem kontentu, komunikacją w Social Mediach, a po czasie również odświeżeniem grafiki naszej strony i pozycjonowaniem.
Współpracujemy od połowy 2019 roku, co samo w sobie stanowi najlepszą rekomendację.

Opinia marki PUSZMAN

Team Puszman