Przedstaw swoją firmę w 150 znakach, czyli jak napisać bio na Instagramie

Aktualizacja: 22 czerwca 2023

|Social Media - Facebook, Instagram, Pinterest|Przedstaw swoją firmę w 150 znakach, czyli jak napisać bio na Instagramie
Przedstaw swoją firmę w 150 znakach, czyli jak napisać bio na Instagramie

Instagram to platforma społecznościowa, na której masz bardzo ograniczone możliwości, jeśli chodzi o przedstawienie swojej firmy czy przedsiębiorstwa. Na Facebooku jesteś przecież w stanie dodać szczegółowy opis działalności, przedstawić jej historię czy chociażby przypiąć na samej górze swojego profilu post informacyjny z nieograniczoną ilością linków w treści. W przypadku Instagrama masz tak naprawdę do dyspozycji głównie biogram oraz okalające go elementy, które można zaliczyć do ogólnego bio o firmie. Jak zatem poradzić sobie z ograniczoną ilością miejsca? Jak napisać bio na Instagramie i jakie elementy warto w nim zawrzeć? Zapraszam Cię na poradnik, w którym zdradzę Ci najciekawsze pomysły oraz wiele cennych wskazówek! Sprawdź!

Bio na Instagram – co musisz o nim wiedzieć?

Biogram na Instagram to najważniejsza wizytówka Twojej firmy na tej platformie społecznościowej. To właśnie w tym miejscu konieczne jest zawarcie wszelkich niezbędnych informacji, dzięki którym każdy użytkownik będzie wiedział, z jaką marką ma do czynienia oraz co dane przedsiębiorstwo może mu zaoferować. Za bio większość z nas uważa oczywiście krótki opis, który liczy do 150 znaków. Musisz jednak pamiętać, że do tego pojęcia można zaliczyć jeszcze wszystkie inne informacje znajdujące się wokół. Będą to zatem:

  • nazwa użytkownika,
  • dodatkowa nazwa bądź imię i nazwisko,
  • kategoria, która najlepiej opisuje Twoją działalność,
  • aktywny link (jedyne miejsce na IG, z którego możesz przekierować użytkowników na swoją stronę – no dobra, może nie jedyne, ale o tym w dalszej części artykułu),
  • adres,
  • dane kontaktowe.

Wszystkie te elementy są niezwykle ważne z punktu widzenia użytkownika. To właśnie na te informacje Twój potencjalny klient z pewnością zwróci szczególną uwagę. Nawet jeśli w pierwszej kolejności zainteresuje go content profilu, i tak z pewnością zerknie do bio. W końcu skąd ma się dowiedzieć więcej o Twojej marce jak nie z biogramu? Poświęć zatem na jego opracowanie naprawdę sporą ilość czasu! Dokładnie przemyśl, w jaki sposób zachęcić odbiorców do odwiedzenia strony czy kliknięcia „Obserwuj”. Zanim jednak zaczniesz się nad tym zastanawiać, ja postaram się przekazać Ci te najważniejsze wskazówki i lifehacki!

Jak napisać biogram na Instagramie i jakie informacje w nim umieścić?

Aby Twój profil na Instagramie był kompletny i kusił nowych odbiorców do kliknięcia „Follow”, musisz zadbać o dobre bio! Bez tego bowiem ani rusz. Jednak, co napisać w biogramie na Instagramie i jakie informacje w nim zawrzeć? Zacznijmy od nicku użytkownika. Najlepiej, aby była to oczywiście dokładnie ta sama nazwa, pod którą występujesz w innych miejscach w sieci. Możesz oczywiście nieco ją zmodyfikować, szczególnie jeśli okaże się, że ktoś ma już profil o takiej samej nazwie jak Twoja firma. Nie przesadzaj jednak z takimi zmianami. Odbiorcy muszą bowiem kojarzyć nick z konkretną marką bez większych problemów. Co ciekawe, nazwę możesz zmienić w dowolnej chwili, a jeśli się rozmyślisz, masz 14 dni na powrót do jej pierwotnej wersji.

