Analityka i Strategia Marketingowa | INTLE

Analityka i Strategia Marketingowa

Strategia marki – dlaczego Twoja marka musi ją mieć?

01 gru 2021

Te słowa są idealnym podsumowaniem tego, dlaczego strategia marki powinna być obowiązkowym elementem posiadanym przez każdą markę. To właśnie ona pozwala zebrać odpowiedzi na wszystkie najbardziej istotne kwestie, które jej dotyczą, w jednym miejscu. Zapobiega działaniu po omacku, które często jest efektem snucia wizji w myślach, bez spisania i skonfrontowania z rzeczywistością. Jest równie ważna jak inne typy strategii – strategia marketingowa, określająca wszystkie działania podejmowane na rynku, oraz strategia biznesowa, skupiająca się na etapach rozwoju całego przedsiębiorstwa. Wykorzystywana przy rebrandingu lub powstawaniu nowej marki – pozwala prezentować ją światu w spójny sposób

Brief – co musisz o nim wiedzieć?

02 lis 2021

Postanowiłeś ruszyć z nową kampanią reklamową albo odświeżyć swój wizerunek w internecie. Zebrałeś oferty od kilku agencji, wybrałeś tę, która najbardziej Ci odpowiadała, i… czekasz na brief. Jednak co to jest brief, jak dobrze go wypełnić i dlaczego jest to tak ważne dla realizacji projektu? Mamy dla Ciebie kilka wskazówek. Zapraszamy do lektury!

Content – Twój najlepszy i najtańszy sprzedawca

12 paź 2021

Planujesz uruchomić swój pierwszy sklep internetowy? A może przed Tobą konieczność ponownego przemyślenia swojej strategii sprzedażowej w Sieci? W obu przypadkach czeka Cię wspaniałe wyzwanie. Tworzenie jednej platformy, na którą zaprosisz zarówno kogoś, kto lubi zapachy, kto szuka zwięźle podanych informacji, kto zachwyca się kolorami, jak i kogoś, kto pochłania ciekawe opowieści z całą pewnością jest wyzwaniem.

Zwroty i reklamacje w sklepie internetowym, czyli wszystko co musisz wiedzieć

02 lip 2021

Sprzedaż towarów przez Internet staje się coraz bardziej powszechna i popularna, w znacznym stopniu wypierając tradycyjne metody dokonywania zakupów. Jej upowszechnieniu sprzyja panująca epidemia COVID – 19, zniechęcająca konsumentów do częstego udawania się do sklepów stacjonarnych, z których zresztą wiele jest zamkniętych z uwagi na obostrzenia wprowadzane przez rząd. Poza tym, sklepy internetowe umożliwiają szybkie, łatwe i przyjemne dokonywanie zakupów, co niewątpliwie również wpływa na popularyzację tej metody. Poza licznymi zaletami, internetowy shopping może także łączyć się z konsumenckimi rozczarowaniami, kiedy to okazuje się, że zakupiona rzecz jednak nie spełnia oczekiwań rozbudzonych ponad miarę efektownymi zdjęciami, na stronie internetowej sklepu, czy też dociera ona po prostu w stanie uszkodzonym bądź wybrakowanym.

Niestandardowy dział o firmie. Jak się wyróżnić?

22 cze 2021

Zakładka „O nas”. Dla jednych to strona, której nikt nie odwiedza i na którą po prostu nie warto tracić czasu. Albo, którą się ma, bo tak trzeba. Ale wtedy tworzy się ją w oparciu o popularny szablon. Dla innych, i tych jest znacznie mniej, to zakładka, którą warto dobrze przemyśleć. Bo ma w sobie potencjał.

Jak w 6 miesięcy zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym o 65,09% prowadząc sezonowe działania SEO?

15 cze 2021

Często można spotkać się ze stwierdzeniem, że pozycjonowanie stron i sklepów www to proces długotrwały. Taka teza jest jak najbardziej właściwa i trafna. Jednak, co w sytuacji gdy nasz sklep działa w branży sezonowej, a efekty z prac SEO muszą zostać osiągnięte w możliwie jak najkrótszym czasie? Wówczas warto zdecydować się na pozycjonowanie sezonowe, którego elementy opisaliśmy na podstawie współpracy z Klientem prowadzącym sklep internetowy e-choinki.pl.

Kampania oparta na performance marketingu: poznaj jej zalety!

03 mar 2021

Z powodu rosnącego ruchu w internecie i coraz to większej konkurencji w tym właśnie obszarze, reklamy, które kiedyś były bardzo skuteczne przestały takie być. Co gorsza, mimo spadającej efektywności…ich cena stale rosła. Rozwiązaniem tego problemu stał się model marketingu efektywnościowego, a więc działań, które mają na celu skutecznie wykorzystać budżet reklamowy, wykorzystując fakt, że klient płaci tutaj za konkretny efekt. Jakie jeszcze korzyści wynikają z jego stosowania?

Sukces klienta Eco&Fit

14 kw. 2020

Chociaż brzmi jak współczesna bajka, ta historia wydarzyła się naprawdę, a jej bohaterem jest Mariusz Bernat – założyciel firmy Eco&Fit. Mariusz postawił na profesjonalizm także w kwestii dalszego rozwoju swojej marki, decydując się na współpracę z INTLE. Pewnie pomyślisz, że są przecież produkty, które same się sprzedają? No cóż, zazwyczaj tylko tak nam się wydaje.

Czym jest performance marketing i jak go wykorzystać w strategii e-commerce

01 kw. 2020

Każdy biznes chce generować zyski, a w przypadku sprzedaży internetowej możliwość płacenia za konwersję jest najbardziej pożądane. Stąd też prowadząc sklep internetowy powinieneś poznać performance marketing i wykorzystać go w swojej strategii marketingowo-sprzedażowej. Dlaczego? O tym przeczytasz w tym artykule.

Content marketing i Social Media w strategii marketingowej e-sklepu

01 kw. 2020

Mówi się, że jeśli nie ma Cię w Social Media (a zwłaszcza na Facebooku) to nie istniejesz. Jest w tym sporo prawdy, bo właśnie tam Internauci spędzają bardzo dużo czasu. Jak to wykorzystać w działaniach marketingowo-sprzedażowych w e-commerce? O tym przeczytasz w tym artykule.

Scenariusze marketing automation – planowanie i wdrażanie

27 mar 2020

Tworzenie scenariuszy polega na ciągłym zadawaniu sobie pytania: jeśli stanie się taka sytuacja, to co powinno zadziać się dalej? Jednak aby móc odpowiedzieć na te pytania należy ustalić cel, jaki chcemy osiągnąć. Twoim celem może być zmniejszenie porzuceń koszyka, zwiększenie powracalności klientów, zmniejszenie współczynnika odrzuceń strony czy też zwiększenie wartości pojedynczej transakcji. Na początek wybierz jeden cel i na nim się skup, nie próbuj osiągać zbyt wielu rzeczy na raz, gdyż w takiej sytuacji rozproszysz swoją uwagę.

Synergia działań w strategii marketingowej

14 lut 2020

Kiedy tworzymy strategię marketingową, zwykle planujemy wiele aktywności w różnych kanałach. Mogą być one traktowane jako odrębne byty, jednak ich efekt zwielokrotnimy poprzez wykorzystanie synergii, która w naturalny sposób między nimi występuje. W tym artykule dowiesz się, jak wykorzystać ową synergię w planowaniu i realizacji strategii marketingowej.

Poznajmy się bliżej.

Nie możemy się doczekać pracy nad Twoim projektem. Napisz lub zadzwoń!

Przejdź do zakładki kontakt