Marketing internetowy

Helpful content, czyli jakie treści Google promuje i jakie będzie promować?

Helpful content, czyli jakie treści Google promuje i jakie będzie promować?

21 lutego 2023

Jak tworzyć treści, aby zyskać topowe pozycje w wynikach wyszukiwania? To pytanie zadaje sobie prawie codziennie każda osoba związana z marketingiem internetowym. Czas w końcu poznać na nie odpowiedź. W tym artykule weźmiemy pod lupę wszelkie wytyczne Helpful Content, które podaje Google. Dzięki temu będziesz w stanie tworzyć teksty, które mają ogromną szansę na zdobycie czołowych pozycji w wyszukiwarce. Jakie treści Google promuje i będzie promować? Zapraszamy do lektury!

czytaj dalej

Co to jest copywriting? Poznaj tę profesję bliżej

Co to jest copywriting? Poznaj tę profesję bliżej

19 stycznia 2023

Copywriting to zagadnienie, które w marketingu internetowym pojawia się niezwykle często. W końcu to właśnie osoby zajmujące się na co dzień pisaniem są swego rodzaju motorem napędowym każdej firmy działającej w sieci. Trzeba jednak przyznać, że zdefiniowanie tej profesji wcale nie należy do najłatwiejszych zadań. Wielokrotnie spotkałam się już z sytuacją, kiedy to ktoś zapytał mnie, czym ja tak w sumie się zajmuje. No właśnie, czym tak naprawdę jest ten copywriting? Zapraszam na podróż, dzięki której poznasz tę profesję nieco bliżej!

czytaj dalej

Produkty niedostępne – nie usuwaj ich ze sklepu!

Produkty niedostępne – nie usuwaj ich ze sklepu!

10 stycznia 2023

Będąc właścicielem sklepu internetowego, na pewno nie raz zastanawiałeś, co zrobić z produktami, które nie są już dostępne w Twojej ofercie. Być może przyszło Ci wtedy do głowy, aby taki produkt po prostu usunąć. W kontekście SEO jest to najgorsze z możliwych rozwiązań, jakie mógłbyś wybrać. Zatem, jak poradzić sobie z produktami nieaktywnymi w sklepie internetowym? Przedstawię Ci 4 skuteczne metody, które rozwiążą ten problem!

czytaj dalej

Sklep z plecakami – wzrost sprzedaży o 98,92% – jak osiągnęliśmy takie efekty w SEO?

Sklep z plecakami – wzrost sprzedaży o 98,92% – jak osiągnęliśmy takie efekty w SEO?

24 listopada 2022

Czy lipiec i sierpień może kojarzyć się jedynie z wakacjami i odpoczynkiem? Zdecydowanie nie! Dla nas, to okres, w którym sprawdzamy efekty całorocznych prac SEO, dla Klientów mających w tym czasie szczyt sezonu. Jednym z nich jest internetowy sklep z plecakami sprzedający artykuły i akcesoria szkolne. “Wywołani do szkolnej tablicy” przedstawiamy efekty prac w postaci wzrostu sprzedaży o 98,92%, ruchu organicznego o 84,15% i wzrostu pozycji do TOP5.

czytaj dalej

Marketing internetowy – jak zacząć się go samodzielnie uczyć?

Marketing internetowy – jak zacząć się go samodzielnie uczyć?

30 września 2022

Bez marketingu w sieci ani rusz. W zalewie informacji i reklam trudno przebić się do klienta bez skoordynowanych i przemyślanych działań. Do ich prowadzenia potrzeba specjalistów – przydadzą się właściwie każdemu sklepowi internetowemu czy portalowi. Jeśli chcesz zająć się marketingiem internetowym, możesz w tym dostrzec szansę dla siebie. Problem w tym, że niemal żadna firma nie zatrudnia ludzi bez doświadczenia i przynajmniej podstawowych umiejętności. Możesz jednak samodzielnie poznać marketing internetowy. Jak zacząć się go uczyć? Czeka na Ciebie sporo narzędzi, które pozwolą poznać wiele kwestii związanych z promowaniem produktów i usług w sieci.

czytaj dalej

Planowanie stories na Instagramie i Facebooku – czy to możliwe?

Planowanie stories na Instagramie i Facebooku – czy to możliwe?

