Rozwój działu marketingu

Co to jest copywriting? Poznaj tę profesję bliżej

Co to jest copywriting? Poznaj tę profesję bliżej

19 stycznia 2023

Copywriting to zagadnienie, które w marketingu internetowym pojawia się niezwykle często. W końcu to właśnie osoby zajmujące się na co dzień pisaniem są swego rodzaju motorem napędowym każdej firmy działającej w sieci. Trzeba jednak przyznać, że zdefiniowanie tej profesji wcale nie należy do najłatwiejszych zadań. Wielokrotnie spotkałam się już z sytuacją, kiedy to ktoś zapytał mnie, czym ja tak w sumie się zajmuje. No właśnie, czym tak naprawdę jest ten copywriting? Zapraszam na podróż, dzięki której poznasz tę profesję nieco bliżej!

czytaj dalej

Marketing internetowy – jak zacząć się go samodzielnie uczyć?

Marketing internetowy – jak zacząć się go samodzielnie uczyć?

03 października 2022

Bez marketingu w sieci ani rusz. W zalewie informacji i reklam trudno przebić się do klienta bez skoordynowanych i przemyślanych działań. Do ich prowadzenia potrzeba specjalistów – przydadzą się właściwie każdemu sklepowi internetowemu czy portalowi. Jeśli chcesz zająć się marketingiem internetowym, możesz w tym dostrzec szansę dla siebie. Problem w tym, że niemal żadna firma nie zatrudnia ludzi bez doświadczenia i przynajmniej podstawowych umiejętności. Możesz jednak samodzielnie poznać marketing internetowy. Jak zacząć się go uczyć? Czeka na Ciebie sporo narzędzi, które pozwolą poznać wiele kwestii związanych z promowaniem produktów i usług w sieci.

czytaj dalej

Jakie umiejętności powinien posiadać specjalista SEO? 5 najważniejszych obszarów kompetencji

Jakie umiejętności powinien posiadać specjalista SEO? 5 najważniejszych obszarów kompetencji

31 stycznia 2022

Bloger, marketingowiec, analityk, programista i link builder - czy w ten sposób można określić specjalistę ds. SEO? Zdecydowanie tak! Specyfika zawodu wymaga od niego opanowania zestawu umiejętności z różnych obszarów marketingu internetowego. ajważniejszych obszarów kompetencji, w których powinien się specjalizować. To duże ułatwienie zarówno w kontekście współpracy, jak i rekrutacji na stanowisko SEOwca.

czytaj dalej

Jak zweryfikować umiejętności copywritera?

Jak zweryfikować umiejętności copywritera?

24 listopada 2021

Skuteczny marketing w internecie bez copywritingu? Trudno to dziś sobie wyobrazić. Teksty przygotowywane […]

czytaj dalej

Jak znaleźć dobrego copywritera? 5 porad, które pomogą we właściwym wyborze

Jak znaleźć dobrego copywritera? 5 porad, które pomogą we właściwym wyborze

24 listopada 2021

Pisać chcą niemal wszyscy, ale nie każdy to potrafi. Poszukiwania dobrego copywritera mogą więc trochę potrwać. Tym fachem zajmuje się coraz więcej osób, nie wszystkie z nich umieją jednak stworzyć teksty, które przyniosą Ci faktyczną korzyść. By oszczędzić Twój czas i pomóc w poszukiwaniach, zebraliśmy cechy dobrego copywritera i przygotowaliśmy pięć porad, które ułatwią jego wybór. Dzięki nim szybciej zdecydujesz, która z dziesiątek ofert będzie odpowiadać Twoim wymaganiom.

czytaj dalej

Budowanie zespołu projektowego – 9 złotych zasad

Budowanie zespołu projektowego – 9 złotych zasad

29 października 2021

Musisz zrealizować projekt, a żeby to zrobić, powinieneś zbudować zespół. W zależności od rodzaju projektu można skorzystać z usług freelancerów, zewnętrznych usługodawców lub pracowników wewnętrznych. Sukces projektu biznesowego zależy od rzetelności i sprawności zespołu odpowiedzialnego za jego realizację. Aby zagwarantować jej skuteczność, kierownik lub dyrektor musi dobrze zrozumieć jej podstawy. Budowanie zespołu projektowego musi zatem determinować go do stosowania się do pewnych zaleceń i unikania błędów, które zagrażają powodzeniu projektu.

czytaj dalej

Jak sprawdzić, czy influencer nadaje się do współpracy?

