05 czerwca 2023
Zdrowie to najbardziej odpowiedzialny temat, jakiego może się podjąć copywriter. Zarówno to fizyczne jak i psychiczne wymaga od niego szerokiej wiedzy merytorycznej. Merytoryka jednak nie wystarczy. Poza nią copywriter musi na każdym etapie tworzenia tekstu wykazywać się empatią i świadomością sytuacji czytelnika. Przeczytaj, jak pisać teksy na blog o zdrowiu, odchudzaniu, dietach i motywacji, by wszyscy czytelnicy dobrze go odbierali.
29 maja 2023
Powszechnie wiadomo, że reklama w wyszukiwarce może być naprawdę skuteczna. Warto jednak […]
27 kwietnia 2023
Branża e- commerce stale się rozwija i doskonali. W ubiegłym roku marketerzy […]
21 lutego 2023
Jak tworzyć treści, aby zyskać topowe pozycje w wynikach wyszukiwania? To pytanie zadaje sobie prawie codziennie każda osoba związana z marketingiem internetowym. Czas w końcu poznać na nie odpowiedź. W tym artykule weźmiemy pod lupę wszelkie wytyczne Helpful Content, które podaje Google. Dzięki temu będziesz w stanie tworzyć teksty, które mają ogromną szansę na zdobycie czołowych pozycji w wyszukiwarce. Jakie treści Google promuje i będzie promować? Zapraszamy do lektury!
19 stycznia 2023
Copywriting to zagadnienie, które w marketingu internetowym pojawia się niezwykle często. W końcu to właśnie osoby zajmujące się na co dzień pisaniem są swego rodzaju motorem napędowym każdej firmy działającej w sieci. Trzeba jednak przyznać, że zdefiniowanie tej profesji wcale nie należy do najłatwiejszych zadań. Wielokrotnie spotkałam się już z sytuacją, kiedy to ktoś zapytał mnie, czym ja tak w sumie się zajmuje. No właśnie, czym tak naprawdę jest ten copywriting? Zapraszam na podróż, dzięki której poznasz tę profesję nieco bliżej!
10 stycznia 2023
Będąc właścicielem sklepu internetowego, na pewno nie raz zastanawiałeś, co zrobić z produktami, które nie są już dostępne w Twojej ofercie. Być może przyszło Ci wtedy do głowy, aby taki produkt po prostu usunąć. W kontekście SEO jest to najgorsze z możliwych rozwiązań, jakie mógłbyś wybrać. Zatem, jak poradzić sobie z produktami nieaktywnymi w sklepie internetowym? Przedstawię Ci 4 skuteczne metody, które rozwiążą ten problem!
Optymalizacja zdjęć i obrazów wraz ze wszystkimi elementami Image SEO to obowiązkowy punkt na liście działań pozycjonerskich w każdym serwisie www. Wykonując ją regularnie dbasz nie tylko o kwestię wizualną swojej domeny, ale również masz wpływ na jej szybkość, a nawet widoczność w wyszukiwarce Google. Jednak, aby tak się stało, musisz prawidłowo zoptymalizować atrybut ALT, Title, nazwę pliku graficznego oraz pozostałe elementy Image SEO. Jak zatem powinny one wyglądać? Jakie działania podjąć przed wdrożeniem grafiki na stronę, a jakie po? Co możesz zyskać dzięki optymalizacji zdjęć pod SEO? O tym opowiemy Ci w dalszej części artykułu!
24 listopada 2022
Czy lipiec i sierpień może kojarzyć się jedynie z wakacjami i odpoczynkiem? Zdecydowanie nie! Dla nas, to okres, w którym sprawdzamy efekty całorocznych prac SEO, dla Klientów mających w tym czasie szczyt sezonu. Jednym z nich jest internetowy sklep z plecakami sprzedający artykuły i akcesoria szkolne. “Wywołani do szkolnej tablicy” przedstawiamy efekty prac w postaci wzrostu sprzedaży o 98,92%, ruchu organicznego o 84,15% i wzrostu pozycji do TOP5.
30 września 2022
Bez marketingu w sieci ani rusz. W zalewie informacji i reklam trudno przebić się do klienta bez skoordynowanych i przemyślanych działań. Do ich prowadzenia potrzeba specjalistów – przydadzą się właściwie każdemu sklepowi internetowemu czy portalowi. Jeśli chcesz zająć się marketingiem internetowym, możesz w tym dostrzec szansę dla siebie. Problem w tym, że niemal żadna firma nie zatrudnia ludzi bez doświadczenia i przynajmniej podstawowych umiejętności. Możesz jednak samodzielnie poznać marketing internetowy. Jak zacząć się go uczyć? Czeka na Ciebie sporo narzędzi, które pozwolą poznać wiele kwestii związanych z promowaniem produktów i usług w sieci.
06 września 2022
Wyobrażasz sobie prowadzenie social media bez dodatkowych narzędzi, takich jak chociażby Canva czy Creator Studio, dzięki którym można planować posty z wyprzedzeniem? Ja przyznam szczerze, że nie. Takie aplikacje pozwalają przecież zaoszczędzić czas, dokładnie rozplanować terminarz, a także dają sporo luzu. Aby zachować ciągłość publikacji, nie trzeba martwić się dodawaniem postów w weekend czy będąc na urlopie. Dużą swobodę w zarządzaniu profilami dałaby również możliwość planowania relacji na Instagramie oraz Facebooku. W tym artykule pokażę Ci, czy planowanie stories w mediach społecznościowych możliwe!
05 września 2022
SEO to proces, który wymaga zgrania wielu czynników w celu osiągnięcia zakładanego rezultatu. Nie ma tu magicznego guzika, którego naciśnięcie spowoduje wystrzelenie strony wysoko w wynikach wyszukiwania. Praca nad SEO to zbiór wielu drobnych modułów - jednym z nich jest dobranie właściwego frameworka. Jednym z nich jest Tailwind CSS. Przyjrzyjmy się mu bliżej w kontekście działań SEO!
31 sierpnia 2022
Instagram to platforma społecznościowa, na której masz bardzo ograniczone możliwości, jeśli chodzi o przedstawienie swojej firmy czy przedsiębiorstwa. Na Facebooku jesteś przecież w stanie dodać szczegółowy opis działalności, przedstawić jej historię czy chociażby przypiąć na samej górze swojego profilu post informacyjny z nieograniczoną ilością linków w treści. W przypadku Instagrama masz tak naprawdę do dyspozycji głównie biogram oraz okalające go elementy, które można zaliczyć do ogólnego bio o firmie. Jak zatem poradzić sobie z ograniczoną ilością miejsca? Jak napisać bio na Instagramie i jakie elementy warto w nim zawrzeć? Zapraszam Cię na poradnik, w którym zdradzę Ci najciekawsze pomysły oraz wiele cennych wskazówek! Sprawdź!
Co mówią o nas klienci