06 września 2022

Wyobrażasz sobie prowadzenie social media bez dodatkowych narzędzi, takich jak chociażby Canva czy Creator Studio, dzięki którym można planować posty z wyprzedzeniem? Ja przyznam szczerze, że nie. Takie aplikacje pozwalają przecież zaoszczędzić czas, dokładnie rozplanować terminarz, a także dają sporo luzu. Aby zachować ciągłość publikacji, nie trzeba martwić się dodawaniem postów w weekend czy będąc na urlopie. Dużą swobodę w zarządzaniu profilami dałaby również możliwość planowania relacji na Instagramie oraz Facebooku. W tym artykule pokażę Ci, czy planowanie stories w mediach społecznościowych możliwe!

czytaj dalej

Tailwind CSS a SEO

Tailwind CSS a SEO

05 września 2022

SEO to proces, który wymaga zgrania wielu czynników w celu osiągnięcia zakładanego rezultatu. Nie ma tu magicznego guzika, którego naciśnięcie spowoduje wystrzelenie strony wysoko w wynikach wyszukiwania. Praca nad SEO to zbiór wielu drobnych modułów - jednym z nich jest dobranie właściwego frameworka. Jednym z nich jest Tailwind CSS. Przyjrzyjmy się mu bliżej w kontekście działań SEO!

czytaj dalej

Przedstaw swoją firmę w 150 znakach, czyli jak napisać bio na Instagramie

Przedstaw swoją firmę w 150 znakach, czyli jak napisać bio na Instagramie

31 sierpnia 2022

Instagram to platforma społecznościowa, na której masz bardzo ograniczone możliwości, jeśli chodzi o przedstawienie swojej firmy czy przedsiębiorstwa. Na Facebooku jesteś przecież w stanie dodać szczegółowy opis działalności, przedstawić jej historię czy chociażby przypiąć na samej górze swojego profilu post informacyjny z nieograniczoną ilością linków w treści. W przypadku Instagrama masz tak naprawdę do dyspozycji głównie biogram oraz okalające go elementy, które można zaliczyć do ogólnego bio o firmie. Jak zatem poradzić sobie z ograniczoną ilością miejsca? Jak napisać bio na Instagramie i jakie elementy warto w nim zawrzeć? Zapraszam Cię na poradnik, w którym zdradzę Ci najciekawsze pomysły oraz wiele cennych wskazówek! Sprawdź!

czytaj dalej

Marketing w social mediach – na co zwrócić uwagę?

Marketing w social mediach – na co zwrócić uwagę?

29 sierpnia 2022

Sprawne zarządzanie marketingiem w social mediach wymaga ogromnego zaangażowania całego zespołu oraz ciągłej pracy związanej z regularnym przygotowaniem i publikowaniem treści, reakcją na opinie użytkowników i raportowaniem swoich działań. Na co należy zwrócić szczególną uwagę podczas procesów marketingowych w social mediach?

czytaj dalej

Pozycjonowanie WordPressa – porady, optymalizacja, efekty SEO

Pozycjonowanie WordPressa – porady, optymalizacja, efekty SEO

26 sierpnia 2022

Większość osób, szukając CMS’a dla swojej strony internetowej, zwraca uwagę na jego intuicyjność, możliwość dobrania preferowanego wyglądu, a także przystosowanie do wymagań SEO. WordPress, który umożliwia wszystkie te rzeczy, staje się więc jedną z najlepszych i najchętniej wybieranych platform. Aby jednak wszelkie działania przynosiły odpowiednie rezultaty, należy wiedzieć, jak pozycjonować stronę WordPress. Wtedy zwiększysz jej widoczność, pomnożysz zyski oraz ilość wyświetleń. Jeśli jesteś zainteresowany taką tematyką, przeczytaj nasz poradnik. Podpowiemy w nim, jak wygląda pozycjonowanie WordPressa, jak podejść do jego optymalizacji oraz na jakie efekty można wtedy liczyć. Zaczynajmy!

czytaj dalej

Co to jest współczynnik klikalności?

Co to jest współczynnik klikalności?

25 sierpnia 2022

Prowadzenie kampanii promocyjnych w Internecie dzisiaj stało się chlebem powszednim dla większości firm. Nic dziwnego – zdecydowana większość z nas codziennie spędza w sieci nawet kilka godzin, co powoduje, że Internet jest wygodnym i przede wszystkim skutecznym kanałem kontaktu z potencjalnym klientem. Nie bez znaczenia jest również fakt, że sieć internetowa daje pod względem reklamowym bardzo duże pole do popisu. Prowadząc działania marketingowe online musisz wiedzieć co to jest CTR (click throught rate) i jak obliczyć wielkość tego wskaźnika.

czytaj dalej

Content – Twój najlepszy i najtańszy sprzedawca

Content – Twój najlepszy i najtańszy sprzedawca

Planujesz uruchomić swój pierwszy sklep internetowy? A może przed Tobą konieczność ponownego przemyślenia swojej strategii sprzedażowej w Sieci? W obu przypadkach czeka Cię wspaniałe wyzwanie. Tworzenie jednej platformy, na którą zaprosisz zarówno kogoś, kto lubi zapachy, kto szuka zwięźle podanych informacji, kto zachwyca się kolorami, jak i kogoś, kto pochłania ciekawe opowieści z całą pewnością jest wyzwaniem.

czytaj dalej

Co mówią o nas klienci

W lewo
W prawo

Współpracę z INTLE oceniam na bardzo udaną. Za największy atut uważam kompleksowe wsparcie i możliwość realizacji różnych projektów z jedną firmą.
Mimo, że prace przy rozwoju mojego sklepu realizowało kilku różnych specjalistów, za kontakt i przepływ informacji odpowiedzialna była jedna osoba - to duża wygoda i oszczędność mojego czasu!

