Reklama na Facebooku – wszystko, co musisz o niej wiedzieć! Czy warto się reklamować?

Aktualizacja: 19 grudnia 2023

|Social Media - Facebook, Instagram, Pinterest|Reklama na Facebooku – wszystko, co musisz o niej wiedzieć! Czy warto się reklamować?
Reklama na Facebooku – wszystko, co musisz o niej wiedzieć! Czy warto się reklamować?

Nie ma Cię na Facebooku, czyli nie istniejesz – to stwierdzenie, które, choć kiedyś wykorzystywane nieco prześmiewczo, dziś nadal zawiera w sobie ziarenko prawdy. Obecność firmy w social mediach ma ogromną wartość. Może pomóc jej zaistnieć na różne sposoby – dotrzeć do nowych odbiorców, budować pozycję eksperta i zaufanie wśród potencjalnych klientów, rozpocząć sprzedaż lub poprawić jej wyniki. Wzmocnienie tych efektów umożliwia reklama na Facebooku. Poznaj ją bliżej!

Dlaczego warto reklamować się na Facebooku?

To pytanie zadaje sobie wiele osób, które chcą zacząć promowanie swoich produktów lub usług na Facebooku. Odpowiedź brzmi: zdecydowanie tak! Dlaczego?

  • To właśnie na Facebooku są Twoi klienci

Facebook od lat utrzymuje się w czołówce mediów społecznościowych. Codziennie jest aktywnych 1,97 miliarda osób, a miesięcznie z Facebooka korzysta 2,93 miliarda użytkowników (źródło: Facebook). W Polsce jest 28 milionów użytkowników mediów społecznościowych w wieku 7-75 lat (źródło: pierwsza edycja raportu Social Media 2023 Gemius), a dzięki reklamom możesz dotrzeć aż do 17,85 miliona osób na Facebooku (źródło: raport Hootsuite).

  • Niskie koszty reklam

Reklama na Facebooku może być naprawdę tania w porównaniu do innych systemów reklamowych. Określasz budżet dzienny lub całkowity i to, jaki cel ma osiągnąć reklama, wybierasz grupę docelową i… obserwujesz efekty. Konkretne przykłady kosztów potwierdzających to stwierdzenie poznasz w dalszej części artykułu.

  • Wybranie konkretnej grupy docelowej

Na Facebooku możesz dotrzeć zarówno do odbiorców, którzy zainteresowali się Twoimi produktami (np. odwiedzili Twoją stronę czy polubili Twoje posty na fanpage’u), jak i do nowych osób, które nigdy nie słyszały o Twojej marce. Możesz określić wiek, płeć, miejsce zamieszkania, zachowania i zainteresowania grupy docelowej. Reklama na FB jest dla każdego biznesu – tego dużego i tego niewielkiego o niszowym charakterze.

  • Przewaga Facebook Ads nad Google Ads – wzbudzenie potrzeby

Być może dopiero o tym myślisz lub już korzystasz z reklam Google Ads. Choć z Google korzysta więcej użytkowników (około 96% ze wszystkich internautów w Polsce, czyli ponad 35 milionów osób), Facebook daje większe i bardziej różnorodne możliwości. Z reklamami na Facebooku możesz osiągnąć lepsze efekty, dzięki docieraniu do nowych użytkowników, którzy w innym przypadku nie dowiedzieliby się o Twojej marce. Nie czekasz aż klient znajdzie Ciebie czy będzie miał chęć kupić konkretny produkt – Ty możesz pokazać mu, że go potrzebuje, jeszcze zanim sam będzie o tym wiedział.

  • Ustawienie konkretnych celów reklamowych

Zależy Ci na zwiększeniu sprzedaży produktów? Chcesz promować organizowane wydarzenia? A może istotne jest dla Ciebie zbudowanie autorytetu marki? Na Facebooku czekają na Ciebie różne cele reklamowe, które są dopasowane do osiągania różnych efektów. Możesz zdecydować się na jedną kampanię lub połączyć ze sobą kilka, aby docierać do odbiorców z różnych stron.

Jakie możliwości daje reklama na FB?

Reklama na Facebooku oferuje 6 celów reklamowych:

reklamy na fb - cele
Cele kampanii w reklamie na Facebooku. Źródło: Menedżer reklam na Facebooku.