Następny niezwykle ważny element to dodatkowa nazwa lub imię i nazwisko. Tutaj możesz wykorzystać swój nick, dodając do niego np. hasło reklamowe czy krótką informację związaną z typem Twojej działalności. Jeśli natomiast chcesz, by marka była kojarzona z Twoim nazwiskiem, śmiało dodaj taką informację. Uwaga ode mnie – pole to możesz edytować tylko dwa razy w ciągu 14 dni, dlatego dobrze się zastanów. Pokażę Ci przykład, jak te dwa elementy prezentują się w przypadku hurtowni pościeli karo.waw.pl.

jak napisać bio na instagramie - przykład Karo
Nazwa użytkownika to w tym przypadku @karowarszawa, natomiast w sekcji dodatkowej zostało zamieszczone „Karo WAW sklep z pościelami”, a więc to, co najważniejsze.

W bio na Instagramie możesz zaznaczyć także kategorię. W tym miejscu postaraj się znaleźć obszar, w którym działa Twoje przedsiębiorstwo. W przypadku sklepu internetowego będzie to zapewne „Zakupy i sprzedaż detaliczna” czy „Meble”, “Ubrania” itp. To pole możesz na szczęście edytować do woli, więc nic się nie stanie, jeśli nagle zmienisz zdanie. Na koniec możesz jeszcze podać swoje dane kontaktowe, np. numer telefonu czy adres e-mail, a także adres swojej firmy. Tutaj jednak musisz nieco uważać. Jeśli prowadzisz wyłącznie sprzedaż internetową, lepiej zostawić to pole puste (chyba że oferujesz też zakupy stacjonarne lub możliwość odbioru towarów na miejscu). Taka informacja może bowiem zmylić Twoich odbiorców, którzy np. zaczną szukać sklepu w tym miejscu. Jeśli nie masz punktu stacjonarnego, bardzo się wtedy rozczarują. 

Teraz zostały nam do omówienia jeszcze dwie pozycje – aktywny link w bio na Instagramie oraz biogram. Pozwól, że na każdy z tych elementów poświęcę po jednym akapicie, ponieważ zdecydowanie jest tutaj, o czym mówić.

Aktywny link w bio na Instagramie

Zacznijmy od linku w bio. To tak naprawdę jedno z niewielu miejsc, w których możesz umieścić aktywny odnośnik do swojej strony. Oprócz niego jesteś w stanie przecież przekierować klientów do swojej strony tylko dzięki Insta Stories (o ile masz ponad 10 tysięcy obserwujących) lub poprzez dodanie sklepu na Instagramie (tutaj jednak najpierw odbiorcy trafią do sklepu na IG, a dopiero z niego na Twoją główną witrynę). Większość marek umieszcza zatem w bio aktywny link do strony głównej witryny. Czy to dobry pomysł? Oczywiście. Z tego miejsca każdy będzie przecież mógł samodzielnie zdecydować, na jakiej podstronie finalnie wyląduje. Musisz jednak wiedzieć, że istnieje sposób na dodanie większej ilości linków aktywnych w bio na Instagram. Jak to możliwe? Wystarczy założyć konto na Linktr.ee i gotowe! Tam dodajesz specjalne pola, które będą odsyłały Twoich klientów np. na stronę główną, na bloga, do danej kategorii itp. Następnie pobierasz spersonalizowany link z Linktr.ee, wklejasz go w pole „Witryna internetowa”, testujesz i gotowe! Takim oto sposobem, Twoi klienci będą mogli trafić nie tylko na stronę główną, ale także w inne ciekawe miejsca. Oczywiście pokażę Ci to na przykładzie.

Link w bio na instagramie Puszman
Gdy przejdziesz do linktr.ee/puszman_design, zobaczysz takie oto pola. Po ich kliknięciu, zostaniesz odesłany na konkretną podstronę. Każde z tych pól prowadzi do innego miejsca.

Wykorzystując linktr.ee, możesz zatem nieco przechytrzyć Instagrama. Zamiast jednego linku, masz do dyspozycji ich dowolną ilość. Mimo to nie przesadzaj. Te najważniejsze zakładki w zupełności wystarczą. Ich nadmiar może natomiast sprawić, że potencjalny klient nie będzie wiedział, gdzie przejść i ostatecznie całkowicie zrezygnuje z takiej opcji.

Linktr.ee jest ciekawym rozwiązaniem, gdy często organizujesz na swoim profilu konkursy i inne promocyjne akcje. Jak wiadomo, takie wydarzenia muszą mieć swój regulamin. Większość firm zastępuje wtedy jeden link do strony głównej w bio właśnie odesłaniem do takiego dokumentu. Ty nie musisz tego robić. Wystarczy, że dodasz kolejne pole w linktr.ee i gotowe! To samo dotyczy wszelkich nowości na sklepie itp. 

