Artykuły o marketingu w Internecie - Agencja marketingu internetowego INTLE

Marketing internetowy

Google Ads vs Facebook Ads – co oferują, jak działają i jak się przez nie reklamować?

27 wrz. 2021

Systemy reklamowe Google Ads i Facebook Ads są zdecydowanie najpopularniejszymi systemami reklamowymi w internecie. Dzięki nim możemy wyemitować reklamę we wszystkich najważniejszych miejscach w internecie i zrobić to na różne sposoby. Podczas reklamować się w sieci stajemy również przeważnie przed dylematem, który system reklamowy wybrać jeśli nigdy tego nie robiliśmy. W tym tekście opisujemy dokładnie oba systemy reklamowe, prezentujemy co mają do zaoferowania, a także podpowiadamy jak działają i na który z nich warto zdecydować się w konkretnej sytuacji. Zatem, przyjrzyjmy się konfrontacji - Google Ads vs Facebook Ads!

Skąd brać zdjęcia na bloga, stronę, Facebooka, Instagrama – czyli 5 sposobów na pozyskanie contentu zdjęciowego

15 wrz. 2021

nikalny content w social mediach i na stronie internetowej powinien być podstawą strategii każdej marki, której zależy na budowaniu swojego wizerunku i jednocześnie dawaniu wartości odbiorcom. Poza treściami, których ogromnego znaczenia nie da się podważyć, niezwykle istotne są także towarzyszące im grafiki. To właśnie strona wizualna postów w mediach społecznościowych oraz materiałów na blogu czy stronie może pokazać Twoją firmę i produkty od zupełnie innej strony. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, skąd brać zdjęcia na bloga, Facebooka i Instagrama, a także do innych kanałów, dzięki którym Twoja marka będzie się wyróżniać!

10 błędów SEO w optymalizacji artykułów blogowych – nie popełniaj ich!

08 wrz. 2021

Zastanawiałeś się kiedykolwiek, dlaczego Twoje treści blogowe nie generują ruchu lub nie są widoczne na żadne słowa kluczowe? Co może być tego przyczyną? Najczęstszy powód to liczne błędy w optymalizacji artykułów pod kątem elementów SEO. To właśnie one utrudniają zdobycie widoczności w wyszukiwarce Google, a w konsekwencji osiągnięcie wysokiego ruchu organicznego. Porozmawiajmy zatem o popularnych błędach w optymalizacji artykułów blogowych, których powinieneś unikać!

Przedstaw swoją firmę w 150 znakach, czyli jak napisać bio na Instagramie

01 wrz. 2021

Instagram to platforma społecznościowa, na której masz bardzo ograniczone możliwości, jeśli chodzi o przedstawienie swojej firmy czy przedsiębiorstwa. Na Facebooku jesteś przecież w stanie dodać szczegółowy opis działalności, przedstawić jej historię czy chociażby przypiąć na samej górze swojego profilu post informacyjny z nieograniczoną ilością linków w treści. W przypadku Instagrama masz tak naprawdę do dyspozycji głównie biogram oraz okalające go elementy, które można zaliczyć do ogólnego bio o firmie. Jak zatem poradzić sobie z ograniczoną ilością miejsca? Jak napisać bio na Instagramie i jakie elementy warto w nim zawrzeć? Zapraszam Cię na poradnik, w którym zdradzę Ci najciekawsze pomysły oraz wiele cennych wskazówek! Sprawdź!

Jak pisać posty i treści do reklam na Facebooku i Instagramie?

24 sierpień 2021

Jeśli tworzenie postów do mediów społecznościowych jest dla Ciebie proste niczym bułka z masłem, prawdopodobnie robisz coś źle. Mogłoby się wydawać, że im szybciej, tym lepiej, bo przecież z każdym kolejnym postem stajesz się coraz lepszym specjalistą. To oczywiście fakt - doświadczenie jest ważnym elementem, który może poprawić jakość tworzonych komunikatów i grafik. Nie oznacza to jednak, że projektowanie contentu do mediów społecznościowych powinno kiedykolwiek stać się rutynowym zadaniem, do którego podchodzisz bez głębszego zastanowienia. Zwróciłeś uwagę, że użyłam słowa “projektowanie”? Nie odnosi się ono tylko do grafik, a warto zwrócić na nie uwagę także podczas tworzenia dobrego copy. Jak pisać posty na Facebooku czy Instagramie? Czytaj dalej, aby poznać wskazówki, które pozwolą Ci stworzyć wysokiej jakości posty do social mediów.

Darmowe aplikacje, dzięki którym przeniesiesz swoje Insta Stories na wyższy poziom

18 sierpień 2021

Prowadząc swój profil firmowy na Instagramie, zapewne co jakiś czas publikujesz Insta Stories. Wiem, że tworzenie takich treści wymaga nieco zachodu. Na szczęście istnieje kilka ciekawych, i co najważniejsze darmowych aplikacji, dzięki którym kreowanie relacji na Instagramie stanie się łatwe, szybkie i przyjemne! Do tego ostateczny materiał zaskoczy niemalże każdego! Poznaj zatem moje dzisiejsze zestawienie! Pokaże Ci w nim darmowe aplikacje do Instastory, dzięki którym przeniesiesz swoje instagramowe relacje na wyższy poziom!

