Pozycjonowanie sklepu Shoper – porady optymalizacyjne i efekty SEO

Aktualizacja: 17 sierpnia 2022

|Case Studies|Pozycjonowanie sklepu Shoper – porady optymalizacyjne i efekty SEO
Pozycjonowanie sklepu Shoper – porady optymalizacyjne i efekty SEO

Shoper to jedno z najpopularniejszych i najczęściej wybieranych rodzajów oprogramowania dla sklepów internetowych. Z jego pomocą prowadzenie własnego biznesu online staje się niezwykle proste. Platforma obsługuje bowiem cały proces zakupowy od A do Z. Jej konfiguracja jest niezwykle intuicyjna.

Aby jednak strona mogła przynosić zyski i znajdować się na wysokich wynikach wyszukiwania, należy wiedzieć, jak zadbać o odpowiednie pozycjonowanie sklepu Shoper. Jeśli chcesz się tego dowiedzieć, zapraszamy do lektury artykułu. Zdradzimy w nim najważniejsze wskazówki, a także pokażemy, jakich efektów możesz się spodziewać! 

Oprogramowanie Shoper – co warto o nim wiedzieć?

Zanim skupimy się na tym, jak wygląda pozycjonowanie sklepu Shoper, warto dowiedzieć się nieco więcej na temat tej platformy. Jak już wspominaliśmy, jest to jedna z najchętniej wybieranych platform e-commerce. Co miesiąc na tym oprogramowaniu powstaje ponad 400 nowych sklepów internetowych, a wszystkie witryny na nim oparte odwiedza rocznie ponad 43 mln internautów.

Shoper dostępny jest w kilku płatnych wersjach. Miesięczny koszt jest zależny od rodzaju wykupionej licencji. Dzięki temu każdy przedsiębiorca z pewnością znajdzie coś dla siebie. 

Platforma Shoper oparta jest o model SaaS (Software as a Service – Oprogramowanie jako usługa). Jego producent udostępnia go więc użytkownikom w chmurze.

Tym samym platforma może być cały czas rozwijana, a osoby z niej korzystające są w stanie na bieżąco korzystać z dostępnych aktualizacji. To z jednej strony duża zaleta, a z drugiej z kolei wada, jednak o tym przeczytasz nieco później, gdy zajmiemy się tematem zmian w optymalizacji technicznej domeny. 

Warto również podkreślić, że Shoper daje możliwość integracji sklepu internetowego z Facebookiem, Google Ads, Google Analytics, Allegro, Google Search Console, InPost, UPS czy Google Tag Managerem. Produkty mogą być więc sprzedawane na kilku różnych platformach, a cały proces zakupowy oraz działania marketingowe stają się o wiele łatwiejsze. Jak natomiast wygląda pozycjonowanie Shoper? Czy jest to równie prosty i przyjemny proces?

Pozycjonowanie Shoper – pierwsze kroki

Aby pozycjonowanie sklepu Shoper było skuteczne, musisz w pierwszej kolejności odpowiednio skonfigurować całą platformę, na której oparty jest sklep internetowy. To obowiązkowe kroki, bez których witryna nie będzie w stanie pojawić się na wysokich wynikach wyszukiwania. 

Zacznij przede wszystkim od integracji z Google Search Console, dzięki któremu możliwe będzie sprawdzenie statusu indeksowania witryny czy widoczności domeny w wynikach organicznych. Jak to zrobić? W tym celu należy wejść w zakładkę “Dodatki i integracje”, a następnie wybrać “Integracje własne”. W polu “Nagłówek strony ” wklej tag HTML wygenerowany w panelu Google Search Console i gotowe!

Pozycjonowanie sklepu Shoper - integracja z Google Search Console, Analytics
Aby wykonać integrację sklepu Shoper z Google Search Console, należy jedynie w polu “Nagłówek strony” wkleić wygenerowany z GSC tag HTML. Źródło: Panel Shopera – zakładka Integracje własne.

Aby kontrolować, czy pozycjonowanie Shoper idzie w dobrym kierunku oraz sprawdzać, jak przekłada się na ruch czy sprzedaż, konieczna będzie także integracja z Google Analytics. Cały proces wygląda dokładnie tak samo, jak w przypadku Google Search Console. W polu “Nagłówek strony ” należy tylko wkleić kod śledzenia z GA (najlepiej gtag.js). 

Gdy wykonałeś dwa wcześniejsze kroki, należy teraz zająć się wygenerowaniem mapy witryny i zgłoszeniem jej do indeksowania w Google Search Console. Link do niej znajdziesz w zakładce Ustawienia —> Zaawansowane —> SEO —> Google Sitemap. 

