Prowadzenie bloga firmowego | akademia intle 

Akademia INTLE

Prowadzenie bloga firmowego

14 Kwi 2020

Sukces klienta Eco&Fit

Chociaż brzmi jak współczesna bajka, ta historia wydarzyła się naprawdę, a jej bohaterem jest Mariusz Bernat – założyciel firmy Eco&Fit. Mariusz postawił na profesjonalizm także w kwestii dalszego rozwoju swojej marki, decydując się na współpracę z INTLE. Pewnie pomyślisz, że są przecież produkty, które same się sprzedają? No cóż, zazwyczaj tylko tak nam się wydaje. […]

23 Mar 2020

Jak dystrybuować treści publikowane na blogach?

Napisałeś praktyczny poradnik zakupowy lub ciekawe case study na podstawie doświadczeń swojej firmy? Wartościowy artykuł zasługuje na liczne grono czytelników, a cel ten osiągniesz dzięki umiejętnej dystrybucji treści. Aby dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców, nie potrzebujesz specjalistycznych umiejętności ani dużych nakładów finansowych – wiele działań na rzecz dystrybucji wdrożysz praktycznie „z marszu”, tuż po lekturze naszego tekstu!

07 Lis 2019

Jak pisać o ziołach i produktach roślinnych zgodnie z prawem?

Rozporządzenie nr 1924/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady Europy zmieniło wiele w kwestii tworzenia komunikatów o żywności i nie tylko. Szczególnie problematyczne stało się pisanie o ziołach i wytwarzanych z nich produktach, ponieważ zazwyczaj już ich nazewnictwo informowało o leczniczych właściwościach. Jeśli prowadzisz sklep zielarski lub jesteś copywriterem i piszesz o produktach tego typu, z pewnością skorzystasz z poniższych porad o tym, jak zastosować nowe wymogi prawne w ich brandingu.

03 Paź 2019

Sekret skutecznych wpisów blogowych

Jakie korzyści przyniesie Ci prowadzenie bloga firmowego? Prowadzenie bloga firmowego pozwala przedstawić się bliżej i opowiedzieć o swojej marce wszystko to, co wykracza poza formalne ramy oficjalnej komunikacji. Autorzy często dzielą się także osobistymi doświadczeniami, pomagają klientom w efektywnym wykorzystaniu produktów marki i inspirują do samodzielnego pogłębiania wiedzy na dany temat. Regularna publikacja artykułów o […]

23 Sie 2019

6 kroków do dobrze zoptymalizowanego artykułu na blogu firmowym

Poznaj 6 etapów, które pozwolą Ci szybko zoptymalizować blogową publikację. Zyskasz pewność, że blog przyniesie Ci zamierzone efekty jakościowe oraz poprawi pozycję Twojej witryny. Dodatkowo cały proces zostanie usprawniony, dzięki czemu zaoszczędzisz czas.

15 Cze 2019

Content – Twój najlepszy i najtańszy sprzedawca

Planujesz uruchomić swój pierwszy sklep internetowy? A może przed Tobą konieczność ponownego przemyślenia swojej strategii sprzedażowej w Sieci? W obu przypadkach czeka Cię wspaniałe wyzwanie. Tworzenie jednej platformy, na którą zaprosisz zarówno kogoś, kto lubi zapachy, kto szuka zwięźle podanych informacji, kto zachwyca się kolorami, jak i kogoś, kto pochłania ciekawe opowieści z całą pewnością jest wyzwaniem.

11 Lut 2015

7 sposobów na promocję bloga firmowego

Posiadasz cenną, fachową wiedzę i dzielisz się nią na swoim blogu firmowym. Niestety, niewiele osób o tym wie. W jaki sposób to zmienić? Dzięki odpowiedniej promocji bloga. 1. Oferuj możliwość subskrypcji przez maila lub RSS Możesz wierzyć lub nie, ale nawet najwierniejszy czytelnik nie będzie codziennie zaglądał na Twojego bloga, by sprawdzić, czy pojawił się […]

13 Sty 2015

Blog firmowy w sklepie internetowym

Blogi firmowe najczęściej kojarzą nam się z pasjonatami i specjalistami z danej branży, np. sportowcami, podróżnikami, fashionistkami czy finansistami. Po cóż zatem mielibyśmy go zakładać, jeśli prowadzimy e-sklep z biżuterią czy kosmetykami? W końcu biznes to biznes i jeśli ktoś ma kupić kolczyki to po prostu je kupi. Otóż nic bardziej mylnego. Blog może stać […]

28 Gru 2014

Rodzaje contentu. Zalety i wady różnych form

Atrakcyjne treści, których celem jest zwrócenie uwagi klientów oraz pozyskanie ich przychylności i lojalności względem marki, mogą przybierać różne formy. To, jaką z nich wybierzemy, zależy od różnych czynników: miejsca, w jakim najwięcej czasu spędza nasza grupa docelowa, charakteru informacji, jakich poszukuje, formy przekazu, jaką preferuje. Jakiego contentowego haka możemy zastosować na naszych klientów?

