29 sierpnia 2022
Sprawne zarządzanie marketingiem w social mediach wymaga ogromnego zaangażowania całego zespołu oraz ciągłej pracy związanej z regularnym przygotowaniem i publikowaniem treści, reakcją na opinie użytkowników i raportowaniem swoich działań. Na co należy zwrócić szczególną uwagę podczas procesów marketingowych w social mediach?
26 sierpnia 2022
Większość osób, szukając CMS’a dla swojej strony internetowej, zwraca uwagę na jego intuicyjność, możliwość dobrania preferowanego wyglądu, a także przystosowanie do wymagań SEO. WordPress, który umożliwia wszystkie te rzeczy, staje się więc jedną z najlepszych i najchętniej wybieranych platform. Aby jednak wszelkie działania przynosiły odpowiednie rezultaty, należy wiedzieć, jak pozycjonować stronę WordPress. Wtedy zwiększysz jej widoczność, pomnożysz zyski oraz ilość wyświetleń. Jeśli jesteś zainteresowany taką tematyką, przeczytaj nasz poradnik. Podpowiemy w nim, jak wygląda pozycjonowanie WordPressa, jak podejść do jego optymalizacji oraz na jakie efekty można wtedy liczyć. Zaczynajmy!
25 sierpnia 2022
Prowadzenie kampanii promocyjnych w Internecie dzisiaj stało się chlebem powszednim dla większości firm. Nic dziwnego – zdecydowana większość z nas codziennie spędza w sieci nawet kilka godzin, co powoduje, że Internet jest wygodnym i przede wszystkim skutecznym kanałem kontaktu z potencjalnym klientem. Nie bez znaczenia jest również fakt, że sieć internetowa daje pod względem reklamowym bardzo duże pole do popisu. Prowadząc działania marketingowe online musisz wiedzieć co to jest CTR (click throught rate) i jak obliczyć wielkość tego wskaźnika.
Planujesz uruchomić swój pierwszy sklep internetowy? A może przed Tobą konieczność ponownego przemyślenia swojej strategii sprzedażowej w Sieci? W obu przypadkach czeka Cię wspaniałe wyzwanie. Tworzenie jednej platformy, na którą zaprosisz zarówno kogoś, kto lubi zapachy, kto szuka zwięźle podanych informacji, kto zachwyca się kolorami, jak i kogoś, kto pochłania ciekawe opowieści z całą pewnością jest wyzwaniem.
09 czerwca 2022
Niewątpliwie proces budowania profilu linków przychodzących to kluczowy i nieodłączny element każdych działań SEO. Co jednak w momencie, gdy nie przynosi on efektów, a Ty zastanawiasz się, gdzie popełniłeś błąd? Przyjrzyj się portalom, jakie wybrałeś do linkowania! Być może w profilu linków Twojej domeny znajdują się portale niskiej jakości, zaspamowane. W tym artykule dowiesz się więc, jak wybrać domeny do linkowania, według jakich kryteriów je ocenić oraz co rozumieć przez „niską jakość” portalu.
08 czerwca 2022
Shoper to jedno z najpopularniejszych i najczęściej wybieranych rodzajów oprogramowania dla sklepów internetowych. Z jego pomocą prowadzenie własnego biznesu online staje się niezwykle proste. Platforma obsługuje bowiem cały proces zakupowy od A do Z. Jej konfiguracja jest niezwykle intuicyjna. Aby jednak strona mogła przynosić zyski i znajdować się na wysokich wynikach wyszukiwania, należy wiedzieć, jak zadbać o odpowiednie pozycjonowanie sklepu Shoper. Jeśli chcesz się tego dowiedzieć, zapraszamy do lektury artykułu. Zdradzimy w nim najważniejsze wskazówki, a także pokażemy, jakich efektów możesz się spodziewać!
