Artykuły o marketingu w Internecie - Agencja marketingu internetowego INTLE

Marketing internetowy

Jak wybrać domeny do linkowania? Ocena domeny w 8 prostych krokach

Jak wybrać domeny do linkowania? Ocena domeny w 8 prostych krokach

Niewątpliwie proces budowania profilu linków przychodzących to kluczowy i nieodłączny element każdych działań SEO. Co jednak w momencie, gdy nie przynosi on efektów, a Ty zastanawiasz się, gdzie popełniłeś błąd? Przyjrzyj się portalom, jakie wybrałeś do linkowania! Być może w profilu linków Twojej domeny znajdują się portale niskiej jakości, zaspamowane. W tym artykule dowiesz się więc, jak wybrać domeny do linkowania, według jakich kryteriów je ocenić oraz co rozumieć przez „niską jakość” portalu.

Pozycjonowanie sklepu Shoper – porady optymalizacyjne i efekty SEO

Pozycjonowanie sklepu Shoper – porady optymalizacyjne i efekty SEO

Shoper to jedno z najpopularniejszych i najczęściej wybieranych rodzajów oprogramowania dla sklepów internetowych. Z jego pomocą prowadzenie własnego biznesu online staje się niezwykle proste. Platforma obsługuje bowiem cały proces zakupowy od A do Z. Jej konfiguracja jest niezwykle intuicyjna. Aby jednak strona mogła przynosić zyski i znajdować się na wysokich wynikach wyszukiwania, należy wiedzieć, jak zadbać o odpowiednie pozycjonowanie sklepu Shoper. Jeśli chcesz się tego dowiedzieć, zapraszamy do lektury artykułu. Zdradzimy w nim najważniejsze wskazówki, a także pokażemy, jakich efektów możesz się spodziewać! 

Pozycjonowanie WordPressa – porady, optymalizacja, efekty SEO

Pozycjonowanie WordPressa – porady, optymalizacja, efekty SEO

Większość osób, szukając CMS’a dla swojej strony internetowej, zwraca uwagę na jego intuicyjność, możliwość dobrania preferowanego wyglądu, a także przystosowanie do wymagań SEO. WordPress, który umożliwia wszystkie te rzeczy, staje się więc jedną z najlepszych i najchętniej wybieranych platform. Aby jednak wszelkie działania przynosiły odpowiednie rezultaty, należy wiedzieć, jak pozycjonować stronę WordPress. Wtedy zwiększysz jej widoczność, pomnożysz zyski oraz ilość wyświetleń. Jeśli jesteś zainteresowany taką tematyką, przeczytaj nasz poradnik. Podpowiemy w nim, jak wygląda pozycjonowanie WordPressa, jak podejść do jego optymalizacji oraz na jakie efekty można wtedy liczyć. Zaczynajmy!

Planowanie stories na Instagramie i Facebooku – czy to możliwe?

Planowanie stories na Instagramie i Facebooku – czy to możliwe?

Wyobrażasz sobie prowadzenie social media bez dodatkowych narzędzi, takich jak chociażby Canva czy Creator Studio, dzięki którym można planować posty z wyprzedzeniem? Ja przyznam szczerze, że nie. Takie aplikacje pozwalają przecież zaoszczędzić czas, dokładnie rozplanować terminarz, a także dają sporo luzu. Aby zachować ciągłość publikacji, nie trzeba martwić się dodawaniem postów w weekend czy będąc na urlopie. Dużą swobodę w zarządzaniu profilami dałaby również możliwość planowania relacji na Instagramie oraz Facebooku. W tym artykule pokażę Ci, czy planowanie stories w mediach społecznościowych możliwe!

Zakładanie sklepu internetowego – 6 błędów, których warto unikać

Zakładanie sklepu internetowego – 6 błędów, których warto unikać

Planujesz rozpoczęcie działalności handlowej online i chcesz założyć sklep internetowy? To świetny pomysł, gdyż branża e-commerce rozwija się w błyskawicznym tempie! Możesz jednak mieć pewne obawy związane ze sporą konkurencją na rynku. Kluczem do sukcesu może okazać się niepopełnianie kilku istotnych błędów, jakie mogą negatywnie wpłynąć na Twoją działalność. Jeżeli interesuje Cię zakładanie sklepu internetowego, poznaj 6 błędów, których warto unikać.

