Social Media - Facebook, Instagram, Pinterest

Social media marketing – daj szansę swojej marce zaistnieć w sieci!

Słyszałeś kiedyś stwierdzenie, że jak nie ma Cię w mediach społecznościowych to tak, jakbyś nie istniał? Mowa co prawda o kontach prywatnych, jednak można śmiało stwierdzić, że podobnie jest w przypadku fanpage firmowego.

Klienci niezwykle często wykorzystują social media jako jedno z głównych źródeł informacji o marce. Sprawdzają w nich niemalże wszystko, chcąc się upewnić, że jest to firma, której mogą zaufać. Do tego konta w mediach społecznościowych, wg najnowszego raportu Digital 2022, ma już 72% Polaków. Jest więc to świetne miejsce, by zainteresować odbiorców swoją marką, a także budować relacje z klientami. Czym jednak są dokładnie social media?

Optymalizacja konta na Facebooku

Optymalizacja konta na Facebooku

18 marca 2020

Aby korzystanie z fanpage’a nie stało się dla Ciebie przykrym obowiązkiem, a osoby z Twojej grupy docelowej z chęcią do niego powracały, konieczne jest zoptymalizowanie konta sklepu. O tym, co możemy ustawić na koncie prowadzonego przez nas Facebooka, dowiesz się, czytając poniższe akapity. Podpowiem również jak najlepiej ustawić różne funkcje, aby korzystanie ze sklepu internetowego stało się przyjemnością.

czytaj dalej

Skuteczny dobór hashtagów na Instagrama

Skuteczny dobór hashtagów na Instagrama

07 lutego 2020

Instagram nierozerwalnie kojarzy się z dwiema rzeczami: publikowaniem zdjęć oraz z hashtagami. Te ostatnie są integralną częścią serwisu, a korzysta z nich praktycznie każdy użytkownik. Czym tak naprawdę są hashtagi oraz dlaczego warto, a nawet należy, ich używać? Zapoznaj się z tym artykułem!

czytaj dalej

Skrzynka odbiorcza na Faceoboku – skuteczna konfiguracja krok po kroku

Skrzynka odbiorcza na Faceoboku – skuteczna konfiguracja krok po kroku

30 stycznia 2020

E-commerce to przeniesienie zasad dotyczących tradycyjnego handlu do sfery Internetu. W tym artykule przedstawię Ci praktyczne porady dotyczące konfiguracji skrzynki odbiorczej Twojej strony na Facebooku, aby zoptymalizować funkcjonowanie Twojego internetowego biura obsługi klienta.

czytaj dalej

Jak założyć firmowe konto na Instagramie i stworzyć efektywne bio

Jak założyć firmowe konto na Instagramie i stworzyć efektywne bio

14 stycznia 2020

Dlaczego warto być na Instagramie? Istnieje ponad 25 mln kont firmowych na całym świecie, a ponad 2 mln firm korzysta z tego serwisu, by relacjonować swoją aktywność, a przede wszystkim poprawiać wyniki biznesowe. Co ważne, na profilach firmowych aktywni są użytkownicy: 60% osób przyznaje, że to właśnie na Instagramie dowiaduje się o nowych produktach, a ponad 200 mln ludzi odwiedza przynajmniej jeden profil firmowy dziennie.

czytaj dalej

Jak sprawdzić, czy influencer nadaje się do współpracy?

Jak sprawdzić, czy influencer nadaje się do współpracy?

10 października 2019

Marki przeznaczają coraz większe środki na realizację akcji z popularnymi blogerami czy instagramerami. Niestety tam, gdzie są duże pieniądze, tam też sporo osób szuka okazji do zarobku, niekoniecznie uczciwego. Dziś podpowiem, jak bronić się przed nieuczciwymi praktykami i jak dobrze zweryfikować influencera, zanim zdecydujesz się na rozpoczęcie z nim współpracy.

czytaj dalej

Remarketing na Facebooku

Remarketing na Facebooku

18 września 2019

Czy wiesz, że…zdobycie nowego klienta jest aż o 6 razy droższe od utrzymania obecnego? ...blisko połowa stałych klientów jest skłonna wybrać inny produkt lub usługę z Twojego asortymentu, zamiast kupować je u konkurencji? ... prawdopodobieństwo dokonania zakupu przez obecnych klientów jest aż czternaście razy większe od prawdopodobieństwa zakupu dokonanego przez nowego klienta? Właśnie dlatego warto jest docierać z komunikatem reklamowym do osób, które w przeszłości miały już styczność z Twoją firmą.

czytaj dalej

Instastories – czym są i jak je stworzyć?

