Marketing internetowy

Zmiana oprogramowania sklepu, a SEO – o czym musisz pamiętać?

Zmiana oprogramowania sklepu, a SEO – o czym musisz pamiętać?

06 marca 2020

Zmiana oprogramowania sklepu internetowego to spore wyzwanie zarówno dla osoby zarządzającej sklepem jak i tej odpowiedzialnej za cały proces migracji. Wszelkie błędy popełnione w trakcie zmiany platformy będą miały wpływ na spadek widoczności sklepu w wyszukiwarce Google. Zatem, jak ich uniknąć i jakie podjąć działania, aby uzyskać pozytywny efekt w kontekście SEO? Poznaj 8 praktycznych wskazówek!

czytaj dalej

Synergia działań w strategii marketingowej

Synergia działań w strategii marketingowej

14 lutego 2020

Kiedy tworzymy strategię marketingową, zwykle planujemy wiele aktywności w różnych kanałach. Mogą być one traktowane jako odrębne byty, jednak ich efekt zwielokrotnimy poprzez wykorzystanie synergii, która w naturalny sposób między nimi występuje. W tym artykule dowiesz się, jak wykorzystać ową synergię w planowaniu i realizacji strategii marketingowej.

czytaj dalej

Skuteczny dobór hashtagów na Instagrama

Skuteczny dobór hashtagów na Instagrama

07 lutego 2020

Instagram nierozerwalnie kojarzy się z dwiema rzeczami: publikowaniem zdjęć oraz z hashtagami. Te ostatnie są integralną częścią serwisu, a korzysta z nich praktycznie każdy użytkownik. Czym tak naprawdę są hashtagi oraz dlaczego warto, a nawet należy, ich używać? Zapoznaj się z tym artykułem!

czytaj dalej

Skrzynka odbiorcza na Faceoboku – skuteczna konfiguracja krok po kroku

Skrzynka odbiorcza na Faceoboku – skuteczna konfiguracja krok po kroku

30 stycznia 2020

E-commerce to przeniesienie zasad dotyczących tradycyjnego handlu do sfery Internetu. W tym artykule przedstawię Ci praktyczne porady dotyczące konfiguracji skrzynki odbiorczej Twojej strony na Facebooku, aby zoptymalizować funkcjonowanie Twojego internetowego biura obsługi klienta.

czytaj dalej

Jak założyć firmowe konto na Instagramie i stworzyć efektywne bio

Jak założyć firmowe konto na Instagramie i stworzyć efektywne bio

14 stycznia 2020

Dlaczego warto być na Instagramie? Istnieje ponad 25 mln kont firmowych na całym świecie, a ponad 2 mln firm korzysta z tego serwisu, by relacjonować swoją aktywność, a przede wszystkim poprawiać wyniki biznesowe. Co ważne, na profilach firmowych aktywni są użytkownicy: 60% osób przyznaje, że to właśnie na Instagramie dowiaduje się o nowych produktach, a ponad 200 mln ludzi odwiedza przynajmniej jeden profil firmowy dziennie.

czytaj dalej

Automatyzacja zamówień i zarządzania asortymentem

Automatyzacja zamówień i zarządzania asortymentem

02 stycznia 2020

Zautomatyzować można wiele czynności odciążając tym samym pracowników i umożliwiając przeniesienie energii do miejsc, gdzie człowiek wciąż jest niezastąpiony. Wymaga to jednak wdrożenia kilku usprawnień i audytu obecnej sytuacji, rozpoznania procesów w przedsiębiorstwie i przemyślanego rozplanowania działań. Sprawdź jak zautomatyzować proces zamówień i zarządzanie asortymentem. To tam również w dużej mierze użytkownik podejmuje decyzję o tym, czy dokona zakupu. Zadbaj o to, aby jak najskuteczniej przekonywać klientów do dodania do koszyka. W tym artykule prezentuję 7 elementów skutecznych kart produktu.

czytaj dalej

Jak sprawdzić, jak działa konkurencja

Jak sprawdzić, jak działa konkurencja

23 grudnia 2019

Budowanie strategii komunikacji marki warto zacząć od początku, czyli od analizy rynku, konkurencji i oceny swoich dotychczasowych działań. Tylko wtedy możesz mieć pewność, że Twoje projekty wejdą na wyższy poziom, wyróżnią się na tle innych i trafią w oczekiwania grupy docelowej.

