23 sierpnia 2024
Optymalizacja zdjęć i obrazów wraz ze wszystkimi elementami Image SEO to obowiązkowy punkt na liście działań pozycjonerskich w każdym serwisie www. Wykonując ją regularnie dbasz nie tylko o kwestię wizualną swojej domeny, ale również masz wpływ na jej szybkość, a nawet widoczność w wyszukiwarce Google. Jednak, aby tak się stało, musisz prawidłowo zoptymalizować atrybut ALT, Title, nazwę pliku graficznego oraz pozostałe elementy Image SEO. Jak zatem powinny one wyglądać? Jakie działania podjąć przed wdrożeniem grafiki na stronę, a jakie po? Co możesz zyskać dzięki optymalizacji zdjęć pod SEO? O tym opowiemy Ci w dalszej części artykułu!
16 maja 2024
Wybór platformy e-commerce, która stanie się bazą Twojego sklepu internetowego, jest nie lada wyzwaniem. Na rynku czeka na Ciebie wiele opcji, każda ma swoje wady i zalety. Wśród nich jednak zdecydowanie wyróżnia się PrestaShop. Co to dokładnie jest? Jakie korzyści daje akurat ta platforma? Co mówią o niej użytkownicy? Sprawdź!
23 kwietnia 2024
Remarketing Facebook to dziś jedna z najskuteczniejszych technik sprzedażowych. Sprawdzi się jednak także w kampaniach z innymi celami, przynosząc Twojej marce wiele korzyści. Chcesz dowiedzieć się, co dokładnie możesz zyskać dzięki remarketingowi? Jak wykorzystać jego możliwości do rozwoju swojej firmy? A także jak wygląda tworzenie kampanii remarketingowej krok po kroku? Czytaj dalej, a remarketing na Facebooku nie będzie miał przed Tobą żadnych tajemnic!
23 kwietnia 2024
Jeśli prowadzisz na Facebooku fanpage'a sklepu internetowego i nie posiadasz zainstalowanego piksela, prawdopodobnie tracisz dużą część pieniędzy, która mogłaby trafić na Twoje konto. Dlaczego? Pozwól, że wytłumaczę Ci, czym w ogóle jest piksel Facebooka. Następnie opowiem Ci, do czego służy, a na końcu pomogę go zainstalować, abyś zarabiał więcej. To co, zaczynamy?
14 marca 2024
Nie ma Cię na Facebooku, czyli nie istniejesz – to stwierdzenie, które, choć kiedyś wykorzystywane nieco prześmiewczo, dziś nadal zawiera w sobie ziarenko prawdy. Obecność firmy w social mediach ma ogromną wartość. Może pomóc jej zaistnieć na różne sposoby – dotrzeć do nowych odbiorców, budować pozycję eksperta i zaufanie wśród potencjalnych klientów, rozpocząć sprzedaż lub poprawić jej wyniki. Wzmocnienie tych efektów umożliwia reklama na Facebooku. Poznaj ją bliżej!
19 lutego 2024
Jeśli tworzenie postów do mediów społecznościowych jest dla Ciebie proste niczym bułka z masłem, prawdopodobnie robisz coś źle. Mogłoby się wydawać, że im szybciej, tym lepiej, bo przecież z każdym kolejnym postem stajesz się coraz lepszym specjalistą. To oczywiście fakt - doświadczenie jest ważnym elementem, który może poprawić jakość tworzonych komunikatów i grafik. Nie oznacza to jednak, że projektowanie contentu do mediów społecznościowych powinno kiedykolwiek stać się rutynowym zadaniem, do którego podchodzisz bez głębszego zastanowienia. Zwróciłeś uwagę, że użyłam słowa “projektowanie”? Nie odnosi się ono tylko do grafik, a warto zwrócić na nie uwagę także podczas tworzenia dobrego copy. Jak pisać posty na Facebooku czy Instagramie? Czytaj dalej, aby poznać wskazówki, które pozwolą Ci stworzyć wysokiej jakości posty do social mediów.
19 stycznia 2024
Jeśli masz już świadomość siły social mediów i pozytywnych aspektów płynących z promowania swojej marki w mediach społecznościowych, czas na kolejny krok. Załóż Facebook Business Managera i efektywnie zarządzaj działaniami marketingowymi z jednego miejsca!
10 listopada 2023
Jeśli prowadzisz firmę, interesujesz się marketingiem bądź handlem, to hasło “lejek sprzedażowy” z pewnością obiło Ci się o uszy. Niestety wiele osób całkowicie pomija proces budowania lejka, tworząc przekazy reklamowe instynktownie. Opowiem Ci, dlaczego takie zachowanie to błąd i nauczę tworzyć skuteczne lejki, które będą Ci służyć długie lata!
15 września 2023
Zdrowie to najbardziej odpowiedzialny temat, jakiego może się podjąć copywriter. Zarówno to fizyczne jak i psychiczne wymaga od niego szerokiej wiedzy merytorycznej. Merytoryka jednak nie wystarczy. Poza nią copywriter musi na każdym etapie tworzenia tekstu wykazywać się empatią i świadomością sytuacji czytelnika. Przeczytaj, jak pisać teksy na blog o zdrowiu, odchudzaniu, dietach i motywacji, by wszyscy czytelnicy dobrze go odbierali.
21 lutego 2023
Jak tworzyć treści, aby zyskać topowe pozycje w wynikach wyszukiwania? To pytanie zadaje sobie prawie codziennie każda osoba związana z marketingiem internetowym. Czas w końcu poznać na nie odpowiedź. W tym artykule weźmiemy pod lupę wszelkie wytyczne Helpful Content, które podaje Google. Dzięki temu będziesz w stanie tworzyć teksty, które mają ogromną szansę na zdobycie czołowych pozycji w wyszukiwarce. Jakie treści Google promuje i będzie promować? Zapraszamy do lektury!
19 stycznia 2023
Copywriting to zagadnienie, które w marketingu internetowym pojawia się niezwykle często. W końcu to właśnie osoby zajmujące się na co dzień pisaniem są swego rodzaju motorem napędowym każdej firmy działającej w sieci. Trzeba jednak przyznać, że zdefiniowanie tej profesji wcale nie należy do najłatwiejszych zadań. Wielokrotnie spotkałam się już z sytuacją, kiedy to ktoś zapytał mnie, czym ja tak w sumie się zajmuje. No właśnie, czym tak naprawdę jest ten copywriting? Zapraszam na podróż, dzięki której poznasz tę profesję nieco bliżej!
10 stycznia 2023
Będąc właścicielem sklepu internetowego, na pewno nie raz zastanawiałeś, co zrobić z produktami, które nie są już dostępne w Twojej ofercie. Być może przyszło Ci wtedy do głowy, aby taki produkt po prostu usunąć. W kontekście SEO jest to najgorsze z możliwych rozwiązań, jakie mógłbyś wybrać. Zatem, jak poradzić sobie z produktami nieaktywnymi w sklepie internetowym? Przedstawię Ci 4 skuteczne metody, które rozwiążą ten problem!
Co mówią o nas klienci