Instastories – czym są i jak je stworzyć?

26 sierpnia 2019

Instagram stał się bardzo popularną platformą, dzięki której wiele firm prowadzi działania promujące markę. Obecnie dodawanie wyłącznie zdjęć z opisami może już być niewystarczające, aby zainteresować potencjalnego klienta i sprawić, by zechciał obserwować markę. Jeśli chcemy dotrzeć do jak największej grupy odbiorców, powinniśmy rozwijać nasz profil na Instagramie. Jedną z najbardziej popularnych funkcji jaką posiada Instagram, jest zdecydowanie możliwość tworzenia Instastories. Co to takiego?

czytaj dalej

7 sprawdzonych sposobów na komunikację na Facebooku,

7 sprawdzonych sposobów na komunikację na Facebooku,

12 sierpnia 2019

Jeszcze do niedawna zasady tworzenia dobrze klikających się postów były proste: twórz krótkie komunikaty, dodawaj emotikony, pamiętaj o zadawaniu pytań i wciąganiu do rozmowy. Dziś można kurczowo trzymać się tych wszystkich elementów i mieć praktycznie zerową oglądalność. Czy są jakieś skuteczne sposoby na zwiększenie zaangażowania fanów, bez sięgania po budżet reklamowy? Otóż są. Przygotowaliśmy dla Ciebie kilka przykładów popartych konkretnymi cyframi.

czytaj dalej

Pinterest – jak wykorzystać go do celów biznesowych?

Pinterest – jak wykorzystać go do celów biznesowych?

08 sierpnia 2019

Tworząc więc ciekawe posty, które będą interesować odbiorców, możesz zdobyć ruch na swojej stronie, zaciekawić potencjalnego klienta marką czy produktem oraz budować wzajemne relacje oparte na zaufaniu i wiarygodności. Założenie i prowadzenie profilu biznesowego jest całkowicie darmowe. Dodatkowo płatne są jedynie reklamy, dzięki którym Twoje treści dotrą do konkretnej grupy odbiorców. Z poziomu konta firmowego dostępny jest wgląd do statystyk, dzięki którym dowiesz się m.in. jaka jest łączna ilość wyświetleń Twoich postów, ile osób kliknęło w link do strony ...

czytaj dalej

Wdrożenie piksela Facebooka siłą do skutecznej monetyzacji social media

Wdrożenie piksela Facebooka siłą do skutecznej monetyzacji social media

06 sierpnia 2019

Informacja o Twoim kliencie to wiedza, którą w bardzo prosty sposób możesz przekuć w realny zysk. Znając upodobania osób odwiedzających Twoją stronę, możesz tworzyć bardziej dopasowane oferty, dzięki czemu zainteresowani chętniej klikną w reklamę lub kupią Twój produkt. A to nie wszystkie możliwości, które oferuje piksel.

czytaj dalej

Tworzenie niestandardowych grup odbiorców na Facebooku

Tworzenie niestandardowych grup odbiorców na Facebooku

21 czerwca 2019

Niestandardowe grupy odbiorców na Facebooku, to najczęściej najbardziej skuteczne i efektywne grupy odbiorców w Twojej kampanii reklamowej. Ich tworzenie jest niezwykle proste o czym przekonasz się z poniższego artykułu, równie proste jak tworzenie reklam z nimi w roli głównej. Możesz wykorzystać je praktycznie do każdego typu kampanii w swoim managerze reklam.

czytaj dalej

6 cech dobrego Specjalisty ds. Social Media

6 cech dobrego Specjalisty ds. Social Media

09 czerwca 2019

Jeśli czytałeś mój poprzedni artykuł o tym dlaczego warto zatrudnić Specjalistę ds. Social Media to być może zastanawiasz się na co zwracać uwagę podczas rekrutacji i jakimi cechami powinna charakteryzować się osoba odpowiedzialna za media społecznościowe. W tym artykule pokażę Ci co jest ważne na tego typu stanowisku i czego powinieneś oczekiwać od kandydatów.

czytaj dalej

Co mówią o nas klienci

W lewo
W prawo

Współpracę z INTLE oceniam na bardzo udaną. Za największy atut uważam kompleksowe wsparcie i możliwość realizacji różnych projektów z jedną firmą.
Mimo, że prace przy rozwoju mojego sklepu realizowało kilku różnych specjalistów, za kontakt i przepływ informacji odpowiedzialna była jedna osoba - to duża wygoda i oszczędność mojego czasu!

