Case Studies | akademia intle 

Akademia INTLE

Case Studies

18 Cze 2020

Jak dzięki dobrej strategii SEO osiągnąć TOP2 w Google na przykładzie słów kluczowych pościel z kory?

Przedstawione efekty pozycjonowania sklepu z branży dom i wnętrza to dowód na to, że przy podstawowych działaniach i przemyślanej strategii SEO można w krótkim czasie osiągnąć wysokie pozycje fraz kluczowych w wynikach organicznych. Zatem, jak pozycjonować stronę z wyposażeniem domu i jakie działania podjąć, aby witryna była widoczna na czołowych miejscach w wyszukiwarce? Strategia SEO […]

14 Kwi 2020

Sukces klienta Eco&Fit

Chociaż brzmi jak współczesna bajka, ta historia wydarzyła się naprawdę, a jej bohaterem jest Mariusz Bernat – założyciel firmy Eco&Fit. Mariusz postawił na profesjonalizm także w kwestii dalszego rozwoju swojej marki, decydując się na współpracę z INTLE. Pewnie pomyślisz, że są przecież produkty, które same się sprzedają? No cóż, zazwyczaj tylko tak nam się wydaje. […]

05 Wrz 2019

Wzrost pozycji oraz ruchu na stronie a podstawowe działania SEO

Są firmy, które rozpoczynają swoją działalność od szukania towaru na sprzedaż. Są też takie, których założyciele mają pasję i chcą się nią po prostu dzielić. Druga wersja pasuje idealnie do firmy Moss Decor, która jest producentem paneli z mchów i roślin ozdobnych, czyli po prostu promuje ideę otaczania się zielenią, nawet w miejscu pracy czy w domu. Firma podjęła z nami współpracę, aby zwiększyć świadomość o marce i osiągać lepsze wyniki sprzedażowe. Grupa kreatywnych marketerów INTLE z chęcią podjęła to wyzwanie. Jakie były efekty naszych działań? Zapraszamy na case study, w którym prezentujemy najważniejsze kroki, jakie podjęliśmy podczas pracy nad tym projektem i ich efekty.

Porozmawiaj z nami
Czat udostępnia Firmao.pl CRM