Analityka i Strategia Marketingowa | INTLE

Analityka i Strategia Marketingowa

Sukces klienta Eco&Fit

14 Kwi 2020

Chociaż brzmi jak współczesna bajka, ta historia wydarzyła się naprawdę, […]

Czym jest performance marketing i jak go wykorzystać w strategii e-commerce

01 Kwi 2020

Czym jest performance marketing? Performance marketing to inaczej marketing efektywnościowy, ponieważ […]

Content marketing i Social Media w strategii marketingowej e-sklepu

01 Kwi 2020

Jak podaje raport “Digital 2019” w Internecie spędzamy średnio ponad 6 godzin dziennie (dane dla Polski), z czego prawie 2 godziny stanowią media społecznościowe. Zatem poświęcamy na nie ok. ⅓ naszej aktywności on-line. Patrząc globalnie, aż 45% całej populacji aktywnie korzysta z Social Media i w porównaniu do poprzedniego roku jest to wzrost aż o 9%. Stanowi to niezbity dowód, że komunikacja z potencjalnymi i obecnymi klientami powinna odbywać się także przez ten kanał. Jednak sama obecność w mediach społecznościowych to za mało, aby odnieść sukces w e-commerce.

Scenariusze marketing automation – planowanie i wdrażanie

27 Mar 2020

Tworzenie scenariuszy polega na ciągłym zadawaniu sobie pytania: jeśli stanie się taka sytuacja, to co powinno zadziać się dalej? Jednak aby móc odpowiedzieć na te pytania należy ustalić cel, jaki chcemy osiągnąć. Twoim celem może być zmniejszenie porzuceń koszyka, zwiększenie powracalności klientów, zmniejszenie współczynnika odrzuceń strony czy też zwiększenie wartości pojedynczej transakcji. Na początek wybierz jeden cel i na nim się skup, nie próbuj osiągać zbyt wielu rzeczy na raz, gdyż w takiej sytuacji rozproszysz swoją uwagę.

Synergia działań w strategii marketingowej

14 Lut 2020

Czym jest synergia działań? Wszystkie podejmowane działania marketingowe możemy porównać […]

Jak sprawdzić, jak działa konkurencja (cz. 2)

23 Gru 2019

Budowanie strategii komunikacji marki warto zacząć od początku, czyli od analizy rynku, konkurencji i oceny swoich dotychczasowych działań. Tylko wtedy możesz mieć pewność, że Twoje projekty wejdą na wyższy poziom, wyróżnią się na tle innych i trafią w oczekiwania grupy docelowej.

Co analizować w małym sklepie internetowym

09 Gru 2019

Dane o kosztach kampanii z innych kanałów musisz zaimportować do Google Analytics. Pomagają […]

SEO i Content marketing w strategii marketingowej e-sklepu

29 Lis 2019

#6 zwiększasz czas na stronie Dobrej jakości, przydatne i interesujące treści sprawiają, […]

Portale, dzięki którym Twoja marka zyska najmłodszych odbiorców

20 Lis 2019

Facebook to portal, na którym najwięcej czasu spędzają dorośli. Dzisiejsza młodzież ma na nim swoje konta, jednak korzysta z nich rzadko. Dlaczego? Ponieważ nastolatkowie uważają, że FB jest przeżytkiem, a dodatkowo istnieją modniejsze social media, które są teraz bardziej trendy. W artykule przedstawiamy więc listę najpopularniejszych wśród dzieci i młodzieży portali.

Czym jest strategia marketingowa

16 Paź 2019

Jest w tym stwierdzeniu dużo prawdy, a żeby w Twoim przypadku było inaczej warto […]

Zabójczo skuteczne hasła reklamowe

29 Sie 2019

Tyrady Joan Collins w futbolowej szatni oraz szalone potyczki Sprite’a i Pragnienia ogląda się świetnie, a slogany z reklam automatycznie nasuwają się na myśl w wielu codziennych sytuacjach. Choć spoty zeszły już z anten, powtarzamy oba hasła jeszcze do dziś, za każdym razem utrwalając sobie i innym w pamięci nazwę reklamowanego produktu. To wystarczy, żeby w sklepie błyskawicznie wyłowić ją wzrokiem z setki etykiet! Kliknij i poznaj 6 strategii i 30 przykładów, które zainspirują Cię do stworzenia własnego sloganu

Automatyzacja marketingu w małych sklepach internetowych

13 Sie 2019

Na początku polecam odpowiedzieć sobie na pytanie czy rozumiemy czym jest marketing automation i jakie cele ma w naszym przypadku spełniać. Jeśli dopiero zaczynamy rozwijać biznes on-line i ruch na stronie jest niewielki warto odłożyć wdrażanie automatyzacji na później, a w pierwszej kolejności zająć się generowaniem ruchu i budowaniem świadomości brandu. Bez tego nawet najlepsze narzędzie nie będzie miało szans na pokazanie swoich możliwości. 

Poznajmy się bliżej.

Nie możemy się doczekać pracy nad Twoim projektem. Napisz lub zadzwoń!

Przejdź do zakładki kontakt