Marketing internetowy

Cross-selling, up-selling i inne sposoby na zwiększenie sprzedaży

Cross-selling, up-selling i inne sposoby na zwiększenie sprzedaży

01 lutego 2021

Prowadzenie sklepu internetowego nie może ograniczać się wyłącznie do umieszczania w nim produktów. Należy go rozwijać dodając, analizując i udoskonalające różne metody zwiększenia wyników sprzedażowych. Oto kilka z nich. Z artykułu dowiesz się m.in.: Czym jest cross-selling i up-selling. Jak wykorzystać te mechanizmy w sklepie internetowym. Jakie są inne sposoby dynamizujące sprzedaż.

czytaj dalej

4 portale społecznościowe, które powinien znać każdy przedsiębiorca e-commerce

4 portale społecznościowe, które powinien znać każdy przedsiębiorca e-commerce

01 lutego 2021

Według badań aż 86% polskich sprzedawców e-commerce korzysta przynajmniej z jednego portalu społecznościowego. Czy jednak w pełni wykorzystują jego potencjał? W tym przypadku statystyki są nieco słabsze. Z artykułu dowiesz się m.in.: Jakie są wady i zalety poszczególnych portali społecznościowych w kontekście sklepów internetowych. Z których ważnych funkcji na Facebooku przeznaczonych dla e-commerce nie korzystają polscy sprzedawcy. Jakie najczęstsze błędy popełniają marki korzystające z Facebooka lub Twittera.

czytaj dalej

Zasady tworzenia skutecznego landing page

Zasady tworzenia skutecznego landing page

19 maja 2021

Czy zastanawiałeś się kiedyś nad tym, gdzie „wyląduje” Twój potencjalny klient po kliknięciu w reklamę, jaką zamieściłeś w sieci? I co zobaczy? Być może nie, a przecież to od zawartości strony docelowej zależy, czy klient zachowa się tak, jakbyś sobie tego życzył.

czytaj dalej

Podstawowe różnice w interpretowaniu danych w Google Analytics

Podstawowe różnice w interpretowaniu danych w Google Analytics

01 lutego 2021

Dane na koncie Analytics łatwo jest błędnie zinterpretować ze względu na wiele podobnych określeń występujących w różnych raportach. Przykładowo istnieje zasadnicza różnica między kliknięciami (np. w raportach AdWords) a sesjami (np. w raportach Odbiorcy). Kolumna Kliknięcia w raportach wskazuje, ile razy reklamy zostały kliknięte przez użytkowników, a Sesje pokazują liczbę unikalnych sesji zainicjowanych przez użytkowników. Liczby te mogą się nie pokrywać z kilku powodów, które wyjaśnimy w tym artykule.

czytaj dalej

7 narzędzi, z których powinieneś korzystać

7 narzędzi, z których powinieneś korzystać

01 lutego 2021

Jeśli Twoje działania w sieci mają być skuteczne, musisz dysponować narzędziami, które pozwolą Ci je zmierzyć i zważyć. Z czego warto korzystać?

czytaj dalej

Dlaczego Twoja marka musi nauczyć się mówić?

Dlaczego Twoja marka musi nauczyć się mówić?

01 lutego 2021

Próbowałeś kiedyś policzyć firmy, które są Twoją konkurencją? Zapewne nie, bo jest ich tak dużo. Wyobraź sobie teraz, że klient siada przed komputerem, wstukuje hasło, które go interesuje i szuka. Może wybrać Ciebie, o ile jesteś na którejś z pierwszych pozycji, może zajrzeć do konkurencji. I właśnie dlatego nie wolno Ci czekać na ten moment. Musisz przemówić do swojego potencjalnego klienta jeszcze zanim podejmie decyzję dotyczącą kupna.

czytaj dalej

Trzy mity, które pomogą Ci osiągnąć marketingowy sukces

Trzy mity, które pomogą Ci osiągnąć marketingowy sukces

01 lutego 2021

Znasz marki Apple, Coca-Cola i Milka? Na pewno. Najprawdopodobniej niejednokrotnie piłeś napój w szklanej butelce i zajadałeś się czekoladą w fioletowym opakowaniu. Być może masz też w domu laptopa czy tablet z charakterystycznym znaczkiem w kształcie ugryzionego jabłka. Ale czy zastanawiałeś się kiedyś dlaczego Apple odniosło taki sukces? Albo dlaczego klient mając do wyboru kilka rodzajów napoju, najprawdopodobniej sięgnie po Coca-Colę? Odpowiedź jest prosta – marki te oprócz dobrego produktu stworzyły swój mit.

czytaj dalej

Klient docelowy. Jak przygotować jego charakterystykę?