To tylko kilka propozycji ich możliwości:

  • pozyskiwanie większej aktywności na fanpage’u i profilu IG dzięki reklamom z celem promowanie postów;
  • docieranie z komunikatem do szerokiej grupy odbiorców, dzięki reklamom z celem rozpoznawalność;
  • budowanie społeczności, dzięki reklamom z celem pozyskiwanie polubień;
  • zwiększenie ruchu na stronie internetowej i rozbudowanie grup remarketingowych, dzięki reklamom z celem ruch;
  • generowanie leadów (z dowolnymi informacjami) dzięki reklamom z celem kontakty.

Jakie wyniki możesz uzyskać w reklamie na Facebooku?

W powyższej części artykułu postawiliśmy tezę, że reklama na FB jest tania. Poniżej znajdziesz dowody, które są jej potwierdzeniem. Oto wyniki, które uzyskaliśmy dla klientów z różnych branż, przy wykorzystaniu odmiennych celów reklamowych.

Przykłady wyników kampanii z celem sprzedaż

  • Branża wyposażenia wnętrz daje bardzo duże możliwości reklamowe. Poniższe wyniki osiągnęliśmy w kampanii sprzedażowej dla klienta właśnie z tej kategorii. Przy zainwestowanym budżecie 49 382,41 uzyskaliśmy sprzedaż w wysokości 1 964 336,57 zł.

Przychody: 1 964 336,57 zł
Koszty: 49 382,41 zł
Koszt za zakup wyniósł 7,17 zł.
ROAS: 39,78
ERS (koszt do przychodu): 2,5%

wyposażenie wnętrz - reklama na facebooku
Wyniki kampanii sprzedażowej na Facebooku w branży wyposażenia wnętrz. Źródło: Menedżer reklam na Facebooku.
  • Branża fryzjerska i kosmetyczna w połączeniu z wyborem odpowiednich grup docelowych dała efekt w postaci ROASU wynoszącego prawie 50.

Przychody: 540 749 $
Koszty: 11 090,44 $
Koszt za zakup wyniósł 9,93 $
ROAS: 48,8
ERS (koszt do przychodu): 2%

reklama na facebooku w branży fryzjerskiej
Wyniki kampanii z celem sprzedaż dla branży fryzjerskiej i kosmetycznej. Źródło: Menedżer reklam na Facebooku.

Wyniki kampanii z celem ruch

Dla jednego z klientów z branży dom i ogród osiągnęliśmy wynik 0,01 zł za kliknięcie linku i taki sam koszt wyświetlenia strony docelowej. Jak możesz zauważyć ten zestaw reklam uzyskał także ROAS na poziomie 9,26 – choć nie był to jego cel.

Koszt kliknięcia linku: 0,01 zł
Liczba kliknięć linku: 455 473
Koszty: 5430,50 zł
Przychód: 50 309,65 zł
ROAS: 9,26
ERS (koszt do przychodu): 10,8%

reklama na facebooku - wyniki celu ruch
Wyniki kampanii generującej ruch na stronę www. Źródło: Menedżer reklam na Facebooku.

Wyniki kampanii z celem aktywność

Koszt za aktywność związaną z postem zazwyczaj waha się przede wszystkim ze względu na wybrany do reklamy post. Jednak może zaczynać się on już od 0,01 zł lub nawet niższej wartości! Spójrz tylko na wyniki, które osiągnęliśmy dla klienta z branży wyposażenia wnętrz.

Koszt aktywności: od 0,01 zł

aktywność - reklamy na facebooku
Wyniki kampanii z celem pozyskiwania aktywności pod postem. Źródło: Menedżer reklam na Facebooku.

Wyniki kampanii z celem polubienia fanpage’a

Dla jednego z klientów z branży sportowej realizowaliśmy kampanię pozyskującą nowe polubienia fanpage’a. Przy wydatkach 954 zł uzyskaliśmy 2390 nowych polubień.

reklama na facebooku - polubienia
Wynik kampanii generującej nowe polubienia na Facebooku. Źródło: Menedżer reklam na Facebooku.

Ile kosztuje reklama na Facebooku?

