6 porad jak napisać artykuł, który będzie generował ruch w wyszukiwarce Google

25 listopada 2021

|Pozycjonowanie - SEO|6 porad jak napisać artykuł, który będzie generował ruch w wyszukiwarce Google
6 porad jak napisać artykuł, który będzie generował ruch w wyszukiwarce Google

Wyobraź sobie, że napisałeś artykuł, z którego jesteś niezwykle dumny. Pokazałeś w nim cały swój copywriterski kunszt. Publikujesz go z wypiekami na twarzy. Po kilku tygodniach sprawdzasz efekt. Okazuje się, że… publikacja nie generuje żadnego ruchu lub odnotowała jedynie kilka unikalnych wyświetleń. Dlaczego tak się stało? 

Zapewne zapomniałeś o kilku ważnych zasadach, dzięki którym Twój artykuł ma szansę wybić się z tłumu.

W tym poradniku pokażemy Ci, jak napisać artykuł generujący ruch w Google. Dzięki temu będziesz miał szansę na zwiększenie wyświetleń z wyników organicznych oraz możliwość pozyskania nowych klientów i zbudowania pozycji eksperta w swojej dziedzinie. Sprawdź!

Artykuł generujący ruch – krótkie case study na początek

Na samym początku pokażemy Ci, że stworzenie artykułu generującego ruch naprawdę jest możliwe. Zanim zaczniemy, chcemy jednak uściślić jedną kwestię. W tym poradniku często będziemy używać zwrotu artykuł generyczny

Co to takiego? Jest to skrót myślowy, przez który rozumiemy tekst generujący duży i wartościowy ruch w wyszukiwarce Google po wybranych słowach kluczowych.

Jak sam widzisz, łatwiej będzie nam używać takiego krótkiego zwrotu niż niepotrzebnie się rozpisywać. W ten sposób nazywamy też teksty w naszej firmie, dlatego artykuł generyczny będzie się dziś wiele razy powtarzał. 

Dobrze, możemy już chyba przejść do krótkiego case study.

Jakiś czas temu, a dokładniej na początku 2021 roku, wpadliśmy na pomysł, aby napisać obszerny artykuł o łóżkach wodnych. Taki, w którym znajdą się wszelkie najważniejsze informacje. Taki, z którego każdy użytkownik naprawdę wyniesie coś cennego. Szybko przystąpiliśmy do realizacji tego pomysłu. Równie prędko przekonaliśmy się, że była to świetna idea. Dlaczego?

Miesiąc po miesiącu nasz tekst piął się w górę. Pojawiał się w wynikach wyszukiwania coraz wyżej, aż w końcu stało się – w sierpniu wylądował na zaszczytnym pierwszym, a nawet i zerowym miejscu w wyszukiwarce Google po frazie “łóżka wodne”. Co to znaczy zerowa pozycja? 

Google wyróżnia w ten sposób treści najlepiej odpowiadające na zapytania użytkowników wyszukujących konkretną frazę kluczową, czyli w naszym przypadku były to “łóżka wodne”. Niestety monitoring nie jest w stanie pokazać pozycji 0.

Skąd zatem wiemy, że artykuł się na niej znalazł? W takiej sytuacji wystarczy wpisać frazę w wyszukiwarkę. Gdy strona pojawia się u samej góry w wyróżnionej ramce, oznacza to, że jest na zaszczytnej pozycji nr 0.

Warto zaznaczyć, że to słowo kluczowe ma ogromny potencjał (8100 wyszukiwań miesięcznie), ale i także sporą konkurencyjność. Gdy wpiszesz je w przeglądarkę, zobaczysz setki reklam, tysiące sklepów internetowych i… nasz obszerny artykuł generyczny

Oczywiście nie będziemy gołosłowni, dlatego spójrz na poniższy zrzut ekranu z monitoringu fraz kluczowych.