Opinia marki BESIMO o Agencji interaktywnej INTLE

Robert Kornak

Z agencją INTLE współpracujemy od lat na wielu poziomach. Nasz sklep notuje znaczące wzrosty sprzedaży, znacznie większe niż jak byliśmy związani z konkurencyjnymi agencjami SEO. Firma Pana Łukasza jawi się jako rzetelny i pomocny partner w reklamowaniu naszego asortymentu oraz usług. Cenimy sobie wkład, zaangażowanie oraz elastyczność we współpracy. Polecam

Opinia marki Happytime o Agencji interaktywnej INTLE

Łukasz Łukawski

Wzorowa kompleksowa obsługa.
Współpracuję z firmą Intle od 3 lat. Wzorowa kompleksowa obsługa. Bardzo dobry kontakt z właścicielem oraz pracownikami. Przed nami jeszcze wiele lat wspólnych działań. Szczerze polecam 👍

Eco&Fit - opinia o współpracy

Mariusz Bernat

Dzięki współpracy z firmą Intle, rozwijamy sprzedaż internetową w dobrym kierunku. Przyczynia się do tego dobra komunikacja i zrozumienie naszych potrzeb. Mamy możliwość realizować poszczególne cele zgodnie z przyjętymi założeniami i weryfikować ich skuteczność poprzez odzwierciedlenie w wynikach sprzedażowych. Cenimy sobie rzetelność i uczciwość naszych partnerów.

karo.waw.pl - opinia o współpracy

karo.waw.pl

Mam bardzo pozytywne doświadczenia odnośnie współpracy SEO z Intle. Dostaję regularne miesięczne raporty, więc widzę za co płacę, a co najważniejsze widzę również efekty pracy agencji w postaci coraz większego ruchu i transakcji z wyszukiwania organicznego. Bardzo dobry kontakt z firmą, która stara się również edukować klienta.

Opinia EKCONCEPT

Ewa Korwin-Winogrodzka

Ale bajer!
Pani Marto, dziękuję całemu zespołowi INTLE! Pięknie to wygląda. Bardzo się cieszę. Pozdrawiam!

Opinia o współpracy Angelex

Angelex Kancelaria prawna

Sklep Shoper.
Dużo pod górę i nie najtaniej, ale firma mimo problemów starała się jak mogła by problemy rozwiązać.

Dentistry - opinia dla INTLE

Dentistry

Nasza firma korzysta z usług firmy Intle od kilku lat, w bardzo szerokim zakresie. Profesjonalna obsługa - gwarantowane efekty.

Logos Dystrybucja - Opinia dla INTLE

Bartosz Urbański

Profesjonalna obsługa klientów, szeroki wachlarz usług. Polecamy firmę Intle.

Opinia SOTE dla INTLE

SOTE Jakubowicz

Możemy zdecydowanie polecić firmą "Intle" jako profesjonalnego i rzetelnego partnera w dziedzinie usług internetowych i multimedialnych.

Agencja interaktywna INTLE - opinia Warmhouse

Warm House

Bardzo dobrze zredagowane teksty nie tylko pod względem stylistycznym, ale co istotne - także merytorycznym. Ciekawe i dopracowane w każdym szczególe.

Opinia sklepu Miękkie

Sylwia Synowiec

Polecamy!
Grafika sklepu przeszła nasze najśmielsze oczekiwania, co potwierdza się przy telefonach od klientów, którzy dzwoniąc, lub też pisząc e-maile często wspominają, że sklep jest bardzo ładny i przejrzysty. Pomimo okresu urlopowego, to projekt został wdrożony bardzo sprawnie. Podczas robienia ustaleń nad projektem, obsługa była rzetelna, konkretna i miła. Dziękujemy Intle :)

Opinia 32m2treningu dla Agencji INTLE

32m2treningu

Efekt końcowy przerósł nasze oczekiwania. A co najważniejsze nad całością czuwał Pan Marcin - specjalista SEO, który od początku buduje widoczność naszego sklepu w Google.
Współpracę z Intle cenimy przede wszystkim za kompleksowe i wielopoziomowe spojrzenie. Na każdym etapie współpracy pokazują nam nowe rozwiązania, inspiracje i możliwości rozwoju. Zrealizowaliśmy już wspólnie wiele ciekawych projektów i myślę, że jeszcze niejeden przed nami.

Sklep Kuchnia Włoska - opinia o INTLE

Anna Wójtowicz

W ramach współpracy INTLE zajęło się między innymi tworzeniem kontentu, komunikacją w Social Mediach, a po czasie również odświeżeniem grafiki naszej strony i pozycjonowaniem.
Współpracujemy od połowy 2019 roku, co samo w sobie stanowi najlepszą rekomendację.

Opinia marki PUSZMAN

Team Puszman