Social Media - Facebook, Instagram, Pinterest

Social media marketing – daj szansę swojej marce zaistnieć w sieci!

Słyszałeś kiedyś stwierdzenie, że jak nie ma Cię w mediach społecznościowych to tak, jakbyś nie istniał? Mowa co prawda o kontach prywatnych, jednak można śmiało stwierdzić, że podobnie jest w przypadku fanpage firmowego.

Klienci niezwykle często wykorzystują social media jako jedno z głównych źródeł informacji o marce. Sprawdzają w nich niemalże wszystko, chcąc się upewnić, że jest to firma, której mogą zaufać. Do tego konta w mediach społecznościowych, wg najnowszego raportu Digital 2022, ma już 72% Polaków. Jest więc to świetne miejsce, by zainteresować odbiorców swoją marką, a także budować relacje z klientami. Czym jednak są dokładnie social media?

Tworzenie niestandardowych grup odbiorców na Facebooku

Tworzenie niestandardowych grup odbiorców na Facebooku

21 czerwca 2019

Niestandardowe grupy odbiorców na Facebooku, to najczęściej najbardziej skuteczne i efektywne grupy odbiorców w Twojej kampanii reklamowej. Ich tworzenie jest niezwykle proste o czym przekonasz się z poniższego artykułu, równie proste jak tworzenie reklam z nimi w roli głównej. Możesz wykorzystać je praktycznie do każdego typu kampanii w swoim managerze reklam.

czytaj dalej

6 cech dobrego Specjalisty ds. Social Media

6 cech dobrego Specjalisty ds. Social Media

09 czerwca 2019

Jeśli czytałeś mój poprzedni artykuł o tym dlaczego warto zatrudnić Specjalistę ds. Social Media to być może zastanawiasz się na co zwracać uwagę podczas rekrutacji i jakimi cechami powinna charakteryzować się osoba odpowiedzialna za media społecznościowe. W tym artykule pokażę Ci co jest ważne na tego typu stanowisku i czego powinieneś oczekiwać od kandydatów.

czytaj dalej

Skuteczne targetowanie reklam na Facebooku

Skuteczne targetowanie reklam na Facebooku

23 maja 2019

Odpowiednio stargetowana reklama na Facebooku jest kluczowa w kontekście całej kampanii. Najczęściej dobierając grupę odbiorców do kampanii koncentrujemy się niestety głównie na podstawowych zainteresowaniach i nie szukamy dalszych możliwości. A mamy ich sporo. I to właśnie te niestandardowe grupy lub poszukiwanie kreatywnych rozwiązań jest kluczowe w kontekście powodzenia Twojej kampanii.

czytaj dalej

Dlaczego potrzebujesz specjalistę od Social Media

Dlaczego potrzebujesz specjalistę od Social Media

20 maja 2019

Nie masz czasu ani pieniędzy na zabawę w Social Media? Traktujesz media społecznościowe jako zło konieczne i zadania do wykonania pomiędzy innymi ważniejszymi obowiązkami? Zatem ten artykuł się właśnie dla Ciebie. Dowiesz się z niego co możesz zyskać zatrudniając specjalistę ds. Social media i dlaczego powinno to być osobne stanowisko. Powiem Ci także jak znaleźć taką osobę i co powinno należeć do jej obowiązków.

czytaj dalej

Jak założyć fanpage dla sklepu internetowego

Jak założyć fanpage dla sklepu internetowego

16 kwietnia 2019

Jeśli nie założyłeś jeszcze fanpage na Facebooka dla Twojego sklepu internetowego, najwyższy czas to zrobić. Z pewnością wśród 20 milionów polskich użytkowników tego portalu społecznościowego (51% kobiet, 49% mężczyzn) znajdzie się też Twoja grupa docelowa.

czytaj dalej

Jak założyć fanpage dla sklepu internetowego – 8 prostych kroków

Jak założyć fanpage dla sklepu internetowego – 8 prostych kroków

26 marca 2018

Z tego artykułu dowiesz się m.in.: Jak właściwie skonfigurować fanpage sklepu internetowego. O czym pamiętać wprowadzając nazwę firmy. Co umieścić na zdjęciu profilowym i coverze. Jak zintegrować sklep internetowy z fanpage.

czytaj dalej

5 zasad komunikacji na Facebooku, które sprawią, że osiągniesz sukces w sieci

5 zasad komunikacji na Facebooku, które sprawią, że osiągniesz sukces w sieci

10 września 2017

Zanim założysz konto na Facebooku pamiętaj, że prowadzone na tym portalu działania nie mogą być chaotyczne i przypadkowe. Poświęć czas na to, by przygotować strategię obecności w social media, która będzie spójna ze strategią komunikacji marki. Zastanów się nad stylem fanpage i zaplanuj harmonogram wpisów. Z artykułu dowiesz się m.in. Co wziąć pod uwagę tworzą strategię obecności w social media. Jak stworzyć ramowy harmonogram wpisów.

czytaj dalej

Facebook sprzedaje – mamy na to dowody!

