27 stycznia 2015
Jeśli Twoje działania w sieci mają być skuteczne, musisz dysponować narzędziami, które pozwolą Ci je zmierzyć i zważyć. Z czego warto korzystać?
20 października 2014
Próbowałeś kiedyś policzyć firmy, które są Twoją konkurencją? Zapewne nie, bo jest ich tak dużo. Wyobraź sobie teraz, że klient siada przed komputerem, wstukuje hasło, które go interesuje i szuka. Może wybrać Ciebie, o ile jesteś na którejś z pierwszych pozycji, może zajrzeć do konkurencji. I właśnie dlatego nie wolno Ci czekać na ten moment. Musisz przemówić do swojego potencjalnego klienta jeszcze zanim podejmie decyzję dotyczącą kupna.
14 października 2014
Znasz marki Apple, Coca-Cola i Milka? Na pewno. Najprawdopodobniej niejednokrotnie piłeś napój w szklanej butelce i zajadałeś się czekoladą w fioletowym opakowaniu. Być może masz też w domu laptopa czy tablet z charakterystycznym znaczkiem w kształcie ugryzionego jabłka. Ale czy zastanawiałeś się kiedyś dlaczego Apple odniosło taki sukces? Albo dlaczego klient mając do wyboru kilka rodzajów napoju, najprawdopodobniej sięgnie po Coca-Colę? Odpowiedź jest prosta – marki te oprócz dobrego produktu stworzyły swój mit.
28 września 2014
Kim jest Twój klient docelowy? Jakie wartości są dla niego najważniejsze? – to jedne z najważniejszych pytań pojawiających się w briefie. Osoby zgłaszające się po pomoc do agencji interaktywnej niestety bardzo często traktują ten punkt po macoszemu. To błąd, gdyż zaprojektowanie komunikacji marki pod kątem grupy docelowej jest niezbędne do osiągnięcia sukcesu.
12 sierpnia 2014
Planując promocję firmy lub produktu wybierać możemy między tradycyjnymi agencjami reklamowymi a agencjami interaktywnymi, ATL-owymi czy full service. Jeśli nastawiamy się na reklamę w sieci i pozyskiwanie klientów tą drogą, warto podjąć współpracę z agencją, która oferuje naprawdę szeroki wachlarz możliwości. Czym zajmie się dla nas agencja interaktywna? I kto będzie odpowiadał za realizację poszczególnych zadań?
28 lipca 2014
Wiedzy na dany temat poszukiwać można na różne sposoby. Czasami prowadzimy działania przypadkowe, mając nadzieję, że uda nam się trafić na coś cennego. Czasem kierujemy się opinią znajomych, znanym nazwiskiem lub innymi czynnikami. Co i kogo czytać i słuchać w przypadku marketingu internetowego?
03 lipca 2014
Stworzenie tożsamości marki i dbanie o jej pozytywny wizerunek w oczach odbiorców to bardzo ważne aspekty działalności biznesowej. O ile jednak na pierwszą kwestię firma ma całkowity wpływ, o tyle w przypadku drugiej ostateczne słowo należy do klientów i odbiorców. Czym różni się tożsamość od wizerunku? Jak je budować?
15 maja 2014
Żyjemy w czasach rewolucji w metodach komunikowania się z klientem. W teorii oznacza to przejście od outbound marketingu do inbound marketingu. W praktyce porzucenie tradycyjnych chwytów służących pozyskaniu klienta i zastąpienie ich działaniami, które ortodoksyjny marketingowiec uznałby za mocno wywrotowe.
Co mówią o nas klienci