Analityka i Strategia Marketingowa

Co to jest współczynnik klikalności?

Co to jest współczynnik klikalności?

25 sierpnia 2022

Prowadzenie kampanii promocyjnych w Internecie dzisiaj stało się chlebem powszednim dla większości firm. Nic dziwnego – zdecydowana większość z nas codziennie spędza w sieci nawet kilka godzin, co powoduje, że Internet jest wygodnym i przede wszystkim skutecznym kanałem kontaktu z potencjalnym klientem. Nie bez znaczenia jest również fakt, że sieć internetowa daje pod względem reklamowym bardzo duże pole do popisu. Prowadząc działania marketingowe online musisz wiedzieć co to jest CTR (click throught rate) i jak obliczyć wielkość tego wskaźnika.

czytaj dalej

Content – Twój najlepszy i najtańszy sprzedawca

Content – Twój najlepszy i najtańszy sprzedawca

Planujesz uruchomić swój pierwszy sklep internetowy? A może przed Tobą konieczność ponownego przemyślenia swojej strategii sprzedażowej w Sieci? W obu przypadkach czeka Cię wspaniałe wyzwanie. Tworzenie jednej platformy, na którą zaprosisz zarówno kogoś, kto lubi zapachy, kto szuka zwięźle podanych informacji, kto zachwyca się kolorami, jak i kogoś, kto pochłania ciekawe opowieści z całą pewnością jest wyzwaniem.

czytaj dalej

Platforma sklepowa, a promocja – jak promować sklep?

Platforma sklepowa, a promocja – jak promować sklep?

25 lutego 2022

Korzystając z platformy sklepowej SaaS otrzymujemy już na początku pełną funkcjonalność. Dzięki temu bez problemu skorzystamy z wszelkich dostępnych funkcji, a sprzedaż działać może już chwilę po opłaceniu miesięcznego abonamentu w niskiej cenie. My natomiast możemy zająć się reklamą dla sklepu internetowego, aby jak najszybciej zyskać nowych klientów, którzy będą dokonywać zakupu w witrynie. Opcji mamy dużo, a granice są tam, gdzie nasza kreatywność i budżet. Możemy z powodzeniem realizować strategię content marketingową wzmacniając pozycje w wyszukiwarce, edukować klientów z pomocą kanału firmowego na YouTube lub promować sklep na Facebooku i innych mediach społecznościowych. Każde działanie wymaga jednak organizacji i rozważenia każdego z kanałów, czym zajęliśmy się w artykule.

czytaj dalej

Google Analytics  – co to jest i jakie ma zastosowanie w analityce internetowej?

Google Analytics  – co to jest i jakie ma zastosowanie w analityce internetowej?

01 lutego 2022

Prowadzenie sklepu internetowego i kampanii marketingowych bez analityki internetowej to błądzenie we mgle. Jeśli poświęcasz sporą część swojego budżetu na SEO, kampanie na Facebooku czy Google Ads, to powinieneś wiedzieć, jaki wpływ na konwersję ma każdy z tych kanałów. generują lepszy zysk, czy inne opuszczane są natychmiast, a może w Twoim sklepie internetowym największym problemem są porzucane koszyki? Bez analityki internetowej możesz nie być świadomy powyższych problemów. Najpopularniejszym i darmowym narzędziem do weryfikacji ruchu i zachowania użytkowników na stronie jest Google Analytics. Zatem, co to jest Google Analytics, jakich danych może dostarczyć i dlaczego warto z niego korzystać? Przeczytaj!

czytaj dalej

Strategia marki – dlaczego Twoja marka musi ją mieć?

Strategia marki – dlaczego Twoja marka musi ją mieć?

01 grudnia 2021

Te słowa są idealnym podsumowaniem tego, dlaczego strategia marki powinna być obowiązkowym elementem posiadanym przez każdą markę. To właśnie ona pozwala zebrać odpowiedzi na wszystkie najbardziej istotne kwestie, które jej dotyczą, w jednym miejscu. Zapobiega działaniu po omacku, które często jest efektem snucia wizji w myślach, bez spisania i skonfrontowania z rzeczywistością. Jest równie ważna jak inne typy strategii – strategia marketingowa, określająca wszystkie działania podejmowane na rynku, oraz strategia biznesowa, skupiająca się na etapach rozwoju całego przedsiębiorstwa. Wykorzystywana przy rebrandingu lub powstawaniu nowej marki – pozwala prezentować ją światu w spójny sposób

czytaj dalej

Brief – co musisz o nim wiedzieć?

Brief – co musisz o nim wiedzieć?

