Szukam nowych klientów | akademia intle 

Akademia INTLE

Szukam nowych klientów

01 Kwi 2020

Content marketing i Social Media w strategii marketingowej e-sklepu

Jak podaje raport “Digital 2019” w Internecie spędzamy średnio ponad 6 godzin dziennie (dane dla Polski), z czego prawie 2 godziny stanowią media społecznościowe. Zatem poświęcamy na nie ok. ⅓ naszej aktywności on-line. Patrząc globalnie, aż 45% całej populacji aktywnie korzysta z Social Media i w porównaniu do poprzedniego roku jest to wzrost aż o 9%. Stanowi to niezbity dowód, że komunikacja z potencjalnymi i obecnymi klientami powinna odbywać się także przez ten kanał. Jednak sama obecność w mediach społecznościowych to za mało, aby odnieść sukces w e-commerce.

18 Mar 2020

Optymalizacja konta na Facebooku

Poznałeś już 8 prostych kroków, które pomogły Ci założyć fanpage na Facebooku. Z początku trudne zadanie stało się czymś zaskakująco prostym i przyjemnym. Przypomnę tylko, że w dobie coraz prężniej rozwijającego się Internetu, posiadanie fanpage’a firmy to absolutna konieczność. Weź pod uwagę, że z Facebooka korzysta ok. 20 milionów Polaków. Z tego względu jest to […]

07 Lut 2020

Skuteczny dobór hashtagów na Instagrama

Czym są hashtagi?  To słowo, zlepek słów albo wyrażenie poprzedzone charakterystycznym znakiem #, który potocznie nazywamy kratką. Hashtagi wykorzystywane są najczęściej do grupowania treści czy też organizowania ich tematycznie. Najczęściej pomagają użytkownikom w wyszukiwaniu treści o określonym temacie. Wyszukując treści związane z hashtagiem #forest, znajdziemy wszystko, co związane z lasem, naturą lasu, zwierzętami czy roślinami […]

30 Sty 2020

Skrzynka odbiorcza na Faceoboku – skuteczna konfiguracja krok po kroku

Każda sprzedaż to rodzaj relacji, a każda relacja rozpoczyna się od konwersacji. Poprowadź ją w odpowiedni sposób, a zyskasz coś znacznie cenniejszego od jednorazowego wpływu na konto za zakupiony produkt. Zdobędziesz zaufanie klienta.  Pamiętaj, że na zadowolenie klienta z obcowania z Twoją marką wpływa przynajmniej kilka rzeczy. Oczywiście spełnienie oczekiwań związanych z danym produktem jest […]

14 Sty 2020

Jak założyć firmowe konto na Instagramie i stworzyć efektywne bio

  Dlaczego warto być na Instagramie?  Istnieje ponad 25 mln kont firmowych na całym świecie, a ponad 2 mln firm korzysta z tego serwisu, by relacjonować swoją aktywność, a przede wszystkim poprawiać wyniki biznesowe. Co ważne, na profilach firmowych aktywni są użytkownicy: 60% osób przyznaje, że to właśnie na Instagramie dowiaduje się o nowych produktach, […]

20 Lis 2019

Portale, dzięki którym Twoja marka zyska najmłodszych odbiorców

Facebook to portal, na którym najwięcej czasu spędzają dorośli. Dzisiejsza młodzież ma na nim swoje konta, jednak korzysta z nich rzadko. Dlaczego? Ponieważ nastolatkowie uważają, że FB jest przeżytkiem, a dodatkowo istnieją modniejsze social media, które są teraz bardziej trendy. W artykule przedstawiamy więc listę najpopularniejszych wśród dzieci i młodzieży portali.

10 Paź 2019

Jak sprawdzić, czy influencer nadaje się do współpracy?

Boom na współpracę z liderami opinii Na początek kilka słów o tym, dlaczego influencer marketing jest tak popularny. Oczywiście chodzi o skuteczność. Analizy pokazują, że ta forma pozyskiwania klientów cieszy się jednym z najwyższych ROI, czyli współczynników zwrotu z inwestycji. Trudno się jednak dziwić: jak pokazują badania, coraz częściej ufamy rekomendacjom i kierujemy się nimi, […]

19 Wrz 2019

Jak w łatwy sposób powiększyć liczbę fanów w social mediach

Prowadząc firmę, wiesz już, jak duże znaczenie ma prowadzenie mediów społecznościowych. Dzięki takim platformom jak Facebook, Instagram czy Pinterest, możesz bez problemu trafić do milionów użytkowników, którzy należą do Twojej grupy docelowej. Jednak samo posiadanie kont na tych portalach nie zagwarantuje, że każdy profil będzie miał tak samo wysoką liczbę odbiorców. Co zrobić, aby klienci przeglądając Twoją stronę na Facebooku trafili również do kont na Instagramie i Pintereście? Tego dowiesz się czytając przygotowany przez menie przewodnik.

12 Sie 2019

7 sprawdzonych sposobów na komunikację na Facebooku,

Jeszcze do niedawna zasady tworzenia dobrze klikających się postów były proste: twórz krótkie komunikaty, dodawaj emotikony, pamiętaj o zadawaniu pytań i wciąganiu do rozmowy, a także o frazach nawołujących do działania, twórz ciekawe grafiki. Dziś można kurczowo trzymać się tych wszystkich elementów i mieć praktycznie zerową oglądalność. Czy można coś z tym zrobić? Czy są jakieś skuteczne sposoby na zwiększenie zaangażowania fanów, bez sięgania po budżet reklamowy? Otóż są. Przygotowaliśmy dla Ciebie kilka przykładów popartych konkretnymi cyframi, dzięki którym dowiesz się, co możesz zrobić lepiej.

8 min
09 Cze 2019

6 cech dobrego Specjalisty ds. Social Media

Każde stanowisko pracy wymaga konkretnych umiejętności oraz cech od osoby, która je obejmuje. Dotyczy to także stanowiska Specjalisty ds. Social media, nawet jeśli wielu kojarzy się ono z lekką i przyjemną pracą. Poniżej przedstawię Ci 6 najważniejszych cech i kompetencji, które powinien posiadać dobry specjalista od mediów społecznościowych. 1. Lubi ludzi i szybko buduje pozytywne […]

Porozmawiaj z nami
Czat udostępnia Firmao.pl CRM