Jak pisać posty i treści do reklam na Facebooku i Instagramie?

24 sierpnia 2021

|Social Media - Facebook, Instagram, Pinterest|Jak pisać posty i treści do reklam na Facebooku i Instagramie?
Jak pisać posty i treści do reklam na Facebooku i Instagramie?

Jeśli tworzenie postów do mediów społecznościowych jest dla Ciebie proste niczym bułka z masłem, prawdopodobnie robisz coś źle. Mogłoby się wydawać, że im szybciej, tym lepiej, bo przecież z każdym kolejnym postem stajesz się coraz lepszym specjalistą. To oczywiście fakt – doświadczenie jest ważnym elementem, który może poprawić jakość tworzonych komunikatów i grafik. Nie oznacza to jednak, że projektowanie contentu do mediów społecznościowych powinno kiedykolwiek stać się rutynowym zadaniem, do którego podchodzisz bez głębszego zastanowienia. Zwróciłeś uwagę, że użyłam słowa “projektowanie”? Nie odnosi się ono tylko do grafik, a warto zwrócić na nie uwagę także podczas tworzenia dobrego copy. Jak pisać posty na Facebooku czy Instagramie? Czytaj dalej, aby poznać wskazówki, które pozwolą Ci stworzyć wysokiej jakości posty do social mediów.

Jak pisać posty na Facebooku i Instagramie? Zacznij od przygotowania planu publikacji

Planując content lub treści reklamowe na profil marki w social media, w pierwszej kolejności powinieneś zastanowić się nad tym, jaki cel chcesz osiągnąć. Czy zależy Ci na sprzedaży i rozwoju swojego sklepu internetowego? A może jesteś producentem i skupiasz się wyłącznie na budowaniu świadomości marki wśród odbiorców, bez aspektu sprzedażowego? Postawienie komunikacji jednego nadrzędnego celu pozwoli Ci stworzyć bardzo precyzyjny plan publikacji, dzięki któremu łatwiej osiągniesz zamierzony efekt.
Oczywiście nie oznacza to, że powinieneś skupiać się tylko na jednym typie postów, np. sprzedażowym czy informacyjnym. Warto je przeplatać, zastanawiając się jednak, które są najważniejsze – i to na nie położyć największy nacisk. Plan na tydzień, w którym uwzględnisz różne rodzaje komunikatów, to bardzo dobry pomysł – pozwoli Ci uporządkować komunikację i łatwiej będzie Ci ocenić efekty działań.

Jak pisać posty z planem struktury - Powermat
Odpowiednia struktura posta pozwoli Ci wycisnąć z niego jeszcze więcej! Zwróć uwagę na odpowiednie rozpoczęcie, przybliżenie dodatkowych informacji i obowiązkowe call to action.
Źródło: https://www.facebook.com/Powermat.Company 

Poza planem całej komunikacji powinieneś mieć plan także na każdy post. Czy to oznacza, że przed pisaniem tekstu do danego posta musisz najpierw stworzyć jego schemat? Niekoniecznie! Ogólne plany różnych typów postów powinny się w tym przypadku sprawdzić – inaczej ułożysz informacje w poście, w którym promujesz artykuł blogowy, w porównaniu do komunikatu skupionego na sprzedaży ostatnich sztuk z wyprzedaży. Tutaj wracamy do projektowania – potraktuj treść jak układankę i w zależności od efektu, jaki chcesz osiągnąć, zamieniaj poszczególne elementy kolejnością, dodawaj je lub usuwaj. Posiadanie takiego planu zdecydowanie ułatwi Ci regularne tworzenie treści, a dodatkowo dzięki niemu każdy z Twoich postów będzie realizował zamierzony cel.

CTA = element obowiązkowy

Jak pisać posty aby osiągnąć planowany cel? Powinieneś dokładnie wskazać odbiorcy, jaką akcję ma wykonać. Często zdarza się, że użytkownik czyta post, ale brakuje w nim jasnego nawołania do akcji, co w efekcie kończy się to dalszym scrollowaniem. Zwróć uwagę na to, że media społecznościowe są… szybkimi mediami. Odbiorca nie ma czasu na zastanawianie się, co powinien zrobić. Wskazując konkretnymi słowami, takimi jak: udostępnij, kliknij w link, zapisz się do newslettera czy polub fanpage, jaka akcja jest pożądana, zwiększasz prawdopodobieństwo sukcesu danego posta. Ogólne hasła są w tym przypadku zdecydowanie mniej efektywnym wyborem.

