Artykuły o marketingu w Internecie - Agencja marketingu internetowego INTLE

Marketing internetowy

Prawa autorskie do zdjęć, czyli kiedy i na jakich zasadach można publikować zdjęcia?

18 Cze 2021

Wykorzystywanie zdjęć z Internetu, czyli cudzej własności intelektualnej bez odpowiedniego zezwolenia w tym przedmiocie podlega bardzo surowym restrykcjom przewidzianym przez obowiązujące przepisy prawa. Dotyczy to także publikacji cudzych zdjęć na prowadzonej przez dany podmiot stronie internetowej. Jakie obowiązują zasady w zakresie prawa autorskiego do zdjęć w Internecie, w jaki sposób regulują to zagadnienie normy prawne oraz jakie są konsekwencje naruszania praw autorskich, opowiada niniejszy artykuł.

Jak w 6 miesięcy zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym o 65,09% prowadząc sezonowe działania SEO?

15 Cze 2021

Często można spotkać się ze stwierdzeniem, że pozycjonowanie stron i sklepów www to proces długotrwały. Taka teza jest jak najbardziej właściwa i trafna. Jednak, co w sytuacji gdy nasz sklep działa w branży sezonowej, a efekty z prac SEO muszą zostać osiągnięte w możliwie jak najkrótszym czasie? Wówczas warto zdecydować się na pozycjonowanie sezonowe, którego elementy opisaliśmy na podstawie współpracy z Klientem prowadzącym sklep internetowy e-choinki.pl.

Rodzaje postów na Facebooku – sprawdź możliwości, jakie daje ten portal!

08 Cze 2021

Social media marketing to bardzo skuteczna forma promocji swojej marki w sieci. Aby jednak wszelkie Twoje działania w mediach społecznościowych były skuteczne, musisz zadbać o odpowiednią komunikację z klientami. To właśnie od tego zależy w głównej mierze Twój sukces. Nie da się ukryć, że jedną z największych mocy ma obecnie Facebook. Niestety coraz to nowsze aktualizacje sprawiają, że algorytmy tej strony działają mocno na niekorzyść firm oraz przedsiębiorstw. Aby wybić się z tłumu i pozyskać nowych odbiorców, musisz zadbać o odpowiednią strategię social media marketingową oraz wyróżnienie się na tle miliona innych podobnych kont. Z pomocą mogą przyjść Ci w tym przypadku oczywiście publikowane na Facebooku posty.

Ciekawe, inspirujące i angażujące posty w social mediach – jak robić to dobrze?

26 Maj 2021

Do osób korzystających z social media regularnie każdego dnia docierają setki komunikatów od wielu marek. Coraz częściej czują one zmęczenie, przytłoczenie i przebodźcowanie przez nieustający natłok informacji. To zjawisko jest trudne zarówno dla użytkownika social mediów, jak i marki, która tworząc posty, chce, aby były one zapamiętane przez odbiorców i przynosiły planowane efekty sprzedażowe czy wizerunkowe. Jak więc podejść do komunikacji na Facebooku i Instagramie, aby wyróżnić się wśród konkurencji i nie tylko dotrzeć z komunikatem do użytkownika, ale także zatrzymać jego uwagę i stworzyć pozytywne skojarzenia z marką?

Jak stworzyć landing page, który będzie sprzedawał? 6 elementów, które musi zawierać strona lądowania

19 Maj 2021

Landing page coraz częściej jest uznawany za obowiązkowy element strategii sprzedaży w Internecie. Dobrze zaprojektowana strona lądowania może doskonale konwertować. Jednak jest jeden haczyk - specjalnie użyliśmy słów “dobrze zaprojektowana”. Co to oznacza w praktyce? Jakie elementy muszą znaleźć się na landingu? Jak wygląda tworzenie landing page? A gdy mamy już elementy, jak je odpowiednio poukładać? Z projektowaniem strony lądowania jest trochę tak jak z budowaniem wysokiej wieży z klocków – czasami brak nawet jednego elementu może przynieść katastrofalne skutki.

Topowe pozycje w 4 miesiące dla mocno konkurencyjnych fraz – jak tego dokonaliśmy?

12 Maj 2021

Pozycjonowanie stron, to proces wymagający nie tylko dobrze przemyślanej strategii SEO, ale również prawidłowo zaplanowanych prac optymalizacyjnych i link building’owych. Potwierdzeniem tej tezy jest współpraca z klientem Miękkie prowadzącym sklep internetowy z tkaninami i dzianinami opatrzonymi najwyższymi europejskimi certyfikatami jakości. Zatem na co zwróciliśmy uwagę pozycjonując domenę klienta?

Anchor text, czyli jak linkować za pomocą tekstów kotwicy?

30 Kwi 2021

Anchory stworzone w odpowiedni sposób pomagają w budowaniu pozycji strony w wynikach wyszukiwania, ale ich optymalizacja nie należy do najłatwiejszych. W jaki sposób należy więc tworzyć anchor texty?

Blogosfera – historia i wpływ na odbiorcę

06 Kwi 2021

Blogowanie, jak wszystkie internetowe zjawiska, ma krótką historię. W pierwszych dziesięciu latach XXI w. w sieci jednym z najmodniejszych terminów stał się ”Weblog”. Powstał jako zbitek dwóch angielskich wyrazów: web – sieć oraz log, który przed epoką komputeryzacji najczęściej był kojarzony z dziennikiem okrętowym. Powszechnie uważa się, że autorem terminu jest John Barger, amerykański bloger, uznany za swój wkład w powstanie blogosfery.

YouTube SEO – Pozycjonowanie kanału i filmików na YT – Sprawdź jak kompleksowo rozwinąć kanał od zera!

02 Kwi 2021

Prowadzenie Kanału, dodawanie i pozycjonowanie filmów na YouTube nie jest prostą kwestią. Obecnie, […]

Kampania oparta na performance marketingu: poznaj jej zalety!

03 Mar 2021

Z powodu rosnącego ruchu w internecie i coraz to większej konkurencji w tym właśnie obszarze, reklamy, które kiedyś były bardzo skuteczne przestały takie być. Co gorsza, mimo spadającej efektywności…ich cena stale rosła. Rozwiązaniem tego problemu stał się model marketingu efektywnościowego, a więc działań, które mają na celu skutecznie wykorzystać budżet reklamowy, wykorzystując fakt, że klient płaci tutaj za konkretny efekt. Jakie jeszcze korzyści wynikają z jego stosowania?

Wysyłaj taniej – zwiększaj konwersję

03 Mar 2021

Jeżeli ktoś jeszcze tego nie wie, to konwersja oznacza odsetek biernych użytkowników […]

Kolor logo a sukces firmy. Psychologia barw to nie wszystko

23 Lut 2021

Logo jest jednym z najważniejszych elementów identyfikacji wizualnej firmy. Niektórzy przypisują mu wielkie znaczenie i doszukują się w nim głównego źródła sukcesów największych przedsiębiorstw. Zwykle sądzimy, że za wyborem kolorów, z których korzystają duże marki, stoją poważne analizy. Wyobrażamy sobie ekspertów badających symbolikę barw, ich psychologiczne następstwa oraz oddziaływanie na ludzki mózg. Tymczasem bywa, że wpływ na paletę kolorów firmy mają inne zmienne, które z takimi wnioskami mają niewiele wspólnego.

Poznajmy się bliżej.

Nie możemy się doczekać pracy nad Twoim projektem. Napisz lub zadzwoń!

Przejdź do zakładki kontakt