Opinia marki BESIMO o Agencji interaktywnej INTLE

Robert Kornak

Z agencją INTLE współpracujemy od lat na wielu poziomach. Nasz sklep notuje znaczące wzrosty sprzedaży, znacznie większe niż jak byliśmy związani z konkurencyjnymi agencjami SEO. Firma Pana Łukasza jawi się jako rzetelny i pomocny partner w reklamowaniu naszego asortymentu oraz usług. Cenimy sobie wkład, zaangażowanie oraz elastyczność we współpracy. Polecam

Opinia marki Happytime o Agencji interaktywnej INTLE

Łukasz Łukawski

Wzorowa kompleksowa obsługa.
Współpracuję z firmą Intle od 3 lat. Wzorowa kompleksowa obsługa. Bardzo dobry kontakt z właścicielem oraz pracownikami. Przed nami jeszcze wiele lat wspólnych działań. Szczerze polecam 👍

Eco&Fit - opinia o współpracy

Mariusz Bernat

Dzięki współpracy z firmą Intle, rozwijamy sprzedaż internetową w dobrym kierunku. Przyczynia się do tego dobra komunikacja i zrozumienie naszych potrzeb. Mamy możliwość realizować poszczególne cele zgodnie z przyjętymi założeniami i weryfikować ich skuteczność poprzez odzwierciedlenie w wynikach sprzedażowych. Cenimy sobie rzetelność i uczciwość naszych partnerów.

karo.waw.pl - opinia o współpracy

karo.waw.pl

Mam bardzo pozytywne doświadczenia odnośnie współpracy SEO z Intle. Dostaję regularne miesięczne raporty, więc widzę za co płacę, a co najważniejsze widzę również efekty pracy agencji w postaci coraz większego ruchu i transakcji z wyszukiwania organicznego. Bardzo dobry kontakt z firmą, która stara się również edukować klienta.

Opinia EKCONCEPT

Ewa Korwin-Winogrodzka

Ale bajer!
Pani Marto, dziękuję całemu zespołowi INTLE! Pięknie to wygląda. Bardzo się cieszę. Pozdrawiam!

Opinia o współpracy Angelex

Angelex Kancelaria prawna

Sklep Shoper.
Dużo pod górę i nie najtaniej, ale firma mimo problemów starała się jak mogła by problemy rozwiązać.

Dentistry - opinia dla INTLE

Dentistry

Nasza firma korzysta z usług firmy Intle od kilku lat, w bardzo szerokim zakresie. Profesjonalna obsługa - gwarantowane efekty.

Logos Dystrybucja - Opinia dla INTLE

Bartosz Urbański

Profesjonalna obsługa klientów, szeroki wachlarz usług. Polecamy firmę Intle.

Opinia SOTE dla INTLE

SOTE Jakubowicz

Możemy zdecydowanie polecić firmą "Intle" jako profesjonalnego i rzetelnego partnera w dziedzinie usług internetowych i multimedialnych.

Agencja interaktywna INTLE - opinia Warmhouse

Warm House

Bardzo dobrze zredagowane teksty nie tylko pod względem stylistycznym, ale co istotne - także merytorycznym. Ciekawe i dopracowane w każdym szczególe.

Opinia sklepu Miękkie

Sylwia Synowiec

Polecamy!
Grafika sklepu przeszła nasze najśmielsze oczekiwania, co potwierdza się przy telefonach od klientów, którzy dzwoniąc, lub też pisząc e-maile często wspominają, że sklep jest bardzo ładny i przejrzysty. Pomimo okresu urlopowego, to projekt został wdrożony bardzo sprawnie. Podczas robienia ustaleń nad projektem, obsługa była rzetelna, konkretna i miła. Dziękujemy Intle :)

Opinia 32m2treningu dla Agencji INTLE

32m2treningu

Efekt końcowy przerósł nasze oczekiwania. A co najważniejsze nad całością czuwał Pan Marcin - specjalista SEO, który od początku buduje widoczność naszego sklepu w Google.
Współpracę z Intle cenimy przede wszystkim za kompleksowe i wielopoziomowe spojrzenie. Na każdym etapie współpracy pokazują nam nowe rozwiązania, inspiracje i możliwości rozwoju. Zrealizowaliśmy już wspólnie wiele ciekawych projektów i myślę, że jeszcze niejeden przed nami.

Sklep Kuchnia Włoska - opinia o INTLE

Anna Wójtowicz

W ramach współpracy INTLE zajęło się między innymi tworzeniem kontentu, komunikacją w Social Mediach, a po czasie również odświeżeniem grafiki naszej strony i pozycjonowaniem.
Współpracujemy od połowy 2019 roku, co samo w sobie stanowi najlepszą rekomendację.

Opinia marki PUSZMAN

Team Puszman