Jak pisać posty z nawołaniem do akcji - przykład marki INTLE
Zacznij stosować konkretne CTA, a z pewnością zauważysz różnicę w aktywności odbiorców Twoich treści.
Źródło: https://www.facebook.com/akademia.intle

Zaciekawienie odbiorcy od pierwszego zdania

Zauważyłeś, że posty, zarówno te publikowanie na profilach marek, jak i wykorzystywane w reklamach, bardzo często rozpoczynają się pytaniami? To celowy zabieg! Są one bardziej angażujące niż zdania oznajmujące. Dodatkowo w łatwy sposób można z ich pomocą nazwać potrzebę lub problem odbiorcy, a następnie zaproponować jego rozwiązanie z pomocą konkretnego produktu lub usługi. Tego typu wstępy powinny być jednak dobrze spersonalizowane, aby przyniosły zamierzony efekt. Dokładne nazywanie obaw czy problemów, w których możesz pomóc, to doskonały punkt wyjścia w komunikacji. A to prowadzi nas do kolejnego punktu… 

jak pisać posty aby zaciekawiły odbiorcę - przykład Karo
Rozpoczynanie postów od serii pytań pozwala na mocniejsze zaciekawienie odbiorcy.
Źródło: https://www.facebook.com/KaroWarszawa 

Weź pod lupę grupę docelową

Jak napisać posty na FBInstagram, aby jak najlepiej trafić do odbiorców? Poznaj ich bliżej! Stworzenie person, czyli profili Twoich odbiorców, pozwoli Ci jeszcze dokładniej dopasować do nich tworzone treści. A dokładniejsze dopasowanie będzie skutkować lepszym odbiorem. 

Jak tworzyć persony? Opisz kilka sylwetek osób z Twojej grupy docelowej, skupiając się jednak na konkretach – nie ma miejsca na ogólniki! Zacznij od wieku, miejsca zamieszkania, przechodząc do ważnych elementów takich jak: zainteresowania, sposoby na spędzanie wolnego czasu czy sytuacja rodzinna. Dzięki temu tworzenie postów stanie się łatwiejsze, ponieważ będziesz wiedział, jakie są potrzeby użytkowników powiązanych z Twoją marką, jakie komunikaty do nich trafiają oraz jakiego języka używać. 

Jeśli Twoje posty nie odnoszą sukcesów, a jednocześnie nie masz świadomości do kogo się zwracasz, pora to zmienić! Twoja marka istnieje już w sieci? Możesz skorzystać ze statystyk dostępnych na Facebooku i Instagramie, a także Google Analytics. To dobre punkty wyjścia do stworzenia person – bazuj na danych z tych źródeł, rozbudowując je.

Jak pisać posty z określeniem gruoy docelowej
Poznając lepiej swoich odbiorców i ich potrzeby, sprawisz, że będą chętniej wykazywać aktywność. Zobacz, jak robi to marka Eco&Fit, która w postach stawia na personalizację.
Źródło: https://www.facebook.com/ecoandfit

Różne media społecznościowe wymagają innych strategii

Tworząc strategię komunikacji marki, warto wziąć pod uwagę także charakter wybranego medium społecznościowego. Czasy publikowania tych samych treści na Facebooku i Instagramie odchodzą w niepamięć. Każda z tych platform przyciąga inny typ odbiorców i konieczne jest dopasowanie do nich komunikacji. Przeanalizuj dokładnie grupy docelowe i statystyki różnych typów postów, aby dowiedzieć się, które z nich przynoszą najlepsze wyniki dla danego social media. 

Przykład marki, której komunikacja w mediach społecznościowych jest zróżnicowana, to 11teamsports. Na Instagramie firmy pojawiają się zupełnie inne treści niż na fanpage’u, nie ma miejsca powtarzanie komunikatów. Co ważne także styl treści został dostosowany do grupy docelowej danej platformy – na Facebooku publikowane są nieco dłuższe teksty o różnych celach, natomiast na Instagramie królują krótkie komunikaty.

jak pisać posty na instagrama i facebooka - przykład 11Teamsports
Jak pisać posty na Instagramie, a jak na Facebooku? Weź przykład z marki 11teamsports, która w obu kanałach prowadzi zupełnie inną komunikację.
Źródło: https://www.facebook.com/11teamsportspl https://www.instagram.com/11teamsports.pl/ 