Klient docelowy. Jak przygotować jego charakterystykę?

01 lutego 2021

Kim jest Twój klient docelowy? Jakie wartości są dla niego najważniejsze? – to jedne z najważniejszych pytań pojawiających się w briefie. Osoby zgłaszające się po pomoc do agencji interaktywnej niestety bardzo często traktują ten punkt po macoszemu. To błąd, gdyż zaprojektowanie komunikacji marki pod kątem grupy docelowej jest niezbędne do osiągnięcia sukcesu.

czytaj dalej

Kto za co odpowiada w agencji interaktywnej?

Kto za co odpowiada w agencji interaktywnej?

22 grudnia 2021

Planując promocję firmy lub produktu wybierać możemy między tradycyjnymi agencjami reklamowymi a agencjami interaktywnymi, ATL-owymi czy full service. Jeśli nastawiamy się na reklamę w sieci i pozyskiwanie klientów tą drogą, warto podjąć współpracę z agencją, która oferuje naprawdę szeroki wachlarz możliwości. Czym zajmie się dla nas agencja interaktywna? I kto będzie odpowiadał za realizację poszczególnych zadań?

czytaj dalej

10 portali i blogów, które powinieneś czytać

10 portali i blogów, które powinieneś czytać

01 lutego 2021

Wiedzy na dany temat poszukiwać można na różne sposoby. Czasami prowadzimy działania przypadkowe, mając nadzieję, że uda nam się trafić na coś cennego. Czasem kierujemy się opinią znajomych, znanym nazwiskiem lub innymi czynnikami. Co i kogo czytać i słuchać w przypadku marketingu internetowego?

czytaj dalej

Tożsamość i wizerunek marki

Tożsamość i wizerunek marki

01 lutego 2021

Stworzenie tożsamości marki i dbanie o jej pozytywny wizerunek w oczach odbiorców to bardzo ważne aspekty działalności biznesowej. O ile jednak na pierwszą kwestię firma ma całkowity wpływ, o tyle w przypadku drugiej ostateczne słowo należy do klientów i odbiorców. Czym różni się tożsamość od wizerunku? Jak je budować?

czytaj dalej

9 zalet prowadzenia firmowego bloga

9 zalet prowadzenia firmowego bloga

01 lutego 2021

Prowadzisz już firmowego bloga? Jeśli nie, powinieneś bardzo poważnie o tym pomyśleć. Dlaczego? Bo poświęcając zaledwie pół godziny dziennie, możesz zyskać naprawdę sporo: lojalnych klientów, darmową reklamę i mocniejszą pozycję marki.

czytaj dalej

Co mówią o nas klienci

W lewo
W prawo

Współpracę z INTLE oceniam na bardzo udaną. Za największy atut uważam kompleksowe wsparcie i możliwość realizacji różnych projektów z jedną firmą.
Mimo, że prace przy rozwoju mojego sklepu realizowało kilku różnych specjalistów, za kontakt i przepływ informacji odpowiedzialna była jedna osoba - to duża wygoda i oszczędność mojego czasu!

