Historie sukcesów | akademia intle 

Akademia INTLE

Historie sukcesów



Ta kategoria jest pusta, może spodobają Ci się te artykuły:

07 Kwi 2020

Nowe atrybuty Rel=”sponsored” i “ugc” – jakie mają znaczenie w kontekście SEO?

Atrybut Rel=”Nofollow” jako czynnik rankingowy Przez dłuższy czas linki z atrybutem rel=”nofollow” były traktowane jako te nie mające wpływu na ranking domeny w wyszukiwarce Google. Uznawano, że atrybut “nofollow” nie przekazuje link juice stronie linkowanej i dodatkowo informuje robota wyszukiwarki, aby ten nie podążał za linkiem umieszczonym w witrynie. W październiku 2019 r. twierdzenie to […]

01 Kwi 2020

Czym jest performance marketing i jak go wykorzystać w strategii e-commerce

Czym jest performance marketing? Performance marketing to inaczej marketing efektywnościowy, ponieważ wydatki na tą formę reklamy są związane z efektami jakie osiągamy. W skrócie można powiedzieć, że performance marketing to działania, których głównym celem jest generowanie leadów (pozyskiwanie klientów, subskrybentów newslettera itd.). W e-commerce większość działań ukierunkowane jest na zwiększenie liczby klientów, a tu właśnie […]

01 Kwi 2020

Content marketing i Social Media w strategii marketingowej e-sklepu

Jak podaje raport “Digital 2019” w Internecie spędzamy średnio ponad 6 godzin dziennie (dane dla Polski), z czego prawie 2 godziny stanowią media społecznościowe. Zatem poświęcamy na nie ok. ⅓ naszej aktywności on-line. Patrząc globalnie, aż 45% całej populacji aktywnie korzysta z Social Media i w porównaniu do poprzedniego roku jest to wzrost aż o 9%. Stanowi to niezbity dowód, że komunikacja z potencjalnymi i obecnymi klientami powinna odbywać się także przez ten kanał. Jednak sama obecność w mediach społecznościowych to za mało, aby odnieść sukces w e-commerce.

27 Mar 2020

Scenariusze marketing automation – planowanie i wdrażanie

Tworzenie scenariuszy polega na ciągłym zadawaniu sobie pytania: jeśli stanie się taka sytuacja, to co powinno zadziać się dalej? Jednak aby móc odpowiedzieć na te pytania należy ustalić cel, jaki chcemy osiągnąć. Twoim celem może być zmniejszenie porzuceń koszyka, zwiększenie powracalności klientów, zmniejszenie współczynnika odrzuceń strony czy też zwiększenie wartości pojedynczej transakcji. Na początek wybierz jeden cel i na nim się skup, nie próbuj osiągać zbyt wielu rzeczy na raz, gdyż w takiej sytuacji rozproszysz swoją uwagę.

26 Mar 2020

10 światowych grup o marketingu na Facebooku, do których powinieneś dołączyć już dziś

Najpierw jednak chciałbym krótko wytłumaczyć Ci zasadniczą różnicę między grupą a stroną na Facebooku. Scrollując swój newsfeed lub szukając strony na FB, prawdopodobnie natknąłeś się na niejedną grupę. Być może nawet do niektórych dołączyłeś. Z pewnością rzucił Ci się w oczy fakt, że dominują tam posty “gości”, a nie administratorów strony. No właśnie. Strony na […]

23 Mar 2020

Jak dystrybuować treści publikowane na blogach?

Napisałeś praktyczny poradnik zakupowy lub ciekawe case study na podstawie doświadczeń swojej firmy? Wartościowy artykuł zasługuje na liczne grono czytelników, a cel ten osiągniesz dzięki umiejętnej dystrybucji treści. Aby dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców, nie potrzebujesz specjalistycznych umiejętności ani dużych nakładów finansowych – wiele działań na rzecz dystrybucji wdrożysz praktycznie „z marszu”, tuż po lekturze naszego tekstu!

18 Mar 2020

Optymalizacja konta na Facebooku

Poznałeś już 8 prostych kroków, które pomogły Ci założyć fanpage na Facebooku. Z początku trudne zadanie stało się czymś zaskakująco prostym i przyjemnym. Przypomnę tylko, że w dobie coraz prężniej rozwijającego się Internetu, posiadanie fanpage’a firmy to absolutna konieczność. Weź pod uwagę, że z Facebooka korzysta ok. 20 milionów Polaków. Z tego względu jest to […]

06 Mar 2020

Zmiana oprogramowania sklepu, a SEO – o czym musisz pamiętać?

Zadbaj o właściwą strukturę nagłówków H1-H6 Przenosząc sklep na nowe oprogramowanie, nie możesz zapomnieć o odwzorowaniu struktury nagłówków H1-H6. Jeszcze przed samą migracją, stwórz listę, na której znajdą się nagłówki ustalone na stronie głównej, w kategoriach, ich opisach oraz na karcie produktu. W nagłówkach najczęściej znajdują się frazy kluczowe, więc jeśli pominiesz ten krok, musisz […]

25 Lut 2020

Produkty niedostępne – nie usuwaj ich ze sklepu!

Jakie korzyści pod kątem SEO osiągnie Twój sklep, jeśli prawidłowo postąpisz z produktem niedostępnym? Umiejętność prawidłowego zarządzania niedostępnymi produktami w sklepie internetowym jest niezwykle ważna dla jego prawidłowego funkcjonowania pod kątem SEO. Odpowiednia optymalizacja produktów niedostępnych, sprawi, że Twój sklep utrzyma: Ruch organiczny, Linki zwrotne i ich „Link Juice” przekazywany do domeny sklepu, Liczbę użytkowników […]

14 Lut 2020

Synergia działań w strategii marketingowej

Czym jest synergia działań? Wszystkie podejmowane działania marketingowe możemy porównać do puzzli. Jeden element pasuje do drugiego, uzupełnia go i jednocześnie łączy z innymi elementami. Naszym zadaniem jest poukładanie tych puzzli – bez tego są po prostu rozsypanymi kawałkami, które nie tworzą większej całości i nie wspierają się. Innymi słowy: niepoukładane puzzle oznaczają bałagan w […]

07 Lut 2020

Skuteczny dobór hashtagów na Instagrama

Czym są hashtagi?  To słowo, zlepek słów albo wyrażenie poprzedzone charakterystycznym znakiem #, który potocznie nazywamy kratką. Hashtagi wykorzystywane są najczęściej do grupowania treści czy też organizowania ich tematycznie. Najczęściej pomagają użytkownikom w wyszukiwaniu treści o określonym temacie. Wyszukując treści związane z hashtagiem #forest, znajdziemy wszystko, co związane z lasem, naturą lasu, zwierzętami czy roślinami […]

30 Sty 2020

Skrzynka odbiorcza na Faceoboku – skuteczna konfiguracja krok po kroku

Każda sprzedaż to rodzaj relacji, a każda relacja rozpoczyna się od konwersacji. Poprowadź ją w odpowiedni sposób, a zyskasz coś znacznie cenniejszego od jednorazowego wpływu na konto za zakupiony produkt. Zdobędziesz zaufanie klienta.  Pamiętaj, że na zadowolenie klienta z obcowania z Twoją marką wpływa przynajmniej kilka rzeczy. Oczywiście spełnienie oczekiwań związanych z danym produktem jest […]

14 Sty 2020

Jak założyć firmowe konto na Instagramie i stworzyć efektywne bio

  Dlaczego warto być na Instagramie?  Istnieje ponad 25 mln kont firmowych na całym świecie, a ponad 2 mln firm korzysta z tego serwisu, by relacjonować swoją aktywność, a przede wszystkim poprawiać wyniki biznesowe. Co ważne, na profilach firmowych aktywni są użytkownicy: 60% osób przyznaje, że to właśnie na Instagramie dowiaduje się o nowych produktach, […]

02 Sty 2020

Automatyzacja zamówień i zarządzania asortymentem

W poprzednim artykule omówiłam zalety i sposoby na automatyzację niektórych działań w zakresie marketingu, obsługi klienta i zamówień oraz zarządzania asortymentem. Przedstawiłam także przykłady różnego typu rozwiązań, takich jak chatboty, systemy IVR czy maile automatyczne. W tym artykule rozwinę bardziej temat automatyzacji zamówień i procesów związanych z ofertą e-sklepu. Dlaczego automatyzacja zamówień? Szukając sposobów na […]

23 Gru 2019

Jak sprawdzić, jak działa konkurencja (cz. 2)

#1 Facebook Jak już wiesz, Facebook udostępnia użytkownikom szereg statystyk, pozwalających nie tylko na ocenę skuteczności własnych działań, ale też działań konkurencji. Do bezpłatnej analizy komunikacji na Facebooku możesz też wykorzystać ogólnodostępne raporty Sotrendera. Sotrender Jakie możliwości otworzą się przed Tobą, gdy zdecydujesz się na Sotrendera w wersji płatnej? Po pierwsze, nie będziesz w żaden […]

09 Gru 2019

Co analizować w małym sklepie internetowym

Na początku działalności sklep internetowy siłą rzeczy ma ograniczoną ilość danych o klientach. Zagłębianie się w szczegółowe analizy nie ma wtedy sensu.  Na jakie metryki zwracać uwagę i jakie zachowania użytkowników analizować, gdy Twój e-commerce ma skalę do 10 000 wizyt miesięcznie? Dowiesz się z tego artykułu.  Przy małej skali odpuść szczegółowe analizy Często spotykam […]

02 Gru 2019

Opisy produktów – gotowe wzory, które sprzedają

Formuły copywriterskie – dlaczego nie musisz się ich obawiać? Osoby pracujące piórem na ogół nie czują się komfortowo wtłoczone w sztywne ramy formalne, dlatego określenie „formuła” może budzić niechęć. Bez obaw: formuły copywriterskie – schematy tekstów opracowane w celu osiągnięcia z ich pomocą jak najwyższej konwersji – nie stoją w opozycji ani do kreatywności, wymienianej […]

29 Lis 2019

SEO i Content marketing w strategii marketingowej e-sklepu

#6 zwiększasz czas na stronie Dobrej jakości, przydatne i interesujące treści sprawiają, że są one chętnie czytane. Użytkownicy nie porzucają strony zaraz po wejściu na nią, przewijają w dół, a także przechodzą do innych podstron dzięki odpowiednio zaplanowanemu linkowaniu wewnętrznemu. Dla Google jest to jednoznaczna informacja, że ta strona dba o treści na niej publikowane, […]

20 Lis 2019

Portale, dzięki którym Twoja marka zyska najmłodszych odbiorców

Facebook to portal, na którym najwięcej czasu spędzają dorośli. Dzisiejsza młodzież ma na nim swoje konta, jednak korzysta z nich rzadko. Dlaczego? Ponieważ nastolatkowie uważają, że FB jest przeżytkiem, a dodatkowo istnieją modniejsze social media, które są teraz bardziej trendy. W artykule przedstawiamy więc listę najpopularniejszych wśród dzieci i młodzieży portali.

