Social Media - Facebook, Instagram, Pinterest | INTLE - Part 3

Social Media - Facebook, Instagram, Pinterest

5 zasad komunikacji na Facebooku, które sprawią, że osiągniesz sukces w sieci

10 Wrz 2017

Zanim założysz konto na Facebooku pamiętaj, że prowadzone na tym portalu działania nie mogą być chaotyczne i przypadkowe. Poświęć czas na to, by przygotować strategię obecności w social media, która będzie spójna ze strategią komunikacji marki. Zastanów się nad stylem fanpage i zaplanuj harmonogram wpisów. Z artykułu dowiesz się m.in. Co wziąć pod uwagę tworzą strategię obecności w social media. Jak stworzyć ramowy harmonogram wpisów.

Facebook sprzedaje – mamy na to dowody!

07 Lis 2016

Jeszcze w 2012 roku marketerzy negowali możliwości sprzedażowe tej platformy społecznościowej – np. General Motors wycofało budżet reklamowy, przeznaczony na Facebooka. Dziś nikt już nie ma wątpliwości, że portal społecznościowy Marka Zuckenberga sprzedaje. Z artykułu dowiesz się m.in. Jakie elementy sprzedają i wspierają cały proces sprzedażowy na Faceboooku. Wszystkiego o formatach reklamowych na Facebooku idealnych dla e-commerce. Które marki dzięki Facebookowi odnoszą sukcesy sprzedażowe.

Reklama na Facebooku krok po kroku cz. 3

10 Paź 2016

Z artykułu dowiesz się m.in.: W których miejscach mogą się wyświetlać Twoje reklamy. Co to jest dark post, reklama karuzelowa, dynamiczna reklama produktowa. Czym powinny charakteryzować się skuteczne copy oraz dobra kreacja reklamy na Facebooku.

Reklama  na Facebooku krok po kroku cz. 1

10 Paź 2016

Reklama na Facebooku to dla właścicieli sklepów internetowych najskuteczniejszy i najprostszy sposób dotarcia do ściśle sprecyzowanej grupy odbiorców. W pierwszym artykule z cyklu omawiamy możliwe cele optymalizacji kampanii reklamowej w tym portalu społecznościowym oraz modele rozliczeń. Z artykułu dowiesz się m.in. Według jakich celów możemy optymalizować naszą kampanię reklamową na Facebooku. Jak działa system aukcyjny, na którym opiera się Facebook Ads. Co to jest CPC, CPM i Konwersja.

Zacznij promować swój sklep na Instagramie – 4 przydatne wskazówki

15 Sie 2016

Reklama tekstowa powoli odchodzi w zapomnienie. Żyjemy w świecie kultury obrazkowej, stąd obecnie największy nacisk kładzie się na reklamę wizualną. Instagram to przydatne narzędzie, które pozwoli Ci dotrzeć do szerokiego grona potencjalnych klientów. Z tego artykułu dowiesz się: Czym jest Instagram i jak z niego korzystać. Dlaczego warto promować sklep na Instagramie. Jak pozyskać subskrybentów.

Wszystko co powinieneś wiedzieć o angażowaniu użytkowników na Facebooku

12 Cze 2016

Założyłeś już fanpage na Facebooku i stworzyłeś strategię działania? Najwyższy czas poznać tajniki angażowania społeczności. Dzięki poniższym informacjom dotrzesz z właściwym komunikatem do jeszcze większej liczby fanów. Z artykułu dowiesz się m.in. Co to jest edge rank i zasięg na Facebooku. Co zrobić, by Twoje posty docierały do jeszcze większej liczby użytkowników. Jak tworzyć angażujące treści, które twoi fani będą chętnie komentować i udostępniać.

4 portale społecznościowe, które powinien znać każdy przedsiębiorca e-commerce

01 Cze 2016

Według badań aż 86% polskich sprzedawców e-commerce korzysta przynajmniej z jednego portalu społecznościowego. Czy jednak w pełni wykorzystują jego potencjał? W tym przypadku statystyki są nieco słabsze. Z artykułu dowiesz się m.in.: Jakie są wady i zalety poszczególnych portali społecznościowych w kontekście sklepów internetowych. Z których ważnych funkcji na Facebooku przeznaczonych dla e-commerce nie korzystają polscy sprzedawcy. Jakie najczęstsze błędy popełniają marki korzystające z Facebooka lub Twittera.

Reklama na Facebooku krok po kroku cz. 2

10 Kwi 2016

Żadne inne reklamy nie dają takich możliwości doboru grupy docelowej jak Facebook Ads. Dzięki m.in. pikselowi Facebooka możemy wrócić do odbiorcy, który odwiedzał nasz sklep i oglądał konkretny produkt, z jeszcze bardziej spersonalizowanym komunikatem. Z artykułu dowiesz się m.in.: Jakie standardowe grupy odbiorców można wybrać w Menadżerze reklam. Co oznaczają pojęcia Custom Audiences, Lookalike Audiences. Jak zastosować remarketing w praktyce.

Co to jest brief? Czyli kilka słów o początku współpracy z agencją.

04 Sie 2014

Brief to rodzaj ankiety, którą agencja wysyła do wypełnienia klientowi. W dokumencie tym zostają zebrane wszystkie informacje niezbędne przy realizacji kampanii, a zatem te dotyczące grupy docelowej, produktu, celu prowadzonych działań oraz konkurencji. Choć briefy poszczególnych agencji mogą wyglądać zupełnie inaczej, jego najistotniejsze punkty pozostają niezmienne. Sprawdź jakie pytania się na niego składają oraz dlaczego jego solidne wypełnienie jest tak ważne przy realizacji projektu?

Poznajmy się bliżej.

Nie możemy się doczekać pracy nad Twoim projektem. Napisz lub zadzwoń!

Przejdź do zakładki kontakt