Pozycjonowanie - SEO | INTLE - Part 2

Pozycjonowanie - SEO

10 ciekawostek o Google, o których mogłeś nie słyszeć

20 Sty 2015

Google to najpopularniejsza wyszukiwarka na świecie. Chcemy sprawdzić jak pisze się słowo „supernowoczesny”, szukamy dobrej restauracji w pobliżu, chcemy dowiedzieć się czegoś więcej na temat eboli – pytamy o to Google. W końcu nie bez powodu mówi się, że wujek Google wie wszystko. Ale czy my wiemy coś o wujku? Dziś odsłaniamy kilka jego tajemnic.

Co to jest SEO PR i dlaczego jest taki ważny?

17 Gru 2014

SEO PR to działania, które łączą narzędzia PR-owców i specjalistów od SEO w celu zbudowania pozytywnego wizerunku marki w oczach klientów. Dzięki dobremu PR-owi zoptymalizowane treści trafiają do odbiorców, a dzięki optymalizacji tekstów dystrybuowane materiały są lepiej widoczne w Google.

Jak znaleźć słowa, po których szukają mnie klienci w internecie?

14 Lis 2014

Wiedzieć o czym myśli klient… Któż nie chciałby być w posiadaniu takiej wiedzy? Prawda jest jednak taka, że każdy z nas może poznać pragnienia potencjalnych klientów. Konsumenci szukający produktów w sieci zostawiają bowiem ślady, a my – analizując je – możemy dowiedzieć się, czego tak naprawdę potrzebują i w jaki sposób próbują to zdobyć…

Korzyści płynące z reklamy Google AdWords

20 Wrz 2014

Otworzyłeś firmę, zbudowałeś świetną stronę i czekasz na klientów. Niestety, nie możesz liczyć na to, że Twoja strona od razu będzie się pojawiała w wynikach wyszukiwania. Co zatem zrobić, by klienci dowiedzieli się o Twojej ofercie? Możesz skorzystać z reklamy Google AdWords.

Co to jest brief? Czyli kilka słów o początku współpracy z agencją.

04 Sie 2014

Brief to rodzaj ankiety, którą agencja wysyła do wypełnienia klientowi. W dokumencie tym zostają zebrane wszystkie informacje niezbędne przy realizacji kampanii, a zatem te dotyczące grupy docelowej, produktu, celu prowadzonych działań oraz konkurencji. Choć briefy poszczególnych agencji mogą wyglądać zupełnie inaczej, jego najistotniejsze punkty pozostają niezmienne. Sprawdź jakie pytania się na niego składają oraz dlaczego jego solidne wypełnienie jest tak ważne przy realizacji projektu?

Podstawowe zasady nowoczesnej optymalizacji treści

10 Cze 2014

W niniejszym artykule zebraliśmy dla Ciebie najważniejsze zasady optymalizacji treści na stronach. Omówimy współczesne trendy, a także kilka metod, których zdecydowanie powinieneś się wystrzegać. Potraktuj ten tekst jako solidne wprowadzenie do tematyki nowoczesnej i skutecznej optymalizacji treści.

Nie zapominaj o Pandzie i Pingwinie!

02 Cze 2014

W lutym 2011 roku Google wprowadził w algorytmie wyszukiwania zmiany, które firmuje pewien bardzo sympatyczny miś. Celem Pandy było większe docenienie stron prezentujących content o wysokiej jakości – wartościowy od strony merytorycznej, artystycznej, pisany przez ekspertów, entuzjastów, godny zaufania i polecenia. Rozważmy to na teoretycznym przykładzie.

White HAT SEO – właściwa droga do zwiększenia popularności i sprzedaży online

27 Maj 2014

W ciągu ostatnich kilku lat wielu specjalistów od optymalizacji i pozycjonowania stron musiało zrewidować swoje przekonania. Argumentów dostarczył sam Google – w postaci kolejnych zmian w mechanizmach wyszukiwania, które jasno dały do zrozumienia, iż stosowanie wielu starych metod pozycjonowania będzie surowo karane. Metody SEO z tak zwanego „białego kapelusza” zatriumfowały nad „kapeluszem czarnym”. Co to dokładnie oznacza? Jakie ma to znaczenie dla Twojej strony internetowej? I przede wszystkim – czym właściwie jest ten biały kapelusz?

Poznajmy się bliżej.

Nie możemy się doczekać pracy nad Twoim projektem. Napisz lub zadzwoń!

Przejdź do zakładki kontakt