07 Lis 2019

Jak pisać o ziołach i produktach roślinnych zgodnie z prawem?

Rozporządzenie nr 1924/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady Europy zmieniło wiele w kwestii tworzenia komunikatów o żywności i nie tylko. Szczególnie problematyczne stało się pisanie o ziołach i wytwarzanych z nich produktach, ponieważ zazwyczaj już ich nazewnictwo informowało o leczniczych właściwościach. Jeśli prowadzisz sklep zielarski lub jesteś copywriterem i piszesz o produktach tego typu, z pewnością skorzystasz z poniższych porad o tym, jak zastosować nowe wymogi prawne w ich brandingu.

16 Paź 2019

Czym jest strategia marketingowa

Dlaczego warto stworzyć strategię marketingową? Jest w tym stwierdzeniu dużo prawdy, a żeby w Twoim przypadku było inaczej warto stworzyć strategię marketingową. Innymi słowy strategia marketingowa to dokument, w którym określasz dokąd chcesz dotrzeć (cele), skąd ruszasz (obecna sytuacja), jaką trasę wybierzesz (działania) i gdzie będziesz sprawdzał czy nie warto zmienić kierunku (monitorowanie skuteczności). W […]

10 Paź 2019

Jak sprawdzić, czy influencer nadaje się do współpracy?

Boom na współpracę z liderami opinii Na początek kilka słów o tym, dlaczego influencer marketing jest tak popularny. Oczywiście chodzi o skuteczność. Analizy pokazują, że ta forma pozyskiwania klientów cieszy się jednym z najwyższych ROI, czyli współczynników zwrotu z inwestycji. Trudno się jednak dziwić: jak pokazują badania, coraz częściej ufamy rekomendacjom i kierujemy się nimi, […]

03 Paź 2019

Sekret skutecznych wpisów blogowych

Jakie korzyści przyniesie Ci prowadzenie bloga firmowego? Prowadzenie bloga firmowego pozwala przedstawić się bliżej i opowiedzieć o swojej marce wszystko to, co wykracza poza formalne ramy oficjalnej komunikacji. Autorzy często dzielą się także osobistymi doświadczeniami, pomagają klientom w efektywnym wykorzystaniu produktów marki i inspirują do samodzielnego pogłębiania wiedzy na dany temat. Regularna publikacja artykułów o […]

19 Wrz 2019

Jak w łatwy sposób powiększyć liczbę fanów w social mediach

Prowadząc firmę, wiesz już, jak duże znaczenie ma prowadzenie mediów społecznościowych. Dzięki takim platformom jak Facebook, Instagram czy Pinterest, możesz bez problemu trafić do milionów użytkowników, którzy należą do Twojej grupy docelowej. Jednak samo posiadanie kont na tych portalach nie zagwarantuje, że każdy profil będzie miał tak samo wysoką liczbę odbiorców. Co zrobić, aby klienci przeglądając Twoją stronę na Facebooku trafili również do kont na Instagramie i Pintereście? Tego dowiesz się czytając przygotowany przez menie przewodnik.

18 Wrz 2019

Remarketing na Facebooku

Czy wiesz, że…zdobycie nowego klienta jest aż o 6 razy droższe od utrzymania obecnego? ...blisko połowa stałych klientów jest skłonna wybrać inny produkt lub usługę z Twojego asortymentu, zamiast kupować je u konkurencji? ... prawdopodobieństwo dokonania zakupu przez obecnych klientów jest aż czternaście razy większe od prawdopodobieństwa zakupu dokonanego przez nowego klienta? Właśnie dlatego warto jest docierać z komunikatem reklamowym do osób, które w przeszłości miały już styczność z Twoją firmą.

12 Wrz 2019

Jak szybko i tanio usprawnić sklep dzięki wyciąganiu właściwych wniosków z badań UX

W małym sklepie internetowym delikatne zmiany w UX niewiele zmienią. Aby faktycznie podnieść konwersję, trzeba zlokalizować duże, istotne problemy, a następnie je rozwiązać. Dobra informacja jest taka, że da się to zrobić stosunkowo niskim kosztem. W tym artykule pokażę, jak możesz samodzielnie znaleźć krytyczne błędy w UX sklepu internetowego

10 Wrz 2019

Lejek sprzedażowy w social media

Jeśli prowadzisz firmę, interesujesz się marketingiem bądź handlem, to hasło “lejek sprzedażowy” z pewnością obiło Ci się o uszy. Niestety wiele osób całkowicie pomija proces budowania lejka, tworząc przekazy reklamowe instynktownie. Opowiem Ci, dlaczego takie zachowanie to błąd i nauczę tworzyć skuteczne lejki, które będą Ci służyć długie lata!

05 Wrz 2019

Wzrost pozycji oraz ruchu na stronie a podstawowe działania SEO

Są firmy, które rozpoczynają swoją działalność od szukania towaru na sprzedaż. Są też takie, których założyciele mają pasję i chcą się nią po prostu dzielić. Druga wersja pasuje idealnie do firmy Moss Decor, która jest producentem paneli z mchów i roślin ozdobnych, czyli po prostu promuje ideę otaczania się zielenią, nawet w miejscu pracy czy w domu. Firma podjęła z nami współpracę, aby zwiększyć świadomość o marce i osiągać lepsze wyniki sprzedażowe. Grupa kreatywnych marketerów INTLE z chęcią podjęła to wyzwanie. Jakie były efekty naszych działań? Zapraszamy na case study, w którym prezentujemy najważniejsze kroki, jakie podjęliśmy podczas pracy nad tym projektem i ich efekty.

29 Sie 2019

Zabójczo skuteczne hasła reklamowe

Tyrady Joan Collins w futbolowej szatni oraz szalone potyczki Sprite’a i Pragnienia ogląda się świetnie, a slogany z reklam automatycznie nasuwają się na myśl w wielu codziennych sytuacjach. Choć spoty zeszły już z anten, powtarzamy oba hasła jeszcze do dziś, za każdym razem utrwalając sobie i innym w pamięci nazwę reklamowanego produktu. To wystarczy, żeby w sklepie błyskawicznie wyłowić ją wzrokiem z setki etykiet! Kliknij i poznaj 6 strategii i 30 przykładów, które zainspirują Cię do stworzenia własnego sloganu

26 Sie 2019

Instastories – czym są i jak je stworzyć?

Instagram stał się bardzo popularną platformą, dzięki której wiele firm prowadzi działania promujące markę. Obecnie dodawanie wyłącznie zdjęć z opisami może już być niewystarczające, aby zainteresować potencjalnego klienta i sprawić, by zechciał obserwować markę. Jeśli chcemy dotrzeć do jak największej grupy odbiorców, powinniśmy rozwijać nasz profil na Instagramie. Jedną z najbardziej popularnych funkcji jaką posiada Instagram, jest zdecydowanie możliwość tworzenia Instastories. Co to takiego?

23 Sie 2019

6 kroków do dobrze zoptymalizowanego artykułu na blogu firmowym

Poznaj 6 etapów, które pozwolą Ci szybko zoptymalizować blogową publikację. Zyskasz pewność, że blog przyniesie Ci zamierzone efekty jakościowe oraz poprawi pozycję Twojej witryny. Dodatkowo cały proces zostanie usprawniony, dzięki czemu zaoszczędzisz czas.

13 Sie 2019

Automatyzacja marketingu w małych sklepach internetowych

Na początku polecam odpowiedzieć sobie na pytanie czy rozumiemy czym jest marketing automation i jakie cele ma w naszym przypadku spełniać. Jeśli dopiero zaczynamy rozwijać biznes on-line i ruch na stronie jest niewielki warto odłożyć wdrażanie automatyzacji na później, a w pierwszej kolejności zająć się generowaniem ruchu i budowaniem świadomości brandu. Bez tego nawet najlepsze narzędzie nie będzie miało szans na pokazanie swoich możliwości. 

12 Sie 2019

7 sprawdzonych sposobów na komunikację na Facebooku,

Jeszcze do niedawna zasady tworzenia dobrze klikających się postów były proste: twórz krótkie komunikaty, dodawaj emotikony, pamiętaj o zadawaniu pytań i wciąganiu do rozmowy, a także o frazach nawołujących do działania, twórz ciekawe grafiki. Dziś można kurczowo trzymać się tych wszystkich elementów i mieć praktycznie zerową oglądalność. Czy można coś z tym zrobić? Czy są jakieś skuteczne sposoby na zwiększenie zaangażowania fanów, bez sięgania po budżet reklamowy? Otóż są. Przygotowaliśmy dla Ciebie kilka przykładów popartych konkretnymi cyframi, dzięki którym dowiesz się, co możesz zrobić lepiej.

08 Sie 2019

Pinterest – jak wykorzystać go do celów biznesowych?