Reklama na Facebooku ma z góry określone minimalne budżety, które są niezbędne do tego, aby w ogóle została uruchomiona. Dla wszystkich kampanii wynoszą one 1$, czyli około 4 zł. To jednak naprawdę niskie budżety i zazwyczaj nawet początkowe działania rozpoczyna się od wyższych kwot.

Minimalny budżet w reklamie na FB

Zastanawiasz się, jaki zalecany minimalny budżet miesięczny ma reklama na Facebooku? Wynosi on 1000 zł. W jego ramach możliwe jest prowadzenie 1-2 kampanii (np. ruch i polubienia fanpage’a) i pozwala on na ocenę uzyskiwanych wyników i optymalizację kampanii. Później możliwe jest skalowanie budżetu, aby utrzymać (lub poprawić wyniki) przy większych wydatkach. Za 1000 zł miesięcznie możesz osiągnąć średnio: 2000 nowych polubień albo 3000 wyświetleń strony internetowej.

Jeśli zależy Ci na sprzedaży, najlepiej zacząć od budżetu miesięcznego wynoszącego co najmniej 2000 zł, jednak większe możliwości daje wyższa kwota, np. 3000-10 000 zł. Wtedy możliwe jest zbudowanie dłuższego lejka sprzedażowego, który pozwoli docierać do potencjalnych klientów za pomocą różnych celów reklamowych. Większość budżetu jest przeznaczana na kampanię z celem sprzedaż, a pozostała część wspiera ją dodatkowymi reklamami na niższym etapie lejka.

Cena reklamy na FB

Musisz więc testować i próbować nowych rozwiązań, aby obniżać koszt za wynik. Oto przykładowe ceny, jakich możesz się spodziewać:

  • polubienie kosztuje zazwyczaj od 0,50 zł lub 2 zł, a jeśli Twoja branża jest niszowa – nawet więcej. Jednak płacisz za wysokiej jakości odbiorcę, który jest dla Ciebie realną wartością, a dodatkowo rozwijasz swój fanpage, który będzie budził większe zaufanie;
  • kliknięcie linku kosztuje zazwyczaj od 0,10 zł do 0,80 zł, ale tutaj również ogromne znaczenie ma branża, a także grupa docelowa – koszt może być wyższy, ale także niższy i wynosić nawet 0,01 zł, ale nie w przypadku każdej kampanii będzie możliwy do osiągnięcia;
  • aktywność pod postem to zazwyczaj koszt od 0,10 zł do 0,60 zł;
  • koszt dotarcia do 1000 odbiorców wynosi zazwyczaj od 1 zł do 2,5 zł;
  • zakup może kosztować od kilku do kilkudziesięciu złotych, jednak ważniejszy od tej ceny jest wskaźnik ROAS, czyli zwrot, jaki przynosi reklama na Facebooku, bazujący na wartości transakcji.

Powyższe wartości zostały podane na podstawie setek reklam, które tworzyliśmy dla klientów z różnych branż.

Co ma wpływ na cenę reklamy na Facebooku?

Na działanie i koszty reklamy w danym momencie ma wpływ wiele czynników. Oto najważniejsze z nich:

  • cele sprzedażowe
  • branża,
  • konkurencja,
  • grupa docelowa,
  • sezon,
  • kreacja reklamowa,
  • miejsce docelowe.

Pamiętaj, że czasem nawet w dobrze działającej kampanii wyniki mogą się wahać, a wyłączona i włączona po dłuższym czasie reklama może pracować zupełnie inaczej.

Ile można zarobić na Facebooku?

Jeśli czytasz ten artykuł, na pewno chcesz wiedzieć, ile możesz zarobić na Facebooku. Sprzedaż to zdecydowanie jeden z najpopularniejszych celów reklamowych, a poniżej przygotowaliśmy przykładowe efekty, jakie możesz uzyskać.

Wydając na kampanię sprzedażową 5000 zł miesięcznie, możesz wygenerować około 250 zakupów (przy koszcie za zakup 20 zł). Pamiętaj jednak, że zazwyczaj musi być ona wspierana dodatkowo innymi kampaniami, więc całościowy budżet miesięczny będzie wyższy.

Jeśli Twoje produkty należą do popularnej branży, która ma szeroką grupę docelową, możesz liczyć na jeszcze lepsze efekty. Przy obniżeniu kosztu za zakup do 10 zł i zainwestowaniu w kampanię sprzedażową 5000 zł miesięcznie, w sklepie może pojawić się 500 nowych transakcji.