31 marca 2022
Planujesz rozpoczęcie działalności handlowej online i chcesz założyć sklep internetowy? To świetny pomysł, gdyż branża e-commerce rozwija się w błyskawicznym tempie! Możesz jednak mieć pewne obawy związane ze sporą konkurencją na rynku. Kluczem do sukcesu może okazać się niepopełnianie kilku istotnych błędów, jakie mogą negatywnie wpłynąć na Twoją działalność. Jeżeli interesuje Cię zakładanie sklepu internetowego, poznaj 6 błędów, których warto unikać.
14 marca 2022
W sieci można znaleźć różnego rodzaju kreatory stron, które pozwalają zbudować witrynę za darmo lub prawie za darmo. Charakteryzują się one w większości bardzo łatwą obsługą, a efekty, jakie możemy dzięki nim uzyskać, są nadzwyczaj dobre. Oczywiście takie kreatory mają też swoje wady, ale biorąc pod uwagę wysokie ceny agencji zajmujących się tworzeniem stron, korzystanie z takich rozwiązań wydaje się dobrym pomysłem, dla osób, które potrzebują prostej, ale ładnie wyglądającej strony internetowej.
25 lutego 2022
Korzystając z platformy sklepowej SaaS otrzymujemy już na początku pełną funkcjonalność. Dzięki temu bez problemu skorzystamy z wszelkich dostępnych funkcji, a sprzedaż działać może już chwilę po opłaceniu miesięcznego abonamentu w niskiej cenie. My natomiast możemy zająć się reklamą dla sklepu internetowego, aby jak najszybciej zyskać nowych klientów, którzy będą dokonywać zakupu w witrynie. Opcji mamy dużo, a granice są tam, gdzie nasza kreatywność i budżet. Możemy z powodzeniem realizować strategię content marketingową wzmacniając pozycje w wyszukiwarce, edukować klientów z pomocą kanału firmowego na YouTube lub promować sklep na Facebooku i innych mediach społecznościowych. Każde działanie wymaga jednak organizacji i rozważenia każdego z kanałów, czym zajęliśmy się w artykule.
01 lutego 2022
Prowadzenie sklepu internetowego i kampanii marketingowych bez analityki internetowej to błądzenie we mgle. Jeśli poświęcasz sporą część swojego budżetu na SEO, kampanie na Facebooku czy Google Ads, to powinieneś wiedzieć, jaki wpływ na konwersję ma każdy z tych kanałów. generują lepszy zysk, czy inne opuszczane są natychmiast, a może w Twoim sklepie internetowym największym problemem są porzucane koszyki? Bez analityki internetowej możesz nie być świadomy powyższych problemów. Najpopularniejszym i darmowym narzędziem do weryfikacji ruchu i zachowania użytkowników na stronie jest Google Analytics. Zatem, co to jest Google Analytics, jakich danych może dostarczyć i dlaczego warto z niego korzystać? Przeczytaj!
22 grudnia 2021
Bloger, marketingowiec, analityk, programista i link builder - czy w ten sposób można określić specjalistę ds. SEO? Zdecydowanie tak! Specyfika zawodu wymaga od niego opanowania zestawu umiejętności z różnych obszarów marketingu internetowego. ajważniejszych obszarów kompetencji, w których powinien się specjalizować. To duże ułatwienie zarówno w kontekście współpracy, jak i rekrutacji na stanowisko SEOwca.
20 grudnia 2021
Do 2023 roku e-handel będzie miał 22-procentowy udział w całej sprzedaży w skali globalnej - według badań Statista. W tym roku aż 77% konsumentów dokonało minimum jednego zakupu online. Dlatego jest o kogo walczyć. Warto przy tym pamiętać, że skuteczność prowadzenia sklepu internetowego to wypadkowa kilku czynników. Atrakcyjna oferta produktowa, szybka i serdeczna obsługa klienta, sprawna logistyka i wysyłka, analiza i wyprzedzanie konkurencji, reklama i promocja sklepu.
Co mówią o nas klienci