02 marca 2017
Analityka internetowa to podstawa każdego biznesu w sieci! Sprawdź jak łatwo możesz zainstalować narzędzie Google Analytics w swoim sklepie Sote
GemiusShopMonitor pozwala na monitorowanie efektywności swojego sklepu oraz na anonimowe porównywanie wyników z konkurencją. Jego instalacja w sklepie Shoper jest bardzo prosta. Sprawdź.
Trudno wyobrazić sobie sukces w warunkach eCommerce bez dobrego rozeznania na rynku oraz dokonania analizy konkurencji. To nie tylko sposób na podjęcie ostatecznej decyzji co do profilu sklepu, ale także na zdobycie ogromnej dawki wiedzy, która pozwoli Ci poprowadzić rozwój Twojej platformy w kierunku, który zapewni jej sukces. Dowiedz się, jak się do tego zabrać.
Głównym celem każdego biznesu, bez względu na branżę, jest zysk. To oczywiste stwierdzenie dotyczy także biznesów internetowych. Istnieje jednak o wiele więcej rodzajów celów biznesowych, których wyznaczenie pomoże Twojemu przedsięwzięciu w realizowaniu celu głównego. Dowiedz się, dlaczego wyznaczanie celów jest ważne oraz jak robić to w taki sposób, aby możliwe było ich weryfikowanie.
22 lutego 2017
USP, a więc unikatowa propozycja sprzedaży, to potężne narzędzie w rękach sprawnego przedsiębiorcy. Pozwala wyróżnić się na zatłoczonym rynku eCommerce oraz dotrzeć do swojej grupy docelowej z ofertą, której po prostu nie można się oprzeć. Dowiedz się, co to właściwie jest USP, jak ją stworzyć oraz dlaczego jest to takie ważne.
Sukces Twojego sklepu internetowego zależy od wielu czynników – przemyślanego planu marketingowego, użytecznego serwisu www i wielu godzin ciężkiej pracy. Podstawą jest jednak dobra nazwa – krótka, łatwa do zapamiętania, która przyciągnie klientów i wyróżni sklep na tle konkurencji. To wybór na lata! Podpowiadamy jak mądrze go zaplanować. Z artykułu dowiesz się: Jak zbudowana jest wzorowa nazwa sklepu internetowego. Jak wymyślić atrakcyjną nazwę dla własnego sklepu. Jakich błędów unikać przy jej tworzeniu.
08 lutego 2017
W momencie, gdy zdajesz sobie sprawę, że wizerunek Twojej firmy, jej marka, ma decydujące znaczenie dla rynkowego sukcesu, zyskujesz przewagę nad większością Twoich potencjalnych konkurentów. Wciąż jest to jednak dopiero początek. Uczynienie z marki Twojej przewagi konkurencyjnej będzie wymagało dużego wysiłku i konsekwencji. Nie wiesz od czego zacząć? Zapraszamy do lektury.
Możesz zrobić dużo, by zmaksymalizować swoje szanse na sukces w eCommerce – przygotować atrakcyjną ofertę, dokonać rynkowego rozeznania i dobrze dobrać grupę docelową, spędzić tygodnie na projektowaniu i optymalizowaniu strony. Wszystko to może się jednak zdać na niewiele, jeśli nie zadbasz o markę. Dlaczego tak jest i co to właściwie oznacza w warunkach eCommerce?
07 lutego 2017
Największy producent bram garażowych w Polsce swoją przygodę z biznesem zaczynał dosłownie… w garażu. Wymyślając nazwę firmy, zdał się na intuicję i postawił po prostu na swoje nazwisko – „Wiśniowski”. Logo, które naszkicował naprędce, z czasem zrewitalizowano, ale nazwa marki została. To dowód na to, że i Ty możesz tworzyć nazwy marki i produktów, które zagwarantują Ci biznesowy sukces. Sprawdź jak! Z artykułu dowiesz się m.in.: – Co to jest naming. – Jak stworzyć dobrą nazwę. – Jakie są najciekawsze przykłady dobrych nazw marek i produktów.
15 stycznia 2017
Wiesz już, co to jest identyfikacja wizualna i z czego się składa. Teraz czas na poznanie jej najważniejszego elementu – logo. Postanowiliśmy przybliżyć Ci go w formie pytań i odpowiedzi. Z artykułu dowiesz się m.in.: Ile kosztuje dobre logo. Dlaczego prostota jest ważna przy projektowaniu logo. Ilu wersji logo potrzebujesz.
28 czerwca 2016
Prowadzenie sklepu internetowego nie może ograniczać się wyłącznie do umieszczania w nim produktów. Należy go rozwijać dodając, analizując i udoskonalające różne metody zwiększenia wyników sprzedażowych. Oto kilka z nich. Z artykułu dowiesz się m.in.: Czym jest cross-selling i up-selling. Jak wykorzystać te mechanizmy w sklepie internetowym. Jakie są inne sposoby dynamizujące sprzedaż.
16 listopada 2015
Dane na koncie Analytics łatwo jest błędnie zinterpretować ze względu na wiele podobnych określeń występujących w różnych raportach. Przykładowo istnieje zasadnicza różnica między kliknięciami (np. w raportach AdWords) a sesjami (np. w raportach Odbiorcy). Kolumna Kliknięcia w raportach wskazuje, ile razy reklamy zostały kliknięte przez użytkowników, a Sesje pokazują liczbę unikalnych sesji zainicjowanych przez użytkowników. Liczby te mogą się nie pokrywać z kilku powodów, które wyjaśnimy w tym artykule.
Co mówią o nas klienci