Blog

SEO


Ecommerce | SEO | Strategia | 02 Mar 2017

Poznaj swój rynek i konkurencję – osiągnij sukces w eCommerce

Trudno wyobrazić sobie sukces w warunkach eCommerce bez dobrego rozeznania na rynku oraz dokonania analizy konkurencji. To nie tylko sposób na podjęcie ostatecznej decyzji co do profilu sklepu, ale także na zdobycie ogromnej dawki wiedzy, która pozwoli Ci poprowadzić rozwój Twojej platformy w kierunku, który zapewni jej sukces. Dowiedz się, jak się do tego zabrać. […]

Czytaj więcej

SEO | 03 Lut 2016

Zasady tworzenia skutecznego landing page

Czy zastanawiałeś się kiedyś nad tym, gdzie „wyląduje” Twój potencjalny klient po kliknięciu w reklamę, jaką zamieściłeś w sieci? I co zobaczy? Być może nie, a przecież to od zawartości strony docelowej zależy, czy klient zachowa się tak, jakbyś sobie tego życzył.

Czytaj więcej

Copywriting | SEO | 20 Sty 2015

10 ciekawostek o Google, o których mogłeś nie słyszeć

Google to najpopularniejsza wyszukiwarka na świecie. Chcemy sprawdzić jak pisze się słowo „supernowoczesny”, szukamy dobrej restauracji w pobliżu, chcemy dowiedzieć się czegoś więcej na temat eboli – pytamy o to Google. W końcu nie bez powodu mówi się, że wujek Google wie wszystko. Ale czy my wiemy coś o wujku? Dziś odsłaniamy kilka jego tajemnic.

Czytaj więcej

Marketing | SEO | 17 Gru 2014

Co to jest SEO PR i dlaczego jest taki ważny?

SEO PR to działania, które łączą narzędzia PR-owców i specjalistów od SEO w celu zbudowania pozytywnego wizerunku marki w oczach klientów. Dzięki dobremu PR-owi zoptymalizowane treści trafiają do odbiorców, a dzięki optymalizacji tekstów dystrybuowane materiały są lepiej widoczne w Google.

Czytaj więcej

SEO | 14 Lis 2014

Jak znaleźć słowa, po których szukają mnie klienci w internecie?

Wiedzieć o czym myśli klient… Któż nie chciałby być w posiadaniu takiej wiedzy? Prawda jest jednak taka, że każdy z nas może poznać pragnienia potencjalnych klientów. Konsumenci szukający produktów w sieci zostawiają bowiem ślady, a my – analizując je – możemy dowiedzieć się, czego tak naprawdę potrzebują i w jaki sposób próbują to zdobyć…

Czytaj więcej

Copywriting | SEO | 10 Cze 2014

Podstawowe zasady nowoczesnej optymalizacji treści

Optymalizacja treści na stronie internetowej to zadanie dużo bardziej złożone, niż mogłoby się wydawać. Zasady przyznawania przez Google wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania ciągle się zmieniają.

Czytaj więcej

Marketing | SEO | 02 Cze 2014

Nie zapominaj o Pandzie i Pingwinie!

Google nie ustaje w wysiłkach, by wyniki wyszukiwania uczynić bardziej efektywnymi. Ową efektywność definiuje przede wszystkim jako zdolność do zwracania najbardziej użytecznych wyników na zapytania użytkowników.

Czytaj więcej

Bez kategorii | Ecommerce | SEO | 27 maja 2014

White HAT SEO – właściwa droga do zwiększenia popularności i sprzedaży online

W ciągu ostatnich kilku lat wielu specjalistów od optymalizacji i pozycjonowania stron musiało zrewidować swoje przekonania. Argumentów dostarczył sam Google – w postaci kolejnych zmian w mechanizmach wyszukiwania

Czytaj więcej
Porozmawiaj z nami
Czat udostępnia Firmao.pl CRM