Pamiętaj o języku korzyści

Aby treść posta została dobrze odebrana przez użytkownika, nie zapomnij o wykorzystywaniu języka korzyści. Jeśli reklamujesz produkt lub usługę, suche informacje nie są najlepszym wyborem. Zanim opiszesz konkretną cechę, zastanów się, jaką korzyść oferuje ona odbiorcy i to od niej rozpocznij zdanie, a dopiero w jego dalszej części skup się na wyjaśnieniu, z czego wynika. Dzięki temu po przeczytaniu takiego komunikatu od razu będzie wiadomo, jakie są zalety. Jednak dzięki umiejętnemu umieszczeniu w tekście zostaną one sprytnie przemycone w taki sposób, że użytkownik nie będzie czuł, że czytał mocno perswazyjny post. Tak samo podejdź do sytuacji, w której zapraszasz odbiorcę do przejścia na stronę internetową czy polubienia Twojego fanpage’a. Samo CTA to często zbyt mało – rozwiń je, aby opierało się na mocnej korzyści. Nie musisz zachwycać umiejętnościami językowymi i kreatywnością, użytkownicy social mediów doceniają proste i konkretne komunikaty. Nie jest konieczne tworzenie zupełnie nowych korzyści, skup się na tym, co już oferujesz, np. darmową wysyłkę czy obniżkę na pierwszy zakup, i przedstaw to w odpowiedni sposób!

Jak pisać posty, aby mocniej podkreślić korzyści? Zaprezentuj je w formie wypunktowania. Pozwala ono na szybkie przekazanie najważniejszych treści, dzięki czemu użytkownikom social mediów scrollującym swój feed łatwiej się z nim zapoznać, porównując do ciągłego tekstu. Do wypunktowań polecamy emotikony. Możesz stworzyć grupę emoji, które regularnie wykorzystujesz – być może z czasem staną się charakterystycznym elementem w komunikacji Twojej marki.

Wykorzystaj miejsce reklamowe w 100%

Tworząc reklamę w mediach społecznościowych, masz trzy miejsca, w których możesz umieścić informacje. Pierwszym z nich jest tekst posta reklamowego, drugim grafika, a trzecim nagłówek znajdujący się pod nią. Bardzo ważne jest także dobranie odpowiedniego przycisku CTA, który również może stać się nośnikiem informacji, jeśli wybierzesz np. nawołanie “skorzystaj z oferty”.  Każde ze wskazanych miejsc powinno być nośnikiem nieco innego komunikatu. Zyskujesz miejsce na pokazanie różnych korzyści, nawołań do akcji i informacji, dlatego nie warto powtarzać dokładnie tych samych haseł w każdym z miejsc. Aby osiągnąć jak najlepsze efekty, zróżnicuj je!

Jak pisać posty na Facebooku z nawołaniem do akcji - KARO
W przypadku reklam przekaz w każdym z miejsc nie musi być zupełnie odmienny, bo przecież chcesz osiągnąć jeden cel. Warto jednak wykorzystywać różne sformułowania.
Źródło: https://www.facebook.com/KaroWarszawa 

Po napisaniu nagłówka pora sprawdzić, czy jest on w 100% prawdziwy. Czasami podczas tworzenia treści możesz mieć w głowie konkretny obraz i cel komunikatu, jednak odbiorca, który nie zna jeszcze marki, może go odebrać zupełnie inaczej. Postawienie się w roli osoby, która wie mniej, jest bardzo dobrym zabiegiem. Pamiętaj także, że wszystkie informacje zawarte w reklamie muszą być zgodne z prawdą – nie ma miejsca na nadmierne koloryzowanie, a link powinien prowadzić do miejsca, które zapowiadasz i pasować do treści. Jeśli nie zwrócisz na to uwagi, możesz osiągnąć odwrotny efekt i przez to stracić zaufanie potencjalnego klienta.

Przemyśl prezentację posta

Przy tworzeniu posta nie możesz zapomnieć o sprawdzeniu, jak będzie się on wyświetlał odbiorcom. To niezwykle ważne, ponieważ przykładowo ucięcie najważniejszego komunikatu może znacząco wpłynąć na wynik publikacji. Jeśli Twój post jest dłuższy i aby przeczytać go w całości trzeba go rozwinąć, ułóż informacje w taki sposób, by te najważniejsze znalazły się na początku. Kilka pierwszych słów może stać się być albo nie być publikacji i zadecydować o tym, czy odbiorca zapozna się z dalszą treścią czy przescrolluje dalej. Aby poprawić czytelność i ułatwić odbiór tekstu, pamiętaj o wspomnianych już wypunktowaniach oraz zapisie liczb w formie numerycznej – konkrety są lepiej zapamiętywane.