Efekty kampanii z budżetem 12 500 zł miesięcznie

Dla klienta z branży dodatki do domu stworzyliśmy wieloetapowy lejek sprzedażowy. Podczas wielokrotnych audytów przeprowadzanych przez pracowników Facebooka nasze kampanie były zawsze oceniane pozytywnie, co pokazuje, że taka strategia jest dobrym wyborem. Potwierdzają to także osiągnięte wyniki.

Cały budżet miesięczny wyniósł około 12 500 zł, natomiast kampania z celem konwersje kosztowała 8500 zł. Osiągnęliśmy w ten sposób 788 zakupów o wartości 192 705 zł i ROAS 22,67.

reklama fb - konwersje
Wyniki kampanii z celem sprzedaż przy realizacji wieloetapowego lejka sprzedażowego. Źródło: Menedżer reklam na Facebooku.

Jak nie przepalić budżetu?

Jeśli nie jesteś w stanie zapłacić za polubienie więcej niż określoną kwotę, możesz skorzystać z opcji celu kosztu wyniku (jest dostępny w przypadku wybranych celów reklamowych). Musisz jednak wiedzieć, że jeśli kwota będzie zbyt niska i dla systemu okaże się niemożliwe uzyskanie wyniku w takiej cenie, reklama w ogóle nie ruszy lub uzyska pojedyncze wyniki. Ochroni Cię to jednak przez zbyt wysokimi kosztami.

ograniczenie kosztu w reklamie fb
Ograniczenie kosztu za wynik pozwoli Ci ocenić możliwości Facebooka bez obawy o przepalenie budżetu. Źródło: Menedżer reklam na Facebooku.

Jak działa reklama na FB?

Reklamy na Facebooku działają na zasadzie systemu aukcyjnego i znanych tylko nielicznym algorytmów. Nie musisz się jednak obawiać, że przy niskim budżecie nie będziesz w stanie osiągać dobrych wyników. Jest wręcz przeciwnie! Wielokrotnie miałam okazję się przekonać, że nie zawsze więcej znaczy lepiej i czasami mniejsze budżety pozwalały na obniżenie kosztów za wynik. Nie jest to oczywiście regułą, ale podstawa to nie bać się testów i szukać najlepszej opcji dla swojego biznesu.

Jak zapłacić za reklamy na Facebooku?

Opłata za reklamy na Facebooku jest pobierana automatycznie z podpiętej do konta reklamowego formy płatności (karty debetowej lub kredytowej albo konta PayPal). Jeśli wolisz, możesz także skorzystać z wpłaty środków na swoje konto w formie doładowania. Pamiętaj jednak, że gdyby z kontem coś się stało, np. zostało zablokowane, nie będziesz w stanie wypłacić tych środków.

Reklama na Facebooku krok po kroku

Aby uruchomić pierwsze reklamy na Facebooku, musisz wykonać poniższe kroki:

  1. Założenie fanpage.
  2. Stworzenie Menedżera firmowego.
  3. Stworzenie i optymalizacja piksela.
  4. Stworzenie i optymalizacja katalogu produktów (jeśli planujesz kampanie sprzedażowe).
  5. Stworzenie konta reklamowego.
  6. Uzupełnienie danych konta reklamowego (będą widoczne na fakturach).
  7. Dodanie formy płatności do konta reklamowego.

Tworzenie i optymalizacja reklam odbywa się bezpośrednio w Menedżerze reklam. Dodawanie nowej reklamy ma trzy etapy: kampania, zestaw reklam oraz reklama. Więcej o ich optymalizacji i strategiach reklamowych przeczytasz naszych pozostałych artykułach.

Jak skutecznie promować posty na Facebooku? Reklama na Facebooku w Menedżerze reklam czy szybkie promowanie posta?

W Twojej głowie mogło zrodzić się pytanie: „a dlaczego nie skorzystać po prostu z opcji Promuj post?”. Ten popularny niebieski przycisk dostępny pod postami na Facebooku i Instagramie ma swoich fanów, jednak zdecydowanie bardziej zaawansowana optymalizacja odbywa się właśnie w Menedżerze reklam. Dużo więcej opcji targetowania oraz dostępność dodatkowych formatów i celów reklamowych to ważne aspekty, które pozwolą Ci nieustannie pracować nad poprawą wyników. Pomogą Ci w tym także przejrzyste raporty i możliwość oceny reklam pod bardzo różnymi kątami. Dlatego właśnie polecane jest przejście wszystkich powyższych kroków i publikowanie reklam z pomocą Menedżera reklamowego.