Na etapie przygotowania Shopera do pozycjonowania konieczne będzie także ustawienie przyjaznych adresów URL dla bloga. Co to znaczy “przyjaznych”? Takich, w których nie znajdują się losowe znaki, litery, cyfry, polskie znaki, podkreślenia itp. W adresie najlepiej oczywiście, aby pojawiły się te same słowa, które widnieją w tytule opublikowanego artykułu blogowego.

Jak jednak to ustawić? Musisz jedynie wejść w zakładkę Wygląd i treści → Blog → Ustawienia Bloga.

Ustawienie przyjaznych adresów URL artykułów blogowych w Shoperze
W ustawieniach bloga na Shoperze możesz samodzielnie ustawić wybraną przez siebie strukturę adresów URL wszystkich wpisów. Źródło: Panel Shopera – Ustawienia Bloga.

W sklepie opartym na Shoperze musisz również zweryfikować plik robots.txt i formuły w nim blokowane. Aby wykonać tę czynność, należy wejść w zakładkę Ustawienia —> Zaawansowane —> SEO —> Zaawansowane.

Na koniec została Ci jeszcze weryfikacja protokołu SSL, bez którego strona nie będzie w stanie osiągnąć wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania. Warto więc zadbać, aby go zakupić i zainstalować na sklepie.

Po takim przygotowaniu platformy krok po kroku możesz zacząć swoją pracę nad pozycjonowaniem witryny. 

Pozycjonowanie sklepu Shoper a zmiany w optymalizacji technicznej

Na samym początku wspominaliśmy, że Shoper to oprogramowanie SaaS, co z pewnością jest jego pewnym atutem. Niestety dość często taka forma systemu zdecydowanie utrudnia wdrożenie zmian w optymalizacji technicznej domeny. Developer czy osoba zarządzająca stroną nie ma bowiem bezpośredniego dostępu do plików znajdujących się na serwerze. To ogromne utrudnienie, z którym z pewnością przyjdzie Ci się zmierzyć. 

Czego nie będziesz w stanie wykonać pod tym kątem? Chociażby optymalizacji sklepu pod kątem parametrów Core Web Vitals. Musisz brać ten fakt pod uwagę już na samym początku swojej pracy nad pozycjonowaniem sklepu Shoper, a niekiedy nawet jeszcze przed samym wyborem platformy dla e-commerce. 

Title, Description – czyli “must have” optymalizacji sklepu na Shoperze

Rozpoczynając pozycjonowanie sklepu internetowego Shoper, należy zająć się tagiem Title oraz Description. To podstawowe i konieczne elementy optymalizacji tekstowej. Pierwszy z nich to unikalny tytuł przypisany do danej podstrony, widoczny w belce przeglądarki internetowej. Drugi to natomiast opis strony, zajmujący mniej więcej dwie linijki tekstu i wyświetlany w wynikach wyszukiwania tuż pod tagiem Title.

Obydwa tagi powinny oczywiście zawierać najważniejsze słowa kluczowe, na które pozycjonowana jest dana podstrona sklepu opartego na oprogramowaniu Shoper. Pozycjonowanie będzie wtedy skuteczniejsze, a użytkownicy będą wiedzieli, co znajdą, wchodząc pod wskazany adres. 

Co ciekawe, platforma umożliwia także dodanie słów kluczowych w polu META Keywords. Nie jest to jednak czynnik rankingowy, mający wpływ na pozycje w wynikach wyszukiwania, dlatego nie ma konieczności jego uzupełniania. W kontekście SEO nie jest to nawet zalecane, więc lepiej zostawić tę rubrykę pustą. 

Gdzie jednak wdrożyć na Shoperze meta tagi? Miejsce to jest uzależnione od typu strony. Inaczej wygląda bowiem przy karcie produktu, kategorii czy wpisie blogowym.

Dla produktów ścieżka dotarcia do meta tagów wygląda następująco: Obsługa sklepu → Produkty —> Pozycjonowanie.

Panel optymalizacji meta tagów w Shoperze
Tak wygląda panel, w którym możesz ustawić tytuł oraz opis strony zawierającej dany produkt ze sklepu. Źródło: Panel Shopera – zakładka Pozycjonowanie na karcie artykułu produktu.

Dla kategorii to z kolei: Obsługa sklepu → Kategorie —> Wybór konkretnej kategorii —> Pozycjonowanie. Wygląd panelu jest identyczny jak ten dla produktów.

W przypadku artykułu blogowego należy natomiast wybrać: Wygląd i treści → Blog —> Lista wpisów —> Wybieramy konkretny artykuł —> Pozycjonowanie. 

Przy okazji optymalizacji meta tagów w tym miejscu, możesz także ustalić własny przyjazny adres URL artykułu blogowego. Aby to zrobić, należy w polu “Własny adres URL” wpisać odpowiednie słowa oddzielone pauzą. 