Wady i zalety kreatorów stron

Wady i zalety kreatorów stron

W sieci można znaleźć różnego rodzaju kreatory stron, które pozwalają zbudować witrynę za darmo lub prawie za darmo. Charakteryzują się one w większości bardzo łatwą obsługą, a efekty, jakie możemy dzięki nim uzyskać, są nadzwyczaj dobre. Oczywiście takie kreatory mają też swoje wady, ale biorąc pod uwagę wysokie ceny agencji zajmujących się tworzeniem stron, korzystanie z takich rozwiązań wydaje się dobrym pomysłem, dla osób, które potrzebują prostej, ale ładnie wyglądającej strony internetowej.

Platforma sklepowa, a promocja – jak promować sklep?

Platforma sklepowa, a promocja – jak promować sklep?

Korzystając z platformy sklepowej SaaS otrzymujemy już na początku pełną funkcjonalność. Dzięki temu bez problemu skorzystamy z wszelkich dostępnych funkcji, a sprzedaż działać może już chwilę po opłaceniu miesięcznego abonamentu w niskiej cenie. My natomiast możemy zająć się reklamą dla sklepu internetowego, aby jak najszybciej zyskać nowych klientów, którzy będą dokonywać zakupu w witrynie. Opcji mamy dużo, a granice są tam, gdzie nasza kreatywność i budżet. Możemy z powodzeniem realizować strategię content marketingową wzmacniając pozycje w wyszukiwarce, edukować klientów z pomocą kanału firmowego na YouTube lub promować sklep na Facebooku i innych mediach społecznościowych. Każde działanie wymaga jednak organizacji i rozważenia każdego z kanałów, czym zajęliśmy się w artykule.

Google Analytics  – co to jest i jakie ma zastosowanie w analityce internetowej?

Google Analytics  – co to jest i jakie ma zastosowanie w analityce internetowej?

Prowadzenie sklepu internetowego i kampanii marketingowych bez analityki internetowej to błądzenie we mgle. Jeśli poświęcasz sporą część swojego budżetu na SEO, kampanie na Facebooku czy Google Ads, to powinieneś wiedzieć, jaki wpływ na konwersję ma każdy z tych kanałów. generują lepszy zysk, czy inne opuszczane są natychmiast, a może w Twoim sklepie internetowym największym problemem są porzucane koszyki? Bez analityki internetowej możesz nie być świadomy powyższych problemów. Najpopularniejszym i darmowym narzędziem do weryfikacji ruchu i zachowania użytkowników na stronie jest Google Analytics. Zatem, co to jest Google Analytics, jakich danych może dostarczyć i dlaczego warto z niego korzystać? Przeczytaj!

Jakie umiejętności powinien posiadać specjalista SEO? 5 najważniejszych obszarów kompetencji

Jakie umiejętności powinien posiadać specjalista SEO? 5 najważniejszych obszarów kompetencji

Bloger, marketingowiec, analityk, programista i link builder - czy w ten sposób można określić specjalistę ds. SEO? Zdecydowanie tak! Specyfika zawodu wymaga od niego opanowania zestawu umiejętności z różnych obszarów marketingu internetowego. ajważniejszych obszarów kompetencji, w których powinien się specjalizować. To duże ułatwienie zarówno w kontekście współpracy, jak i rekrutacji na stanowisko SEOwca.

Jak zwiększyć wartość zamówienia w sklepie internetowym o 169%?

Jak zwiększyć wartość zamówienia w sklepie internetowym o 169%?

Do 2023 roku e-handel będzie miał 22-procentowy udział w całej sprzedaży w skali globalnej - według badań Statista. W tym roku aż 77% konsumentów dokonało minimum jednego zakupu online. Dlatego jest o kogo walczyć. Warto przy tym pamiętać, że skuteczność prowadzenia sklepu internetowego to wypadkowa kilku czynników. Atrakcyjna oferta produktowa, szybka i serdeczna obsługa klienta, sprawna logistyka i wysyłka, analiza i wyprzedzanie konkurencji, reklama i promocja sklepu.

Strategia marki – dlaczego Twoja marka musi ją mieć?

Strategia marki – dlaczego Twoja marka musi ją mieć?

Te słowa są idealnym podsumowaniem tego, dlaczego strategia marki powinna być obowiązkowym elementem posiadanym przez każdą markę. To właśnie ona pozwala zebrać odpowiedzi na wszystkie najbardziej istotne kwestie, które jej dotyczą, w jednym miejscu. Zapobiega działaniu po omacku, które często jest efektem snucia wizji w myślach, bez spisania i skonfrontowania z rzeczywistością. Jest równie ważna jak inne typy strategii – strategia marketingowa, określająca wszystkie działania podejmowane na rynku, oraz strategia biznesowa, skupiająca się na etapach rozwoju całego przedsiębiorstwa. Wykorzystywana przy rebrandingu lub powstawaniu nowej marki – pozwala prezentować ją światu w spójny sposób