Jak długo trwa weryfikacja reklam na Facebooku?

Jeśli nie korzystałeś wcześniej z reklam na Facebooku, możesz nie wiedzieć, że nie ruszają one w momencie kliknięcia przycisku „Opublikuj”. Dopiero wtedy trafiają one do weryfikacji, gdzie system sprawdza, czy są zgodne z regulaminem i mogą zostać wyświetlone w grupie docelowej. Dlatego jeśli zależy Ci na tym, aby kampania ruszyła w konkretnym czasie, skorzystaj z możliwości zaplanowania reklam. Znajdziesz ją na poziomie zestawu reklam.

Weryfikacja reklamy zazwyczaj zajmuje maksymalnie 24 godziny, jednak zdarza się, że ten proces się wydłuża. Zazwyczaj jednak zamyka się on w kilku godzinach. Zdarzają się i takie reklamy, w przypadku których trwa to kilka lub kilkanaście minut.

Co zrobić, gdy reklama zostanie odrzucona?

Twoja reklama jest sprawdzana przez system, który nie jest nieomylny, co oznacza, że mogą zdarzyć się w tym procesie błędy. Często wynikają one z niepoprawnej interpretacji pewnych słów i przypisaniem ich do zabronionej w reklamach branży (np. produktów medycznych). W takiej sytuacji możesz skorzystać z ponownej weryfikacji – wystarczy, że klikniesz przycisk, który pojawi się w oknie edycji reklamy. Jeśli sytuacja by się powtórzyła, a Ty jesteś pewien, że Twoja reklama jest zgodna z regulaminem Facebooka, pozostaje Ci kontakt z działem pomocy.

Jak optymalizować reklamę na Facebooku?

Gdy Twoje reklamy na Facebooku zaczną pracować, możesz zacząć ich optymalizację. Po pierwsze musisz dopasować odpowiednie kolumny w Menedżerze reklam do typu kampanii. Dzięki temu podczas oceny wyników będziesz skupiał się na niezbędnych wskaźnikach. Przykładowo dla kampanii sprzedażowej mogą to być: koszt zakupu, ROAS, częstotliwość, CPC, CTR. Analizowanie tych wskaźników na przestrzeni czasu pozwoli Ci zauważyć, jak wyglądają wyniki kampanii – czy jest to pozytywna, czy negatywna zmiana?

Zmiany optymalizacyjne możesz wprowadzać zarówno w kampanii, zestawie reklam, jak i reklamie, np. rozszerzyć grupę docelową, zmienić cel kampanii, poprawić tekst kreacji. Rób to jednak pojedynczo, aby wiedzieć, co zadziałało. Jeśli uda Ci się osiągnąć założony cel, możesz przejść do skalowania budżetu. Facebook zaleca, aby jednorazowo nie wprowadzać zmian większych niż 20% budżetu. Lepiej stopniowo podnosić lub obniżać budżet i robić to po prostu częściej. Dzięki temu będziesz trzymał rękę na pulsie i Twoje wyniki nie zmienią się gwałtownie.

Jeśli Twoje reklamy nie zaczynają wydawać budżetu i nie mogą ruszyć, warto sprawdzić, czy wszystkie ustawienia są dopasowane prawidłowo. Problemem może być piksel czy błędnie utworzone grupy docelowe. Zdarza się także, że grupy są za małe i wtedy reklama nie zostanie uruchomiona. Brak zakupów z reklamy może wynikać także z błędów technicznych, a w ocenie tego pomogą Ci pozostałe wskaźniki (np. ilość wyświetleń strony docelowej, ilość dodań do koszyka) oraz dane dostępne w Google Analytics.

Chcesz zaoszczędzić czas i uzyskać doskonałe wyniki? Chętnie zajmiemy się Twoimi reklamami na Facebooku! Zapraszamy do kontaktu.