Artykuł generujący ruch - pozycje słów kluczowych w Semstormie
Zmienność średnich miesięcznych pozycji w wynikach wyszukiwania naszego artykułu https://wnetrzadlaciebie.com/lozka-wodne-czym-sa-jak-dzialaja-i-jaki-maja-wplyw-na-nasze-zdrowie po frazie “łóżka wodne”. Źródło: SEMSTORM.

Teraz ktoś może nam powiedzieć “No okej, ale co z tego macie?”. Wartościowy ruch! Ktoś czyta nasz artykuł i ma szansę na niego trafić, wpisując jedną z najprostszych fraz. Oczywiście nie było tak od samego początku.

Najpierw tekst musiał się lekko rozkręcić. Od stycznia do października 2021 zyskaliśmy dzięki niemu 1970 sesji1773 nowych użytkowników. Aby lepiej zobrazować Ci skalę, nasz blog wnetrzadlaciebie.com odwiedza miesięcznie ok. 12 000. użytkowników. Niezły wynik, prawda?

Artykuł generujący ruch z Google - Analiza ruchu z Google Analytics
Analiza ruchu generowanego przez nasz artykuł o łóżkach wodnych. Źródło: Google Analytics.

Jeśli powyższy przykład nadal nie przekonuje Cię do tworzenia artykułów generycznych, to zwróć uwagę na poniższy zrzut. 

Artykuł generujący ruch w Google - przykład z Google Analytics
Analiza ruchu generowanego przez artykuł o materiałach, na jakie należy zwrócić uwagę wybierając prześcieradło. Dane przedstawione są w widoku tygodniowym od 4.05.2021 do 04.11.2021. Źródło: Google Analytics.

1 187 sesji to efekt, jaki udało się osiągnąć dla artykułu opublikowanego na blogu sklepu internetowego naszego klienta. To co istotne, treść dotyczyła materiałów, na jakie należy zwrócić uwagę wybierając prześcieradło. Był to zatem artykuł typowo poradnikowy, odpowiadający na problemy potencjalnych klientów. 

6 zasad pisania dobrego artykułu generycznego – poznaj je wszystkie

Pokazaliśmy już, jakie mogą być efekty artykułów generycznych. Teraz musimy zatem Ci zdradzić, jak osiągnąć taki wynik. Tak naprawdę jest to dość łatwe. Trzeba tylko pamiętać o 6 złotych zasadach. Po kilku tekstach każda z nich wejdzie Ci w krew i będziesz stosował się do nich automatycznie. To jak, zaczynamy?

Zasada nr 1 – Zastanów się, dla kogo chcesz pisać

Zanim zaczniesz pisać swój artykuł generujący ruch, poświęć dłuższą chwilę na zastanowienie się, jaka jest Twoja grupa docelowa. Pomyśl, kim jest osoba, dla której chcesz pisać, czym się interesuje, jakich tematów może szukać i z czym będą one związane. 

Następnie musisz określić, czy użytkownik jest już obeznany w danej tematyce, czy też będzie to dla niego zupełna nowość. Inaczej podejdziesz przecież do każdej z tych grup i chociażby użyjesz innego stylu pisania. 

Pamiętaj, że jeśli tworzysz dla laika, nie możesz używać ciężkich specjalistycznych słów czy zwrotów. No dobrze, możesz, ale musisz je dokładnie wytłumaczyć i przełożyć na “ludzki język”. Jeśli tekst będzie za ciężki, niestety odbiorca wyjdzie z niego szybciej niż na niego wszedł. 

Dopasowanie grupy docelowej jest jedną z kluczowych kwestii, jeśli zależy Ci na artykule generującym ruch. Nie możesz nigdy o tym zapomnieć. Zawsze poświęć więc dłuższą chwilę na zastanowienie się, do kogo tak naprawdę będziesz pisać. 

Zasada nr 2 – Przygotuj temat, który będzie odpowiadał na potrzeby Twojej grupy docelowej

Teraz nadszedł czas na przygotowanie tematu Twojego artykułu. W tym przypadku radzimy postawić na specjalistyczny artykuł dopasowany do potrzeb użytkowników. Co to znaczy? Musisz sprawdzić, jakie problemy mają Twoi potencjalni odbiorcy i czy są w stanie znaleźć jego rozwiązanie w sieci. Jeśli nie – masz genialny materiał. 