Opinia marki BESIMO o Agencji interaktywnej INTLE

Robert Kornak

Z agencją INTLE współpracujemy od lat na wielu poziomach. Nasz sklep notuje znaczące wzrosty sprzedaży, znacznie większe niż jak byliśmy związani z konkurencyjnymi agencjami SEO. Firma Pana Łukasza jawi się jako rzetelny i pomocny partner w reklamowaniu naszego asortymentu oraz usług. Cenimy sobie wkład, zaangażowanie oraz elastyczność we współpracy. Polecam

Opinia marki Happytime o Agencji interaktywnej INTLE

Łukasz Łukawski

Wzorowa kompleksowa obsługa.
Współpracuję z firmą Intle od 3 lat. Wzorowa kompleksowa obsługa. Bardzo dobry kontakt z właścicielem oraz pracownikami. Przed nami jeszcze wiele lat wspólnych działań. Szczerze polecam 👍

Eco&Fit - opinia o współpracy

Mariusz Bernat

Dzięki współpracy z firmą Intle, rozwijamy sprzedaż internetową w dobrym kierunku. Przyczynia się do tego dobra komunikacja i zrozumienie naszych potrzeb. Mamy możliwość realizować poszczególne cele zgodnie z przyjętymi założeniami i weryfikować ich skuteczność poprzez odzwierciedlenie w wynikach sprzedażowych. Cenimy sobie rzetelność i uczciwość naszych partnerów.

karo.waw.pl - opinia o współpracy

karo.waw.pl

Mam bardzo pozytywne doświadczenia odnośnie współpracy SEO z Intle. Dostaję regularne miesięczne raporty, więc widzę za co płacę, a co najważniejsze widzę również efekty pracy agencji w postaci coraz większego ruchu i transakcji z wyszukiwania organicznego. Bardzo dobry kontakt z firmą, która stara się również edukować klienta.

Opinia EKCONCEPT

Ewa Korwin-Winogrodzka

Ale bajer!
Pani Marto, dziękuję całemu zespołowi INTLE! Pięknie to wygląda. Bardzo się cieszę. Pozdrawiam!

Opinia o współpracy Angelex

Angelex Kancelaria prawna

Sklep Shoper.
Dużo pod górę i nie najtaniej, ale firma mimo problemów starała się jak mogła by problemy rozwiązać.

Dentistry - opinia dla INTLE

Dentistry

Nasza firma korzysta z usług firmy Intle od kilku lat, w bardzo szerokim zakresie. Profesjonalna obsługa - gwarantowane efekty.

Logos Dystrybucja - Opinia dla INTLE

Bartosz Urbański

Profesjonalna obsługa klientów, szeroki wachlarz usług. Polecamy firmę Intle.

Opinia SOTE dla INTLE

SOTE Jakubowicz

Możemy zdecydowanie polecić firmą "Intle" jako profesjonalnego i rzetelnego partnera w dziedzinie usług internetowych i multimedialnych.

Agencja interaktywna INTLE - opinia Warmhouse

Warm House

Bardzo dobrze zredagowane teksty nie tylko pod względem stylistycznym, ale co istotne - także merytorycznym. Ciekawe i dopracowane w każdym szczególe.

Opinia sklepu Miękkie

Sylwia Synowiec

Polecamy!
Grafika sklepu przeszła nasze najśmielsze oczekiwania, co potwierdza się przy telefonach od klientów, którzy dzwoniąc, lub też pisząc e-maile często wspominają, że sklep jest bardzo ładny i przejrzysty. Pomimo okresu urlopowego, to projekt został wdrożony bardzo sprawnie. Podczas robienia ustaleń nad projektem, obsługa była rzetelna, konkretna i miła. Dziękujemy Intle :)

Opinia 32m2treningu dla Agencji INTLE

32m2treningu

Efekt końcowy przerósł nasze oczekiwania. A co najważniejsze nad całością czuwał Pan Marcin - specjalista SEO, który od początku buduje widoczność naszego sklepu w Google.
Współpracę z Intle cenimy przede wszystkim za kompleksowe i wielopoziomowe spojrzenie. Na każdym etapie współpracy pokazują nam nowe rozwiązania, inspiracje i możliwości rozwoju. Zrealizowaliśmy już wspólnie wiele ciekawych projektów i myślę, że jeszcze niejeden przed nami.

Sklep Kuchnia Włoska - opinia o INTLE

Anna Wójtowicz

W ramach współpracy INTLE zajęło się między innymi tworzeniem kontentu, komunikacją w Social Mediach, a po czasie również odświeżeniem grafiki naszej strony i pozycjonowaniem.
Współpracujemy od połowy 2019 roku, co samo w sobie stanowi najlepszą rekomendację.

Opinia marki PUSZMAN

Team Puszman