29 maja 2023
Powszechnie wiadomo, że reklama w wyszukiwarce może być naprawdę skuteczna. Warto jednak mieć świadomość, że nie ogranicza się ona jedynie do Google Ads, ponieważ istnieją również alternatywne wyszukiwarki, takie jak m.in. Bing, Yahoo!, DuckDuckGo. Do korzystających z nich klientów można dotrzeć dzięki sieci reklamowej Bing Ads. Dlaczego warto z niej korzystać? Odpowiadamy.
Bing Ads to alternatywa dla Google Ads, czyli sieć reklamowa stworzona przez Microsoft pozwalająca dotrzeć z przekazem reklamowym do użytkowników Bing, Yahoo!, DuckDuckGo, sieci reklamowej Microsoft Audience Network oraz MSN, stanowiącym zestaw serwisów informacyjnych.
Reklamowanie w Bing Ads wygląda bardzo podobnie do kampanii prowadzonych w Google, ponieważ reklamodawca płaci wyłącznie za kliknięcia, co pozwala na bieżąco monitorować koszty, wyniki oraz postępy w kampanii. Istotne w tym przypadku jest także to, że reklama w modelu CPC w Bing Ads jest średnio o około 25% tańsza niż koszty kampanii w Google. Jest to efekt przede wszystkim mniejszej liczby reklamodawców, co pozwala bardzo szybko zdobyć pozycję lidera w danej branży.
Korzystanie z Bing Ads nie może równać się popularnością z Google Ads. Należy jednak mieć świadomość, że warto to robić, co wynika z faktu, że:
Podsumowując należy stwierdzić, że za korzystaniem z Bing Ads przemawia wiele kwestii. Co więcej, sieć reklamowa może być nie tylko alternatywą dla Google Ads, ale również jej uzupełnieniem, co pozwoli dotrzeć z reklamą do szerszego grona odbiorców.
Co mówią o nas klienci