Tworząc więc ciekawe posty, które będą interesować odbiorców, możesz zdobyć ruch na swojej stronie, zaciekawić potencjalnego klienta marką czy produktem oraz budować wzajemne relacje oparte na zaufaniu i wiarygodności. Założenie i prowadzenie profilu biznesowego jest całkowicie darmowe. Dodatkowo płatne są jedynie reklamy, dzięki którym Twoje treści dotrą do konkretnej grupy odbiorców. Z poziomu konta firmowego dostępny jest wgląd do statystyk, dzięki którym dowiesz się m.in. jaka jest łączna ilość wyświetleń Twoich postów, ile osób kliknęło w link do strony ...

06 Sie 2019

Wdrożenie piksela Facebooka siłą do skutecznej monetyzacji social media

Informacja o Twoim kliencie to wiedza, którą w bardzo prosty sposób możesz przekuć w realny zysk. Znając upodobania osób odwiedzających Twoją stronę, możesz tworzyć bardziej dopasowane oferty, dzięki czemu zainteresowani chętniej klikną w reklamę lub kupią Twój produkt. A to nie wszystkie możliwości, które oferuje piksel.

04 Sie 2019

Facebook Business Manager – jak założyć i skonfigurować, żeby skutecznie służył Twojej firmie

Jeśli jesteś człowiekiem zorganizowanym, zawsze trzymającym rękę na pulsie, to FB Manager przypadnie Ci do gustu. Będziesz mógł dowolnie przypisywać różnym osobom konkretne role, z którymi wiążą się określone zadania oraz możliwości dostępu do stron i kont reklamowych. Z czasem Twój zespół, agencje, z którymi współpracujesz lub reklamodawcy mogą się zmienić. Dzięki Menedżerowi Firmy bez problemu nadasz uprawnienia nowym współpracownikom.

02 Sie 2019

Jak sprawdzić, jak działa konkurencja (cz.1)

Od czego warto zacząć analizę konkurencji? Jakim obszarom możesz się przyjrzeć? Oczywiście, działań, które warto poddać analizie, jest sporo: pozycjonowanie, strona internetowa, media społecznościowe, reklamy, działania o charakterze PR-owym. Tylko od Ciebie zależy, które drzwi zdecydujesz się otworzyć. W naszym artykule skupimy się na najważniejszych obszarach i podsuniemy Ci narzędzia, z którymi przydatną wiedzę pozyskasz szybko, bez problemu i bez wydawania dodatkowych środków.

29 Lip 2019

Inni mają rację?

Warto przeanalizować wybrane sklepy internetowe pod kątem jednego z najczęściej wykorzystywanych mechanizmów psychologicznych w marketingu internetowym, a mianowicie Społecznego Dowodu Słuszności ... Dlaczego istotna jest dla nas opinia większości? Po pierwsze, zakładamy, że duże grono osób raczej się nie myli, a więc upatrujemy w zachowaniu grupowym (a tym bardziej masowym) pewnego rodzaju mądrości. Po drugie, ufamy, że inni wiedzą lepiej od nas, skoro decyzję już podjęli. Tym samym lekceważymy kontrargument głoszący, że ...

26 Lip 2019

Jak tworzyć persony, by docierać do Klientów?

Tworzenie person jest kluczową strategią każdej strategii marketingowej. Pozwala na wejście w buty Klienta, poznanie naszego idealnego odbiorcy, a co za tym idzie stworzenie takiego komunikatu reklamowego (usługi, strony www itd.), który będzie skrojony na miarę jego potrzeb i jednoznacznie na nie odpowie.

30 Cze 2019

Obsługa klienta oraz zamówień z pomocą automatyzacji

Czy masz czasem wrażenie, że przestajesz panować nad swoim biznesem? Twoje działania marketingowe przynoszą coraz większe efekty, ruch na stronie, liczba transakcji i przychody rosną, a Ty zamiast się cieszyć padasz ze zmęczenia? Często spotykam się właśnie z taką sytuacją i mam na to rozwiązanie. Automatyzacja niektórych procesów w sklepie internetowym pozwoli Ci na dalszy rozwój, zwiększy wydajność pracowników, a przy okazji ułatwi [...]

21 Cze 2019

Tworzenie niestandardowych grup odbiorców na Facebooku

Poniżej znajdziesz nie wszystkie, ale najbardziej wg mnie przydatne grupy wraz z krótkim komentarzem i instrukcją ich stworzenia. Jak stworzyć niestandardową grupę odbiorców? Możesz to zrobić z poziomu tworzenia reklamy  w Twoim managerze w sekcji “Zestaw reklam” → “Odbiorcy”. Jednakże częściej wybieraną opcją jest sekcja “Zasoby” → “Grupy odbiorców”   w Twoim managerze reklam. Tam również […]

15 Cze 2019

Content – Twój najlepszy i najtańszy sprzedawca

Planujesz uruchomić swój pierwszy sklep internetowy? A może przed Tobą konieczność ponownego przemyślenia swojej strategii sprzedażowej w Sieci? W obu przypadkach czeka Cię wspaniałe wyzwanie. Tworzenie jednej platformy, na którą zaprosisz zarówno kogoś, kto lubi zapachy, kto szuka zwięźle podanych informacji, kto zachwyca się kolorami, jak i kogoś, kto pochłania ciekawe opowieści z całą pewnością jest wyzwaniem.

8 min
09 Cze 2019

6 cech dobrego Specjalisty ds. Social Media

Każde stanowisko pracy wymaga konkretnych umiejętności oraz cech od osoby, która je obejmuje. Dotyczy to także stanowiska Specjalisty ds. Social media, nawet jeśli wielu kojarzy się ono z lekką i przyjemną pracą. Poniżej przedstawię Ci 6 najważniejszych cech i kompetencji, które powinien posiadać dobry specjalista od mediów społecznościowych. 1. Lubi ludzi i szybko buduje pozytywne […]

05 Cze 2019

Dlaczego m-commerce to Twój priorytet

Kiedy ostatnio sprawdzałeś ruch przez urządzenia mobilne? Jaki odsetek Twoich klientów to osoby używające smartfonów? Jaki jest stosunek transakcji dokonywanych przez smartfony i komputery w Twoim sklepie?  Z mojego doświadczenia, a także badań przeprowadzonych np. przez Izbę Gospodarki Elektronicznej i Gemius, prawie 60% kupujących w Internecie wykorzystuje do tego smartfony (E-commerce w Polsce 2018). Dotyczy […]

29 Maj 2019

7 cech skutecznej karty produktu w ecommerce

Rola karty produktu w e-commerce Podstawowym celem karty produktu jest przekonanie użytkownika, aby dodał produkt do koszyka (a następnie go kupił). To nadrzędna rola tego ekranu. Karta produktu ma też cele drugorzędne. Pamiętaj, że nie zawsze użytkownikowi podoba się produkt, który aktualnie ogląda. Jeśli chciałby zobaczyć inny, to karta produktu powinna mu to umożliwić (na przykład przez wyświetlanie podobnych produktów […]

23 Maj 2019

Skuteczne targetowanie reklam na Facebooku

Jak duża powinna być grupa docelowa? Dysponując określonym budżetem oraz określając wcześniej cel naszej kampanii musimy podjąć jedną z ważniejszych decyzji – jak duża powinna być grupa odbiorców naszej reklamy. Przez cały proces jej tworzenia w panelu reklamowym Facebooka po prawej stronie wyświetla nam się informacja o liczności grupy docelowej (“Wielkość grupy odbiorców”) w zależności […]

13 min
20 Maj 2019

Dlaczego potrzebujesz specjalistę od Social Media

Dlaczego? Czy wiesz, że zgodnie z ostatnim raportem “Digital in 2019 Essential insights into Internet, social media, mobile, and e-commerce use around the world” liczba internautów korzystających z mediów społecznościowych na całym świecie wzrosła o 288 milionów? Z kolei czas spędzony na różnego rodzaju platformach wynosi średnio 2 godziny i 16 minut każdego dnia. W […]

9 min
13 Maj 2019

Guzik do koszyka. Czyli jaki powinien być przycisk zakupowy

Automatyczny mózg Cofnijmy się na moment w czasie. Jest rok 1983. Profesor Benjamin Libet przeprowadził właśnie jeden z najgłośniejszych eksperymentów w psychologii. Zadanie osoby badanej było trywialne. Miała jedynie nacisnąć guzik, kiedy uzna to za stosowne. Do jej głowy doczepiono elektrody mierzące aktywność elektryczną mózgu, by sprawdzić, jak się zmieni w momencie podjęcia decyzji. Wyniki […]

09 Maj 2019

Kluczowa osoba w firmie,

Poświęć kilka minut na przeczytanie tego artykułu, a dowiesz się z niego, jak wielkim atutem Twojego biznesu jest profesjonalna obsługa klienta. Cztery filary biznesu Ile czynności składa się na Twój biznes w Internecie? Mnóstwo, prawda? Faktury, terminy płatności, banki, kurierzy i cała lawina spraw zarówno po stronie firm outsourcingowych, jak i tych wewnętrznych. Ale te […]

23 min
25 Kwi 2019

Analiza danych ecommerce w Google Analytics

Raporty e-commerce w Google Analytics pozwolą Ci szczegółowo zapoznać się z zachowaniami zakupowymi użytkowników Twojego sklepu. Podjęcie działań rozwiązujących wykryte bolączki może zaowocować korzystnymi dla sklepu zmianami, takimi jak: wyższy współczynnik konwersji, mniej zwrotów, skuteczniejsze działania marketingowe (niższy koszt pozyskania klienta), wyższa średnia wartość koszyka.

15 min
16 Kwi 2019

Jak założyć fanpage dla sklepu internetowego

Krok 1 Utwórz stronę Wejdź na swoje osobiste konto na Facebooku, kliknij w strzałkę po prawej stronie, która znajduje się na pasku opcji, wybierz „Utwórz stronę”. Otworzy się okno z typami stron – dobierz odpowiednią kategorię ze względu na typ Twojej działalności ( np. „Odzież” jeśli prowadzisz sklep z ubraniami). Po kliknięciu zobaczysz prostą listę […]

25 Sty 2019

Opinie konsumenckie Google – wszystko co musisz o nich wiedzieć

Z artykułu dowiesz się jak opinie konsumenckie przekładają się na wzrost sprzedaży w Twoim sklepie. Wyjaśnię Ci jak w szybki i prosty sposób możesz zintegrować swój sklep z opiniami konsumenckimi Google.