Biogram na IG

Teraz nadszedł czas na najważniejsze pole w instagramowym bio, czyli biogram. Jest to pole, w którym możesz napisać wszystko, co chcesz, o ile zmieścisz się w 150 zzs. Aby pokazać Ci, że to naprawdę mało, mam dla Ciebie ciekawostkę. Pierwsze dwa zdania tego akapitu zaczynające się od słowa „Teraz” i kończące na „150 zzs” to dokładnie 162 zzs. Podsumowując, musisz pokazać się od jak najlepszej strony w mniej niż dwóch zdaniach. Poświęć zatem na to pole sporą ilość czasu. Zatem, jak napisać biogram na Instagramie? Przede wszystkim streść swoim odbiorcom, czym zajmuje się Twoja firma. Jeśli jest to sklep internetowy, w kilku hasłach pokaż, jakiego asortymentu można spodziewać się na stronie. Tutaj mała podpowiedź ode mnie – staraj się pisać krótkimi hasłami lub zwięzłymi zdaniami. No dobra, a co oprócz asortymentu możesz podkreślić w swoim bio? Wszystko to, co wyróżnia Twoją firmę na tle konkurencji, a także np. dane kontaktowe w postaci numeru telefonu czy adresu e-mail. Posłużę się tutaj przykładem dla sklepu z ubraniami dla kobiet. Przykładowy biogram może wyglądać np. tak:

„Najmodniejsze ubrania i dodatki dla kobiet. Duży wybór rozmiarów i modeli, atrakcyjne ceny, wysyłka w 24 h, darmowy zwrot. Dołącz do #xxxteam”. 

Taka notka to aż 141 zzs. Zostało w niej jednak zawarte wszystko to, co najważniejsze. Oczywiście biogram możesz edytować w każdej chwili, dlatego warto umieścić w nim np. kod rabatowy, który aktualnie obowiązuje na sklepie. Ciekawym zabiegiem jest również dostosowywanie swojego bio do aktualnej pory roku, jeśli masz asortyment, który wpisze się w dany okres. Musisz po prostu kombinować, aż w końcu znajdziesz coś dla siebie. A po co w bio zawarłam hashtag? Jeśli masz swój indywidualny brandowy #, warto pokazać go swoim klientom. Wtedy istnieje duża szansa na to, że zaczną Cię oznaczać w ten sposób w postach czy relacjach. Zwiększasz wtedy swoje szanse na wybicie się z tłumu i dotarcie do szerokiego grona odbiorców. Jako inspiracje, pokaże Ci poniżej kilka przykładowych biogramów firm działających w rozmaitych branżach. Spójrz, nie kopiuj, ale zainspiruj się! Aby zdobyć zaufanie oraz renomę, musisz postawić na kreatywność i nowoczesne rozwiązania. Oto przykłady bio na Instagramie, które mogą Cię zainspirować:

Jak napisać biogram na instagramie - przykład marki LIDL
Biogram na Instagramie marki @LidlPolska wykorzystujący ciekawy zabieg związany z emotikonami.
Co napisać w biogramie na Instagramie - przykład marki YES
Bio na Instagram marki @BizuteriaYes informujący o aktualnej wyprzedaży.
Bio na instagram marki InPost
Zwięzłe bio na Instagramie firmy @InPost z wykorzystaniem wyłącznie tych najważniejszych informacji o marce oraz z hashtagami brandowymi.

Jak napisać biogram na instagramie - inspiracja Leroy Merlin
Instagramowe bio marki @LeroyMerlinPolska bazujące na brandowych hashtagach.
Co napisać w biogramie na Instagramie - marka Deezee
Biogram na IG marki @DeeZee pokazujący przewagę tej firmy nad innymi z tej samej branży.