Tworzenie artykułów specjalistycznych ma wiele zalet. Jakich? Przede wszystkim robisz coś, co naprawdę pomoże odbiorcom. Nie piszesz setnego ogólnego tekstu, który tak naprawdę nie wnosi nic nowego. Takie artykuły nie mają za dużych szans na wybicie się z tłumu, a tym bardziej generowanie wartościowego ruchu.

Nie ma zatem sensu pisać czegoś takiego. Stracisz tylko w ten sposób swój cenny czas i stworzysz tekst, z którego nic nie będziesz miał. Prawdopodobnie nikt go nie przeczyta, a nawet jeśli – nie wyniesie z niego zbyt dużo wartościowych treści. Pisaniu tematów, które były już wielokrotnie poruszane w Internecie, mówimy stanowcze “nie”. 

To jak znaleźć pomysł na artykuł idealny? Metod tworzenia tematów generycznych jest kilka. 

Pierwszą z nich jest analiza artykułów konkurencji. Zobacz, jak i o czym piszą inne portale, których teksty znajdują się na pierwszych miejscach w wynikach wyszukiwania. Oczywiście nie kopiuj ich pomysłu 1:1. Ma to być dla Ciebie inspiracja.

Jeśli masz możliwość, skorzystaj z narzędzia, które pokaże Ci, na jakie frazy widoczny jest artykuł konkurencji. Będzie to przede wszystkim SEMSTORM, z którego pozyskasz wszystkie interesujące Cię dane.

Drugą metodą tworzenia tematu generycznego jest skorzystanie z narzędzi wspierających tworzenie tematów. Przykładem może być tutaj Generator tematów od SEMSTORM. 

Jak napisać artykuł generujący ruch? Narzędzie do tworzenia tematów SEMSTORM
Tak wygląda panel Generatora tematów, który znajdziesz w SEMSTORM w zakładce “Słowa kluczowe”. Źródło: SEMSTORM

Wystarczy, że chwilę zastanowisz się, o czym chcesz pisać, wpiszesz nawet dość ogólną frazę do tej wyszukiwarki i gotowe. Teraz tylko musisz przeglądać propozycje, które wyskoczyły i zweryfikować, która wydaje się być najlepsza.

Taka pomoc sprawi, że szybciej opracujesz temat idealny i co najważniejsze – będziesz znał jego potencjał oraz konkurencyjność. Oszacujesz tym samym, czy dany tekst opłaca się pisać.

Dobór słów kluczowych do artykułu generycznego przy pomocy narzędzia SEMSTORM
Po wpisaniu ogólnej frazy do panelu Generatora Tematów zobaczysz wiele różnych propozycji tematów związanych z tym zagadnieniem. Ułatwi Ci to znalezienie zagadnień, które interesują użytkowników. Źródło: SEMSTORM

Trzecią metodą będzie natomiast przygotowanie tematu w oparciu o analizę słów kluczowych. Sprawdź, czego szukają użytkownicy i w jaki sposób. Cały ten proces opiszemy dokładniej w jednym z kolejnych punktów, dlatego już gorąco zachęcamy Cię do prześledzenia całego naszego poradnika. 

Wybór słów kluczowych do artykułu generycznego - Narzędzie SEMSTORM
Pomocnym narzędziem każdej osoby piszącej artykuły generyczne jest m.in. SEMSTORM. Specjalne funkcje odnajdywania słów kluczowych zdecydowanie ułatwią pracę nad tekstem. Źródło: SEMSTORM

Zasada nr 3 – Pisz do wyczerpania tematu

Gdy masz już opracowany temat, przystąp do pisania. Zaplanuj jednak dokładnie, co zawrzesz w swoim tekście i pamiętaj, by pisać do wyczerpania tematu. Co to znaczy? Odpowiedz na każde możliwe pytanie odbiorcy związane z poruszaną przez Ciebie tematyką. Rozwiej wszelkie wątpliwości i wskaż konkretne rozwiązania problemów.

