Artykuły o marketingu w Internecie - Agencja marketingu internetowego INTLE

Marketing internetowy

Jakie umiejętności powinien posiadać specjalista SEO? 5 najważniejszych obszarów kompetencji

22 gru 2021

Bloger, marketingowiec, analityk, programista i link builder - czy w ten sposób można określić specjalistę ds. SEO? Zdecydowanie tak! Specyfika zawodu wymaga od niego opanowania zestawu umiejętności z różnych obszarów marketingu internetowego. ajważniejszych obszarów kompetencji, w których powinien się specjalizować. To duże ułatwienie zarówno w kontekście współpracy, jak i rekrutacji na stanowisko SEOwca.

Jak zwiększyć wartość zamówienia w sklepie internetowym o 169%?

20 gru 2021

Do 2023 roku e-handel będzie miał 22-procentowy udział w całej sprzedaży w skali globalnej - według badań Statista. W tym roku aż 77% konsumentów dokonało minimum jednego zakupu online. Dlatego jest o kogo walczyć. Warto przy tym pamiętać, że skuteczność prowadzenia sklepu internetowego to wypadkowa kilku czynników. Atrakcyjna oferta produktowa, szybka i serdeczna obsługa klienta, sprawna logistyka i wysyłka, analiza i wyprzedzanie konkurencji, reklama i promocja sklepu.

Strategia marki – dlaczego Twoja marka musi ją mieć?

01 gru 2021

Te słowa są idealnym podsumowaniem tego, dlaczego strategia marki powinna być obowiązkowym elementem posiadanym przez każdą markę. To właśnie ona pozwala zebrać odpowiedzi na wszystkie najbardziej istotne kwestie, które jej dotyczą, w jednym miejscu. Zapobiega działaniu po omacku, które często jest efektem snucia wizji w myślach, bez spisania i skonfrontowania z rzeczywistością. Jest równie ważna jak inne typy strategii – strategia marketingowa, określająca wszystkie działania podejmowane na rynku, oraz strategia biznesowa, skupiająca się na etapach rozwoju całego przedsiębiorstwa. Wykorzystywana przy rebrandingu lub powstawaniu nowej marki – pozwala prezentować ją światu w spójny sposób

6 porad jak napisać artykuł, który będzie generował ruch w wyszukiwarce Google

25 lis 2021

Wyobraź sobie, że napisałeś artykuł, z którego jesteś niezwykle dumny. Pokazałeś w nim cały swój copywriterski kunszt. Publikujesz go z wypiekami na twarzy. Po kilku tygodniach sprawdzasz efekt. Okazuje się, że… publikacja nie generuje żadnego ruchu lub odnotowała jedynie kilka unikalnych wyświetleń. Dlaczego tak się stało? Zapewne zapomniałeś o kilku ważnych zasadach, dzięki którym Twój artykuł ma szansę wybić się z tłumu.  W tym poradniku pokażemy Ci, jak napisać artykuł, który będzie generował ruch w wyszukiwarce Google. Dzięki temu będziesz miał szansę na zwiększenie wyświetleń z wyników organicznych oraz możliwość pozyskania nowych klientów i zbudowania pozycji eksperta w swojej dziedzinie. Sprawdź!

Jak zweryfikować umiejętności copywritera?

24 lis 2021

Skuteczny marketing w internecie bez copywritingu? Trudno to dziś sobie wyobrazić. Teksty przygotowywane […]

Jak znaleźć dobrego copywritera? 5 porad, które pomogą we właściwym wyborze

15 lis 2021

Pisać chcą niemal wszyscy, ale nie każdy to potrafi. Poszukiwania dobrego copywritera mogą więc trochę potrwać. Tym fachem zajmuje się coraz więcej osób, nie wszystkie z nich umieją jednak stworzyć teksty, które przyniosą Ci faktyczną korzyść. By oszczędzić Twój czas i pomóc w poszukiwaniach, zebraliśmy cechy dobrego copywritera i przygotowaliśmy pięć porad, które ułatwią jego wybór. Dzięki nim szybciej zdecydujesz, która z dziesiątek ofert będzie odpowiadać Twoim wymaganiom.