02 listopada 2021

Postanowiłeś ruszyć z nową kampanią reklamową albo odświeżyć swój wizerunek w internecie. Zebrałeś oferty od kilku agencji, wybrałeś tę, która najbardziej Ci odpowiadała, i… czekasz na brief. Jednak co to jest brief, jak dobrze go wypełnić i dlaczego jest to tak ważne dla realizacji projektu? Mamy dla Ciebie kilka wskazówek. Zapraszamy do lektury!

czytaj dalej

Zwroty i reklamacje w sklepie internetowym, czyli wszystko co musisz wiedzieć

Zwroty i reklamacje w sklepie internetowym, czyli wszystko co musisz wiedzieć

02 lipca 2021

Sprzedaż towarów przez Internet staje się coraz bardziej powszechna i popularna, w znacznym stopniu wypierając tradycyjne metody dokonywania zakupów. Jej upowszechnieniu sprzyja panująca epidemia COVID – 19, zniechęcająca konsumentów do częstego udawania się do sklepów stacjonarnych, z których zresztą wiele jest zamkniętych z uwagi na obostrzenia wprowadzane przez rząd. Poza tym, sklepy internetowe umożliwiają szybkie, łatwe i przyjemne dokonywanie zakupów, co niewątpliwie również wpływa na popularyzację tej metody. Poza licznymi zaletami, internetowy shopping może także łączyć się z konsumenckimi rozczarowaniami, kiedy to okazuje się, że zakupiona rzecz jednak nie spełnia oczekiwań rozbudzonych ponad miarę efektownymi zdjęciami, na stronie internetowej sklepu, czy też dociera ona po prostu w stanie uszkodzonym bądź wybrakowanym.

czytaj dalej

Niestandardowy dział o firmie. Jak się wyróżnić?

Niestandardowy dział o firmie. Jak się wyróżnić?

22 czerwca 2021

Zakładka „O nas”. Dla jednych to strona, której nikt nie odwiedza i na którą po prostu nie warto tracić czasu. Albo, którą się ma, bo tak trzeba. Ale wtedy tworzy się ją w oparciu o popularny szablon. Dla innych, i tych jest znacznie mniej, to zakładka, którą warto dobrze przemyśleć. Bo ma w sobie potencjał.

czytaj dalej

Jak w 6 miesięcy zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym o 65,09% prowadząc sezonowe działania SEO?

Jak w 6 miesięcy zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym o 65,09% prowadząc sezonowe działania SEO?

15 czerwca 2021

Często można spotkać się ze stwierdzeniem, że pozycjonowanie stron i sklepów www to proces długotrwały. Taka teza jest jak najbardziej właściwa i trafna. Jednak, co w sytuacji gdy nasz sklep działa w branży sezonowej, a efekty z prac SEO muszą zostać osiągnięte w możliwie jak najkrótszym czasie? Wówczas warto zdecydować się na pozycjonowanie sezonowe, którego elementy opisaliśmy na podstawie współpracy z Klientem prowadzącym sklep internetowy e-choinki.pl.

czytaj dalej

Kampania oparta na performance marketingu: poznaj jej zalety!

Kampania oparta na performance marketingu: poznaj jej zalety!

03 marca 2021

Z powodu rosnącego ruchu w internecie i coraz to większej konkurencji w tym właśnie obszarze, reklamy, które kiedyś były bardzo skuteczne przestały takie być. Co gorsza, mimo spadającej efektywności…ich cena stale rosła. Rozwiązaniem tego problemu stał się model marketingu efektywnościowego, a więc działań, które mają na celu skutecznie wykorzystać budżet reklamowy, wykorzystując fakt, że klient płaci tutaj za konkretny efekt. Jakie jeszcze korzyści wynikają z jego stosowania?

czytaj dalej

Sukces klienta Eco&Fit

Sukces klienta Eco&Fit

14 kwietnia 2020

Chociaż brzmi jak współczesna bajka, ta historia wydarzyła się naprawdę, a jej bohaterem jest Mariusz Bernat – założyciel firmy Eco&Fit. Mariusz postawił na profesjonalizm także w kwestii dalszego rozwoju swojej marki, decydując się na współpracę z INTLE. Pewnie pomyślisz, że są przecież produkty, które same się sprzedają? No cóż, zazwyczaj tylko tak nam się wydaje.

czytaj dalej

Czym jest performance marketing i jak go wykorzystać w strategii e-commerce

Czym jest performance marketing i jak go wykorzystać w strategii e-commerce

01 kwietnia 2020

Każdy biznes chce generować zyski, a w przypadku sprzedaży internetowej możliwość płacenia za konwersję jest najbardziej pożądane. Stąd też prowadząc sklep internetowy powinieneś poznać performance marketing i wykorzystać go w swojej strategii marketingowo-sprzedażowej. Dlaczego? O tym przeczytasz w tym artykule.

czytaj dalej

Co mówią o nas klienci

Współpracę z INTLE oceniam na bardzo udaną. Za największy atut uważam kompleksowe wsparcie i możliwość realizacji różnych projektów z jedną firmą.
Mimo, że prace przy rozwoju mojego sklepu realizowało kilku różnych specjalistów, za kontakt i przepływ informacji odpowiedzialna była jedna osoba - to duża wygoda i oszczędność mojego czasu!