Napisz wszystko, co wiesz na dany temat. Przekaż całą swoją wiedzę.

Pod żadnym pozorem nie powielaj informacji z innych tekstów. Oczywiście możesz się nimi inspirować, jednak w nowym tekście musisz przekazać to w nieco inny sposób.

Jeśli widzisz, że w sieci jest kilka podobnych artykułów, jednak w jednym znajdziesz trochę tego, w drugim trochę tamtego, a w trzecim jeszcze coś innego – zbierz te informacje w jedną całość u siebie. Po raz kolejny nie kopiuj, jednak uwzględnij wszystkie najważniejsze kwestie.

Aby urozmaicić swój artykuł oraz sprawić, że ten będzie świetny do czytania, uzupełnij go o osobiste doświadczenia. Może sam spotkałeś się z danym problemem i poradziłeś sobie w nietypowy sposób? A może idealnie pasuje tutaj jakaś anegdotka z Twojego życia? Napisz to! Jest to “wartość dodana”, którą z pewnością docenią Twoi czytelnicy.

Gdy masz taką możliwość, swój tekst uzupełnij np. krótkim wywiadem czy rozmową ze specjalistą z danej dziedziny. Zadaj mu konkretne pytania, a następnie opisz odbiorcom, co radzi ktoś, kto zna się na rzeczy. 

To właśnie pisanie do wyczerpania tematu sprawiło (oczywiście nie tylko to, ale jednak), że nasz artykuł o łóżkach wodnych generuje tak duży ruch. Osoby, które szukają informacji o łóżkach wodnych, znajdą w nim wszystko, czego potrzebują. Nie będą musiały szukać dodatkowych informacji gdzieś indziej. Przedstaw więc swoim odbiorcom wszystko, co chcieliby wiedzieć. 

Artykuł o łóżkach wodnych generujący ruch w Google
W artykule o łóżkach wodnych zawarliśmy podstawowe informacje na ich temat, wszelkie ich zalety, ale także opisaliśmy konkretne modele, które warto wybrać. To sprawia, że tekst jest kompletny i odpowiada na potrzeby użytkowników. Źródło: Wnetrzadlaciebie

Zasada nr 4 – Określ słowa kluczowe

Pisząc tekst, musisz zadbać także o odpowiedni dobór słów kluczowych – takich, po których chcesz być widoczny w wyszukiwarce Google. Co jednak brać pod uwagę, dobierając frazy do artykułów generycznych?

Przede wszystkim wybierz słowa kluczowe ściśle powiązane z tematem. Nie szukaj na siłę dodatkowych fraz. Skup się na konkretach i dokładnie tym, o czym będziesz pisać. Jeśli np. tworzysz artykuł o praniu pościeli bambusowej, to pisz tylko o tym jednym konkretnym rodzaju, a nie o wszystkich możliwych. Słowa kluczowe również dobierz tylko pod pościel bambusową. 

Dobierając słowa kluczowe, zwróć uwagę na ich potencjał oraz konkurencyjność. Oczywiście im większy potencjał i mniejsza konkurencyjność – tym lepiej. Nie zawsze będzie to jednak możliwe. Czasem lepiej skupić się na nieco rzadziej wyszukiwanych frazach. 

Tworząc listę słów, postaraj się także znaleźć synonimy. Sam dobrze wiesz, jak wspaniały jest nasz język. Na jedno słowo możesz odszukać przynajmniej kilka jego odpowiedników, które cały czas określają dokładnie to samo.

Przykład? Prześcieradło dla noworodka może być także prześcieradłem dla niemowlaka, małego dziecka, malucha czy do łóżeczka. Sens jest cały czas taki sam, jednak słowa już inne. 

Na koniec warto, byś pamiętał także o frazach, które wpisują użytkownicy, szukający konkretnych porad. Jako przykład weźmy sobie tutaj artykuł generujący ruch w Google – https://wnetrzadlaciebie.com/sztucce-jak-ukladac-po-jedzeniu.

