Case Studies | INTLE

Case Studies

Pozycjonowanie sklepu Shoper – porady optymalizacyjne i efekty SEO

Pozycjonowanie sklepu Shoper – porady optymalizacyjne i efekty SEO

Shoper to jedno z najpopularniejszych i najczęściej wybieranych rodzajów oprogramowania dla sklepów internetowych. Z jego pomocą prowadzenie własnego biznesu online staje się niezwykle proste. Platforma obsługuje bowiem cały proces zakupowy od A do Z. Jej konfiguracja jest niezwykle intuicyjna. Aby jednak strona mogła przynosić zyski i znajdować się na wysokich wynikach wyszukiwania, należy wiedzieć, jak zadbać o odpowiednie pozycjonowanie sklepu Shoper. Jeśli chcesz się tego dowiedzieć, zapraszamy do lektury artykułu. Zdradzimy w nim najważniejsze wskazówki, a także pokażemy, jakich efektów możesz się spodziewać! 

Pozycjonowanie WordPressa – porady, optymalizacja, efekty SEO

Pozycjonowanie WordPressa – porady, optymalizacja, efekty SEO

Większość osób, szukając CMS’a dla swojej strony internetowej, zwraca uwagę na jego intuicyjność, możliwość dobrania preferowanego wyglądu, a także przystosowanie do wymagań SEO. WordPress, który umożliwia wszystkie te rzeczy, staje się więc jedną z najlepszych i najchętniej wybieranych platform. Aby jednak wszelkie działania przynosiły odpowiednie rezultaty, należy wiedzieć, jak pozycjonować stronę WordPress. Wtedy zwiększysz jej widoczność, pomnożysz zyski oraz ilość wyświetleń. Jeśli jesteś zainteresowany taką tematyką, przeczytaj nasz poradnik. Podpowiemy w nim, jak wygląda pozycjonowanie WordPressa, jak podejść do jego optymalizacji oraz na jakie efekty można wtedy liczyć. Zaczynajmy!

Jak zwiększyć wartość zamówienia w sklepie internetowym o 169%?

Jak zwiększyć wartość zamówienia w sklepie internetowym o 169%?

Do 2023 roku e-handel będzie miał 22-procentowy udział w całej sprzedaży w skali globalnej - według badań Statista. W tym roku aż 77% konsumentów dokonało minimum jednego zakupu online. Dlatego jest o kogo walczyć. Warto przy tym pamiętać, że skuteczność prowadzenia sklepu internetowego to wypadkowa kilku czynników. Atrakcyjna oferta produktowa, szybka i serdeczna obsługa klienta, sprawna logistyka i wysyłka, analiza i wyprzedzanie konkurencji, reklama i promocja sklepu.

Konkurs na Instagramie – case study Eco&Fit

Konkurs na Instagramie – case study Eco&Fit

Organizacja konkursu w social mediach przez wielu nie jest uważana za najłatwiejsze zadanie. Po pierwsze potrzebny jest jasny cel, jaki marka chce osiągnąć. Po drugie pomysł na zadanie, które będzie na tyle atrakcyjne, że znajdą się osoby chętne do wykonania go. Po trzecie konieczne jest sprawdzenie, czy założenia konkursu są zgodne z zasadami platformy, którą planujemy wykorzystać. Nie zapominajmy także o nagrodzie - jeśli nie będzie wystarczająco atrakcyjna, nie zachęci do wykonania zadania konkursowego. Dobrze przeprowadzony konkurs potrafi jednak rozwinąć markę w sposób, który często nie jest możliwy do osiągnięcia innymi metodami.

Jak w 6 miesięcy zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym o 65,09% prowadząc sezonowe działania SEO?

Jak w 6 miesięcy zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym o 65,09% prowadząc sezonowe działania SEO?

Często można spotkać się ze stwierdzeniem, że pozycjonowanie stron i sklepów www to proces długotrwały. Taka teza jest jak najbardziej właściwa i trafna. Jednak, co w sytuacji gdy nasz sklep działa w branży sezonowej, a efekty z prac SEO muszą zostać osiągnięte w możliwie jak najkrótszym czasie? Wówczas warto zdecydować się na pozycjonowanie sezonowe, którego elementy opisaliśmy na podstawie współpracy z Klientem prowadzącym sklep internetowy e-choinki.pl.

Topowe pozycje w 4 miesiące dla mocno konkurencyjnych fraz – jak tego dokonaliśmy?

Topowe pozycje w 4 miesiące dla mocno konkurencyjnych fraz – jak tego dokonaliśmy?

Pozycjonowanie stron, to proces wymagający nie tylko dobrze przemyślanej strategii SEO, ale również prawidłowo zaplanowanych prac optymalizacyjnych i link building’owych. Potwierdzeniem tej tezy jest współpraca z klientem Miękkie prowadzącym sklep internetowy z tkaninami i dzianinami opatrzonymi najwyższymi europejskimi certyfikatami jakości. Zatem na co zwróciliśmy uwagę pozycjonując domenę klienta?

Jak dzięki dobrej strategii SEO osiągnąć TOP2 w Google na przykładzie słów kluczowych pościel z kory?

Jak dzięki dobrej strategii SEO osiągnąć TOP2 w Google na przykładzie słów kluczowych pościel z kory?