Marta Kruk
Marta Kruk

Kreatywne pisanie jest mi bliskie od czasów szkolnych, studia filologiczne pozwoliły wzmocnić wiedzę i nauczyć się wielu nowych aspektów pracy z tekstem, a prowadzenie własnego bloga o tematyce lifestylowej dało możliwość stałego szlifowania warsztatu.

Od kilku lat zajmuję się marketingiem internetowym i nie tylko – mam doświadczenie w prowadzeniu kanałów social media, korekcie tekstów, a także planowaniu i tworzeniu publikacji.

W INTLE zajmuję się koordynacją działu contentowego. Praca z różnorodnymi klientami i ciekawymi tematami daje mi codziennie nowe możliwości rozwoju. A w pracy z tekstem… żadna literówka ani podwójna spacja nie jest mi straszna!

Te artykuły mogą być dla Ciebie
Facebook Business Manager – jak założyć i skonfigurować, żeby skutecznie służył Twojej firmie

Facebook Business Manager – jak założyć i skonfigurować, żeby skutecznie służył Twojej firmie

Jeśli masz już świadomość siły social mediów i pozytywnych aspektów płynących z promowania swojej marki w mediach społecznościowych, czas na kolejny krok. Załóż Facebook Business Managera i efektywnie zarządzaj działaniami marketingowymi z jednego miejsca!

czytaj dalej

Konkurs na Instagramie – case study Eco&Fit

Konkurs na Instagramie – case study Eco&Fit

Organizacja konkursu w social mediach przez wielu nie jest uważana za najłatwiejsze zadanie. Po pierwsze potrzebny jest jasny cel, jaki marka chce osiągnąć. Po drugie pomysł na zadanie, które będzie na tyle atrakcyjne, że znajdą się osoby chętne do wykonania go. Po trzecie konieczne jest sprawdzenie, czy założenia konkursu są zgodne z zasadami platformy, którą planujemy wykorzystać. Nie zapominajmy także o nagrodzie - jeśli nie będzie wystarczająco atrakcyjna, nie zachęci do wykonania zadania konkursowego. Dobrze przeprowadzony konkurs potrafi jednak rozwinąć markę w sposób, który często nie jest możliwy do osiągnięcia innymi metodami.

czytaj dalej

5 zasad komunikacji na Facebooku, które sprawią, że osiągniesz sukces w sieci

5 zasad komunikacji na Facebooku, które sprawią, że osiągniesz sukces w sieci

Zanim założysz konto na Facebooku pamiętaj, że prowadzone na tym portalu działania nie mogą być chaotyczne i przypadkowe. Poświęć czas na to, by przygotować strategię obecności w social media, która będzie spójna ze strategią komunikacji marki. Zastanów się nad stylem fanpage i zaplanuj harmonogram wpisów. Z artykułu dowiesz się m.in. Co wziąć pod uwagę tworzą strategię obecności w social media. Jak stworzyć ramowy harmonogram wpisów.

czytaj dalej

Content marketing i Social Media w strategii marketingowej e-sklepu

Content marketing i Social Media w strategii marketingowej e-sklepu

Mówi się, że jeśli nie ma Cię w Social Media (a zwłaszcza na Facebooku) to nie istniejesz. Jest w tym sporo prawdy, bo właśnie tam Internauci spędzają bardzo dużo czasu. Jak to wykorzystać w działaniach marketingowo-sprzedażowych w e-commerce? O tym przeczytasz w tym artykule.

czytaj dalej

Co mówią o nas klienci

W lewo
W prawo

Współpracę z INTLE oceniam na bardzo udaną. Za największy atut uważam kompleksowe wsparcie i możliwość realizacji różnych projektów z jedną firmą.
Mimo, że prace przy rozwoju mojego sklepu realizowało kilku różnych specjalistów, za kontakt i przepływ informacji odpowiedzialna była jedna osoba - to duża wygoda i oszczędność mojego czasu!