Opisaliśmy w nim to, jak odkładać sztućce po jedzeniu. Jest to konkretny problem, którego rozwiązania szukają Internauci. Jakich słów użyliśmy? Spójrz na poniższy zrzut ekranu. 

Artykuł generyczny o układaniu sztućców i słowa kluczowe, na które jest widoczny
Słowa kluczowe, na które widoczny jest artykuł z naszego bloga wnetrzadlaciebie.com. Źródło: SEMSTORM

Zobacz, jak różne mogą być kombinacje wpisywanych przez użytkowników słów – cały czas odnoszących się do jednego bardzo konkretnego tematu!

A jakie narzędzia pomogą Ci w poszukiwaniu słów kluczowych? Przede wszystkim będzie to SEMSTORM. Aby korzystać ze wszystkich jego funkcjonalności, musisz wykupić odpowiedni pakiet. Jeśli tworzysz naprawdę dużą ilość różnych tekstów, zdecydowanie warto zainwestować w pełen dostęp.

Jest jednak oczywiście także bezpłatna alternatywa. Będzie to np. Planer słów kluczowych. W pierwszej kolejności polecamy taką opcję. Przetestujesz, jak to wszystko działa i zobaczysz, czy potrzebujesz jeszcze czegoś więcej, czy też nie. 

Zasada nr 5 – Zadbaj o SEO Twojego artykułu

Tworząc artykuł generyczny, musisz także zadbać o kilka zasad SEO. Dzięki temu masz szansę na zwiększenie widoczności swojej publikacji w wyszukiwarce. Na co zwrócić uwagę?

Istotny będzie oczywiście tytuł. Najlepiej, by znalazła się w nim Twoja główna fraza kluczowa. Im bliżej początku, tym lepiej. Pamiętaj jednak, że temat musi zainteresować użytkownika i przekonać go, że w Twoim tekście znajdzie dokładnie to, czego szuka.

Drugi niezwykle ważny punkt, patrząc na SEO, to oczywiście lead, czyli wstęp do Twojego artykułu. W tym miejscu również umieść swoją główną frazę kluczową. Musisz jednak wpleść ją w bardzo naturalny sposób. Cały czas piszesz przecież dla użytkownika, a nie dla robota Google. Słowa te możesz pogrubić w swoim tekście.

Pisząc artykuł, zadbaj o podzielenie go na nagłówki oraz akapity. Stosuj nagłówki H1-H6. Pamiętaj, że “jedynka” może być tylko jedna. Będzie nią oczywiście tytuł Twojego artykułu. Główne zagadnienia oznacz jako H2, te, które uzupełniają poprzednią część, oznacz natomiast H3 itd. W nagłówkach naturalnie wplataj swoje frazy kluczowe. 

SEO artykułu generycznego - przykład
Przykład naturalnego umieszczenia frazy kluczowej w nagłówku H2. Źródło: Wnetrzadlaciebie

Podczas publikacji artykułu, nie możesz zapomnieć o uzupełnieniu meta tagów, a konkretnie Title oraz Description. Muszą znaleźć się w nich słowa kluczowe. Do tego pamiętaj o limicie znaków. W pierwszym przypadku jest to 50-70 zzs, w drugim – ok. 160 zzs. 

Swoje słowa kluczowe wplataj także w tekst główny. Stosuj wtedy pogrubienia. Robot Google uznaje je wtedy za te najważniejsze. Tym samym masz szansę na zwiększenie ruchu na swojej stronie. 

Gdy Twój artykuł będzie już widoczny na stronie, zastanów się, czy możesz w nim podlinkować jakiś inny swój tekst, odnoszący się do danego tematu czy będący jego uzupełnieniem.

Tak samo zadziałaj w drugą stronę – może jakaś wcześniejsza publikacja aż prosi się o link do nowego artykułu? Takie linkowanie wewnętrzne wzmocni Twój artykuł i jego szanse na wybicie się z tłumu.