25 Sty 2019

Jak dostosować swój sklep internetowy do przepisów RODO?

Większość przedsiębiorców w Polsce słyszała, że od 25 maja 2018r. obowiązują przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych – zwane powszechnie RODO.

07 Sty 2019

Psychologia kolorów a budowanie tożsamości marki

Z artykułu dowiesz jak tworzyć bardziej efektywne witryny i kampanie reklamowe. Wszystko dzięki analizie wyników badań na temat psychologii kolorów.

17 Paź 2018

 Jak ustalić najważniejsze cele dla sklepu internetowego w Google Analytics

Jak każdy biznes jest inny tak każdy sklep internetowy jest inny i ma inne cele do osiągnięcia aby przyniosły zysk. Dla jednego będzie to sprzedany towar, dla innego pobrana aplikacja a jeszcze dla innego zapisanie się na szkolenie. Dla jeszcze innych form biznesu będzie to tylko zobaczenie kontaktu. Poniżej przedstawimy najpopularniejsze cele dla sklepu internetowego. […]

17 Wrz 2018

Przechowalnia, Schowek, Dodaj do ulubionych – przydatne rozwiązanie czy zbędna funkcjonalność?

Przykłady?   W internetowych sklepach spożywczych schowek pełni funkcję listy zakupów. W sklepach z pasmanterią, krawcowe w schowkach tworzą bazę potrzebnych produktów, a dopiero wtedy, gdy zbierze się ich więcej, składają zamówienie. W sklepach odzieżowych do schowka trafiają rzeczy klientek, które są łowczyniami promocji i czekają na sezonowe promocje. Mogłabym tak wymieniać i wymieniać… ale […]

02 Wrz 2018

Trendy we współczesnym projektowaniu, które powinieneś znać

Pratik Dholakiya – jeden z czołowych ekspertów online marketingu – twierdzi, że 2016 będzie rokiem materiałów wizualnych w internecie. To więc doskonały czas, żebyś poznał trendy we współczesnym projektowaniu i wdrożył je w Twoim sklepie internetowym. Sukces jest w zasięgu ręki! Z artykułu dowiesz się m.in.: – Jakie są najnowsze trendy w projektowaniu. – W […]

27 Sie 2018

ODBIORCY – Czego (i gdzie) mogę dowiedzieć się o moich odbiorcach z Google Analytics

Aby otworzyć raport Odbiorcy: 1. Zaloguj się na konto Google Analytics 2. Wejdź do odpowiedniego widoku 3. Wybierz kartę Raportowanie 4. Na pasku nawigacyjnym Raport wybierz kolejno: Odbiorcy Raporty Odbiorcy pomagają zorientować się, jak najwięcej o użytkownikach. Gdzie są oraz jak często, jak długo i na jakich urządzeniach korzystają z Twoich treści. Za pomocą raportów Odbiorcy możesz […]

24 Sie 2018

5 wskazówek, które pomogą Ci chronić nazwę i logo Twojej firmy

Aby prawnie zastrzec nazwę Twojej firmy lub domeny internetowej oraz znak graficzny, musisz zarejestrować te elementy jako znak towarowy. Dzięki naszym 5 wskazówkom procedura zastrzegania znaku towarowego nie będzie dla Ciebie tajemnicą. Z artykułu dowiesz się m.in.: – Gdzie możesz zarejestrować swój znak towarowy? – Jak wygląda i ile kosztuje taka procedura? Wskazówka 1 – […]

19 Lip 2018

Zachowania – Czego (i gdzie) mogę dowiedzieć się o zachowaniu użytkowników na mojej stronie z Analytics

Aby otworzyć raport Zachowania: 1. Zaloguj się na konto Google Analytics 2. Wejdź do odpowiedniego widoku 3. Wybierz kartę Raportowanie 4. Na pasku nawigacyjnym Raport wybierz kolejno: Zachowanie Raporty Zachowanie pomagają zorientować się, jak użytkownicy korzystają z Twojej witryny lub aplikacji. Możesz sprawdzić, ile ekranów i w jakiej kolejności oglądają użytkownicy podczas jednej sesji oraz jak długo […]

02 Lip 2018

Wszystko, co powinieneś wiedzieć o identyfikacji wizualnej, zanim rozpoczniesz współpracę z grafikiem lub agencją

Coraz częściej myślisz o identyfikacji wizualnej Twojego sklepu? Chciałbyś rozpocząć współpracę w tym zakresie, ale nie wiesz, od czego zacząć? W artykule rozwiewamy Twoje wątpliwości. Z artykułu dowiesz się m.in.: – Co to jest identyfikacja wizualna i z czego się składa. – Czego wymagać od agencji lub grafika, którzy wykonują identyfikację wizualną dla Twojej firmy. […]

01 Cze 2018

Czy Twoja firma potrzebuje księgi identyfikacji wizualnej?

W kolejnym artykule o identyfikacji wizualnej nie chcemy Cię przekonywać, że potrzebujesz takiego dokumentu. Przeczytaj wszystkie nasze argumenty i sam zdecyduj jak ważny jest dla Ciebie wizerunek firmy, a co za tym idzie jej sukces. Z artykułu dowiesz się m.in.: – Co to jest księga identyfikacji wizualnej. – Jakie elementy zawiera ten dokument. – Dlaczego […]

19 Maj 2018

Tworzysz strategię marki? Skorzystaj z tych 10 narzędzi, dzięki którym będzie lepsza

Strategia marki to wciąż niedoceniany element szerszego planu budowania, spełniającego wszystkie wymagania klientów sklepu. Powodem tego może być pewien poziom abstrakcyjności, z jakim wiąże się definiowanie marki, jej wizji, grupy docelowej czy USP. Postanowiliśmy ułatwić Ci to zadanie i przedstawić 10 narzędzi – szablonów i aplikacji – dzięki którym dowiesz się, jakie informacje są Ci […]

12 Kwi 2018

Czarno na białym o kolorach w identyfikacji wizualnej i marketingu

Wyróżnij się kolorem Dlaczego dzięki kolorowi klienci łatwo mogą zapamiętać naszą markę? Przede wszystkim ze względu na szybką percepcję. Barwy postrzegamy automatycznie, bez wysiłku mózgu. Taka szybkość odbioru nie jest możliwa w przypadku bardziej skomplikowanych znaków, jak logo lub nazwa firmy. Warto to wykorzystać. Kolejnym elementem jest uniwersalność koloru, który występuje praktycznie w każdym obiekcie. […]

03 Kwi 2018

POZYSKIWANIE – Czego (i gdzie) mogę dowiedzieć się o ruchu na mojej stronie i jego źródle z Google Analytics

Aby otworzyć raport Zachowania: 1. Zaloguj się na konto Google Analytics 2. Wejdź do odpowiedniego widoku 3. Wybierz kartę Raportowanie 4. Na pasku nawigacyjnym Raport wybierz kolejno: Pozyskiwanie Raporty Pozyskiwanie pozwalają zorientować się, jak użytkownicy docierają do Twojej witryny oraz jak często pobierają i instalują Twoją aplikację. Możesz też używać ich do analizy ruchu – czy są […]

26 Mar 2018

Jak założyć fanpage dla sklepu internetowego – 8 prostych kroków

Jeśli nie założyłeś jeszcze fanpage na Facebooka dla Twojego sklepu internetowego, najwyższy czas to zrobić. Z pewnością wśród 20 milionów polskich użytkowników tego portalu społecznościowego (51% kobiet, 49% mężczyzn) znajdzie się też Twoja grupa docelowa. Z artykułu dowiesz się m.in.: Jak właściwie skonfigurować fanpage sklepu internetowego. O czym pamiętać wprowadzając nazwę firmy. Co umieścić na […]

12 Mar 2018

Zwiększ sprzedaż z porównywarkami cenowymi

Współpraca z serwisami porównującymi ceny to wielka szansa dla Twojego sklepu. Badania pokazują, że tego typu działania zwiększają ruch na stronie nawet o 20%. W przypadku 4% przekierowań dochodzi do zakupu. Z artykułu dowiesz się m.in.: Jakie są najpopularniejsze polskie porównywarki cen. Jak wygląda współpraca z tego typu serwisami. Jak rozpocząć sprzedaż poprzez porównywarkę cen. […]

01 Mar 2018

Zwiększ sprzedaż dzięki opiniom

Oceny klientów mają wielką moc – mogą zarówno mocno wypromować nasz sklep, jak i pociągnąć go na dno. Oto kilka skutecznych sposobów na efektywny dialog z klientem. Z artykułu dowiesz się m.in.: Jak gromadzenie opinii wpływa na rozwój sklepu. Jakie są najpopularniejsze serwisy zbierające opinie. Jak z nimi współpracować? 1. Gdzie szukać opinii? W artykule […]

20 Sty 2018

Jak skutecznie zrobić kartę produktu SklepSote

Atrakcyjna karta produktu to większa szansa, że klient dokona zakupu w naszym sklepie. Na skuteczną kartę produktu składają się: widoczna cena końcowa (be późniejszych dopłat) dokładnie opisany czas realizacji profesjonalny opis skupiający się na korzyściach oraz cechach produktu opis techniczny oferowanego produktu atrakcyjne zdjęcia produktu Dobrze aby strona produktu zawierała również: filmy obrazujące produkt lub […]

24 Gru 2017

6 rzeczy, o których nie możesz zapomnieć, zakładając sklep internetowy

Zakładanie sklepu internetowego jest dziś o wiele łatwiejsze niż jeszcze kilka lat temu. Równocześnie jednak to właśnie ta stosunkowo niska bariera wejścia sprawia, że tak wiele sklepów nigdy nie przynosi spodziewanych zysków. Dowiedz się, o czym powinieneś pamiętać, by stworzyć sklep internetowy jak najlepiej dopasowany do Twoich potrzeb oraz zmaksymalizować szansę na rynkowy sukces. Według […]

10 Wrz 2017

5 zasad komunikacji na Facebooku, które sprawią, że osiągniesz sukces w sieci

Zanim założysz konto na Facebooku pamiętaj, że prowadzone na tym portalu działania nie mogą być chaotyczne i przypadkowe. Poświęć czas na to, by przygotować strategię obecności w social media, która będzie spójna ze strategią komunikacji marki. Zastanów się nad stylem fanpage i zaplanuj harmonogram wpisów. Z artykułu dowiesz się m.in. Co wziąć pod uwagę tworzą […]

27 Sie 2017

Jak zoptymalizować wyszukiwarkę produktów w sklepie Sote?