Zauważ, że większość tych firm ma w swoim bio bardzo skrótowe informacje, nawet poniżej 150 zzs. Im bardziej Twoja marka jest bowiem znana, tym mniej musisz się wysilać. Oczywiście nie oznacza to, że masz podejść do IG byle jak. Cały czas trzeba stawiać na jakość, jednak po pewnym czasie dotrzesz do momentu, kiedy większość odbiorców będzie wiedziała już, co możesz im zaoferować. Wtedy możesz zacząć umieszczać w swoim bio informacje o wyprzedażach, wydarzeniach itp. Twoim nadrzędnym celem będzie wtedy sprzedaż wśród wcześniej zdobytych followersów, a niekoniecznie pozyskanie nowych obserwujących. 

Podsumowując, w swoim instagramowym biogramie możesz umieścić:

  • najważniejsze kategorie produktowe,
  • brandowe hashtagi,
  • zalety swojej marki,
  • dane kontaktowe,
  • informacje o nowościach czy wyprzedażach,
  • wszystko to, co Twoim zdaniem może przyciągnąć do Ciebie nowe rzesze klientów.

Pobaw się swoim biogramem, testuj różne rozwiązania i pamiętaj, że akurat to pole w bio możesz edytować dowolną ilość razy.

Jak poradzić sobie z ograniczoną ilością znaków w bio?

Znasz już przykładowe opisy w bio oraz wiesz, co najlepiej umieścić w swoim biogramie. Teraz nadszedł czas na kilka lifehacków. Zacznijmy od tych związanych z ograniczoną ilością znaków w tej sekcji. Co zrobić zatem, jeśli najważniejsze informacje nie mieszczą się w tym polu? Możliwości jest kilka. Oto one:

  • zamień niektóre słowa emotikonami – musisz jednak bardzo z tym uważać – stosuj wyłącznie takie emoji, które zna każdy, dzięki czemu nikt nie będzie miał problemów z rozszyfrowaniem Twojej wiadomości – nie przesadzaj także z ich ilością, bo co za dużo, to niezdrowo,
  • stosuj skróty – niektóre słowa możesz nieco skrócić, np. zamiast pisać „artykuły biurowe”, napisz „art. biurowe” – po raz kolejny upewnij się jednak, że wszystkie skróty da się rozszyfrować i nie przesadzaj z ich ilością (jeśli Twoja marka kierowana jest do młodych osób czy nastolatków, możesz naśladować ich styl pisania w social media, np. zamiast „Ciebie”, użyj „Cb”),
  • zamiast spacji, użyj emotek – co prawda wyjdzie Ci wtedy taka sama ilość znaków, jednak zawsze nieco urozmaicisz swój profil – takie zastosowanie emotek sprawdza się najlepiej przy wyliczaniu konkretnych artykułów czy kategorii produktowych – wtedy zamiast przecinka i spacji użyjesz jednej emotki i zyskasz po jednym znaku,
  • zamień swój slogan na firmowy hashtag – jeśli masz jakieś kilkuczłonowe hasło reklamowe, zrób z niego brandowy hashtag – zaoszczędzisz tym samym kilka spacji, tak jak w przypadku Leroy Merlin.
  • Do tego pamiętaj, żeby w bio umieścić tylko te najważniejsze informacje, które zachęcą użytkowników do przejścia na stronę Twojego sklepu. Tam z pewnością znajdą szczegółowe dane. 

Nietuzinkowe podejścia do bio na IG – jakie zabiegi można wykorzystać?

Jak wyróżnić się z tłumu, dzięki swojemu bio na IG? Możliwości jest kilka. Oczywiście znalezienie czegoś, czego jeszcze nikt nie wykorzystał w biogramie, będzie zapewne niemożliwe. Zawsze możesz jednak pokazać się w social mediach z nieco innej strony. Jakiej? Może akurat w przypadku Twojej firmy dobrze sprawdzi się humorystyczne i dowcipne bio? Takie podejście będzie dobre, jeśli profil Twojej marki do tego pasuje, a także często stosujesz takie zabiegi w swoich postach. W bio możesz także umieścić dosłownie dwa wyrazy i tyle. Wtedy użytkownicy zauważą pewną dozę tajemniczości i być może zachęci ich to do odwiedzenia Twojej strony głównej. Pamiętaj, że każdy sposób na wyróżnienie się z tłumu jest dobry, o ile nikogo nie uraża i nie wygląda jak przejaw bezczelności. 