Na koniec zadbaj jeszcze o linkowanie zewnętrzne. Przygotuj np. paczkę tekstów, które opublikujesz na innych stronach, a w ich treści zawrzesz odnośnik do swojego artykułu generycznego.

Więcej na temat optymalizacji artykułów pisaliśmy w poradniku https://intle.pl/10-bledow-seo-w-optymalizacji-artykulow-blogowych-nie-popelniaj-ich/, dlatego zajrzyj także do niego!

Zasada nr 6 – Dodaj zdjęcia lub filmy

Co jeszcze może wpłynąć pozytywnie na Twój artykuł generyczny? Oczywiście zdjęcia oraz filmy. Nie mogą być to jednak przypadkowe materiały.

Powinny stać się uzupełnieniem tego, o czym piszesz. Do tego masz szansę na dodatkowy ruch z wyszukiwarki obrazów i filmów. Zanim umieścisz takie “dodatki” w swojej publikacji, pamiętaj jednak o kilku zasadach.

Zdjęcia i filmy, które wrzucasz do swojego artykułu, muszą być odpowiednio zoptymalizowane. Zadbaj o nazwę pliku zawierającą słowo kluczowe – każdy wyraz oddziel myślnikiem i nie używaj polskich znaków. Wszelkie “ą”, “ę”, “ź” itp. utrudnią robotowi Google zrozumienie, co znajduje się na zdjęciu czy w filmie. 

Dobierz także odpowiedni rozmiar oraz wagę, DPI oraz format. Nie zapomnij o uzupełnieniu altów oraz title. Na koniec dorzuć jeszcze opis zdjęcia czy filmu i gotowe. Te najważniejsze elementy opisaliśmy dość skrótowo.

Poświęciliśmy już bowiem im kiedyś osobny artykuł https://intle.pl/optymalizacja-zdjec-i-obrazow-pod-katem-seo-jak-robic-to-dobrze/. Jeśli zatem chcesz dowiedzieć się, jak poprawnie umieszczać dodatkowe materiały i dlaczego warto to robić, zapraszamy do lektury. 

Jeśli to możliwe, wykorzystaj swoje autorskie zdjęcia czy filmy. Każdy materiał musi jednak  nawiązywać do tematu artykułu oraz do samej treści. Do tego umieść podpisy odnoszące się do zawartości “uzupełniaczy”. Dobrze, jeśli będą one zawierały słowa kluczowe, na które optymalizowany jest artykuł. 

Każdy materiał opisz także źródłem jego pochodzenia. Gdy korzystasz z własnych zasobów, umieść np. informację “Materiał własny”. Jeśli pobrałeś zdjęcie lub film z Internetu, koniecznie podpisz, skąd dokładnie pozyskałeś materiał. 

Jaki pisać artykuły generyczne? Podsumowanie

Jak widzisz, pisanie artykułów, które będą generować ruch w wyszukiwarce Google, wcale nie jest takie trudne.

Musisz tylko pamiętać, by dobrze określić swoją grupę docelową oraz opracować temat, który ją zainteresuje lub będzie rozwiązaniem konkretnych problemów. Do tego zawsze pisz wszystko, co wiesz o danym zagadnieniu. Uzupełnij tekst o swoje doświadczenia lub wypowiedzi ekspertów. 

Dobierz słowa kluczowe nawiązujące do tematu, zoptymalizuj artykuł pod kątem SEO oraz dodaj zdjęcia czy filmy, które urozmaicą Twój wpis. To wszystko przełoży się na silną i wysoką pozycję w wyszukiwarce!

Życzymy Ci powodzenia i jak najwyższych pozycji w Google!

Amanda Krzywda
Amanda Krzywda

Absolwentka Architektury Informacji i pasjonatka copywritingu oraz social media marketingu.