11 Gru 2014

Kanały dystrybucji tekstów, czyli nie tylko blog firmowy

Blog firmowy to obok strony firmowej pierwsze miejsce, o jakim myślimy, gdy chcemy opublikować swoje materiały: informacje dotyczące nowego produktu, nagrody, jaką otrzymała marka, poradę dla klientów czy nowinkę techniczną.

29 Lis 2014

Formatowanie tekstów na stronie internetowej? Jak to robić i dlaczego to takie ważne?

Artykuł w tradycyjnej gazecie i artykuł na portalu internetowym – mogłoby się wydawać, że nie ma między nimi większej różnicy. Ale to nieprawda. Nośnik nie pozostaje bez wpływu na treść i na odbiorcę. Internauta raczej przegląda niż czyta, a to sprawia, że tekst online musi się trzymać określonych zasad, jeśli ma być zrozumiały i atrakcyjny. […]

21 Lis 2014

7 pomysłów na prowadzenie bloga firmowego

W czasach, gdy to kontent jest królem i to on w dużej mierze decyduje o pozycji strony w wynikach wyszukiwania, blogi firmowe wyrastają jak grzyby po deszczu. W jaki sposób wyróżnić się w tym tłumie?

07 Paź 2014

5 powodów, dla których warto zainwestować w storytelling

Nie od dziś wiadomo, że w procesie kupowania nie zawsze chodzi o logikę i przemawiające do rozumu argumenty. A w zasadzie nigdy nie chodzi tylko o nie. Oczywiście są klienci dla których liczą się przede wszystkim liczby, dane, fakty. Ale szerokie grono konsumentów swoje zakupowe decyzje podejmuje w oparciu o impuls, emocje. Nie wybiera tylko […]

12 Wrz 2014

7 powód dlaczego WordPress to dobra platforma do stworzenia bloga

Blog to idealne narzędzie do budowania wizerunku firmy, promowania jej produktów, pozyskiwania klientów. Jeśli nie chcesz pozostać w tyle za konkurencją i jesteś gotowy na to, by poświęcić swój czas na publikowanie wartościowych treści w sieci, musisz rozpocząć od początku,

05 Wrz 2014

Skąd czerpać zdjęcia na blogi?

Strona internetowa, fanpage na Facebooku lub innej stronie społecznościowej, blogi – wszystkie te miejsca, wymagają od marki zamieszczania nie tylko unikatowych treści, ale również sprzężonych z nimi zdjęć. Rzecz jasna, dobrej jakości, ciekawych, przykuwających uwagę.

28 Sie 2014

Banner blindness jedna z przyczyn, dla których warto inwestować w content marketing.

Reklama z roku na rok traci na skuteczności. Nachalne oferty, przeładowane efektami bannery, atakujące zewsząd plakaty, załączające się samoistnie filmiki sprawiają, że odbiorca przestaje reagować.

04 Sie 2014

Co to jest brief? Czyli kilka słów o początku współpracy z agencją.

Postanowiłeś ruszyć z nową kampanią reklamową albo odświeżyć swój wizerunek w internecie. Zebrałeś oferty od kilku agencji, wybrałeś tę, która najbardziej Ci odpowiadała i … czekasz na brief. Czym on jest?

25 Cze 2014

Jak prowadzić bloga firmowego? Kilka przydatnych wskazówek

Myślisz o założeniu lub poważnym usprawnieniu firmowego bloga. Podpowiemy Ci, co zrobić, by był on chętnie czytany, pracował na wizerunek Twojej marki i trafiał do osób, na których Ci zależy.

17 Cze 2014

9 zalet prowadzenia firmowego bloga

Prowadzisz już firmowego bloga? Jeśli nie, powinieneś bardzo poważnie o tym pomyśleć. Dlaczego? Bo poświęcając zaledwie pół godziny dziennie, możesz zyskać naprawdę sporo: lojalnych klientów, darmową reklamę i mocniejszą pozycję marki.

07 Maj 2014

Content marketing – dlaczego warto?

W czasach gdy tradycyjne formy promowania firmy i pozyskiwania klientów są coraz mniej efektywne, koniecznością staje się sięganie po nowe narzędzia marketingowe. Jednym z nich jest content marketing, czyli tworzenie wartościowych treści, które są atrakcyjne dla odbiorców.

Porozmawiaj z nami
Czat udostępnia Firmao.pl CRM