W swoim instagramowym bio możesz także wykorzystać zabieg, dzięki któremu zdecydowanie łatwiej zapoznać się każdemu użytkownikowi z Twoimi największymi zaletami. Wystarczy, że każdą cechę czy informację zamieścisz w nowej linijce, poprzedzając ją np. pasującą do całości emotką. Taki zabieg wykorzystuje np. Zalando.

jak napisać biogram na instagramie - wyliczanie informacji Zalando
Wyliczanie najważniejszych informacji od nowego akapitu to ciekawe rozwiązanie, gdy chcesz zaprezentować także inne swoje instagramowe profile.

Tworząc swoje bio na Instagram, pamiętaj, że możesz umieścić w nim także aktywne znaczniki. Jest to świetny pomysł, jeśli prowadzisz kilka powiązanych ze sobą kont. Tym samym istnieje większa szansa, że któreś z nich zainteresuje Twoich odbiorców. 

Jak sprawdzić, czy bio mówi o firmie dokładnie to, czego chcesz?

Załóżmy, że opracowałeś już swoje idealnie bio na Instagramie. To, czy jest idealne, dopiero się jednak okaże. Gdy je opublikujesz, od razu sprawdź, czy wszystko wyświetla się tak, jak należy. Upewnij się, że oznaczenia innych kont, hashtagi brandowe oraz link są aktywne, a więc czy przenoszą użytkownika w odpowiednie miejsce. Do tego pamiętaj, by pokazać komuś swój opis, szczególnie jeśli użyłeś dużej ilości skrótów czy emotikon. Może bowiem okazać się, że Ty dobrze wiesz, co chciałeś w ten sposób przekazać, jednak dla innych może być to niezrozumiałe. Poproś zatem o ocenę przynajmniej dziesięć różnych osób. Powiedz im, że mają być z Tobą szczerzy i każdą wątpliwość muszą Ci zgłosić. Lepiej bowiem od razu dowiedzieć się, że zastosowany przez Ciebie zabieg jest niezrozumiały czy mało atrakcyjny. Wtedy nie będziesz poddawał swoich użytkowników fazom testowym. 

A co zrobić z informacjami, które nie zmieściły się do bio na IG?

Dobra, instagramowy biogram jest już gotowy, przetestowany i umieszczony na profilu. Widzisz jednak, że nie wszystko się w nim zmieściło i chciałbyś jeszcze coś pokazać swoim odbiorcom. Co wtedy zrobić? Najlepiej przygotować Instastory prezentujące pozostałe obszary Twojej działalności, jej historię, zadowolonych klientów czy najważniejsze cechy wyróżniające. Taka relacja musi być jednak idealnie dopracowana, zarówno pod względem contentu, jak i grafiki. Pamiętaj, że może składać się z kilku plansz – niekoniecznie musi to być przecież jedna relacja – może być ich kilka. Takie stories wrzucasz na swój profil. No okej, ale przecież to zniknie po 24 h, więc po co to robić? Pamiętaj, że wybrane relacje możesz zapisać w wyróżnionych. Załóż zatem w tym miejscu zakładkę „O nas”, „Poznaj nas” czy coś na ten wzór, a następnie wrzuć do niej udostępnione stories i gotowe! Później musisz już tylko zadbać o to, aby taka wyróżniona zakładka była widoczna cały czas jako pierwsza lub maksymalnie jako czwarta. To właśnie taka liczba zapisanych relacji jest widoczna na pierwszy rzut oka. Jeśli uważasz, że to ważne, zamieść w swoim bio informację, że więcej można się o Tobie dowiedzieć, przeglądając zapisane stories. 

Mam nadzieję, że teraz wiesz już, co zawrzeć w swoim instagramowym bio. Postaw na te najważniejsze informacje, wykaż się kreatywnością oraz przetestuj swój opis. Ja trzymam teraz kciuki za Twoje powodzenie w social mediach!

Amanda Krzywda
Amanda Krzywda

Absolwentka Architektury Informacji i pasjonatka copywritingu oraz social media marketingu.

Pisząc, odkrywa coraz to nowsze zagadnienia, które chce poznać bliżej. W INTLE zajmuje się redagowaniem artykułów specjalistycznych, które odpowiadają na problemy oraz pytania użytkowników, a także prowadzeniem mediów społecznościowych. Umiłowanie do tych dwóch dziedzin sprawia, że spod jej ręki wychodzą teksty poradnikowe pomagające odnaleźć się w przestrzeni ogólnodostępnych social mediów i pozwalające poznać ich potencjał biznesowy.