Pisząc, odkrywa coraz to nowsze zagadnienia, które chce poznać bliżej. W INTLE zajmuje się redagowaniem artykułów specjalistycznych, które odpowiadają na problemy oraz pytania użytkowników, a także prowadzeniem mediów społecznościowych. Umiłowanie do tych dwóch dziedzin sprawia, że spod jej ręki wychodzą teksty poradnikowe pomagające odnaleźć się w przestrzeni ogólnodostępnych social mediów i pozwalające poznać ich potencjał biznesowy.

Te artykuły mogą być dla Ciebie
10 błędów SEO w optymalizacji artykułów blogowych – nie popełniaj ich!

10 błędów SEO w optymalizacji artykułów blogowych – nie popełniaj ich!

Zastanawiałeś się kiedykolwiek, dlaczego Twoje treści blogowe nie generują ruchu lub nie są widoczne na żadne słowa kluczowe? Co może być tego przyczyną? Najczęstszy powód to liczne błędy w optymalizacji artykułów pod kątem elementów SEO. To właśnie one utrudniają zdobycie widoczności w wyszukiwarce Google, a w konsekwencji osiągnięcie wysokiego ruchu organicznego. Porozmawiajmy zatem o popularnych błędach w optymalizacji artykułów blogowych, których powinieneś unikać!

czytaj dalej

6 kroków do dobrze zoptymalizowanego artykułu na blogu firmowym

6 kroków do dobrze zoptymalizowanego artykułu na blogu firmowym

Poznaj 6 etapów, które pozwolą Ci szybko zoptymalizować blogową publikację. Zyskasz pewność, że blog przyniesie Ci zamierzone efekty jakościowe oraz poprawi pozycję Twojej witryny. Dodatkowo cały proces zostanie usprawniony, dzięki czemu zaoszczędzisz czas.

czytaj dalej

Jak dystrybuować treści publikowane na blogach?

Jak dystrybuować treści publikowane na blogach?

Napisałeś praktyczny poradnik zakupowy lub ciekawe case study na podstawie doświadczeń swojej firmy? Wartościowy artykuł zasługuje na liczne grono czytelników, a cel ten osiągniesz dzięki umiejętnej dystrybucji treści. Aby dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców, nie potrzebujesz specjalistycznych umiejętności ani dużych nakładów finansowych – wiele działań na rzecz dystrybucji wdrożysz praktycznie „z marszu”, tuż po lekturze naszego tekstu!

czytaj dalej

Jak pisać skuteczne nagłówki SEO? Oto praktyczne rady i podpowiedzi

Jak pisać skuteczne nagłówki SEO? Oto praktyczne rady i podpowiedzi

Na pytanie, czym jest nagłówek, odpowiadam - tym, co zwiększa liczbę kliknięć nawet pięciokrotnie. Mimo ich ogromnej roli niektórzy twórcy treści nie są świadomi ukrytej w nagłówkach mocy. Zobacz, jak pisać nagłówki SEO, by zwiększyć ilość wejść na stronę!

czytaj dalej

Co mówią o nas klienci

Współpracę z INTLE oceniam na bardzo udaną. Za największy atut uważam kompleksowe wsparcie i możliwość realizacji różnych projektów z jedną firmą.
Mimo, że prace przy rozwoju mojego sklepu realizowało kilku różnych specjalistów, za kontakt i przepływ informacji odpowiedzialna była jedna osoba - to duża wygoda i oszczędność mojego czasu!

Opinia marki BESIMO o Agencji interaktywnej INTLE

Robert Kornak

Z agencją INTLE współpracujemy od lat na wielu poziomach. Nasz sklep notuje znaczące wzrosty sprzedaży, znacznie większe niż jak byliśmy związani z konkurencyjnymi agencjami SEO. Firma Pana Łukasza jawi się jako rzetelny i pomocny partner w reklamowaniu naszego asortymentu oraz usług. Cenimy sobie wkład, zaangażowanie oraz elastyczność we współpracy. Polecam

Opinia marki Happytime o Agencji interaktywnej INTLE

Łukasz Łukawski

Wzorowa kompleksowa obsługa.
Współpracuję z firmą Intle od 3 lat. Wzorowa kompleksowa obsługa. Bardzo dobry kontakt z właścicielem oraz pracownikami. Przed nami jeszcze wiele lat wspólnych działań. Szczerze polecam 👍