Jednym z najważniejszych elementów w sklepie internetowym jest wyszukiwarka produktów. Poniżej przedstawimy sposób, jak szybko skonfigurować działanie podstawowej wyszukiwarki w sklepie Sote. Klikamy w menu „Konfiguracja”, a następnie „Konfiguracja modułów”: Klikamy w ikonkę z lupą – „Wyszukiwarka”: Ukaże nam się panel z kilkoma opcjami. Ich wybór będzie miał jednak duże znaczenie. W pierwszej linijce możemy ustawić liczbę […]

07 Cze 2017

Jak kupuje w sieci konsument i jaki to ma wpływ na sklepy internetowe?

Zachowanie konsumenta podczas zakupów w e-sklepie jest odzwierciedleniem reakcji typowych dla użytkowników Internetu, a równocześnie wynika ze specyfiki platform sprzedaży online. Przyjrzyjmy się obu tym obszarom i zastanówmy się, jak przełożyć wiedzę na temat zachowania konsumenta na zwiększoną sprzedaż i popularność Twojej platformy eCommerce. Od kiedy tylko Internet stał się popularnym medium, a więc we […]

07 Maj 2017

3 kroki do kupna dobrej domeny dla Twojego sklepu internetowego

Kupno właściwej domeny to jedna z najważniejszych decyzji na biznesowej drodze przedsiębiorców e-commerce. Podpowiadamy krok po kroku, co zrobić, żeby był to dobry wybór. Z artykułu dowiesz się m.in. – Czym kierować się przy wyborze domeny internetowej dla Twojego sklepu. – Jak wygląda rynek domen w Polsce. – Ile kosztuje domena internetowa. – Czym różni […]

08 Kwi 2017

Jak zainstalować Google Analytics w Shoper?

Analityka internetowa to podstawa każdego biznesu w sieci! Jeżeli nie posiadamy konta na Google Analytics, zaczynamy od wizyty na stronie TUTAJ Klikamy w przycisk „Utwórz konto”: Zostaniemy poproszeni o zalogowanie się do konta Google, czyli najpopularniejszej poczty – gmail.com. Jeżeli nie posiadamy konta na Gmailu, możemy założyć je klikając w przycisk „Utwórz konto”. Konto przyda […]

13 Mar 2017

10 elementów nowoczesnego i użytecznego sklepu internetowego

Czym jest użyteczność? Użyteczny serwis internetowy to taki, który pozwala użytkownikom bez trudu odnaleźć się w strukturze strony i intuicyjnie wykonać akcję, na której im zależy. W przypadku sklepów użyteczność to kluczowy element zwiększający sprzedaż. Z artykułu dowiesz się m.in.: Czym jest użyteczność w serwisach www? Jak zbudować użyteczny sklep internetowy? Jak testować i udoskonalać […]

08 Mar 2017

Klient docelowy – jak go określić?

Jeśli istniałby tylko jeden czynnik, który decydowałby o sukcesie Twojego biznesu, byłaby to prawdopodobnie znajomość docelowej grupy klientów – ich zainteresowań, obaw i zwyczajów zakupowych. Co do tego nie ma wątpliwości. Jednak przedsiębiorcom bardzo często sporo trudności nastręcza odnalezienie takiej grupy. „Celem marketingu jest uczynienie sprzedaży zbyteczną. Celem jest poznać i zrozumieć klienta tak dobrze, […]

02 Mar 2017

Jak zainstalować Google Analytics w Sote?

Analityka internetowa to podstawa każdego biznesu w sieci! Jeżeli nie posiadamy konta na Google Analytics, zaczynamy od wizyty na stronie TUTAJ Klikamy w przycisk „utwórz konto”: Zostaniemy poproszeni o zalogowanie się do swojego konta Google, czyli najpopularniejszej poczty – gmail.com. Jeżeli nie posiadamy konta Gmail, możemy założyć je klikając w przycisk „Utwórz konto”. Konto przyda nam […]

02 Mar 2017

Jak zainstalować Gemius Shop Monitor Shoper?

Zaczniemy od zarejestrowania konta na stronie Gemius Shop Monitor: TUTAJ Wprowadzamy adres e-mail, wpisujemy hasło oraz akceptujemy regulamin. Klikamy w przycisk „Załóż konto”: Po tym na nasz adres e-mail przyjdzie wiadomość weryfikacyjna: Po kliknięciu w podany w treści maila link, zostaniemy automatycznie przeniesieni do strony logowania: TUTAJ Wpisujemy adres e-mail oraz nasze hasło i klikamy […]

02 Mar 2017

Poznaj swój rynek i konkurencję – osiągnij sukces w eCommerce

Trudno wyobrazić sobie sukces w warunkach eCommerce bez dobrego rozeznania na rynku oraz dokonania analizy konkurencji. To nie tylko sposób na podjęcie ostatecznej decyzji co do profilu sklepu, ale także na zdobycie ogromnej dawki wiedzy, która pozwoli Ci poprowadzić rozwój Twojej platformy w kierunku, który zapewni jej sukces. Dowiedz się, jak się do tego zabrać. […]

02 Mar 2017

Jak wyznaczać i mierzyć cele, by zaistnieć w świecie eCommerce?

Głównym celem każdego biznesu, bez względu na branżę, jest zysk. To oczywiste stwierdzenie dotyczy także biznesów internetowych. Istnieje jednak o wiele więcej rodzajów celów biznesowych, których wyznaczenie pomoże Twojemu przedsięwzięciu w realizowaniu celu głównego. Dowiedz się, dlaczego wyznaczanie celów jest ważne oraz jak robić to w taki sposób, aby możliwe było ich weryfikowanie. Przeciętny biznes […]

24 Lut 2017

Dobre opisy domeną dobrych sklepów internetowych

Choć typowy użytkownik Internetu czyta ze skupieniem zaledwie 10 wyrazów, musimy zadbać o to, aby teksty w naszym sklepie internetowym były rzetelne, treściwe i przede wszystkim unikatowe. Z artykułu dowiesz się m.in.: Dlaczego teksty są tak ważne w sklepie internetowym? Jak zwiększyć sprzedaż i ruch na stronie? Jak pisać dobre teksty do sklepu internetowego? 1. […]

23 Lut 2017

Optymalizacja i paczkomaty InPost

Wypuściliśmy aktualizację integracji z paczkomatami InPost. Aktualizacja dostosowuje SOTESHOP do nowej metody opisu i wyświetlania paczkomatów. Wydaliśmy również aktualizację poprawiająca wydajność i szybkość działania sklepów. Zachęcamy do aktualizacji sklepów.

22 Lut 2017

Unikatowa propozycja sprzedaży – odkryj swoją własną i odnieś sukces w eCommerce

USP, a więc unikatowa propozycja sprzedaży, to potężne narzędzie w rękach sprawnego przedsiębiorcy. Pozwala wyróżnić się na zatłoczonym rynku eCommerce oraz dotrzeć do swojej grupy docelowej z ofertą, której po prostu nie można się oprzeć. Dowiedz się, co to właściwie jest USP, jak ją stworzyć oraz dlaczego jest to takie ważne. Co to jest USP […]

22 Lut 2017

Zasady tworzenia dobrej nazwy dla sklepu internetowego

Sukces Twojego sklepu internetowego zależy od wielu czynników – przemyślanego planu marketingowego, użytecznego serwisu www i wielu godzin ciężkiej pracy. Podstawą jest jednak dobra nazwa – krótka, łatwa do zapamiętania, która przyciągnie klientów i wyróżni sklep na tle konkurencji. To wybór na lata! Podpowiadamy jak mądrze go zaplanować. Z artykułu dowiesz się: Jak zbudowana jest […]

08 Lut 2017

Zasady tworzenia strategii marki

W momencie, gdy zdajesz sobie sprawę, że wizerunek Twojej firmy, jej marka, ma decydujące znaczenie dla rynkowego sukcesu, zyskujesz przewagę nad większością Twoich potencjalnych konkurentów. Wciąż jest to jednak dopiero początek. Uczynienie z marki Twojej przewagi konkurencyjnej będzie wymagało dużego wysiłku i konsekwencji. Nie wiesz od czego zacząć? Zapraszamy do lektury. W poprzednim artykule poświęconym […]

08 Lut 2017

Silna marka, czyli jaka – o znaczeniu marki w świecie eCommerce

Możesz zrobić dużo, by zmaksymalizować swoje szanse na sukces w eCommerce – przygotować atrakcyjną ofertę, dokonać rynkowego rozeznania i dobrze dobrać grupę docelową, spędzić tygodnie na projektowaniu i optymalizowaniu strony. Wszystko to może się jednak zdać na niewiele, jeśli nie zadbasz o markę. Dlaczego tak jest i co to właściwie oznacza w warunkach eCommerce?  Marka? […]

07 Lut 2017

6 cennych informacji o namingu, które pomogą Ci stworzyć lepszą nazwę

Największy producent bram garażowych w Polsce swoją przygodę z biznesem zaczynał dosłownie… w garażu. Wymyślając nazwę firmy, zdał się na intuicję i postawił po prostu na swoje nazwisko – „Wiśniowski”. Logo, które naszkicował naprędce, z czasem zrewitalizowano, ale nazwa marki została. To dowód na to, że i Ty możesz tworzyć nazwy marki i produktów, które […]