6 porad jak napisać artykuł, który będzie generował ruch w wyszukiwarce Google

6 porad jak napisać artykuł, który będzie generował ruch w wyszukiwarce Google

Wyobraź sobie, że napisałeś artykuł, z którego jesteś niezwykle dumny. Pokazałeś w nim cały swój copywriterski kunszt. Publikujesz go z wypiekami na twarzy. Po kilku tygodniach sprawdzasz efekt. Okazuje się, że… publikacja nie generuje żadnego ruchu lub odnotowała jedynie kilka unikalnych wyświetleń. Dlaczego tak się stało? Zapewne zapomniałeś o kilku ważnych zasadach, dzięki którym Twój artykuł ma szansę wybić się z tłumu.  W tym poradniku pokażemy Ci, jak napisać artykuł, który będzie generował ruch w wyszukiwarce Google. Dzięki temu będziesz miał szansę na zwiększenie wyświetleń z wyników organicznych oraz możliwość pozyskania nowych klientów i zbudowania pozycji eksperta w swojej dziedzinie. Sprawdź!

Co mówią o nas klienci

Wzorowa kompleksowa obsługa.

Współpracuję z firmą Intle od 3 lat. Wzorowa kompleksowa obsługa. Bardzo dobry kontakt z właścicielem oraz pracownikami. Przed nami jeszcze wiele lat wspólnych działań. Szczerze polecam 👍

Mariusz Bernat

Mam bardzo pozytywne doświadczenia odnośnie współpracy SEO z Intle. Dostaję regularne miesięczne raporty, więc widzę za co płacę, a co najważniejsze widzę również efekty pracy agencji w postaci coraz większego ruchu i transakcji z wyszukiwania organicznego. Bardzo dobry kontakt z firmą, która stara się również edukować klienta.

Ewa Korwin-Winogrodzka

Ale bajer!

Pani Marto, dziękuję całemu zespołowi INTLE! Pięknie to wygląda. Bardzo się cieszę. Pozdrawiam!

Angelex Kancelaria prawna

Sklep Shoper.

Dużo pod górę i nie najtaniej, ale firma mimo problemów starała się jak mogła by problemy rozwiązać.

Dentistry

Nasza firma korzysta z usług firmy Intle od kilku lat, w bardzo szerokim zakresie. Profesjonalna obsługa - gwarantowane efekty.

Bartosz Urbański

Profesjonalna obsługa klientów, szeroki wachlarz usług. Polecamy firmę Intle.

SOTE Jakubowicz

Możemy zdecydowanie polecić firmą "Intle" jako profesjonalnego i rzetelnego partnera w dziedzinie usług internetowych i multimedialnych.

Warm House

Bardzo dobrze zredagowane teksty nie tylko pod względem stylistycznym, ale co istotne - także merytorycznym. Ciekawe i dopracowane w każdym szczególe.

Sylwia Synowiec

Polecamy!

Grafika sklepu przeszła nasze najśmielsze oczekiwania, co potwierdza się przy telefonach od klientów, którzy dzwoniąc, lub też pisząc e-maile często wspominają, że sklep jest bardzo ładny i przejrzysty. Pomimo okresu urlopowego, to projekt został wdrożony bardzo sprawnie. Podczas robienia ustaleń nad projektem, obsługa była rzetelna, konkretna i miła. Dziękujemy Intle :)

32m2treningu

Efekt końcowy przerósł nasze oczekiwania. A co najważniejsze nad całością czuwał Pan Marcin - specjalista SEO, który od początku buduje widoczność naszego sklepu w Google.

Współpracę z Intle cenimy przede wszystkim za kompleksowe i wielopoziomowe spojrzenie. Na każdym etapie współpracy pokazują nam nowe rozwiązania, inspiracje i możliwości rozwoju. Zrealizowaliśmy już wspólnie wiele ciekawych projektów i myślę, że jeszcze niejeden przed nami.

Anna Wójtowicz

Współpracę z INTLE oceniam na bardzo udaną. Za największy atut uważam kompleksowe wsparcie i możliwość realizacji różnych projektów z jedną firmą.

Mimo, że prace przy rozwoju mojego sklepu realizowało kilku różnych specjalistów, za kontakt i przepływ informacji odpowiedzialna była jedna osoba - to duża wygoda i oszczędność mojego czasu!

Robert Kornak

W ramach współpracy INTLE zajęło się między innymi tworzeniem kontentu, komunikacją w Social Mediach, a po czasie również odświeżeniem grafiki naszej strony i pozycjonowaniem.

Współpracujemy od połowy 2019 roku, co samo w sobie stanowi najlepszą rekomendację.

Team Puszman