Facebook sprzedaje – mamy na to dowody!

07 listopada 2016

Jeszcze w 2012 roku marketerzy negowali możliwości sprzedażowe tej platformy społecznościowej – np. General Motors wycofało budżet reklamowy, przeznaczony na Facebooka. Dziś nikt już nie ma wątpliwości, że portal społecznościowy Marka Zuckenberga sprzedaje. Z artykułu dowiesz się m.in. Jakie elementy sprzedają i wspierają cały proces sprzedażowy na Faceboooku. Wszystkiego o formatach reklamowych na Facebooku idealnych dla e-commerce. Które marki dzięki Facebookowi odnoszą sukcesy sprzedażowe.

czytaj dalej

Reklama na Facebooku krok po kroku

Reklama na Facebooku krok po kroku

10 października 2016

Reklama na Facebooku to dla właścicieli sklepów internetowych najskuteczniejszy i najprostszy sposób dotarcia do ściśle sprecyzowanej grupy odbiorców. Co jednak musisz o niej wiedzieć? Przygotowaliśmy poradnik, z którego dowiesz się o możliwych celach optymalizacji kampanii reklamowej. Poznasz wskazówki dotyczące określania grup odbiorców, a także nauczysz się tworzyć treści do różnych formatów reklamowych. 

czytaj dalej

Zacznij promować swój sklep na Instagramie – 4 przydatne wskazówki

Zacznij promować swój sklep na Instagramie – 4 przydatne wskazówki

15 sierpnia 2016

Reklama tekstowa powoli odchodzi w zapomnienie. Żyjemy w świecie kultury obrazkowej, stąd obecnie największy nacisk kładzie się na reklamę wizualną. Instagram to przydatne narzędzie, które pozwoli Ci dotrzeć do szerokiego grona potencjalnych klientów. Z tego artykułu dowiesz się: Czym jest Instagram i jak z niego korzystać. Dlaczego warto promować sklep na Instagramie. Jak pozyskać subskrybentów.

czytaj dalej

Wszystko co powinieneś wiedzieć o angażowaniu użytkowników na Facebooku

Wszystko co powinieneś wiedzieć o angażowaniu użytkowników na Facebooku

12 czerwca 2016

Założyłeś już fanpage na Facebooku i stworzyłeś strategię działania? Najwyższy czas poznać tajniki angażowania społeczności. Dzięki poniższym informacjom dotrzesz z właściwym komunikatem do jeszcze większej liczby fanów. Z artykułu dowiesz się m.in. Co to jest edge rank i zasięg na Facebooku. Co zrobić, by Twoje posty docierały do jeszcze większej liczby użytkowników. Jak tworzyć angażujące treści, które twoi fani będą chętnie komentować i udostępniać.

czytaj dalej

4 portale społecznościowe, które powinien znać każdy przedsiębiorca e-commerce

4 portale społecznościowe, które powinien znać każdy przedsiębiorca e-commerce

01 czerwca 2016

Według badań aż 86% polskich sprzedawców e-commerce korzysta przynajmniej z jednego portalu społecznościowego. Czy jednak w pełni wykorzystują jego potencjał? W tym przypadku statystyki są nieco słabsze. Z artykułu dowiesz się m.in.: Jakie są wady i zalety poszczególnych portali społecznościowych w kontekście sklepów internetowych. Z których ważnych funkcji na Facebooku przeznaczonych dla e-commerce nie korzystają polscy sprzedawcy. Jakie najczęstsze błędy popełniają marki korzystające z Facebooka lub Twittera.

czytaj dalej

Co mówią o nas klienci

W lewo
W prawo

Współpracę z INTLE oceniam na bardzo udaną. Za największy atut uważam kompleksowe wsparcie i możliwość realizacji różnych projektów z jedną firmą.
Mimo, że prace przy rozwoju mojego sklepu realizowało kilku różnych specjalistów, za kontakt i przepływ informacji odpowiedzialna była jedna osoba - to duża wygoda i oszczędność mojego czasu!