Pozycjonowanie Shopera tworzenie meta tagów dla artykułów blogowych
Panel z możliwością ustawienia najważniejszych elementów meta w przypadku wpisów blogowych. Źródło: Panel Shopera – zakładka Pozycjonowanie na karcie artykułu blogowego.

Warto jeszcze podkreślić, że meta tagi można ustawić także dla strony głównej. W tym celu musisz wejść w Ustawienia → Zaawansowane —> SEO. 

Shoper -  pozycjonowanie strony głównej - tagi Title i Description
Panel, w którym możesz ustawić tytuł oraz opis strony głównej sklepu opartego na oprogramowaniu Shoper. Źródło: Panel Shopera – zakładka Ustawienia zaawansowane.

Optymalizacja opisu kategorii na Shoperze

Pozycjonowanie sklepu Shoper to także zadbanie o prawidłową optymalizację opisów kategorii. W każdym opisie powinny oczywiście znaleźć się najważniejsze informacje na temat znajdujących się w niej produktów. Będzie to duże ułatwienie dla osób, które trafią na daną zakładkę.

Opis należy nasycić słowami kluczowymi wybranymi do pozycjonowania. Strona ma wtedy szansę na zajęcie wyższych pozycji w wynikach wyszukiwania. Roboty Google uznają ją wtedy za dobrze odpowiadającą na zapytanie użytkownika i umieszczą na wyższych pozycjach. Słowa kluczowe dobrze jest wyboldować, a także podlinkować wewnętrznie. 

Jak jednak masz wdrożyć opis kategorii na Shoperze? Wystarczy, że wejdziesz do zakładki Obsługa sklepu —> Kategorie. Tam wybierasz odpowiednią kategorię, a w polach “Opis kategorii (góra)” lub “Opis kategorii (dół)” umieszczasz tekst wraz ze słowami kluczowymi i linkowaniem. Wyświetlanie opisu może różnić się w zależności od ogólnego szablonu sklepu, dlatego warto najpierw całość przetestować. 

Wprowadzając opis kategorii, pamiętaj o prawidłowej strukturze nagłówków. H1 zarezerwowany jest wyłącznie dla nazwy kategorii. W tekście uwzględnij zatem wyłącznie nagłówki niższego rzędu – zapewne będą to głównie H2 oraz odnoszące się do nich H3. Tych w opisie może pojawić się tak naprawdę dowolna ilość. 

Jak ustawić odpowiednie nagłówki w panelu? Należy zaznaczyć odpowiedni fragment tekstu, który ma być np. H2, kliknąć przycisk Format, a następnie Formaty i nagłówki. Tam znajdziesz wszystkie warianty nagłówków (również H1, którego oczywiście nie należy umieszczać w opisie – powinien występować wyłącznie w nazwie kategorii). 

Pamiętając o wszystkich tych elementach, pozycjonowanie sklepu Shoper z pewnością przyniesie odpowiednie rezultaty. 

Pozycjonowanie Shopera - optymalizacja nagłówków HTML
Aby ustawić odpowiedni nagłówek w polu opisu kategorii na Shoperze, zaznacz fragment tekstu, a następnie podążaj ścieżką widoczną na powyższym screenie. Źródło: Panel Shopera – Zakładka opis na karacie kategorii.

Optymalizacja opisu produktu na Shoperze

Teraz nadszedł czas na kolejny ważny aspekt, który ma ogromne znaczenie, jeśli chodzi o pozycjonowanie sklepu internetowego Shoper. Przechodzimy bowiem do optymalizacji opisów produktów. Zapewne wiesz, że każdy z nich musi być unikalny.

Nie możesz dublować treści, ponieważ obniży to efekty Twojej pracy! Tak samo będzie, jeśli skopiujesz teksty z innych sklepów internetowych lub z witryn producentów. Takie działanie ma negatywny wpływ na SEO, a do tego warto pamiętać o prawach autorskich. 

Przy każdym opisie produktu oczywiście ponownie należy zadbać o prawidłową strukturę nagłówków – z pominięciem H1, którym będzie w tym przypadku nazwa produktu.

Jeśli nie wiesz, w jaki sposób tworzyć opisy produktów pod SEO, polecamy Ci lekturę artykułu https://intle.pl/jak-tworzyc-opisy-produktow-pod-seo-6-praktycznych-porad/. Tam znajdziesz najważniejsze wskazówki, dzięki którym karty produktów staną się przyjazne zarówno dla robotów Google, jak i użytkowników. Stosując się do nich, masz większe szanse na skuteczne pozycjonowanie sklepu internetowego Shoper, zajęcie wysokich miejsc w wynikach wyszukiwania, a co za tym idzie – większą sprzedaż.

Opis przygotowany, a więc jak go wdrożyć? Należy wejść w Obsługa sklepu —> Produkty —> Wybieramy produkt —> Opis —> Krótki opis produktu + Opis produktu. 