Eco&Fit - opinia o współpracy

Mariusz Bernat

Dzięki współpracy z firmą Intle, rozwijamy sprzedaż internetową w dobrym kierunku. Przyczynia się do tego dobra komunikacja i zrozumienie naszych potrzeb. Mamy możliwość realizować poszczególne cele zgodnie z przyjętymi założeniami i weryfikować ich skuteczność poprzez odzwierciedlenie w wynikach sprzedażowych. Cenimy sobie rzetelność i uczciwość naszych partnerów.

karo.waw.pl - opinia o współpracy

karo.waw.pl

Mam bardzo pozytywne doświadczenia odnośnie współpracy SEO z Intle. Dostaję regularne miesięczne raporty, więc widzę za co płacę, a co najważniejsze widzę również efekty pracy agencji w postaci coraz większego ruchu i transakcji z wyszukiwania organicznego. Bardzo dobry kontakt z firmą, która stara się również edukować klienta.

Opinia EKCONCEPT

Ewa Korwin-Winogrodzka

Ale bajer!
Pani Marto, dziękuję całemu zespołowi INTLE! Pięknie to wygląda. Bardzo się cieszę. Pozdrawiam!

Opinia o współpracy Angelex

Angelex Kancelaria prawna

Sklep Shoper.
Dużo pod górę i nie najtaniej, ale firma mimo problemów starała się jak mogła by problemy rozwiązać.

Dentistry - opinia dla INTLE

Dentistry

Nasza firma korzysta z usług firmy Intle od kilku lat, w bardzo szerokim zakresie. Profesjonalna obsługa - gwarantowane efekty.

Logos Dystrybucja - Opinia dla INTLE

Bartosz Urbański

Profesjonalna obsługa klientów, szeroki wachlarz usług. Polecamy firmę Intle.

Opinia SOTE dla INTLE

SOTE Jakubowicz

Możemy zdecydowanie polecić firmą "Intle" jako profesjonalnego i rzetelnego partnera w dziedzinie usług internetowych i multimedialnych.

Agencja interaktywna INTLE - opinia Warmhouse

Warm House

Bardzo dobrze zredagowane teksty nie tylko pod względem stylistycznym, ale co istotne - także merytorycznym. Ciekawe i dopracowane w każdym szczególe.

Opinia sklepu Miękkie

Sylwia Synowiec

Polecamy!
Grafika sklepu przeszła nasze najśmielsze oczekiwania, co potwierdza się przy telefonach od klientów, którzy dzwoniąc, lub też pisząc e-maile często wspominają, że sklep jest bardzo ładny i przejrzysty. Pomimo okresu urlopowego, to projekt został wdrożony bardzo sprawnie. Podczas robienia ustaleń nad projektem, obsługa była rzetelna, konkretna i miła. Dziękujemy Intle :)

Opinia 32m2treningu dla Agencji INTLE

32m2treningu

Efekt końcowy przerósł nasze oczekiwania. A co najważniejsze nad całością czuwał Pan Marcin - specjalista SEO, który od początku buduje widoczność naszego sklepu w Google.
Współpracę z Intle cenimy przede wszystkim za kompleksowe i wielopoziomowe spojrzenie. Na każdym etapie współpracy pokazują nam nowe rozwiązania, inspiracje i możliwości rozwoju. Zrealizowaliśmy już wspólnie wiele ciekawych projektów i myślę, że jeszcze niejeden przed nami.

Sklep Kuchnia Włoska - opinia o INTLE

Anna Wójtowicz

W ramach współpracy INTLE zajęło się między innymi tworzeniem kontentu, komunikacją w Social Mediach, a po czasie również odświeżeniem grafiki naszej strony i pozycjonowaniem.
Współpracujemy od połowy 2019 roku, co samo w sobie stanowi najlepszą rekomendację.

Opinia marki PUSZMAN

Team Puszman