Na to jak prezentuje się post ogromny wpływ ma oczywiście także grafika. Dlatego tak ważne jest, aby jej rozmiar był dopasowany do medium, w którym jest publikowana. Jej nieestetyczne obcięcie może znacznie obniżyć jakość posta. Jest to szczególnie ważne w reklamie, gdzie każde wyświetlenie wiąże się z kosztami. Warto zwrócić na to uwagę np. w kreacji reklamowej prezentującej katalog produktów opierający się na asortymencie sklepu – odpowiednie wykadrowanie zdjęć i ich podobny styl może w wyraźny sposób poprawić jej odbiór. 

jak pisać posty z kreacją graficzną - przykład Electromag
Krótkie komunikaty w reklamie czy postach również mają szansę na sukces. Pamiętaj jednak, aby skupić się w nich na konkretnym celu.
Źródło: https://www.facebook.com/electromagi 

Zdjęcia mówią wszystko

Komunikacja marketingowa w mediach społecznościowych w dużej mierze opiera się na stronie wizualnej. Dobrą praktyką podczas tworzenia grafik do postów w social mediach jest wykorzystywanie w nich zdjęć prezentujących ludzi. Patrząc na zdjęcie człowieka łatwiej jest odczytać konkretne emocje, dzięki czemu można wywołać u odbiorcy pożądane skojarzenia. Uśmiechnięte i przyjaźnie wyglądające osoby patrzące w obiektyw mogą stać się twarzami kampanii skierowanych na sprzedaż, gdyż wzbudzają one zaufanie.
Jeśli masz taką możliwość, unikaj zdjęć stockowych. Po pierwsze, te same zdjęcia mogą być wykorzystane także przez inne marki w ich komunikacji, co w żaden sposób Cię nie wyróżnia. Po drugie, tego typu obrazy często odbierane są przez użytkowników jako sztuczne, nieprezentujące autentycznych emocji.

Postaw na spójną identyfikację wizualną 

Zanim zaczniesz działać w mediach społecznościowych zastanów się nad tym, jak chcesz, aby Twoja marka była odbierana. Poznaj podstawy psychologii kolorów, z której dowiesz się, jakie kolory warto wybierać, aby wzbudzić u odbiorcy komunikatów konkretne emocje. Twoje logo już zawiera kolory? Nic straconego! Nie muszą one stanowić głównego motywu na grafikach, a możesz wybrać pasujące do nich odcienie, które w pożądany sposób wpłyną na użytkowników mediów społecznościowych.

Jak pisać posty na Facebooka - profil Besimo
Spójna identyfikacja wizualna marki to bardzo ważny element działań w mediach społecznościowych.
Źródło: https://www.facebook.com/besimo.meble 

Stworzenie identyfikacji wizualnej, uwzględniającej różne typy postów, to zadanie, o którym nie możesz zapomnieć – bawiąc się barwami, pamiętaj o umieszczaniu tekstów w widoczny sposób, najlepiej na bloku w jednym kolorze, a nie bezpośrednio na zdjęciu. Odpowiednio wykonany branding wzmocni komunikację Twojej marki i mocniej zapisze ją w świadomości odbiorców. Kolejne posty czy reklamy będą się im od razu kojarzyć z Twoją firmą. 

Marta Kruk
Marta Kruk

Kreatywne pisanie jest mi bliskie od czasów szkolnych, studia filologiczne pozwoliły wzmocnić wiedzę i nauczyć się wielu nowych aspektów pracy z tekstem, a prowadzenie własnego bloga o tematyce lifestylowej dało możliwość stałego szlifowania warsztatu.

Od kilku lat zajmuję się marketingiem internetowym i nie tylko – mam doświadczenie w prowadzeniu kanałów social media, korekcie tekstów, a także planowaniu i tworzeniu publikacji.

W INTLE zajmuję się koordynacją działu contentowego. Praca z różnorodnymi klientami i ciekawymi tematami daje mi codziennie nowe możliwości rozwoju. A w pracy z tekstem… żadna literówka ani podwójna spacja nie jest mi straszna!

Te artykuły mogą być dla Ciebie
Planowanie stories na Instagramie i Facebooku – czy to możliwe?