Opinia marki BESIMO o Agencji interaktywnej INTLE

Robert Kornak

Z agencją INTLE współpracujemy od lat na wielu poziomach. Nasz sklep notuje znaczące wzrosty sprzedaży, znacznie większe niż jak byliśmy związani z konkurencyjnymi agencjami SEO. Firma Pana Łukasza jawi się jako rzetelny i pomocny partner w reklamowaniu naszego asortymentu oraz usług. Cenimy sobie wkład, zaangażowanie oraz elastyczność we współpracy. Polecam

Opinia marki Happytime o Agencji interaktywnej INTLE

Łukasz Łukawski

Wzorowa kompleksowa obsługa.
Współpracuję z firmą Intle od 3 lat. Wzorowa kompleksowa obsługa. Bardzo dobry kontakt z właścicielem oraz pracownikami. Przed nami jeszcze wiele lat wspólnych działań. Szczerze polecam 👍

Eco&Fit - opinia o współpracy

Mariusz Bernat

Dzięki współpracy z firmą Intle, rozwijamy sprzedaż internetową w dobrym kierunku. Przyczynia się do tego dobra komunikacja i zrozumienie naszych potrzeb. Mamy możliwość realizować poszczególne cele zgodnie z przyjętymi założeniami i weryfikować ich skuteczność poprzez odzwierciedlenie w wynikach sprzedażowych. Cenimy sobie rzetelność i uczciwość naszych partnerów.

karo.waw.pl - opinia o współpracy

karo.waw.pl

Mam bardzo pozytywne doświadczenia odnośnie współpracy SEO z Intle. Dostaję regularne miesięczne raporty, więc widzę za co płacę, a co najważniejsze widzę również efekty pracy agencji w postaci coraz większego ruchu i transakcji z wyszukiwania organicznego. Bardzo dobry kontakt z firmą, która stara się również edukować klienta.

Opinia EKCONCEPT

Ewa Korwin-Winogrodzka

Ale bajer!
Pani Marto, dziękuję całemu zespołowi INTLE! Pięknie to wygląda. Bardzo się cieszę. Pozdrawiam!

Opinia o współpracy Angelex

Angelex Kancelaria prawna

Sklep Shoper.
Dużo pod górę i nie najtaniej, ale firma mimo problemów starała się jak mogła by problemy rozwiązać.

Dentistry - opinia dla INTLE

Dentistry

Nasza firma korzysta z usług firmy Intle od kilku lat, w bardzo szerokim zakresie. Profesjonalna obsługa - gwarantowane efekty.

Logos Dystrybucja - Opinia dla INTLE

Bartosz Urbański

Profesjonalna obsługa klientów, szeroki wachlarz usług. Polecamy firmę Intle.

Opinia SOTE dla INTLE

SOTE Jakubowicz

Możemy zdecydowanie polecić firmą "Intle" jako profesjonalnego i rzetelnego partnera w dziedzinie usług internetowych i multimedialnych.

Agencja interaktywna INTLE - opinia Warmhouse

Warm House

Bardzo dobrze zredagowane teksty nie tylko pod względem stylistycznym, ale co istotne - także merytorycznym. Ciekawe i dopracowane w każdym szczególe.

Opinia sklepu Miękkie

Sylwia Synowiec

Polecamy!
Grafika sklepu przeszła nasze najśmielsze oczekiwania, co potwierdza się przy telefonach od klientów, którzy dzwoniąc, lub też pisząc e-maile często wspominają, że sklep jest bardzo ładny i przejrzysty. Pomimo okresu urlopowego, to projekt został wdrożony bardzo sprawnie. Podczas robienia ustaleń nad projektem, obsługa była rzetelna, konkretna i miła. Dziękujemy Intle :)

Opinia 32m2treningu dla Agencji INTLE

32m2treningu

Efekt końcowy przerósł nasze oczekiwania. A co najważniejsze nad całością czuwał Pan Marcin - specjalista SEO, który od początku buduje widoczność naszego sklepu w Google.
Współpracę z Intle cenimy przede wszystkim za kompleksowe i wielopoziomowe spojrzenie. Na każdym etapie współpracy pokazują nam nowe rozwiązania, inspiracje i możliwości rozwoju. Zrealizowaliśmy już wspólnie wiele ciekawych projektów i myślę, że jeszcze niejeden przed nami.

Sklep Kuchnia Włoska - opinia o INTLE

Anna Wójtowicz

W ramach współpracy INTLE zajęło się między innymi tworzeniem kontentu, komunikacją w Social Mediach, a po czasie również odświeżeniem grafiki naszej strony i pozycjonowaniem.
Współpracujemy od połowy 2019 roku, co samo w sobie stanowi najlepszą rekomendację.

Opinia marki PUSZMAN

Team Puszman