26 maja 2021
Do osób korzystających z social media regularnie każdego dnia docierają setki komunikatów od wielu marek. Coraz częściej czują one zmęczenie, przytłoczenie i przebodźcowanie przez nieustający natłok informacji. To zjawisko jest trudne zarówno dla użytkownika social mediów, jak i marki, która tworząc posty, chce, aby były one zapamiętane przez odbiorców i przynosiły planowane efekty sprzedażowe czy wizerunkowe. Jak więc podejść do komunikacji na Facebooku i Instagramie, aby wyróżnić się wśród konkurencji i nie tylko dotrzeć z komunikatem do użytkownika, ale także zatrzymać jego uwagę i stworzyć pozytywne skojarzenia z marką?
19 maja 2021
Landing page coraz częściej jest uznawany za obowiązkowy element strategii sprzedaży w Internecie. Dobrze zaprojektowana strona lądowania może doskonale konwertować. Jednak jest jeden haczyk - specjalnie użyliśmy słów “dobrze zaprojektowana”. Co to oznacza w praktyce? Jakie elementy muszą znaleźć się na landingu? Jak wygląda tworzenie landing page? A gdy mamy już elementy, jak je odpowiednio poukładać? Z projektowaniem strony lądowania jest trochę tak jak z budowaniem wysokiej wieży z klocków – czasami brak nawet jednego elementu może przynieść katastrofalne skutki.
12 maja 2021
Pozycjonowanie stron, to proces wymagający nie tylko dobrze przemyślanej strategii SEO, ale również prawidłowo zaplanowanych prac optymalizacyjnych i link building’owych. Potwierdzeniem tej tezy jest współpraca z klientem Miękkie prowadzącym sklep internetowy z tkaninami i dzianinami opatrzonymi najwyższymi europejskimi certyfikatami jakości. Zatem na co zwróciliśmy uwagę pozycjonując domenę klienta?
30 kwietnia 2021
Anchory stworzone w odpowiedni sposób pomagają w budowaniu pozycji strony w wynikach wyszukiwania, ale ich optymalizacja nie należy do najłatwiejszych. W jaki sposób należy więc tworzyć anchor texty?
06 kwietnia 2021
Blogowanie, jak wszystkie internetowe zjawiska, ma krótką historię. W pierwszych dziesięciu latach XXI w. w sieci jednym z najmodniejszych terminów stał się ”Weblog”. Powstał jako zbitek dwóch angielskich wyrazów: web – sieć oraz log, który przed epoką komputeryzacji najczęściej był kojarzony z dziennikiem okrętowym. Powszechnie uważa się, że autorem terminu jest John Barger, amerykański bloger, uznany za swój wkład w powstanie blogosfery.
02 kwietnia 2021
Prowadzenie Kanału, dodawanie i pozycjonowanie filmów na YouTube nie jest prostą kwestią. Obecnie, […]
03 marca 2021
Z powodu rosnącego ruchu w internecie i coraz to większej konkurencji w tym właśnie obszarze, reklamy, które kiedyś były bardzo skuteczne przestały takie być. Co gorsza, mimo spadającej efektywności…ich cena stale rosła. Rozwiązaniem tego problemu stał się model marketingu efektywnościowego, a więc działań, które mają na celu skutecznie wykorzystać budżet reklamowy, wykorzystując fakt, że klient płaci tutaj za konkretny efekt. Jakie jeszcze korzyści wynikają z jego stosowania?
Jeżeli ktoś jeszcze tego nie wie, to konwersja oznacza odsetek biernych użytkowników […]
23 lutego 2021
Logo jest jednym z najważniejszych elementów identyfikacji wizualnej firmy. Niektórzy przypisują mu wielkie znaczenie i doszukują się w nim głównego źródła sukcesów największych przedsiębiorstw. Zwykle sądzimy, że za wyborem kolorów, z których korzystają duże marki, stoją poważne analizy. Wyobrażamy sobie ekspertów badających symbolikę barw, ich psychologiczne następstwa oraz oddziaływanie na ludzki mózg. Tymczasem bywa, że wpływ na paletę kolorów firmy mają inne zmienne, które z takimi wnioskami mają niewiele wspólnego.
20 stycznia 2021
Jeśli masz problem z wykorzystywaniem pełnego potencjału mediów społecznościowych, nasze rady powinny Ci pomóc. Poniżej przestawiamy listę sześciu wskazówek, które pomogą Ci odnieść sukces sprzedażowy w social mediach.
18 czerwca 2020
Po czterech miesiącach współpracy z klientem udowodniliśmy, że pomimo pozycjonowania konkurencyjnych fraz kluczowych, jesteśmy w stanie szybko osiągnąć znakomite wyniki. Wypracowane wysokie pozycje słów kluczowych to efekt regularnej optymalizacji tekstowej oraz prowadzenia przemyślanych działań link buildingowych. Sprawdź jak tego dokonaliśmy...
14 kwietnia 2020
Chociaż brzmi jak współczesna bajka, ta historia wydarzyła się naprawdę, a jej bohaterem jest Mariusz Bernat – założyciel firmy Eco&Fit. Mariusz postawił na profesjonalizm także w kwestii dalszego rozwoju swojej marki, decydując się na współpracę z INTLE. Pewnie pomyślisz, że są przecież produkty, które same się sprzedają? No cóż, zazwyczaj tylko tak nam się wydaje.
Co mówią o nas klienci