Opinia marki BESIMO o Agencji interaktywnej INTLE

Robert Kornak

Z agencją INTLE współpracujemy od lat na wielu poziomach. Nasz sklep notuje znaczące wzrosty sprzedaży, znacznie większe niż jak byliśmy związani z konkurencyjnymi agencjami SEO. Firma Pana Łukasza jawi się jako rzetelny i pomocny partner w reklamowaniu naszego asortymentu oraz usług. Cenimy sobie wkład, zaangażowanie oraz elastyczność we współpracy. Polecam

Opinia marki Happytime o Agencji interaktywnej INTLE

Łukasz Łukawski

Wzorowa kompleksowa obsługa.
Współpracuję z firmą Intle od 3 lat. Wzorowa kompleksowa obsługa. Bardzo dobry kontakt z właścicielem oraz pracownikami. Przed nami jeszcze wiele lat wspólnych działań. Szczerze polecam 👍

Eco&Fit - opinia o współpracy

Mariusz Bernat

Dzięki współpracy z firmą Intle, rozwijamy sprzedaż internetową w dobrym kierunku. Przyczynia się do tego dobra komunikacja i zrozumienie naszych potrzeb. Mamy możliwość realizować poszczególne cele zgodnie z przyjętymi założeniami i weryfikować ich skuteczność poprzez odzwierciedlenie w wynikach sprzedażowych. Cenimy sobie rzetelność i uczciwość naszych partnerów.

karo.waw.pl - opinia o współpracy

karo.waw.pl

Mam bardzo pozytywne doświadczenia odnośnie współpracy SEO z Intle. Dostaję regularne miesięczne raporty, więc widzę za co płacę, a co najważniejsze widzę również efekty pracy agencji w postaci coraz większego ruchu i transakcji z wyszukiwania organicznego. Bardzo dobry kontakt z firmą, która stara się również edukować klienta.

Opinia EKCONCEPT

Ewa Korwin-Winogrodzka

Ale bajer!
Pani Marto, dziękuję całemu zespołowi INTLE! Pięknie to wygląda. Bardzo się cieszę. Pozdrawiam!

Opinia o współpracy Angelex

Angelex Kancelaria prawna

Sklep Shoper.
Dużo pod górę i nie najtaniej, ale firma mimo problemów starała się jak mogła by problemy rozwiązać.

Dentistry - opinia dla INTLE

Dentistry

Nasza firma korzysta z usług firmy Intle od kilku lat, w bardzo szerokim zakresie. Profesjonalna obsługa - gwarantowane efekty.

Logos Dystrybucja - Opinia dla INTLE

Bartosz Urbański

Profesjonalna obsługa klientów, szeroki wachlarz usług. Polecamy firmę Intle.

Opinia SOTE dla INTLE

SOTE Jakubowicz

Możemy zdecydowanie polecić firmą "Intle" jako profesjonalnego i rzetelnego partnera w dziedzinie usług internetowych i multimedialnych.

Agencja interaktywna INTLE - opinia Warmhouse

Warm House

Bardzo dobrze zredagowane teksty nie tylko pod względem stylistycznym, ale co istotne - także merytorycznym. Ciekawe i dopracowane w każdym szczególe.

Opinia sklepu Miękkie

Sylwia Synowiec

Polecamy!
Grafika sklepu przeszła nasze najśmielsze oczekiwania, co potwierdza się przy telefonach od klientów, którzy dzwoniąc, lub też pisząc e-maile często wspominają, że sklep jest bardzo ładny i przejrzysty. Pomimo okresu urlopowego, to projekt został wdrożony bardzo sprawnie. Podczas robienia ustaleń nad projektem, obsługa była rzetelna, konkretna i miła. Dziękujemy Intle :)

Opinia 32m2treningu dla Agencji INTLE

32m2treningu

Efekt końcowy przerósł nasze oczekiwania. A co najważniejsze nad całością czuwał Pan Marcin - specjalista SEO, który od początku buduje widoczność naszego sklepu w Google.
Współpracę z Intle cenimy przede wszystkim za kompleksowe i wielopoziomowe spojrzenie. Na każdym etapie współpracy pokazują nam nowe rozwiązania, inspiracje i możliwości rozwoju. Zrealizowaliśmy już wspólnie wiele ciekawych projektów i myślę, że jeszcze niejeden przed nami.

Sklep Kuchnia Włoska - opinia o INTLE

Anna Wójtowicz

W ramach współpracy INTLE zajęło się między innymi tworzeniem kontentu, komunikacją w Social Mediach, a po czasie również odświeżeniem grafiki naszej strony i pozycjonowaniem.
Współpracujemy od połowy 2019 roku, co samo w sobie stanowi najlepszą rekomendację.

Opinia marki PUSZMAN

Team Puszman