Jak tworzyć opisy produktów pod SEO? 6 praktycznych porad

04 lis 2021

Wyobraź sobie sytuację, w której Twoje produkty zajmują topowe miejsca w wyszukiwarce Google i tym samym generują większe przychody. Dodatkowo, potencjalny Klient nie trafia do konkurencji, a do Twojego sklepu internetowego… Brzmi interesująco, prawda? Na szczęście, nie są to jedynie puste słowa, a korzyści jakie możesz osiągnąć pisząc opisy produktów zgodne z praktykami SEO. Zatem, jak tworzyć opisy produktów pod SEO w sklepie internetowym? Jak optymalizować elementy karty produktu, na które zwrócą uwagę roboty Google? Sprawdźmy!

Brief – co musisz o nim wiedzieć?

02 lis 2021

Postanowiłeś ruszyć z nową kampanią reklamową albo odświeżyć swój wizerunek w internecie. Zebrałeś oferty od kilku agencji, wybrałeś tę, która najbardziej Ci odpowiadała, i… czekasz na brief. Jednak co to jest brief, jak dobrze go wypełnić i dlaczego jest to tak ważne dla realizacji projektu? Mamy dla Ciebie kilka wskazówek. Zapraszamy do lektury!

Budowanie zespołu projektowego – 9 złotych zasad

29 paź 2021

Musisz zrealizować projekt, a żeby to zrobić, powinieneś zbudować zespół. W zależności od rodzaju projektu można skorzystać z usług freelancerów, zewnętrznych usługodawców lub pracowników wewnętrznych. Sukces projektu biznesowego zależy od rzetelności i sprawności zespołu odpowiedzialnego za jego realizację. Aby zagwarantować jej skuteczność, kierownik lub dyrektor musi dobrze zrozumieć jej podstawy. Budowanie zespołu projektowego musi zatem determinować go do stosowania się do pewnych zaleceń i unikania błędów, które zagrażają powodzeniu projektu.

Optymalizacja reklam na Facebooku i Instagramie

22 paź 2021

Stworzenie reklamy to nie koniec procesu tworzenia całej kampanii. Kluczowa jest optymalizacja, czyli ciągłe dążenie do osiągania coraz lepszych wyników naszych reklam. Zawsze jest miejsce na pole do poprawy. Z drugiej strony należy pamiętać o tym, że na drodze optymalizacji znajdziemy optymalne rozwiązania, które będą działały. Dlatego część budżetu należy zawsze przeznaczać na sprawdzone już rozwiązania, a część na testy. Jak zatem optymalizować, a przede wszystkim robić to dobrze? 

Content – Twój najlepszy i najtańszy sprzedawca

12 paź 2021

Planujesz uruchomić swój pierwszy sklep internetowy? A może przed Tobą konieczność ponownego przemyślenia swojej strategii sprzedażowej w Sieci? W obu przypadkach czeka Cię wspaniałe wyzwanie. Tworzenie jednej platformy, na którą zaprosisz zarówno kogoś, kto lubi zapachy, kto szuka zwięźle podanych informacji, kto zachwyca się kolorami, jak i kogoś, kto pochłania ciekawe opowieści z całą pewnością jest wyzwaniem.

Jak pisać skuteczne nagłówki SEO? Oto praktyczne rady i podpowiedzi

07 paź 2021

Na pytanie, czym jest nagłówek, odpowiadam - tym, co zwiększa liczbę kliknięć nawet pięciokrotnie. Mimo ich ogromnej roli niektórzy twórcy treści nie są świadomi ukrytej w nagłówkach mocy. Zobacz, jak pisać nagłówki SEO, by zwiększyć ilość wejść na stronę!

Poznajmy się bliżej.

Nie możemy się doczekać pracy nad Twoim projektem. Napisz lub zadzwoń!

Przejdź do zakładki kontakt