Analityka i Strategia Marketingowa | INTLE - Part 5

Analityka i Strategia Marketingowa

Co to jest brief? Czyli kilka słów o początku współpracy z agencją.

04 Sie 2014

Brief to rodzaj ankiety, którą agencja wysyła do wypełnienia klientowi. W dokumencie tym zostają zebrane wszystkie informacje niezbędne przy realizacji kampanii, a zatem te dotyczące grupy docelowej, produktu, celu prowadzonych działań oraz konkurencji. Choć briefy poszczególnych agencji mogą wyglądać zupełnie inaczej, jego najistotniejsze punkty pozostają niezmienne. Sprawdź jakie pytania się na niego składają oraz dlaczego jego solidne wypełnienie jest tak ważne przy realizacji projektu?

10 portali i blogów, które powinieneś czytać

28 Lip 2014

Wiedzy na dany temat poszukiwać można na różne sposoby. Czasami prowadzimy działania przypadkowe, mając nadzieję, że uda nam się trafić na coś cennego. Czasem kierujemy się opinią znajomych, znanym nazwiskiem lub innymi czynnikami. Co i kogo czytać i słuchać w przypadku marketingu internetowego?

Niestandardowy dział o firmie. Jak się wyróżnić?

20 Lip 2014

Zakładka „O nas”. Dla jednych to strona, której nikt nie odwiedza i na którą po prostu nie warto tracić czasu. Albo, którą się ma, bo tak trzeba. Ale wtedy tworzy się ją w oparciu o popularny szablon. Dla innych, i tych jest znacznie mniej, to zakładka, którą warto dobrze przemyśleć. Bo ma w sobie potencjał.

Tożsamość i wizerunek marki

03 Lip 2014

Stworzenie tożsamości marki i dbanie o jej pozytywny wizerunek w oczach odbiorców to bardzo ważne aspekty działalności biznesowej. O ile jednak na pierwszą kwestię firma ma całkowity wpływ, o tyle w przypadku drugiej ostateczne słowo należy do klientów i odbiorców. Czym różni się tożsamość od wizerunku? Jak je budować?

Inbound marketing

15 Maj 2014

Żyjemy w czasach rewolucji w metodach komunikowania się z klientem. W teorii oznacza to przejście od outbound marketingu do inbound marketingu. W praktyce porzucenie tradycyjnych chwytów służących pozyskaniu klienta i zastąpienie ich działaniami, które ortodoksyjny marketingowiec uznałby za mocno wywrotowe.

Poznajmy się bliżej.

Nie możemy się doczekać pracy nad Twoim projektem. Napisz lub zadzwoń!

Przejdź do zakładki kontakt