Konkurs na Instagramie – case study Eco&Fit

08 lipiec 2021

Organizacja konkursu w social mediach przez wielu nie jest uważana za najłatwiejsze zadanie. Po pierwsze potrzebny jest jasny cel, jaki marka chce osiągnąć. Po drugie pomysł na zadanie, które będzie na tyle atrakcyjne, że znajdą się osoby chętne do wykonania go. Po trzecie konieczne jest sprawdzenie, czy założenia konkursu są zgodne z zasadami platformy, którą planujemy wykorzystać. Nie zapominajmy także o nagrodzie - jeśli nie będzie wystarczająco atrakcyjna, nie zachęci do wykonania zadania konkursowego. Dobrze przeprowadzony konkurs potrafi jednak rozwinąć markę w sposób, który często nie jest możliwy do osiągnięcia innymi metodami.

Zwroty i reklamacje w sklepie internetowym, czyli wszystko co musisz wiedzieć

02 lipiec 2021

Sprzedaż towarów przez Internet staje się coraz bardziej powszechna i popularna, w znacznym stopniu wypierając tradycyjne metody dokonywania zakupów. Jej upowszechnieniu sprzyja panująca epidemia COVID – 19, zniechęcająca konsumentów do częstego udawania się do sklepów stacjonarnych, z których zresztą wiele jest zamkniętych z uwagi na obostrzenia wprowadzane przez rząd. Poza tym, sklepy internetowe umożliwiają szybkie, łatwe i przyjemne dokonywanie zakupów, co niewątpliwie również wpływa na popularyzację tej metody. Poza licznymi zaletami, internetowy shopping może także łączyć się z konsumenckimi rozczarowaniami, kiedy to okazuje się, że zakupiona rzecz jednak nie spełnia oczekiwań rozbudzonych ponad miarę efektownymi zdjęciami, na stronie internetowej sklepu, czy też dociera ona po prostu w stanie uszkodzonym bądź wybrakowanym.

Jak tworzyć teksty pod SEO — 5 praktycznych wskazówek

02 lipiec 2021

Jednym z etapów optymalizacji strony pod SEO jest przygotowanie odpowiednich tekstów. Odpowiednich, czyli jakich? Chodzi o content, który wesprze pozycjonowanie Twojej strony internetowej. W dzisiejszym artykule podpowiemy, jak pisać pod SEO.

Planowanie stories na Instagramie i Facebooku – czy to możliwe?

29 czerwiec 2021

Wyobrażasz sobie prowadzenie social media bez dodatkowych narzędzi, takich jak chociażby Canva czy Creator Studio, dzięki którym można planować posty z wyprzedzeniem? Ja przyznam szczerze, że nie. Takie aplikacje pozwalają przecież zaoszczędzić czas, dokładnie rozplanować terminarz, a także dają sporo luzu. Aby zachować ciągłość publikacji, nie trzeba martwić się dodawaniem postów w weekend czy będąc na urlopie. Dużą swobodę w zarządzaniu profilami dałaby również możliwość planowania relacji na Instagramie oraz Facebooku. W tym artykule pokażę Ci, czy planowanie stories w mediach społecznościowych możliwe!

Optymalizacja zdjęć i obrazów pod kątem SEO – jak robić to dobrze?

23 czerwiec 2021

Optymalizacja zdjęć i obrazów wraz ze wszystkimi elementami Image SEO to obowiązkowy punkt na liście działań pozycjonerskich w każdym serwisie www. Wykonując ją regularnie dbasz nie tylko o kwestię wizualną swojej domeny, ale również masz wpływ na jej szybkość, a nawet widoczność w wyszukiwarce Google. Jednak, aby tak się stało, musisz prawidłowo zoptymalizować atrybut ALT, Title, nazwę pliku graficznego oraz pozostałe elementy Image SEO. Jak zatem powinny one wyglądać? Jakie działania podjąć przed wdrożeniem grafiki na stronę, a jakie po? Co możesz zyskać dzięki optymalizacji zdjęć pod SEO? O tym opowiemy Ci w dalszej części artykułu!

Niestandardowy dział o firmie. Jak się wyróżnić?

22 czerwiec 2021

Zakładka „O nas”. Dla jednych to strona, której nikt nie odwiedza i na którą po prostu nie warto tracić czasu. Albo, którą się ma, bo tak trzeba. Ale wtedy tworzy się ją w oparciu o popularny szablon. Dla innych, i tych jest znacznie mniej, to zakładka, którą warto dobrze przemyśleć. Bo ma w sobie potencjał.

Poznajmy się bliżej.

Nie możemy się doczekać pracy nad Twoim projektem. Napisz lub zadzwoń!

Przejdź do zakładki kontakt