Słyszałeś kiedyś stwierdzenie, że jak nie ma Cię w mediach społecznościowych to tak, jakbyś nie istniał? Mowa co prawda o kontach prywatnych, jednak można śmiało stwierdzić, że podobnie jest w przypadku fanpage firmowego.
Klienci niezwykle często wykorzystują social media jako jedno z głównych źródeł informacji o marce. Sprawdzają w nich niemalże wszystko, chcąc się upewnić, że jest to firma, której mogą zaufać. Do tego konta w mediach społecznościowych, wg najnowszego raportu Digital 2022, ma już 72% Polaków. Jest więc to świetne miejsce, by zainteresować odbiorców swoją marką, a także budować relacje z klientami. Czym jednak są dokładnie social media?
28 października 2021
Odpowiednio stargetowana reklama na Facebooku jest kluczowa w kontekście całej kampanii. Najczęściej dobierając grupę odbiorców do kampanii koncentrujemy się niestety głównie na podstawowych zainteresowaniach i nie szukamy dalszych możliwości. A mamy ich sporo. I to właśnie te niestandardowe grupy lub poszukiwanie kreatywnych rozwiązań jest kluczowe w kontekście powodzenia Twojej kampanii.
18 października 2021
Nie masz czasu ani pieniędzy na zabawę w Social Media? Traktujesz media społecznościowe jako zło konieczne i zadania do wykonania pomiędzy innymi ważniejszymi obowiązkami? Zatem ten artykuł się właśnie dla Ciebie. Dowiesz się z niego co możesz zyskać zatrudniając specjalistę ds. Social media i dlaczego powinno to być osobne stanowisko. Powiem Ci także jak znaleźć taką osobę i co powinno należeć do jej obowiązków.
26 maja 2021
Jeśli nie założyłeś jeszcze fanpage na Facebooka dla Twojego sklepu internetowego, najwyższy czas to zrobić. Z pewnością wśród 20 milionów polskich użytkowników tego portalu społecznościowego (51% kobiet, 49% mężczyzn) znajdzie się też Twoja grupa docelowa.
01 lutego 2021
Zanim założysz konto na Facebooku pamiętaj, że prowadzone na tym portalu działania nie mogą być chaotyczne i przypadkowe. Poświęć czas na to, by przygotować strategię obecności w social media, która będzie spójna ze strategią komunikacji marki. Zastanów się nad stylem fanpage i zaplanuj harmonogram wpisów. Z artykułu dowiesz się m.in. Co wziąć pod uwagę tworzą strategię obecności w social media. Jak stworzyć ramowy harmonogram wpisów.
28 października 2021
Reklama na Facebooku to dla właścicieli sklepów internetowych najskuteczniejszy i najprostszy sposób dotarcia do ściśle sprecyzowanej grupy odbiorców. Co jednak musisz o niej wiedzieć? Przygotowaliśmy poradnik, z którego dowiesz się o możliwych celach optymalizacji kampanii reklamowej. Poznasz wskazówki dotyczące określania grup odbiorców, a także nauczysz się tworzyć treści do różnych formatów reklamowych.
01 lutego 2021
Według badań aż 86% polskich sprzedawców e-commerce korzysta przynajmniej z jednego portalu społecznościowego. Czy jednak w pełni wykorzystują jego potencjał? W tym przypadku statystyki są nieco słabsze. Z artykułu dowiesz się m.in.: Jakie są wady i zalety poszczególnych portali społecznościowych w kontekście sklepów internetowych. Z których ważnych funkcji na Facebooku przeznaczonych dla e-commerce nie korzystają polscy sprzedawcy. Jakie najczęstsze błędy popełniają marki korzystające z Facebooka lub Twittera.
Co mówią o nas klienci