Planowanie stories na Instagramie i Facebooku – czy to możliwe?

Wyobrażasz sobie prowadzenie social media bez dodatkowych narzędzi, takich jak chociażby Canva czy Creator Studio, dzięki którym można planować posty z wyprzedzeniem? Ja przyznam szczerze, że nie. Takie aplikacje pozwalają przecież zaoszczędzić czas, dokładnie rozplanować terminarz, a także dają sporo luzu. Aby zachować ciągłość publikacji, nie trzeba martwić się dodawaniem postów w weekend czy będąc na urlopie. Dużą swobodę w zarządzaniu profilami dałaby również możliwość planowania relacji na Instagramie oraz Facebooku. W tym artykule pokażę Ci, czy planowanie stories w mediach społecznościowych możliwe!

czytaj dalej

Darmowe aplikacje, dzięki którym przeniesiesz swoje Insta Stories na wyższy poziom

Darmowe aplikacje, dzięki którym przeniesiesz swoje Insta Stories na wyższy poziom

Prowadząc swój profil firmowy na Instagramie, zapewne co jakiś czas publikujesz Insta Stories. Wiem, że tworzenie takich treści wymaga nieco zachodu. Na szczęście istnieje kilka ciekawych, i co najważniejsze darmowych aplikacji, dzięki którym kreowanie relacji na Instagramie stanie się łatwe, szybkie i przyjemne! Do tego ostateczny materiał zaskoczy niemalże każdego! Poznaj zatem moje dzisiejsze zestawienie! Pokaże Ci w nim darmowe aplikacje do Instastory, dzięki którym przeniesiesz swoje instagramowe relacje na wyższy poziom!

czytaj dalej

Rodzaje postów na Facebooku – sprawdź możliwości, jakie daje ten portal!

Rodzaje postów na Facebooku – sprawdź możliwości, jakie daje ten portal!

Social media marketing to bardzo skuteczna forma promocji swojej marki w sieci. Aby jednak wszelkie Twoje działania w mediach społecznościowych były skuteczne, musisz zadbać o odpowiednią komunikację z klientami. To właśnie od tego zależy w głównej mierze Twój sukces. Nie da się ukryć, że jedną z największych mocy ma obecnie Facebook. Niestety coraz to nowsze aktualizacje sprawiają, że algorytmy tej strony działają mocno na niekorzyść firm oraz przedsiębiorstw. Aby wybić się z tłumu i pozyskać nowych odbiorców, musisz zadbać o odpowiednią strategię social media marketingową oraz wyróżnienie się na tle miliona innych podobnych kont. Z pomocą mogą przyjść Ci w tym przypadku oczywiście publikowane na Facebooku posty.

czytaj dalej

Ciekawe, inspirujące i angażujące posty w social mediach – jak robić to dobrze?

Ciekawe, inspirujące i angażujące posty w social mediach – jak robić to dobrze?

Do osób korzystających z social media regularnie każdego dnia docierają setki komunikatów od wielu marek. Coraz częściej czują one zmęczenie, przytłoczenie i przebodźcowanie przez nieustający natłok informacji. To zjawisko jest trudne zarówno dla użytkownika social mediów, jak i marki, która tworząc posty, chce, aby były one zapamiętane przez odbiorców i przynosiły planowane efekty sprzedażowe czy wizerunkowe. Jak więc podejść do komunikacji na Facebooku i Instagramie, aby wyróżnić się wśród konkurencji i nie tylko dotrzeć z komunikatem do użytkownika, ale także zatrzymać jego uwagę i stworzyć pozytywne skojarzenia z marką?

czytaj dalej

Co mówią o nas klienci

W lewo
W prawo

Współpracę z INTLE oceniam na bardzo udaną. Za największy atut uważam kompleksowe wsparcie i możliwość realizacji różnych projektów z jedną firmą.
Mimo, że prace przy rozwoju mojego sklepu realizowało kilku różnych specjalistów, za kontakt i przepływ informacji odpowiedzialna była jedna osoba - to duża wygoda i oszczędność mojego czasu!