czytaj dalej

Co analizować w małym sklepie internetowym

Co analizować w małym sklepie internetowym

09 grudnia 2019

Na początku działalności sklep internetowy siłą rzeczy ma ograniczoną ilość danych o klientach. Zagłębianie się w szczegółowe analizy nie ma wtedy sensu. Na jakie metryki zwracać uwagę i jakie zachowania użytkowników analizować, gdy Twój e-commerce ma skalę do 10 000 wizyt miesięcznie? Dowiesz się z tego artykułu.

czytaj dalej

Opisy produktów – gotowe wzory, które sprzedają

Opisy produktów – gotowe wzory, które sprzedają

02 grudnia 2019

Dobry opis produktu działa równie skutecznie, jak kompetentny i elokwentny sprzedawca w sklepie stacjonarnym. Ważna jest zarówno treść, jak i forma. Dzięki solidnemu researchowi wiesz, CO pisać; my powiemy Ci, JAK pisać, by osiągnąć znakomite efekty sprzedaży!

czytaj dalej

SEO i Content marketing w strategii marketingowej e-sklepu

SEO i Content marketing w strategii marketingowej e-sklepu

29 listopada 2019

Podstawowe cele SEO i content marketingu wydają się różne, jednak gdy spojrzymy głębiej to zauważymy, że tak naprawdę trudno im bez siebie efektywnie działać. Celem SEO jest przede wszystkim dotarcie do osób szukających zaspokojenia swojej potrzeby lub rozwiązania problemu, z kolei content w głównej mierze ma za zadanie zainteresować i przywiązać do siebie klientów poprzez wartościową treść.

czytaj dalej

Jak pisać o ziołach i produktach roślinnych zgodnie z prawem?

Jak pisać o ziołach i produktach roślinnych zgodnie z prawem?

07 listopada 2019

Rozporządzenie nr 1924/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady Europy zmieniło wiele w kwestii tworzenia komunikatów o żywności i nie tylko. Szczególnie problematyczne stało się pisanie o ziołach i wytwarzanych z nich produktach, ponieważ zazwyczaj już ich nazewnictwo informowało o leczniczych właściwościach. Jeśli prowadzisz sklep zielarski lub jesteś copywriterem i piszesz o produktach tego typu, z pewnością skorzystasz z poniższych porad o tym, jak zastosować nowe wymogi prawne w ich brandingu.

czytaj dalej

Czym jest strategia marketingowa

Czym jest strategia marketingowa

16 października 2019

Strategia marketingowa dla wielu kojarzy się z wielostronicowym dokumentem, nad którym siedział sztab specjalistów. Już sama myśl o niej wywołuje strach w oczach, a gdzie tu mówić o jej stworzeniu. Strach ten jest zupełnie niepotrzebny i w tym artykule pokażę Ci dlaczego. Dowiesz się jak krok po kroku przygotować strategię marketingową dla Twojego e-sklepu.

czytaj dalej

Co mówią o nas klienci

W lewo
W prawo

Współpracę z INTLE oceniam na bardzo udaną. Za największy atut uważam kompleksowe wsparcie i możliwość realizacji różnych projektów z jedną firmą.
Mimo, że prace przy rozwoju mojego sklepu realizowało kilku różnych specjalistów, za kontakt i przepływ informacji odpowiedzialna była jedna osoba - to duża wygoda i oszczędność mojego czasu!

