23 sierpnia 2019
Poznaj 6 etapów, które pozwolą Ci szybko zoptymalizować blogową publikację. Zyskasz pewność, że blog przyniesie Ci zamierzone efekty jakościowe oraz poprawi pozycję Twojej witryny. Dodatkowo cały proces zostanie usprawniony, dzięki czemu zaoszczędzisz czas.
03 lutego 2016
Czy zastanawiałeś się kiedyś nad tym, gdzie „wyląduje” Twój potencjalny klient po kliknięciu w reklamę, jaką zamieściłeś w sieci? I co zobaczy? Być może nie, a przecież to od zawartości strony docelowej zależy, czy klient zachowa się tak, jakbyś sobie tego życzył.
20 stycznia 2015
Google to najpopularniejsza wyszukiwarka na świecie. Chcemy sprawdzić jak pisze się słowo „supernowoczesny”, szukamy dobrej restauracji w pobliżu, chcemy dowiedzieć się czegoś więcej na temat eboli – pytamy o to Google. W końcu nie bez powodu mówi się, że wujek Google wie wszystko. Ale czy my wiemy coś o wujku? Dziś odsłaniamy kilka jego tajemnic.
17 grudnia 2014
SEO PR to działania, które łączą narzędzia PR-owców i specjalistów od SEO w celu zbudowania pozytywnego wizerunku marki w oczach klientów. Dzięki dobremu PR-owi zoptymalizowane treści trafiają do odbiorców, a dzięki optymalizacji tekstów dystrybuowane materiały są lepiej widoczne w Google.
14 listopada 2014
Wiedzieć o czym myśli klient… Któż nie chciałby być w posiadaniu takiej wiedzy? Prawda jest jednak taka, że każdy z nas może poznać pragnienia potencjalnych klientów. Konsumenci szukający produktów w sieci zostawiają bowiem ślady, a my – analizując je – możemy dowiedzieć się, czego tak naprawdę potrzebują i w jaki sposób próbują to zdobyć…
20 września 2014
Otworzyłeś firmę, zbudowałeś świetną stronę i czekasz na klientów. Niestety, nie możesz liczyć na to, że Twoja strona od razu będzie się pojawiała w wynikach wyszukiwania. Co zatem zrobić, by klienci dowiedzieli się o Twojej ofercie? Możesz skorzystać z reklamy Google AdWords.
10 czerwca 2014
W niniejszym artykule zebraliśmy dla Ciebie najważniejsze zasady optymalizacji treści na stronach. Omówimy współczesne trendy, a także kilka metod, których zdecydowanie powinieneś się wystrzegać. Potraktuj ten tekst jako solidne wprowadzenie do tematyki nowoczesnej i skutecznej optymalizacji treści.
02 czerwca 2014
W lutym 2011 roku Google wprowadził w algorytmie wyszukiwania zmiany, które firmuje pewien bardzo sympatyczny miś. Celem Pandy było większe docenienie stron prezentujących content o wysokiej jakości – wartościowy od strony merytorycznej, artystycznej, pisany przez ekspertów, entuzjastów, godny zaufania i polecenia. Rozważmy to na teoretycznym przykładzie.
27 maja 2014
W ciągu ostatnich kilku lat wielu specjalistów od optymalizacji i pozycjonowania stron musiało zrewidować swoje przekonania. Argumentów dostarczył sam Google – w postaci kolejnych zmian w mechanizmach wyszukiwania, które jasno dały do zrozumienia, iż stosowanie wielu starych metod pozycjonowania będzie surowo karane. Metody SEO z tak zwanego „białego kapelusza” zatriumfowały nad „kapeluszem czarnym”. Co to dokładnie oznacza? Jakie ma to znaczenie dla Twojej strony internetowej? I przede wszystkim – czym właściwie jest ten biały kapelusz?
Co mówią o nas klienci