Pozycjonowanie - SEO

10 ciekawostek o Google, o których mogłeś nie słyszeć

10 ciekawostek o Google, o których mogłeś nie słyszeć

20 stycznia 2015

Google to najpopularniejsza wyszukiwarka na świecie. Chcemy sprawdzić jak pisze się słowo „supernowoczesny”, szukamy dobrej restauracji w pobliżu, chcemy dowiedzieć się czegoś więcej na temat eboli – pytamy o to Google. W końcu nie bez powodu mówi się, że wujek Google wie wszystko. Ale czy my wiemy coś o wujku? Dziś odsłaniamy kilka jego tajemnic.

czytaj dalej

Co to jest SEO PR i dlaczego jest taki ważny?

Co to jest SEO PR i dlaczego jest taki ważny?

17 grudnia 2014

SEO PR to działania, które łączą narzędzia PR-owców i specjalistów od SEO w celu zbudowania pozytywnego wizerunku marki w oczach klientów. Dzięki dobremu PR-owi zoptymalizowane treści trafiają do odbiorców, a dzięki optymalizacji tekstów dystrybuowane materiały są lepiej widoczne w Google.

czytaj dalej

Jak znaleźć słowa, po których szukają mnie klienci w internecie?

Jak znaleźć słowa, po których szukają mnie klienci w internecie?

14 listopada 2014

Wiedzieć o czym myśli klient… Któż nie chciałby być w posiadaniu takiej wiedzy? Prawda jest jednak taka, że każdy z nas może poznać pragnienia potencjalnych klientów. Konsumenci szukający produktów w sieci zostawiają bowiem ślady, a my – analizując je – możemy dowiedzieć się, czego tak naprawdę potrzebują i w jaki sposób próbują to zdobyć…

czytaj dalej

Korzyści płynące z reklamy Google AdWords

Korzyści płynące z reklamy Google AdWords

20 września 2014

Otworzyłeś firmę, zbudowałeś świetną stronę i czekasz na klientów. Niestety, nie możesz liczyć na to, że Twoja strona od razu będzie się pojawiała w wynikach wyszukiwania. Co zatem zrobić, by klienci dowiedzieli się o Twojej ofercie? Możesz skorzystać z reklamy Google AdWords.

czytaj dalej

Podstawowe zasady nowoczesnej optymalizacji treści

Podstawowe zasady nowoczesnej optymalizacji treści

10 czerwca 2014

W niniejszym artykule zebraliśmy dla Ciebie najważniejsze zasady optymalizacji treści na stronach. Omówimy współczesne trendy, a także kilka metod, których zdecydowanie powinieneś się wystrzegać. Potraktuj ten tekst jako solidne wprowadzenie do tematyki nowoczesnej i skutecznej optymalizacji treści.

czytaj dalej

Nie zapominaj o Pandzie i Pingwinie!

Nie zapominaj o Pandzie i Pingwinie!

02 czerwca 2014

W lutym 2011 roku Google wprowadził w algorytmie wyszukiwania zmiany, które firmuje pewien bardzo sympatyczny miś. Celem Pandy było większe docenienie stron prezentujących content o wysokiej jakości – wartościowy od strony merytorycznej, artystycznej, pisany przez ekspertów, entuzjastów, godny zaufania i polecenia. Rozważmy to na teoretycznym przykładzie.

czytaj dalej

White HAT SEO – właściwa droga do zwiększenia popularności i sprzedaży online

White HAT SEO – właściwa droga do zwiększenia popularności i sprzedaży online

27 maja 2014

W ciągu ostatnich kilku lat wielu specjalistów od optymalizacji i pozycjonowania stron musiało zrewidować swoje przekonania. Argumentów dostarczył sam Google – w postaci kolejnych zmian w mechanizmach wyszukiwania, które jasno dały do zrozumienia, iż stosowanie wielu starych metod pozycjonowania będzie surowo karane. Metody SEO z tak zwanego „białego kapelusza” zatriumfowały nad „kapeluszem czarnym”. Co to dokładnie oznacza? Jakie ma to znaczenie dla Twojej strony internetowej? I przede wszystkim – czym właściwie jest ten biały kapelusz?

czytaj dalej

Co mówią o nas klienci

Współpracę z INTLE oceniam na bardzo udaną. Za największy atut uważam kompleksowe wsparcie i możliwość realizacji różnych projektów z jedną firmą.
Mimo, że prace przy rozwoju mojego sklepu realizowało kilku różnych specjalistów, za kontakt i przepływ informacji odpowiedzialna była jedna osoba - to duża wygoda i oszczędność mojego czasu!