Opinia marki BESIMO o Agencji interaktywnej INTLE

Robert Kornak

Z agencją INTLE współpracujemy od lat na wielu poziomach. Nasz sklep notuje znaczące wzrosty sprzedaży, znacznie większe niż jak byliśmy związani z konkurencyjnymi agencjami SEO. Firma Pana Łukasza jawi się jako rzetelny i pomocny partner w reklamowaniu naszego asortymentu oraz usług. Cenimy sobie wkład, zaangażowanie oraz elastyczność we współpracy. Polecam

Opinia marki Happytime o Agencji interaktywnej INTLE

Łukasz Łukawski

Wzorowa kompleksowa obsługa.
Współpracuję z firmą Intle od 3 lat. Wzorowa kompleksowa obsługa. Bardzo dobry kontakt z właścicielem oraz pracownikami. Przed nami jeszcze wiele lat wspólnych działań. Szczerze polecam 👍

Eco&Fit - opinia o współpracy

Mariusz Bernat

Dzięki współpracy z firmą Intle, rozwijamy sprzedaż internetową w dobrym kierunku. Przyczynia się do tego dobra komunikacja i zrozumienie naszych potrzeb. Mamy możliwość realizować poszczególne cele zgodnie z przyjętymi założeniami i weryfikować ich skuteczność poprzez odzwierciedlenie w wynikach sprzedażowych. Cenimy sobie rzetelność i uczciwość naszych partnerów.

karo.waw.pl - opinia o współpracy

karo.waw.pl

Mam bardzo pozytywne doświadczenia odnośnie współpracy SEO z Intle. Dostaję regularne miesięczne raporty, więc widzę za co płacę, a co najważniejsze widzę również efekty pracy agencji w postaci coraz większego ruchu i transakcji z wyszukiwania organicznego. Bardzo dobry kontakt z firmą, która stara się również edukować klienta.

Opinia EKCONCEPT

Ewa Korwin-Winogrodzka

Ale bajer!
Pani Marto, dziękuję całemu zespołowi INTLE! Pięknie to wygląda. Bardzo się cieszę. Pozdrawiam!

Opinia o współpracy Angelex

Angelex Kancelaria prawna

Sklep Shoper.
Dużo pod górę i nie najtaniej, ale firma mimo problemów starała się jak mogła by problemy rozwiązać.

Dentistry - opinia dla INTLE

Dentistry

Nasza firma korzysta z usług firmy Intle od kilku lat, w bardzo szerokim zakresie. Profesjonalna obsługa - gwarantowane efekty.

Logos Dystrybucja - Opinia dla INTLE

Bartosz Urbański

Profesjonalna obsługa klientów, szeroki wachlarz usług. Polecamy firmę Intle.

Opinia SOTE dla INTLE

SOTE Jakubowicz

Możemy zdecydowanie polecić firmą "Intle" jako profesjonalnego i rzetelnego partnera w dziedzinie usług internetowych i multimedialnych.

Agencja interaktywna INTLE - opinia Warmhouse

Warm House

Bardzo dobrze zredagowane teksty nie tylko pod względem stylistycznym, ale co istotne - także merytorycznym. Ciekawe i dopracowane w każdym szczególe.

Opinia sklepu Miękkie

Sylwia Synowiec

Polecamy!
Grafika sklepu przeszła nasze najśmielsze oczekiwania, co potwierdza się przy telefonach od klientów, którzy dzwoniąc, lub też pisząc e-maile często wspominają, że sklep jest bardzo ładny i przejrzysty. Pomimo okresu urlopowego, to projekt został wdrożony bardzo sprawnie. Podczas robienia ustaleń nad projektem, obsługa była rzetelna, konkretna i miła. Dziękujemy Intle :)

Opinia 32m2treningu dla Agencji INTLE

32m2treningu

Efekt końcowy przerósł nasze oczekiwania. A co najważniejsze nad całością czuwał Pan Marcin - specjalista SEO, który od początku buduje widoczność naszego sklepu w Google.
Współpracę z Intle cenimy przede wszystkim za kompleksowe i wielopoziomowe spojrzenie. Na każdym etapie współpracy pokazują nam nowe rozwiązania, inspiracje i możliwości rozwoju. Zrealizowaliśmy już wspólnie wiele ciekawych projektów i myślę, że jeszcze niejeden przed nami.

Sklep Kuchnia Włoska - opinia o INTLE

Anna Wójtowicz

W ramach współpracy INTLE zajęło się między innymi tworzeniem kontentu, komunikacją w Social Mediach, a po czasie również odświeżeniem grafiki naszej strony i pozycjonowaniem.
Współpracujemy od połowy 2019 roku, co samo w sobie stanowi najlepszą rekomendację.

Opinia marki PUSZMAN

Team Puszman