Opinia marki BESIMO o Agencji interaktywnej INTLE

Robert Kornak

Z agencją INTLE współpracujemy od lat na wielu poziomach. Nasz sklep notuje znaczące wzrosty sprzedaży, znacznie większe niż jak byliśmy związani z konkurencyjnymi agencjami SEO. Firma Pana Łukasza jawi się jako rzetelny i pomocny partner w reklamowaniu naszego asortymentu oraz usług. Cenimy sobie wkład, zaangażowanie oraz elastyczność we współpracy. Polecam

Opinia marki Happytime o Agencji interaktywnej INTLE

Łukasz Łukawski

Wzorowa kompleksowa obsługa.
Współpracuję z firmą Intle od 3 lat. Wzorowa kompleksowa obsługa. Bardzo dobry kontakt z właścicielem oraz pracownikami. Przed nami jeszcze wiele lat wspólnych działań. Szczerze polecam 👍

Eco&Fit - opinia o współpracy

Mariusz Bernat

Dzięki współpracy z firmą Intle, rozwijamy sprzedaż internetową w dobrym kierunku. Przyczynia się do tego dobra komunikacja i zrozumienie naszych potrzeb. Mamy możliwość realizować poszczególne cele zgodnie z przyjętymi założeniami i weryfikować ich skuteczność poprzez odzwierciedlenie w wynikach sprzedażowych. Cenimy sobie rzetelność i uczciwość naszych partnerów.

karo.waw.pl - opinia o współpracy

karo.waw.pl

Mam bardzo pozytywne doświadczenia odnośnie współpracy SEO z Intle. Dostaję regularne miesięczne raporty, więc widzę za co płacę, a co najważniejsze widzę również efekty pracy agencji w postaci coraz większego ruchu i transakcji z wyszukiwania organicznego. Bardzo dobry kontakt z firmą, która stara się również edukować klienta.

Opinia EKCONCEPT

Ewa Korwin-Winogrodzka

Ale bajer!
Pani Marto, dziękuję całemu zespołowi INTLE! Pięknie to wygląda. Bardzo się cieszę. Pozdrawiam!

Opinia o współpracy Angelex

Angelex Kancelaria prawna

Sklep Shoper.
Dużo pod górę i nie najtaniej, ale firma mimo problemów starała się jak mogła by problemy rozwiązać.

Dentistry - opinia dla INTLE

Dentistry

Nasza firma korzysta z usług firmy Intle od kilku lat, w bardzo szerokim zakresie. Profesjonalna obsługa - gwarantowane efekty.

Logos Dystrybucja - Opinia dla INTLE

Bartosz Urbański

Profesjonalna obsługa klientów, szeroki wachlarz usług. Polecamy firmę Intle.

Opinia SOTE dla INTLE

SOTE Jakubowicz

Możemy zdecydowanie polecić firmą "Intle" jako profesjonalnego i rzetelnego partnera w dziedzinie usług internetowych i multimedialnych.

Agencja interaktywna INTLE - opinia Warmhouse

Warm House

Bardzo dobrze zredagowane teksty nie tylko pod względem stylistycznym, ale co istotne - także merytorycznym. Ciekawe i dopracowane w każdym szczególe.

Opinia sklepu Miękkie

Sylwia Synowiec

Polecamy!
Grafika sklepu przeszła nasze najśmielsze oczekiwania, co potwierdza się przy telefonach od klientów, którzy dzwoniąc, lub też pisząc e-maile często wspominają, że sklep jest bardzo ładny i przejrzysty. Pomimo okresu urlopowego, to projekt został wdrożony bardzo sprawnie. Podczas robienia ustaleń nad projektem, obsługa była rzetelna, konkretna i miła. Dziękujemy Intle :)

Opinia 32m2treningu dla Agencji INTLE

32m2treningu

Efekt końcowy przerósł nasze oczekiwania. A co najważniejsze nad całością czuwał Pan Marcin - specjalista SEO, który od początku buduje widoczność naszego sklepu w Google.
Współpracę z Intle cenimy przede wszystkim za kompleksowe i wielopoziomowe spojrzenie. Na każdym etapie współpracy pokazują nam nowe rozwiązania, inspiracje i możliwości rozwoju. Zrealizowaliśmy już wspólnie wiele ciekawych projektów i myślę, że jeszcze niejeden przed nami.

Sklep Kuchnia Włoska - opinia o INTLE

Anna Wójtowicz

W ramach współpracy INTLE zajęło się między innymi tworzeniem kontentu, komunikacją w Social Mediach, a po czasie również odświeżeniem grafiki naszej strony i pozycjonowaniem.
Współpracujemy od połowy 2019 roku, co samo w sobie stanowi najlepszą rekomendację.

Opinia marki PUSZMAN

Team Puszman