Opinia marki BESIMO o Agencji interaktywnej INTLE

Robert Kornak

Z agencją INTLE współpracujemy od lat na wielu poziomach. Nasz sklep notuje znaczące wzrosty sprzedaży, znacznie większe niż jak byliśmy związani z konkurencyjnymi agencjami SEO. Firma Pana Łukasza jawi się jako rzetelny i pomocny partner w reklamowaniu naszego asortymentu oraz usług. Cenimy sobie wkład, zaangażowanie oraz elastyczność we współpracy. Polecam

Opinia marki Happytime o Agencji interaktywnej INTLE

Łukasz Łukawski

Wzorowa kompleksowa obsługa.
Współpracuję z firmą Intle od 3 lat. Wzorowa kompleksowa obsługa. Bardzo dobry kontakt z właścicielem oraz pracownikami. Przed nami jeszcze wiele lat wspólnych działań. Szczerze polecam 👍

Eco&Fit - opinia o współpracy

Mariusz Bernat

Dzięki współpracy z firmą Intle, rozwijamy sprzedaż internetową w dobrym kierunku. Przyczynia się do tego dobra komunikacja i zrozumienie naszych potrzeb. Mamy możliwość realizować poszczególne cele zgodnie z przyjętymi założeniami i weryfikować ich skuteczność poprzez odzwierciedlenie w wynikach sprzedażowych. Cenimy sobie rzetelność i uczciwość naszych partnerów.

karo.waw.pl - opinia o współpracy

karo.waw.pl

Mam bardzo pozytywne doświadczenia odnośnie współpracy SEO z Intle. Dostaję regularne miesięczne raporty, więc widzę za co płacę, a co najważniejsze widzę również efekty pracy agencji w postaci coraz większego ruchu i transakcji z wyszukiwania organicznego. Bardzo dobry kontakt z firmą, która stara się również edukować klienta.

Opinia EKCONCEPT

Ewa Korwin-Winogrodzka

Ale bajer!
Pani Marto, dziękuję całemu zespołowi INTLE! Pięknie to wygląda. Bardzo się cieszę. Pozdrawiam!

Opinia o współpracy Angelex

Angelex Kancelaria prawna

Sklep Shoper.
Dużo pod górę i nie najtaniej, ale firma mimo problemów starała się jak mogła by problemy rozwiązać.

Dentistry - opinia dla INTLE

Dentistry

Nasza firma korzysta z usług firmy Intle od kilku lat, w bardzo szerokim zakresie. Profesjonalna obsługa - gwarantowane efekty.

Logos Dystrybucja - Opinia dla INTLE

Bartosz Urbański

Profesjonalna obsługa klientów, szeroki wachlarz usług. Polecamy firmę Intle.

Opinia SOTE dla INTLE

SOTE Jakubowicz

Możemy zdecydowanie polecić firmą "Intle" jako profesjonalnego i rzetelnego partnera w dziedzinie usług internetowych i multimedialnych.

Agencja interaktywna INTLE - opinia Warmhouse

Warm House

Bardzo dobrze zredagowane teksty nie tylko pod względem stylistycznym, ale co istotne - także merytorycznym. Ciekawe i dopracowane w każdym szczególe.

Opinia sklepu Miękkie

Sylwia Synowiec

Polecamy!
Grafika sklepu przeszła nasze najśmielsze oczekiwania, co potwierdza się przy telefonach od klientów, którzy dzwoniąc, lub też pisząc e-maile często wspominają, że sklep jest bardzo ładny i przejrzysty. Pomimo okresu urlopowego, to projekt został wdrożony bardzo sprawnie. Podczas robienia ustaleń nad projektem, obsługa była rzetelna, konkretna i miła. Dziękujemy Intle :)

Opinia 32m2treningu dla Agencji INTLE

32m2treningu

Efekt końcowy przerósł nasze oczekiwania. A co najważniejsze nad całością czuwał Pan Marcin - specjalista SEO, który od początku buduje widoczność naszego sklepu w Google.
Współpracę z Intle cenimy przede wszystkim za kompleksowe i wielopoziomowe spojrzenie. Na każdym etapie współpracy pokazują nam nowe rozwiązania, inspiracje i możliwości rozwoju. Zrealizowaliśmy już wspólnie wiele ciekawych projektów i myślę, że jeszcze niejeden przed nami.

Sklep Kuchnia Włoska - opinia o INTLE

Anna Wójtowicz

W ramach współpracy INTLE zajęło się między innymi tworzeniem kontentu, komunikacją w Social Mediach, a po czasie również odświeżeniem grafiki naszej strony i pozycjonowaniem.
Współpracujemy od połowy 2019 roku, co samo w sobie stanowi najlepszą rekomendację.

Opinia marki PUSZMAN

Team Puszman