Po czterech miesiącach współpracy z klientem udowodniliśmy, że pomimo pozycjonowania konkurencyjnych fraz kluczowych, jesteśmy w stanie szybko osiągnąć znakomite wyniki. Wypracowane wysokie pozycje słów kluczowych to efekt regularnej optymalizacji tekstowej oraz prowadzenia przemyślanych działań link buildingowych. Sprawdź jak tego dokonaliśmy...

Sukces klienta Eco&Fit

Sukces klienta Eco&Fit

Chociaż brzmi jak współczesna bajka, ta historia wydarzyła się naprawdę, a jej bohaterem jest Mariusz Bernat – założyciel firmy Eco&Fit. Mariusz postawił na profesjonalizm także w kwestii dalszego rozwoju swojej marki, decydując się na współpracę z INTLE. Pewnie pomyślisz, że są przecież produkty, które same się sprzedają? No cóż, zazwyczaj tylko tak nam się wydaje.

Wzrost pozycji oraz ruchu na stronie a podstawowe działania SEO

Wzrost pozycji oraz ruchu na stronie a podstawowe działania SEO

Są firmy, które rozpoczynają swoją działalność od szukania towaru na sprzedaż. Są też takie, których założyciele mają pasję i chcą się nią po prostu dzielić. Druga wersja pasuje idealnie do firmy Moss Decor, która jest producentem paneli z mchów i roślin ozdobnych, czyli po prostu promuje ideę otaczania się zielenią, nawet w miejscu pracy czy w domu. Firma podjęła z nami współpracę, aby zwiększyć świadomość o marce i osiągać lepsze wyniki sprzedażowe. Grupa kreatywnych marketerów INTLE z chęcią podjęła to wyzwanie.

Co mówią o nas klienci

Wzorowa kompleksowa obsługa.

Współpracuję z firmą Intle od 3 lat. Wzorowa kompleksowa obsługa. Bardzo dobry kontakt z właścicielem oraz pracownikami. Przed nami jeszcze wiele lat wspólnych działań. Szczerze polecam 👍

Mariusz Bernat

Mam bardzo pozytywne doświadczenia odnośnie współpracy SEO z Intle. Dostaję regularne miesięczne raporty, więc widzę za co płacę, a co najważniejsze widzę również efekty pracy agencji w postaci coraz większego ruchu i transakcji z wyszukiwania organicznego. Bardzo dobry kontakt z firmą, która stara się również edukować klienta.

Ewa Korwin-Winogrodzka

Ale bajer!

Pani Marto, dziękuję całemu zespołowi INTLE! Pięknie to wygląda. Bardzo się cieszę. Pozdrawiam!

Angelex Kancelaria prawna

Sklep Shoper.

Dużo pod górę i nie najtaniej, ale firma mimo problemów starała się jak mogła by problemy rozwiązać.

Dentistry

Nasza firma korzysta z usług firmy Intle od kilku lat, w bardzo szerokim zakresie. Profesjonalna obsługa - gwarantowane efekty.

Bartosz Urbański

Profesjonalna obsługa klientów, szeroki wachlarz usług. Polecamy firmę Intle.

SOTE Jakubowicz

Możemy zdecydowanie polecić firmą "Intle" jako profesjonalnego i rzetelnego partnera w dziedzinie usług internetowych i multimedialnych.

Warm House

Bardzo dobrze zredagowane teksty nie tylko pod względem stylistycznym, ale co istotne - także merytorycznym. Ciekawe i dopracowane w każdym szczególe.

Sylwia Synowiec

Polecamy!

Grafika sklepu przeszła nasze najśmielsze oczekiwania, co potwierdza się przy telefonach od klientów, którzy dzwoniąc, lub też pisząc e-maile często wspominają, że sklep jest bardzo ładny i przejrzysty. Pomimo okresu urlopowego, to projekt został wdrożony bardzo sprawnie. Podczas robienia ustaleń nad projektem, obsługa była rzetelna, konkretna i miła. Dziękujemy Intle :)

32m2treningu

Efekt końcowy przerósł nasze oczekiwania. A co najważniejsze nad całością czuwał Pan Marcin - specjalista SEO, który od początku buduje widoczność naszego sklepu w Google.

Współpracę z Intle cenimy przede wszystkim za kompleksowe i wielopoziomowe spojrzenie. Na każdym etapie współpracy pokazują nam nowe rozwiązania, inspiracje i możliwości rozwoju. Zrealizowaliśmy już wspólnie wiele ciekawych projektów i myślę, że jeszcze niejeden przed nami.

Anna Wójtowicz

Współpracę z INTLE oceniam na bardzo udaną. Za największy atut uważam kompleksowe wsparcie i możliwość realizacji różnych projektów z jedną firmą.

Mimo, że prace przy rozwoju mojego sklepu realizowało kilku różnych specjalistów, za kontakt i przepływ informacji odpowiedzialna była jedna osoba - to duża wygoda i oszczędność mojego czasu!

Robert Kornak

W ramach współpracy INTLE zajęło się między innymi tworzeniem kontentu, komunikacją w Social Mediach, a po czasie również odświeżeniem grafiki naszej strony i pozycjonowaniem.

Współpracujemy od połowy 2019 roku, co samo w sobie stanowi najlepszą rekomendację.

Team Puszman