Jak sprawdzić, czy influencer nadaje się do współpracy?

18 października 2021

Marki przeznaczają coraz większe środki na realizację akcji z popularnymi blogerami czy instagramerami. Niestety tam, gdzie są duże pieniądze, tam też sporo osób szuka okazji do zarobku, niekoniecznie uczciwego. Dziś podpowiem, jak bronić się przed nieuczciwymi praktykami i jak dobrze zweryfikować influencera, zanim zdecydujesz się na rozpoczęcie z nim współpracy.

czytaj dalej

6 cech dobrego Specjalisty ds. Social Media

6 cech dobrego Specjalisty ds. Social Media

18 października 2021

Jeśli czytałeś mój poprzedni artykuł o tym dlaczego warto zatrudnić Specjalistę ds. Social Media to być może zastanawiasz się na co zwracać uwagę podczas rekrutacji i jakimi cechami powinna charakteryzować się osoba odpowiedzialna za media społecznościowe. W tym artykule pokażę Ci co jest ważne na tego typu stanowisku i czego powinieneś oczekiwać od kandydatów.

czytaj dalej

Dlaczego potrzebujesz specjalistę od Social Media

Dlaczego potrzebujesz specjalistę od Social Media

18 października 2021

Nie masz czasu ani pieniędzy na zabawę w Social Media? Traktujesz media społecznościowe jako zło konieczne i zadania do wykonania pomiędzy innymi ważniejszymi obowiązkami? Zatem ten artykuł się właśnie dla Ciebie. Dowiesz się z niego co możesz zyskać zatrudniając specjalistę ds. Social media i dlaczego powinno to być osobne stanowisko. Powiem Ci także jak znaleźć taką osobę i co powinno należeć do jej obowiązków.

czytaj dalej

Kluczowa osoba w firmie, czyli specjalista do spraw obsługi klienta

Kluczowa osoba w firmie, czyli specjalista do spraw obsługi klienta

08 listopada 2021

Obsługa klienta to znacznie więcej niż głos w słuchawce reagujący na pytania. Pod tym pojęciem kryje się umiejętność wchodzenia w skórę klienta, wczuwanie się w jego sytuację i usilne dążenia do zrozumienia jego potrzeb. Następnie realizacja ich w taki sposób, aby klient kipiał z radości. A później pełna gotowość do realizowania dowolnie pojmowanej posprzedaży: czy to za dzień, czy za rok. Poświęć kilka minut na przeczytanie tego artykułu, a dowiesz się z niego, jak wielkim atutem Twojego biznesu jest profesjonalna obsługa klienta.

czytaj dalej

Kto za co odpowiada w agencji interaktywnej?

Kto za co odpowiada w agencji interaktywnej?

22 grudnia 2021

Planując promocję firmy lub produktu wybierać możemy między tradycyjnymi agencjami reklamowymi a agencjami interaktywnymi, ATL-owymi czy full service. Jeśli nastawiamy się na reklamę w sieci i pozyskiwanie klientów tą drogą, warto podjąć współpracę z agencją, która oferuje naprawdę szeroki wachlarz możliwości. Czym zajmie się dla nas agencja interaktywna? I kto będzie odpowiadał za realizację poszczególnych zadań?

czytaj dalej

Co mówią o nas klienci

W lewo
W prawo

Współpracę z INTLE oceniam na bardzo udaną. Za największy atut uważam kompleksowe wsparcie i możliwość realizacji różnych projektów z jedną firmą.
Mimo, że prace przy rozwoju mojego sklepu realizowało kilku różnych specjalistów, za kontakt i przepływ informacji odpowiedzialna była jedna osoba - to duża wygoda i oszczędność mojego czasu!