24 Sty 2017

SOTESHOP 7.3.4

Dzisiaj ukazała się nowa wersja SOTESHOP 7.3.4. Od poprzedniej wersji 7.3.3 wprowadziliśmy 13 usprawnień, aktualizacji i nowych funkcjonalności. Zachęcamy wszystkich do aktualizacji sklepu. Sprawdź zestawienie zmian, jakie ukazały się w ostatnim czasie. Nowy temat graficzny Cutlery Nowy dodatek Ostatnie recenzje produktów Aplikacja służy do promowania produktów poprzez wyświetlanie ostatnio dodanych recenzji na stronie sklepu. Recenzje […]

15 Sty 2017

Logo w pytaniach i odpowiedziach

Wiesz już, co to jest identyfikacja wizualna i z czego się składa. Teraz czas na poznanie jej najważniejszego elementu – logo. Postanowiliśmy przybliżyć Ci go w formie pytań i odpowiedzi. Z artykułu dowiesz się m.in.: – Ile kosztuje dobre logo. – Dlaczego prostota jest ważna przy projektowaniu logo. – Ilu wersji logo potrzebujesz. Dlaczego projektowanie […]

10 Sty 2017

Idealna karta produktu krok po kroku

90 sekund – tyle trwa podjęcie decyzji zakupowej przez użytkownika Twojego sklepu internetowego. Prawidłowo skonstruowana karta produktu pomoże mu dokonać szybkiej i właściwej decyzji. Z artykułu dowiesz się m.in.: Dlaczego dobrze zaprojektowana karta produktu jest tak ważna. Z jakich elementów powinna składać się karta produktowa. Jakie są najczęstsze błędy przy tworzeniu kart produktowych. 1. Karta […]

04 Sty 2017

Jakie są opcje uruchomienia wersję RWD w Sote?

Co to jest RWD? RWD – Responsive Web Design – technika projektowania strony www, tak aby jej wygląd i układ dostosowywał się automatycznie do rozmiaru okna urządzenia, na którym jest wyświetlany np. przeglądarki, smartfonów czy tabletów. Strona tworzona w takiej technice jest uniwersalna i wyświetla się dobrze zarówno na dużych ekranach komputerów typu desktop, jak i na urządzeniach mobilnych. Grafikę […]

16 Gru 2016

Ostatnie recenzje produktów

Wydaliśmy nowy dodatek “Ostatnie recenzje”. Aplikacja służy do promowania produktów poprzez wyświetlanie ostatnio dodanych recenzji na stronie sklepu. Recenzje w formie skróconej pojawiają się w lewej / prawej kolumnie. Po najechaniu na dany produkt pojawia się pełna recenzja. W przypadku, jeśli recenzji jest więcej to nagłówek boksu oraz element „…” linkują do strony z recenzjami […]

06 Gru 2016

SOTESHOP 7.3.3

Dzisiaj ukazała się nowa wersja SOTESHOP 7.3.3. Od poprzedniej wersji 7.3.2 wprowadziliśmy 50 usprawnień, aktualizacji i nowych funkcjonalności. Zachęcamy wszystkich do aktualizacji sklepu. Sprawdź zestawienie zmian, jakie ukazały się w ostatnim czasie. Zarządzanie zamówieniami Rozwinęliśmy funkcjonalność masowego zarządzania zamówieniami, filtrowania zamówień oraz ich edycji. Lista nowych funkcjonalności w zamówieniach: Dodanie możliwości zmiany statusu dla wybranych […]

06 Gru 2016

Kontakt z klientami

Kontakt z klientem jest bardzo ważny, dlatego w sklepie internetowym warto zadbać o możliwość nawiązania rozmowy z klientami. Czasami wystarczy podanie telefonu i adresu e-mail, w innym przypadku warto skorzystać z czatu online. Trzeba też pamiętać, że nawet najlepsze rozwiązania technologiczne nie zastąpią rozmowy. Dotyczy to w szczególności asortymentu specjalistycznego lub takiego, który wymaga dodatkowej wiedzy […]

23 Lis 2016

Czat z klientami sklepu

Przedstawiamy Państwu nowy dodatek „Smartsupp”, który pozwala na prowadzenie rozmowy z klientami odwiedzającymi stronę sklepu. Aplikacja integruje sklep z serwisem smartsupp.com, który udostępnia możliwość konfiguracji wyglądu czatu, wgląd w historię rozmów, statystyki czy odwiedzających. Zamów aplikację: Smartsupp

07 Lis 2016

Facebook sprzedaje – mamy na to dowody!

Jeszcze w 2012 roku marketerzy negowali możliwości sprzedażowe tej platformy społecznościowej – np. General Motors wycofało budżet reklamowy, przeznaczony na Facebooka. Dziś nikt już nie ma wątpliwości, że portal społecznościowy Marka Zuckenberga sprzedaje. Z artykułu dowiesz się m.in. Jakie elementy sprzedają i wspierają cały proces sprzedażowy na Faceboooku. Wszystkiego o formatach reklamowych na Facebooku idealnych […]

27 Paź 2016

Zapytaj klientów o opinię

Prezentujemy Państwu dodatek „Sonda”, dzięki któremu w prosty sposób stworzą Państwo sondę i uzyskają opinię swoich klientów na dany temat. Aplikacja integruje sklep z modułem ankiet Apester. Platforma ta udostępnia wachlarz narzędzi, szeroką gamę układów oraz funkcji do tworzenia i publikowania bardzo atrakcyjnych graficznie interaktywnych treści w postaci sond czy quizów.  

25 Paź 2016

Dokumentacja po angielsku

Przygotowaliśmy nową wersję dokumentacji sklepu internetowego SOTESHOP 7 w wersji angielskiej. Obejmuje ona wszystkie funkcje sklepu oraz jest na bieżąco uaktualniana wraz z rozwojem oprogramowania. Mamy coraz więcej klientów, którzy prowadzą sprzedaż międzynarodową. Często zatrudniają oni pracowników zarówno z Polski jak i z innych krajów. Dlatego dbamy, aby informacje na naszej stronie były dostępne zarówno […]

20 Paź 2016

Płatność Payeezy

Wydaliśmy aktualizację płatności Polcard, która zmienia swoją nazwę na Payeezy. Aktualizacja poza rebrandingiem, dostosowuje SOTESHOP do nowego API płatności i wprowadza automatyczną informację o rozliczeniu płatności za zamówienie. Dodatkowo w konfiguracji wprowadzony został adres URL dla odpowiedzi potwierdzenia. W związku z tym, Ci z Państwa umożliwiający swoim klientom korzystanie z tej płatności w sklepie muszą […]

12 Paź 2016

Jak przygotować opis produktu

Produkty to najważniejszy element sklepu internetowego. Warto zadbać, by informacje o nich były dobrze przygotowane i były proste w odbiorze. Na informacje o produkcie składa się zarówno zdjęcie, opis, cena, jak i atrybuty czy opcje produktu. Należy brać pod uwagę wszystkie elementy, które pokazują się na stronie. Zdjęcia Zdjęcia powinny mieć odpowiednią wielkość np. szerokość 700px – […]

10 Paź 2016

Reklama na Facebooku krok po kroku cz. 3

W poprzednich artykułach przedstawiliśmy możliwe cele, które możesz osiągnąć poprzez reklamę na Facebooku oraz sposoby targetowania. Teraz czas na praktyczne wskazówki dotyczące formatów reklamowych oraz tworzenia do nich tekstów i grafik. Z artykułu dowiesz się m.in.: W których miejscach mogą się wyświetlać Twoje reklamy. Co to jest dark post, reklama karuzelowa, dynamiczna reklama produktowa. Czym […]

10 Paź 2016

Reklama  na Facebooku krok po kroku cz. 1

Reklama na Facebooku to dla właścicieli sklepów internetowych najskuteczniejszy i najprostszy sposób dotarcia do ściśle sprecyzowanej grupy odbiorców. W pierwszym artykule z cyklu omawiamy możliwe cele optymalizacji kampanii reklamowej w tym portalu społecznościowym oraz modele rozliczeń. Z artykułu dowiesz się m.in. Według jakich celów możemy optymalizować naszą kampanię reklamową na Facebooku. Jak działa system aukcyjny, […]

10 Paź 2016

Raporty sprzedaży produktów

Wydaliśmy aktualizację funkcjonalności „raporty sprzedaży produktów”, która umożliwia sprawdzenie ilości sprzedanych produktów oraz wartość sprzedaży danego produktu w wybranym okresie. Aktualizacja rozszerza funkcjonalność o: wybór okresu sprzedaży – miesięczny, roczny lub zdefiniowany ręcznie, filtr statusu zamówienia, listę zamówień zawierających raportowany produkt.    

