Artykuły

Jak dzięki dobrej strategii SEO osiągnąć TOP2 w Google na przykładzie słów kluczowych pościel z kory?

18 Cze 2020

Przedstawione efekty pozycjonowania sklepu z branży dom i wnętrza to dowód na to, że przy […]

Sukces klienta Eco&Fit

14 Kwi 2020

Chociaż brzmi jak współczesna bajka, ta historia wydarzyła się naprawdę, […]

Nowe atrybuty Rel=”sponsored” i “ugc” – jakie mają znaczenie w kontekście SEO?

07 Kwi 2020

Atrybut Rel=”Nofollow” jako czynnik rankingowy Przez dłuższy czas linki z atrybutem rel=”nofollow” […]

Czym jest performance marketing i jak go wykorzystać w strategii e-commerce

01 Kwi 2020

Czym jest performance marketing? Performance marketing to inaczej marketing efektywnościowy, ponieważ […]

Content marketing i Social Media w strategii marketingowej e-sklepu

01 Kwi 2020

Jak podaje raport “Digital 2019” w Internecie spędzamy średnio ponad 6 godzin dziennie (dane dla Polski), z czego prawie 2 godziny stanowią media społecznościowe. Zatem poświęcamy na nie ok. ⅓ naszej aktywności on-line. Patrząc globalnie, aż 45% całej populacji aktywnie korzysta z Social Media i w porównaniu do poprzedniego roku jest to wzrost aż o 9%. Stanowi to niezbity dowód, że komunikacja z potencjalnymi i obecnymi klientami powinna odbywać się także przez ten kanał. Jednak sama obecność w mediach społecznościowych to za mało, aby odnieść sukces w e-commerce.

Scenariusze marketing automation – planowanie i wdrażanie

27 Mar 2020

Tworzenie scenariuszy polega na ciągłym zadawaniu sobie pytania: jeśli stanie się taka sytuacja, to co powinno zadziać się dalej? Jednak aby móc odpowiedzieć na te pytania należy ustalić cel, jaki chcemy osiągnąć. Twoim celem może być zmniejszenie porzuceń koszyka, zwiększenie powracalności klientów, zmniejszenie współczynnika odrzuceń strony czy też zwiększenie wartości pojedynczej transakcji. Na początek wybierz jeden cel i na nim się skup, nie próbuj osiągać zbyt wielu rzeczy na raz, gdyż w takiej sytuacji rozproszysz swoją uwagę.

Jak dystrybuować treści publikowane na blogach?

23 Mar 2020

Napisałeś praktyczny poradnik zakupowy lub ciekawe case study na podstawie doświadczeń swojej firmy? Wartościowy artykuł zasługuje na liczne grono czytelników, a cel ten osiągniesz dzięki umiejętnej dystrybucji treści. Aby dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców, nie potrzebujesz specjalistycznych umiejętności ani dużych nakładów finansowych – wiele działań na rzecz dystrybucji wdrożysz praktycznie „z marszu”, tuż po lekturze naszego tekstu!

Optymalizacja konta na Facebooku

18 Mar 2020

Wygląd w wyszukiwarce #1 Zaloguj się do serwisu Facebook #2 Wpisz w pole […]

Zmiana oprogramowania sklepu, a SEO – o czym musisz pamiętać?

06 Mar 2020

Zweryfikuj kod Google Analytics Po prawidłowo wykonanej migracji sklepu internetowego, zweryfikuj […]

Produkty niedostępne – nie usuwaj ich ze sklepu!

25 Lut 2020

Jakie korzyści pod kątem SEO osiągnie Twój sklep, jeśli prawidłowo postąpisz z produktem […]

Synergia działań w strategii marketingowej

14 Lut 2020

Czym jest synergia działań? Wszystkie podejmowane działania marketingowe możemy porównać […]

Poznajmy się bliżej.

Nie możemy się doczekać pracy nad Twoim projektem. Napisz lub zadzwoń!

Przejdź do zakładki kontakt