Artykuły 

Akademia INTLE

Artykuły

18 Cze 2020

Jak dzięki dobrej strategii SEO osiągnąć TOP2 w Google na przykładzie słów kluczowych pościel z kory?

Przedstawione efekty pozycjonowania sklepu z branży dom i wnętrza to dowód na to, że przy podstawowych działaniach i przemyślanej strategii SEO można w krótkim czasie osiągnąć wysokie pozycje fraz kluczowych w wynikach organicznych. Zatem, jak pozycjonować stronę z wyposażeniem domu i jakie działania podjąć, aby witryna była widoczna na czołowych miejscach w wyszukiwarce? Strategia SEO […]

14 Kwi 2020

Sukces klienta Eco&Fit

Chociaż brzmi jak współczesna bajka, ta historia wydarzyła się naprawdę, a jej bohaterem jest Mariusz Bernat – założyciel firmy Eco&Fit. Mariusz postawił na profesjonalizm także w kwestii dalszego rozwoju swojej marki, decydując się na współpracę z INTLE. Pewnie pomyślisz, że są przecież produkty, które same się sprzedają? No cóż, zazwyczaj tylko tak nam się wydaje. […]

07 Kwi 2020

Nowe atrybuty Rel=”sponsored” i “ugc” – jakie mają znaczenie w kontekście SEO?

Atrybut Rel=”Nofollow” jako czynnik rankingowy Przez dłuższy czas linki z atrybutem rel=”nofollow” były traktowane jako te nie mające wpływu na ranking domeny w wyszukiwarce Google. Uznawano, że atrybut “nofollow” nie przekazuje link juice stronie linkowanej i dodatkowo informuje robota wyszukiwarki, aby ten nie podążał za linkiem umieszczonym w witrynie. W październiku 2019 r. twierdzenie to […]

01 Kwi 2020

Czym jest performance marketing i jak go wykorzystać w strategii e-commerce

Czym jest performance marketing? Performance marketing to inaczej marketing efektywnościowy, ponieważ wydatki na tą formę reklamy są związane z efektami jakie osiągamy. W skrócie można powiedzieć, że performance marketing to działania, których głównym celem jest generowanie leadów (pozyskiwanie klientów, subskrybentów newslettera itd.). W e-commerce większość działań ukierunkowane jest na zwiększenie liczby klientów, a tu właśnie […]

01 Kwi 2020

Content marketing i Social Media w strategii marketingowej e-sklepu

Jak podaje raport “Digital 2019” w Internecie spędzamy średnio ponad 6 godzin dziennie (dane dla Polski), z czego prawie 2 godziny stanowią media społecznościowe. Zatem poświęcamy na nie ok. ⅓ naszej aktywności on-line. Patrząc globalnie, aż 45% całej populacji aktywnie korzysta z Social Media i w porównaniu do poprzedniego roku jest to wzrost aż o 9%. Stanowi to niezbity dowód, że komunikacja z potencjalnymi i obecnymi klientami powinna odbywać się także przez ten kanał. Jednak sama obecność w mediach społecznościowych to za mało, aby odnieść sukces w e-commerce.

27 Mar 2020

Scenariusze marketing automation – planowanie i wdrażanie

Tworzenie scenariuszy polega na ciągłym zadawaniu sobie pytania: jeśli stanie się taka sytuacja, to co powinno zadziać się dalej? Jednak aby móc odpowiedzieć na te pytania należy ustalić cel, jaki chcemy osiągnąć. Twoim celem może być zmniejszenie porzuceń koszyka, zwiększenie powracalności klientów, zmniejszenie współczynnika odrzuceń strony czy też zwiększenie wartości pojedynczej transakcji. Na początek wybierz jeden cel i na nim się skup, nie próbuj osiągać zbyt wielu rzeczy na raz, gdyż w takiej sytuacji rozproszysz swoją uwagę.

26 Mar 2020

10 światowych grup o marketingu na Facebooku, do których powinieneś dołączyć już dziś

Najpierw jednak chciałbym krótko wytłumaczyć Ci zasadniczą różnicę między grupą a stroną na Facebooku. Scrollując swój newsfeed lub szukając strony na FB, prawdopodobnie natknąłeś się na niejedną grupę. Być może nawet do niektórych dołączyłeś. Z pewnością rzucił Ci się w oczy fakt, że dominują tam posty “gości”, a nie administratorów strony. No właśnie. Strony na […]

23 Mar 2020

Jak dystrybuować treści publikowane na blogach?

Napisałeś praktyczny poradnik zakupowy lub ciekawe case study na podstawie doświadczeń swojej firmy? Wartościowy artykuł zasługuje na liczne grono czytelników, a cel ten osiągniesz dzięki umiejętnej dystrybucji treści. Aby dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców, nie potrzebujesz specjalistycznych umiejętności ani dużych nakładów finansowych – wiele działań na rzecz dystrybucji wdrożysz praktycznie „z marszu”, tuż po lekturze naszego tekstu!