28 Wrz 2016

SOTESHOP 7.3.2

Dzisiaj ukazała się nowa wersja SOTESHOP 7.3.2. Od poprzedniej wersji 7.3.1 wprowadziliśmy 63 usprawnienia, aktualizacje i nowe funkcjonalności. Zachęcamy wszystkich do aktualizacji sklepu. Sprawdź zestawienie zmian, jakie ukazały się w ostatnim czasie. Aktualizacja płatności Dotpay Aktualizacja dostosowuje SOTESHOP do nowego API płatności. W związku z tym część z Państwa posiadająca stary, 5-cyfrowy identyfikator będzie musiała […]

27 Wrz 2016

Aktualizacja płatności

Ukazała się aktualizacja płatności Dotpay, która dostosowuje SOTESHOP do nowego API płatności. W związku z tym, należy zaktualizować sklep do najnowszej wersji, a część z Państwa posiadająca stary, 5-cyfrowy identyfikator będzie musiała zmienić go na nowy numer 6-cyfrowy. W celu przeprowadzenia takiej zmiany należy napisać z adresu mailowego, który był użyty podczas rejestracji konta na […]

22 Wrz 2016

Spójrz na sklep oczami klienta

Wydaliśmy nowy dodatek “Smartlook”. Aplikacja umożliwia integrację z serwisem Smartlook, która daje możliwość podglądu zachowań klientów w sklepie. Smartlook jest prostym narzędziem, które zapisuje screeny rzeczywistych użytkowników Twojej strony. Możesz zobaczyć, co odwiedzający kliknęli, co wpisali w pola formularza, gdzie spędzili najwięcej czasu oraz jak przeglądają każdą stronę. Pobierz dodatek: Smartlook

15 Sie 2016

Konfiguracja sklepu Sote krok po kroku

Założyliśmy sklep w systemie SOTE. To dopiero początek. Aby móc skutecznie sprzedawać w internecie musimy nasz sklep zindywidualizować oraz zapełnić produktami. Sklep SOTE otrzymujemy z wgranymi już przykładowymi danymi oraz wstępnie skonfigurowanym szablonem. Aby nadać sklepowi naszych indywidualnych, firmowych cech, musimy zmienić lub wypełnić „kilka” rzeczy. Logo Zaczynamy od zmiany logo. Z menu Konfiguracja wybieramy […]

15 Sie 2016

Zacznij promować swój sklep na Instagramie – 4 przydatne wskazówki

Reklama tekstowa powoli odchodzi w zapomnienie. Żyjemy w świecie kultury obrazkowej, stąd obecnie największy nacisk kładzie się na reklamę wizualną. Instagram to przydatne narzędzie, które pozwoli Ci dotrzeć do szerokiego grona potencjalnych klientów. Z tego artykułu dowiesz się: Czym jest Instagram i jak z niego korzystać. Dlaczego warto promować sklep na Instagramie. Jak pozyskać subskrybentów. […]

26 Lip 2016

SOTESHOP 7.3.1

Dzisiaj ukazała się nowa wersja SOTESHOP 7.3.1. Od poprzedniej wersji 7.3 wprowadziliśmy 49 usprawnień, aktualizacji i nowych funkcjonalności. Zachęcamy wszystkich do aktualizacji sklepu. Sprawdź zestawienie zmian, jakie ukazały się w ostatnim czasie. Raporty sprzedaży produktów Rozszerzyliśmy moduł produktów o raporty sprzedaży. Dzięki temu możesz w szybki sposób sprawdzić ilość sprzedanych produktów oraz wartość sprzedaży danego […]

19 Lip 2016

Grafika RWD

Grafikę w sklepie możemy podzielić na dwa główne rodzaje: standardową – inaczej zwaną też “desktop”, responsywną – zwaną też responsive web design lub w skrócie RWD. Co to jest grafika RWD? responsive web design «rodzaj projektowania strony internetowej, polegającego na dostosowaniu wyglądu strony do urządzenia, na którym dana strona jest prezentowana». (źródło: słownik e-commerce) Kiedyś […]

18 Lip 2016

Nowe funkcje Bloga

Wydaliśmy aktualizację Bloga. Nowe funkcje obejmują podział na kategorie, dodanie banera na liście wiadomości oraz zawierają usprawnienia po stronie panelu sklepu. Lista zmian Dodanie kategorii Bloga, Zarządzanie kategoriami wiadomości, Lista wybranych wiadomości, z danej kategorii, Pasek lokalizacji – aktualizacja + dodanie obsługi wersji językowych, Dłuższy tytuł na liście, Poprawione domyślne sortowanie, Definiowanie banerów w danej […]

14 Lip 2016

Produkty na wyczerpaniu

Wydaliśmy nowy dodatek “Produkty na wyczerpaniu”. Gadżet informuje o produktach, których stan magazynowy wyczerpuje się. Konfiguracja dodatku umożliwia ustawienie progu, który jest krytycznie niski i od którego produkt trafi na listę „produktów na wyczerpaniu”. Dzięki dodatkowi mają Państwo szybką informację, które produkty należy uzupełnić w ofercie sklepu. Zamów gadżet: Produkty na wyczerpaniu

28 Cze 2016

Cross-selling, up-selling i inne sposoby na zwiększenie sprzedaży

Prowadzenie sklepu internetowego nie może ograniczać się wyłącznie do umieszczania w nim produktów. Należy go rozwijać dodając, analizując i udoskonalające różne metody zwiększenia wyników sprzedażowych. Oto kilka z nich. Z artykułu dowiesz się m.in.: Czym jest cross-selling i up-selling. Jak wykorzystać te mechanizmy w sklepie internetowym. Jakie są inne sposoby dynamizujące sprzedaż. Wielu przedsiębiorców prowadzących […]

12 Cze 2016

Wszystko co powinieneś wiedzieć o angażowaniu użytkowników na Facebooku

Założyłeś już fanpage na Facebooku i stworzyłeś strategię działania? Najwyższy czas poznać tajniki angażowania społeczności. Dzięki poniższym informacjom dotrzesz z właściwym komunikatem do jeszcze większej liczby fanów. Z artykułu dowiesz się m.in. Co to jest edge rank i zasięg na Facebooku. Co zrobić, by Twoje posty docierały do jeszcze większej liczby użytkowników. Jak tworzyć angażujące […]

01 Cze 2016

4 portale społecznościowe, które powinien znać każdy przedsiębiorca e-commerce

Według badań aż 86% polskich sprzedawców e-commerce korzysta przynajmniej z jednego portalu społecznościowego. Czy jednak w pełni wykorzystują jego potencjał? W tym przypadku statystyki są nieco słabsze. Z artykułu dowiesz się m.in.: Jakie są wady i zalety poszczególnych portali społecznościowych w kontekście sklepów internetowych. Z których ważnych funkcji na Facebooku przeznaczonych dla e-commerce nie korzystają […]

10 Kwi 2016

Reklama na Facebooku krok po kroku cz. 2

Żadne inne reklamy nie dają takich możliwości doboru grupy docelowej jak Facebook Ads. Dzięki m.in. pikselowi Facebooka możemy wrócić do odbiorcy, który odwiedzał nasz sklep i oglądał konkretny produkt, z jeszcze bardziej spersonalizowanym komunikatem. Z artykułu dowiesz się m.in.: Jakie standardowe grupy odbiorców można wybrać w Menadżerze reklam. Co oznaczają pojęcia Custom Audiences, Lookalike Audiences. […]

15 Mar 2016

Porównanie Sote – Shoper

Porównując dwa najpopularniejsze silniki sklepowe w Polsce musimy zacząć od wyjaśnienia definicji systemu SaaS, w którym one działają. “SaaS” czyli “Software as a Service”. Z języka angielskiego oznacza to „oprogramowanie jako usługa” – czyli jeden z modeli chmury obliczeniowej, którym aplikacja jest przechowywana i wykonywana na komputerach dostawcy usługi i jest udostępniana użytkownikom przez Internet. Eliminuje to potrzebę instalacji i […]

09 Lut 2016

Mobilna wersja sklepu – jak skutecznie zwiększyć sprzedaż

Według specjalistycznego raportu e-Commerce Polska aż 54% polskich internautów regularnie robi zakupy online poprzez smartfony czy tablety. To liczby, których nie możesz lekceważyć. Zwłaszcza że systematycznie rosną – tylko w ciągu ubiegłego roku ilość internautów kupujących w polskich sklepach internetowych wzrosła o 9%! Wszystko za sprawą urządzeń mobilnych, które mają coraz większy wpływ na naszą codzienność. Jak właściciele sklepów internetowych powinni zareagować na ten […]

05 Lut 2016

SOTESHOP 7.2.6

Osiągnięcie sukcesu w biznesie w dobie rosnącej konkurencyjności wymaga nieustannej pracy: ulepszania produktów czy usług, podnoszenia poziomu obsługi klienta, optymalizacji kosztów.

03 Lut 2016

Jakie obowiązki na sklepy internetowe nakłada nowa ustawa o prawach konsumenta?

Ustawa o prawach konsumenta, wprowadzona w życie w grudniu 2014 roku, miała na celu ujednolicenie zasad dotyczących zakupów w sieci w całej Unii Europejskiej.

03 Lut 2016

Zasady tworzenia skutecznego landing page

Czy zastanawiałeś się kiedyś nad tym, gdzie „wyląduje” Twój potencjalny klient po kliknięciu w reklamę, jaką zamieściłeś w sieci? I co zobaczy? Być może nie, a przecież to od zawartości strony docelowej zależy, czy klient zachowa się tak, jakbyś sobie tego życzył.

03 Lut 2016

6 zasad użytecznego sklepu internetowego

Odsetek klientów, którzy porzucają swoje koszyki podczas zakupów w sklepie internetowym wynosi ponad 60%. Zgodnie z badaniami winę za taki stan rzeczy ponoszą przede wszystkim błędy w zakresie użyteczności. Jak ich uniknąć? Co zrobić, by zakupy u nas były dla klientów przyjemne, proste i wygodne?

16 Lis 2015

Podstawowe różnice w interpretowaniu danych w Google Analytics

Dane na koncie Analytics łatwo jest błędnie zinterpretować ze względu na wiele podobnych określeń występujących w różnych raportach. Kliknięcia a sesje Istnieje zasadnicza różnica między kliknięciami (np. w raportach AdWords) a sesjami (np. w raportach Odbiorcy). Kolumna Kliknięcia w raportach wskazuje, ile razy reklamy zostały kliknięte przez użytkowników, a Sesje pokazują liczbę unikalnych sesji zainicjowanych […]

11 Lut 2015

7 sposobów na promocję bloga firmowego

Posiadasz cenną, fachową wiedzę i dzielisz się nią na swoim blogu firmowym. Niestety, niewiele osób o tym wie. W jaki sposób to zmienić? Dzięki odpowiedniej promocji bloga. 1. Oferuj możliwość subskrypcji przez maila lub RSS Możesz wierzyć lub nie, ale nawet najwierniejszy czytelnik nie będzie codziennie zaglądał na Twojego bloga, by sprawdzić, czy pojawił się […]

27 Sty 2015

7 narzędzi, z których powinieneś korzystać

Jeśli Twoje działania w sieci mają być skuteczne, musisz dysponować narzędziami, które pozwolą Ci je zmierzyć i zważyć. Z czego warto korzystać?