Opinia marki BESIMO o Agencji interaktywnej INTLE

Robert Kornak

Z agencją INTLE współpracujemy od lat na wielu poziomach. Nasz sklep notuje znaczące wzrosty sprzedaży, znacznie większe niż jak byliśmy związani z konkurencyjnymi agencjami SEO. Firma Pana Łukasza jawi się jako rzetelny i pomocny partner w reklamowaniu naszego asortymentu oraz usług. Cenimy sobie wkład, zaangażowanie oraz elastyczność we współpracy. Polecam

Opinia marki Happytime o Agencji interaktywnej INTLE

Łukasz Łukawski

Wzorowa kompleksowa obsługa.
Współpracuję z firmą Intle od 3 lat. Wzorowa kompleksowa obsługa. Bardzo dobry kontakt z właścicielem oraz pracownikami. Przed nami jeszcze wiele lat wspólnych działań. Szczerze polecam 👍

Eco&Fit - opinia o współpracy

Mariusz Bernat

Dzięki współpracy z firmą Intle, rozwijamy sprzedaż internetową w dobrym kierunku. Przyczynia się do tego dobra komunikacja i zrozumienie naszych potrzeb. Mamy możliwość realizować poszczególne cele zgodnie z przyjętymi założeniami i weryfikować ich skuteczność poprzez odzwierciedlenie w wynikach sprzedażowych. Cenimy sobie rzetelność i uczciwość naszych partnerów.

karo.waw.pl - opinia o współpracy

karo.waw.pl

Mam bardzo pozytywne doświadczenia odnośnie współpracy SEO z Intle. Dostaję regularne miesięczne raporty, więc widzę za co płacę, a co najważniejsze widzę również efekty pracy agencji w postaci coraz większego ruchu i transakcji z wyszukiwania organicznego. Bardzo dobry kontakt z firmą, która stara się również edukować klienta.

Opinia EKCONCEPT

Ewa Korwin-Winogrodzka

Ale bajer!
Pani Marto, dziękuję całemu zespołowi INTLE! Pięknie to wygląda. Bardzo się cieszę. Pozdrawiam!

Opinia o współpracy Angelex

Angelex Kancelaria prawna

Sklep Shoper.
Dużo pod górę i nie najtaniej, ale firma mimo problemów starała się jak mogła by problemy rozwiązać.

Dentistry - opinia dla INTLE

Dentistry

Nasza firma korzysta z usług firmy Intle od kilku lat, w bardzo szerokim zakresie. Profesjonalna obsługa - gwarantowane efekty.

Logos Dystrybucja - Opinia dla INTLE

Bartosz Urbański

Profesjonalna obsługa klientów, szeroki wachlarz usług. Polecamy firmę Intle.

Opinia SOTE dla INTLE

SOTE Jakubowicz

Możemy zdecydowanie polecić firmą "Intle" jako profesjonalnego i rzetelnego partnera w dziedzinie usług internetowych i multimedialnych.

Agencja interaktywna INTLE - opinia Warmhouse

Warm House

Bardzo dobrze zredagowane teksty nie tylko pod względem stylistycznym, ale co istotne - także merytorycznym. Ciekawe i dopracowane w każdym szczególe.

Opinia sklepu Miękkie

Sylwia Synowiec

Polecamy!
Grafika sklepu przeszła nasze najśmielsze oczekiwania, co potwierdza się przy telefonach od klientów, którzy dzwoniąc, lub też pisząc e-maile często wspominają, że sklep jest bardzo ładny i przejrzysty. Pomimo okresu urlopowego, to projekt został wdrożony bardzo sprawnie. Podczas robienia ustaleń nad projektem, obsługa była rzetelna, konkretna i miła. Dziękujemy Intle :)

Opinia 32m2treningu dla Agencji INTLE

32m2treningu

Efekt końcowy przerósł nasze oczekiwania. A co najważniejsze nad całością czuwał Pan Marcin - specjalista SEO, który od początku buduje widoczność naszego sklepu w Google.
Współpracę z Intle cenimy przede wszystkim za kompleksowe i wielopoziomowe spojrzenie. Na każdym etapie współpracy pokazują nam nowe rozwiązania, inspiracje i możliwości rozwoju. Zrealizowaliśmy już wspólnie wiele ciekawych projektów i myślę, że jeszcze niejeden przed nami.

Sklep Kuchnia Włoska - opinia o INTLE

Anna Wójtowicz

W ramach współpracy INTLE zajęło się między innymi tworzeniem kontentu, komunikacją w Social Mediach, a po czasie również odświeżeniem grafiki naszej strony i pozycjonowaniem.
Współpracujemy od połowy 2019 roku, co samo w sobie stanowi najlepszą rekomendację.

Opinia marki PUSZMAN

Team Puszman