Te artykuły mogą być dla Ciebie
Jak założyć firmowe konto na Instagramie i stworzyć efektywne bio

Jak założyć firmowe konto na Instagramie i stworzyć efektywne bio

Dlaczego warto być na Instagramie? Istnieje ponad 25 mln kont firmowych na całym świecie, a ponad 2 mln firm korzysta z tego serwisu, by relacjonować swoją aktywność, a przede wszystkim poprawiać wyniki biznesowe. Co ważne, na profilach firmowych aktywni są użytkownicy: 60% osób przyznaje, że to właśnie na Instagramie dowiaduje się o nowych produktach, a ponad 200 mln ludzi odwiedza przynajmniej jeden profil firmowy dziennie.

czytaj dalej

Jak napisać posty na Facebooku i Instagramie? 

Jak napisać posty na Facebooku i Instagramie? 

Jeśli tworzenie postów do mediów społecznościowych jest dla Ciebie proste niczym bułka z masłem, prawdopodobnie robisz coś źle. Mogłoby się wydawać, że im szybciej, tym lepiej, bo przecież z każdym kolejnym postem stajesz się coraz lepszym specjalistą. To oczywiście fakt - doświadczenie jest ważnym elementem, który może poprawić jakość tworzonych komunikatów i grafik. Nie oznacza to jednak, że projektowanie contentu do mediów społecznościowych powinno kiedykolwiek stać się rutynowym zadaniem, do którego podchodzisz bez głębszego zastanowienia. Zwróciłeś uwagę, że użyłam słowa “projektowanie”? Nie odnosi się ono tylko do grafik, a warto zwrócić na nie uwagę także podczas tworzenia dobrego copy. Jak pisać posty na Facebooku czy Instagramie? Czytaj dalej, aby poznać wskazówki, które pozwolą Ci stworzyć wysokiej jakości posty do social mediów.

czytaj dalej

Instastories – czym są i jak je stworzyć?

Instastories – czym są i jak je stworzyć?

Instagram stał się bardzo popularną platformą, dzięki której wiele firm prowadzi działania promujące markę. Obecnie dodawanie wyłącznie zdjęć z opisami może już być niewystarczające, aby zainteresować potencjalnego klienta i sprawić, by zechciał obserwować markę. Jeśli chcemy dotrzeć do jak największej grupy odbiorców, powinniśmy rozwijać nasz profil na Instagramie. Jedną z najbardziej popularnych funkcji jaką posiada Instagram, jest zdecydowanie możliwość tworzenia Instastories. Co to takiego?

czytaj dalej

Darmowe aplikacje, dzięki którym przeniesiesz swoje Insta Stories na wyższy poziom

Darmowe aplikacje, dzięki którym przeniesiesz swoje Insta Stories na wyższy poziom

Prowadząc swój profil firmowy na Instagramie, zapewne co jakiś czas publikujesz Insta Stories. Wiem, że tworzenie takich treści wymaga nieco zachodu. Na szczęście istnieje kilka ciekawych, i co najważniejsze darmowych aplikacji, dzięki którym kreowanie relacji na Instagramie stanie się łatwe, szybkie i przyjemne! Do tego ostateczny materiał zaskoczy niemalże każdego! Poznaj zatem moje dzisiejsze zestawienie! Pokaże Ci w nim darmowe aplikacje do Instastory, dzięki którym przeniesiesz swoje instagramowe relacje na wyższy poziom!

czytaj dalej

Co mówią o nas klienci

W lewo
W prawo

Współpracę z INTLE oceniam na bardzo udaną. Za największy atut uważam kompleksowe wsparcie i możliwość realizacji różnych projektów z jedną firmą.
Mimo, że prace przy rozwoju mojego sklepu realizowało kilku różnych specjalistów, za kontakt i przepływ informacji odpowiedzialna była jedna osoba - to duża wygoda i oszczędność mojego czasu!