Opinia marki BESIMO o Agencji interaktywnej INTLE

Robert Kornak

Z agencją INTLE współpracujemy od lat na wielu poziomach. Nasz sklep notuje znaczące wzrosty sprzedaży, znacznie większe niż jak byliśmy związani z konkurencyjnymi agencjami SEO. Firma Pana Łukasza jawi się jako rzetelny i pomocny partner w reklamowaniu naszego asortymentu oraz usług. Cenimy sobie wkład, zaangażowanie oraz elastyczność we współpracy. Polecam

Opinia marki Happytime o Agencji interaktywnej INTLE

Łukasz Łukawski

Wzorowa kompleksowa obsługa.
Współpracuję z firmą Intle od 3 lat. Wzorowa kompleksowa obsługa. Bardzo dobry kontakt z właścicielem oraz pracownikami. Przed nami jeszcze wiele lat wspólnych działań. Szczerze polecam 👍

Eco&Fit - opinia o współpracy

Mariusz Bernat

Dzięki współpracy z firmą Intle, rozwijamy sprzedaż internetową w dobrym kierunku. Przyczynia się do tego dobra komunikacja i zrozumienie naszych potrzeb. Mamy możliwość realizować poszczególne cele zgodnie z przyjętymi założeniami i weryfikować ich skuteczność poprzez odzwierciedlenie w wynikach sprzedażowych. Cenimy sobie rzetelność i uczciwość naszych partnerów.

karo.waw.pl - opinia o współpracy

karo.waw.pl

Mam bardzo pozytywne doświadczenia odnośnie współpracy SEO z Intle. Dostaję regularne miesięczne raporty, więc widzę za co płacę, a co najważniejsze widzę również efekty pracy agencji w postaci coraz większego ruchu i transakcji z wyszukiwania organicznego. Bardzo dobry kontakt z firmą, która stara się również edukować klienta.

Opinia EKCONCEPT

Ewa Korwin-Winogrodzka

Ale bajer!
Pani Marto, dziękuję całemu zespołowi INTLE! Pięknie to wygląda. Bardzo się cieszę. Pozdrawiam!

Opinia o współpracy Angelex

Angelex Kancelaria prawna

Sklep Shoper.
Dużo pod górę i nie najtaniej, ale firma mimo problemów starała się jak mogła by problemy rozwiązać.

Dentistry - opinia dla INTLE

Dentistry

Nasza firma korzysta z usług firmy Intle od kilku lat, w bardzo szerokim zakresie. Profesjonalna obsługa - gwarantowane efekty.

Logos Dystrybucja - Opinia dla INTLE

Bartosz Urbański

Profesjonalna obsługa klientów, szeroki wachlarz usług. Polecamy firmę Intle.

Opinia SOTE dla INTLE

SOTE Jakubowicz

Możemy zdecydowanie polecić firmą "Intle" jako profesjonalnego i rzetelnego partnera w dziedzinie usług internetowych i multimedialnych.

Agencja interaktywna INTLE - opinia Warmhouse

Warm House

Bardzo dobrze zredagowane teksty nie tylko pod względem stylistycznym, ale co istotne - także merytorycznym. Ciekawe i dopracowane w każdym szczególe.

Opinia sklepu Miękkie

Sylwia Synowiec

Polecamy!
Grafika sklepu przeszła nasze najśmielsze oczekiwania, co potwierdza się przy telefonach od klientów, którzy dzwoniąc, lub też pisząc e-maile często wspominają, że sklep jest bardzo ładny i przejrzysty. Pomimo okresu urlopowego, to projekt został wdrożony bardzo sprawnie. Podczas robienia ustaleń nad projektem, obsługa była rzetelna, konkretna i miła. Dziękujemy Intle :)

Opinia 32m2treningu dla Agencji INTLE

32m2treningu

Efekt końcowy przerósł nasze oczekiwania. A co najważniejsze nad całością czuwał Pan Marcin - specjalista SEO, który od początku buduje widoczność naszego sklepu w Google.
Współpracę z Intle cenimy przede wszystkim za kompleksowe i wielopoziomowe spojrzenie. Na każdym etapie współpracy pokazują nam nowe rozwiązania, inspiracje i możliwości rozwoju. Zrealizowaliśmy już wspólnie wiele ciekawych projektów i myślę, że jeszcze niejeden przed nami.

Sklep Kuchnia Włoska - opinia o INTLE

Anna Wójtowicz

W ramach współpracy INTLE zajęło się między innymi tworzeniem kontentu, komunikacją w Social Mediach, a po czasie również odświeżeniem grafiki naszej strony i pozycjonowaniem.
Współpracujemy od połowy 2019 roku, co samo w sobie stanowi najlepszą rekomendację.

Opinia marki PUSZMAN

Team Puszman