20 Sty 2015

10 ciekawostek o Google, o których mogłeś nie słyszeć

Google to najpopularniejsza wyszukiwarka na świecie. Chcemy sprawdzić jak pisze się słowo „supernowoczesny”, szukamy dobrej restauracji w pobliżu, chcemy dowiedzieć się czegoś więcej na temat eboli – pytamy o to Google. W końcu nie bez powodu mówi się, że wujek Google wie wszystko. Ale czy my wiemy coś o wujku? Dziś odsłaniamy kilka jego tajemnic.

13 Sty 2015

Blog firmowy w sklepie internetowym

Blogi firmowe najczęściej kojarzą nam się z pasjonatami i specjalistami z danej branży, np. sportowcami, podróżnikami, fashionistkami czy finansistami. Po cóż zatem mielibyśmy go zakładać, jeśli prowadzimy e-sklep z biżuterią czy kosmetykami? W końcu biznes to biznes i jeśli ktoś ma kupić kolczyki to po prostu je kupi. Otóż nic bardziej mylnego. Blog może stać […]

28 Gru 2014

Rodzaje contentu. Zalety i wady różnych form

Atrakcyjne treści, których celem jest zwrócenie uwagi klientów oraz pozyskanie ich przychylności i lojalności względem marki, mogą przybierać różne formy. To, jaką z nich wybierzemy, zależy od różnych czynników: miejsca, w jakim najwięcej czasu spędza nasza grupa docelowa, charakteru informacji, jakich poszukuje, formy przekazu, jaką preferuje. Jakiego contentowego haka możemy zastosować na naszych klientów?

17 Gru 2014

Co to jest SEO PR i dlaczego jest taki ważny?

SEO PR to działania, które łączą narzędzia PR-owców i specjalistów od SEO w celu zbudowania pozytywnego wizerunku marki w oczach klientów. Dzięki dobremu PR-owi zoptymalizowane treści trafiają do odbiorców, a dzięki optymalizacji tekstów dystrybuowane materiały są lepiej widoczne w Google.

11 Gru 2014

Kanały dystrybucji tekstów, czyli nie tylko blog firmowy

Blog firmowy to obok strony firmowej pierwsze miejsce, o jakim myślimy, gdy chcemy opublikować swoje materiały: informacje dotyczące nowego produktu, nagrody, jaką otrzymała marka, poradę dla klientów czy nowinkę techniczną.

04 Gru 2014

7 ważnych elementów na stronie internetowej

Zastanawiasz się, dlaczego z niektórych stron, choć są efektowne wizualnie i bogate w informacje, klienci uciekają po kilku sekundach? A inne, mimo prostej szaty graficznej i minimalnej ilości treści, cieszą się wielkim powodzeniem? Odpowiadamy: te pierwsze zapomniały o najważniejszych elementach, które powinny znaleźć się na stronie internetowej. Co to za elementy?

29 Lis 2014

Formatowanie tekstów na stronie internetowej? Jak to robić i dlaczego to takie ważne?

Artykuł w tradycyjnej gazecie i artykuł na portalu internetowym – mogłoby się wydawać, że nie ma między nimi większej różnicy. Ale to nieprawda. Nośnik nie pozostaje bez wpływu na treść i na odbiorcę. Internauta raczej przegląda niż czyta, a to sprawia, że tekst online musi się trzymać określonych zasad, jeśli ma być zrozumiały i atrakcyjny. […]

21 Lis 2014

7 pomysłów na prowadzenie bloga firmowego

W czasach, gdy to kontent jest królem i to on w dużej mierze decyduje o pozycji strony w wynikach wyszukiwania, blogi firmowe wyrastają jak grzyby po deszczu. W jaki sposób wyróżnić się w tym tłumie?

14 Lis 2014

Jak znaleźć słowa, po których szukają mnie klienci w internecie?

Wiedzieć o czym myśli klient… Któż nie chciałby być w posiadaniu takiej wiedzy? Prawda jest jednak taka, że każdy z nas może poznać pragnienia potencjalnych klientów. Konsumenci szukający produktów w sieci zostawiają bowiem ślady, a my – analizując je – możemy dowiedzieć się, czego tak naprawdę potrzebują i w jaki sposób próbują to zdobyć…

06 Lis 2014

Użyteczna strona produktu w sklepie internetowym. Na co zwrócić uwagę?

Jeśli wydaje Ci się, że masz świetny produkt i wystarczy wstawić go do sklepu internetowego ze zdjęciem i ceną, by ludzie go kupowali, jesteś w wielkim błędzie. Zakupy w sieci rządzą się swoimi prawami. To, co pokażesz i napiszesz musi zastąpić konsumentowi zmysły wzroku i dotyku, a czasem też słuchu i smaku.

27 Paź 2014

Jak odwiedzających zamienić w klientów?

Masz nowiutką stronę. Wygląda efektownie, skutecznie ją reklamujesz w różnych kanałach, przyciąga sporo osób. Niestety, konwersja jest słabiutka. Użytkownicy ani nie chcą kupować, ani zapisywać się do newslettera. Jakie mogą być tego przyczyny i co zrobić, by osiągnąć zamierzony cel?

20 Paź 2014

Dlaczego Twoja marka musi nauczyć się mówić?

Próbowałeś kiedyś policzyć firmy, które są Twoją konkurencją? Zapewne nie, bo jest ich tak dużo. Wyobraź sobie teraz, że klient siada przed komputerem, wstukuje hasło, które go interesuje i szuka. Może wybrać Ciebie, o ile jesteś na którejś z pierwszych pozycji, może zajrzeć do konkurencji. I właśnie dlatego nie wolno Ci czekać na ten moment.

14 Paź 2014

Trzy mity, które pomogą Ci osiągnąć marketingowy sukces

Znasz marki Apple, Coca-Cola i Milka? Na pewno. Najprawdopodobniej niejednokrotnie piłeś napój w szklanej butelce i zajadałeś się czekoladą w fioletowym opakowaniu. Być może masz też w domu laptopa czy tablet z charakterystycznym znaczkiem w kształcie ugryzionego jabłka.

07 Paź 2014

5 powodów, dla których warto zainwestować w storytelling

Nie od dziś wiadomo, że w procesie kupowania nie zawsze chodzi o logikę i przemawiające do rozumu argumenty. A w zasadzie nigdy nie chodzi tylko o nie. Oczywiście są klienci dla których liczą się przede wszystkim liczby, dane, fakty. Ale szerokie grono konsumentów swoje zakupowe decyzje podejmuje w oparciu o impuls, emocje. Nie wybiera tylko […]

28 Wrz 2014

Klient docelowy. Jak przygotować jego charakterystykę?

Kim jest Twój klient docelowy? Jakie wartości są dla niego najważniejsze? – to jedne z najważniejszych pytań pojawiających się w briefie. Osoby zgłaszające się po pomoc do agencji interaktywnej niestety bardzo często traktują ten punkt po macoszemu.

20 Wrz 2014

Korzyści płynące z reklamy Google AdWords

Otworzyłeś firmę, zbudowałeś świetną stronę i czekasz na klientów. Niestety, nie możesz liczyć na to, że Twoja strona od razu będzie się pojawiała w wynikach wyszukiwania. Co zatem zrobić, by klienci dowiedzieli się o Twojej ofercie? Możesz skorzystać z reklamy Google AdWords.

12 Wrz 2014

7 powód dlaczego WordPress to dobra platforma do stworzenia bloga

Blog to idealne narzędzie do budowania wizerunku firmy, promowania jej produktów, pozyskiwania klientów. Jeśli nie chcesz pozostać w tyle za konkurencją i jesteś gotowy na to, by poświęcić swój czas na publikowanie wartościowych treści w sieci, musisz rozpocząć od początku,

05 Wrz 2014

Skąd czerpać zdjęcia na blogi?

Strona internetowa, fanpage na Facebooku lub innej stronie społecznościowej, blogi – wszystkie te miejsca, wymagają od marki zamieszczania nie tylko unikatowych treści, ale również sprzężonych z nimi zdjęć. Rzecz jasna, dobrej jakości, ciekawych, przykuwających uwagę.

28 Sie 2014

Banner blindness jedna z przyczyn, dla których warto inwestować w content marketing.

Reklama z roku na rok traci na skuteczności. Nachalne oferty, przeładowane efektami bannery, atakujące zewsząd plakaty, załączające się samoistnie filmiki sprawiają, że odbiorca przestaje reagować.

20 Sie 2014

Projekt funkcjonalny strony internetowej. Dlaczego należy go tworzyć?

Kiedy zlecamy stworzenie strony internetowej, w głowie najczęściej mamy tylko jej ogólny zarys. Wiemy, co powinno się na niej znajdować, jakie możliwości ma dawać naszym klientom i jakie cele chcemy dzięki niej osiągnąć.

12 Sie 2014

Kto za co odpowiada w agencji interaktywnej?

Rozwój internetu, pojawianie się coraz to nowych technologii i narzędzi marketingowych sprawiają, że system pracy przy kampaniach reklamowych i wizerunkowych cały czas się zmienia. Planując promocję firmy lub produktu wybierać możemy między tradycyjnymi agencjami reklamowymi a agencjami interaktywnymi, ATL-owymi czy full service. Jeśli nastawiamy się na reklamę w sieci i pozyskiwanie klientów tą drogą, warto […]

04 Sie 2014

Co to jest brief? Czyli kilka słów o początku współpracy z agencją.

Postanowiłeś ruszyć z nową kampanią reklamową albo odświeżyć swój wizerunek w internecie. Zebrałeś oferty od kilku agencji, wybrałeś tę, która najbardziej Ci odpowiadała i … czekasz na brief. Czym on jest?

28 Lip 2014

10 portali i blogów, które powinieneś czytać

Wiedzy na dany temat poszukiwać można na różne sposoby. Czasami prowadzimy działania przypadkowe, mając nadzieję, że uda nam się trafić na coś cennego. Czasem kierujemy się opinią znajomych, znanym nazwiskiem lub innymi czynnikami. Co i kogo czytać i słuchać w przypadku marketingu internetowego?

Porozmawiaj z nami
Czat udostępnia Firmao.pl CRM