Opinia marki BESIMO o Agencji interaktywnej INTLE

Robert Kornak

Z agencją INTLE współpracujemy od lat na wielu poziomach. Nasz sklep notuje znaczące wzrosty sprzedaży, znacznie większe niż jak byliśmy związani z konkurencyjnymi agencjami SEO. Firma Pana Łukasza jawi się jako rzetelny i pomocny partner w reklamowaniu naszego asortymentu oraz usług. Cenimy sobie wkład, zaangażowanie oraz elastyczność we współpracy. Polecam

Opinia marki Happytime o Agencji interaktywnej INTLE

Łukasz Łukawski

Wzorowa kompleksowa obsługa.
Współpracuję z firmą Intle od 3 lat. Wzorowa kompleksowa obsługa. Bardzo dobry kontakt z właścicielem oraz pracownikami. Przed nami jeszcze wiele lat wspólnych działań. Szczerze polecam 👍

Eco&Fit - opinia o współpracy

Mariusz Bernat

Dzięki współpracy z firmą Intle, rozwijamy sprzedaż internetową w dobrym kierunku. Przyczynia się do tego dobra komunikacja i zrozumienie naszych potrzeb. Mamy możliwość realizować poszczególne cele zgodnie z przyjętymi założeniami i weryfikować ich skuteczność poprzez odzwierciedlenie w wynikach sprzedażowych. Cenimy sobie rzetelność i uczciwość naszych partnerów.

karo.waw.pl - opinia o współpracy

karo.waw.pl

Mam bardzo pozytywne doświadczenia odnośnie współpracy SEO z Intle. Dostaję regularne miesięczne raporty, więc widzę za co płacę, a co najważniejsze widzę również efekty pracy agencji w postaci coraz większego ruchu i transakcji z wyszukiwania organicznego. Bardzo dobry kontakt z firmą, która stara się również edukować klienta.

Opinia EKCONCEPT

Ewa Korwin-Winogrodzka

Ale bajer!
Pani Marto, dziękuję całemu zespołowi INTLE! Pięknie to wygląda. Bardzo się cieszę. Pozdrawiam!

Opinia o współpracy Angelex

Angelex Kancelaria prawna

Sklep Shoper.
Dużo pod górę i nie najtaniej, ale firma mimo problemów starała się jak mogła by problemy rozwiązać.

Dentistry - opinia dla INTLE

Dentistry

Nasza firma korzysta z usług firmy Intle od kilku lat, w bardzo szerokim zakresie. Profesjonalna obsługa - gwarantowane efekty.

Logos Dystrybucja - Opinia dla INTLE

Bartosz Urbański

Profesjonalna obsługa klientów, szeroki wachlarz usług. Polecamy firmę Intle.

Opinia SOTE dla INTLE

SOTE Jakubowicz

Możemy zdecydowanie polecić firmą "Intle" jako profesjonalnego i rzetelnego partnera w dziedzinie usług internetowych i multimedialnych.

Agencja interaktywna INTLE - opinia Warmhouse

Warm House

Bardzo dobrze zredagowane teksty nie tylko pod względem stylistycznym, ale co istotne - także merytorycznym. Ciekawe i dopracowane w każdym szczególe.

Opinia sklepu Miękkie

Sylwia Synowiec

Polecamy!
Grafika sklepu przeszła nasze najśmielsze oczekiwania, co potwierdza się przy telefonach od klientów, którzy dzwoniąc, lub też pisząc e-maile często wspominają, że sklep jest bardzo ładny i przejrzysty. Pomimo okresu urlopowego, to projekt został wdrożony bardzo sprawnie. Podczas robienia ustaleń nad projektem, obsługa była rzetelna, konkretna i miła. Dziękujemy Intle :)

Opinia 32m2treningu dla Agencji INTLE

32m2treningu

Efekt końcowy przerósł nasze oczekiwania. A co najważniejsze nad całością czuwał Pan Marcin - specjalista SEO, który od początku buduje widoczność naszego sklepu w Google.
Współpracę z Intle cenimy przede wszystkim za kompleksowe i wielopoziomowe spojrzenie. Na każdym etapie współpracy pokazują nam nowe rozwiązania, inspiracje i możliwości rozwoju. Zrealizowaliśmy już wspólnie wiele ciekawych projektów i myślę, że jeszcze niejeden przed nami.

Sklep Kuchnia Włoska - opinia o INTLE

Anna Wójtowicz

W ramach współpracy INTLE zajęło się między innymi tworzeniem kontentu, komunikacją w Social Mediach, a po czasie również odświeżeniem grafiki naszej strony i pozycjonowaniem.
Współpracujemy od połowy 2019 roku, co samo w sobie stanowi najlepszą rekomendację.

Opinia marki PUSZMAN

Team Puszman