Shoper - pozycjonowanie i wdrażanie opisu produktu
Wygląd panelu na Shoperze, w którym możesz wdrożyć opis produktu. Źródło: Panel Shopera – Zakładka opis na karacie produktu.

Image SEO, czyli co należy wykonać w ramach optymalizacji zdjęć?

W sklepach internetowych jednym z najważniejszych elementów są oczywiście zdjęcia. To one wpływają bezpośrednio na decyzję zakupową klienta, ale też na pozycjonowanie sklepu Shoper. Od ich odpowiedniej optymalizacji zależy m.in. szybkość ładowania się sklepu. O czym należy pamiętać, przygotowując pliki graficzne, które mają być umieszczone na danej podstronie?

W pierwszej kolejności, jeszcze zanim umieścisz zdjęcia na stronie, musisz zająć się ich wagą, rozmiarem oraz formatem. Konieczne będzie także prawidłowe nazwanie zdjęcia. W tym celu zawrzyj najważniejsze słowa opisujące to, co znajduje się na grafice (bez użycia polskich znaków) i oddziel każde z nich pauzą. 

Po wprowadzeniu zdjęcia na stronę musisz wykonać optymalizację alternatywnego opisu (Alt) oraz tagu Title. W przypadku karty produktu czynność tę możesz wykonać w zakładce Galeria —> Edytuj opis zdjęcia. 

Pozycjonowanie Shopera - Optymalizacja opisu zdjęcia
Opis zdjęcia to pole, które należy obowiązkowo uzupełnić po wprowadzeniu pliku graficznego na stronę. Źródło: Panel Shopera – zakładka Galeria na karcie produktu

Jeśli natomiast wprowadzasz zdjęcie do wpisu blogowego, optymalizacja zdjęć wygląda dość podobnie. Edycja opisu zdjęcia jest bowiem widoczna w danych podstawowych.

Pozycjonowanie sklepu Shoper - wdrożenie opisu zdjęcia artykułu blogowego
W przypadku wpisu blogowego opis zdjęcia znajduje się tuż pod jego miniaturką. Źródło: Panel Shopera – karta artykułu blogowego.

Pozycjonowanie sklepu Shoper nie będzie skuteczne, jeśli zapomnisz o wszystkich tych elementach. 

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat tego, jak w prawidłowy sposób optymalizować wszystkie grafiki umieszczane na stronach internetowych? To bardzo szeroki temat, dlatego najlepiej zgłębić go, czytając nasz wcześniejszy artykuł https://intle.pl/optymalizacja-zdjec-i-obrazow-pod-katem-seo-jak-robic-to-dobrze/, w którym wszystko jest bardzo dokładnie opisane. Przeczytaj go, a pozycjonowanie sklepu Shoper oraz jego optymalizacja staną się o wiele łatwiejsze. 

Rozwiązanie na błędy 404? Moduł przekierowań 301

Masz problem z błędami 404 na stronie sklepu opartego na Shoperze? Da się temu zaradzić w dość prosty sposób. Oprogramowanie to ma bowiem wbudowany moduł do ustawiania przekierowań 301. To duże ułatwienie, które sprawdza się choćby nawet w momencie usunięcia produktu z asortymentu sklepu. 

Gdzie jednak to ustawić? Wystarczy wejść w Ustawienia —> Zaawansowane —> Przekierowania —> Dodaj przekierowanie i problem z głowy! Od teraz problem z błędem 404 masz z głowy!

Pozycjonowanie sklepu na Shoperze - moduł przekierowań 301
Panel do ustawiania przekierowań 301 na Shoperze. Źródło: Panel Shopera – zakładka Przekierowania 301.

Efekty pozycjonowania sklepu na Shoperze

Chcesz mieć dowód na to, że skuteczne pozycjonowanie sklepu Shoper jest możliwe? Oczywiście pokażemy Ci to na przykładach dwóch naszych klientów.

Pierwsza ze stron to sklep internetowy z artykułami szkolnymi, papierniczymi i biurowymi. Prace nad jego pozycjonowaniem rozpoczęliśmy w styczniu 2019 roku. Zajęliśmy się optymalizacją techniczną (na tyle, na ile było to możliwe), tekstową, zdjęć oraz meta tagów, a także zadbaliśmy o wszystkie inne elementy, o których wspomnieliśmy wcześniej. Efekty działań możesz zobaczyć na poniższym zrzucie ekranu.

Pozycjonowanie sklepu na Shoperze - efekty prac
Efekty pozycjonowania sklepu na Shoperze zajmującego się sprzedażą artykułów szkolnych, papierniczych oraz biurowych. Źródło: Analiza stron SEMSTORM.

Jak widzisz, startowaliśmy niemalże od zera, a pierwsze efekty pojawiły się już po kilku miesiącach od rozpoczęcia współpracy.

Jako drugi przykład przedstawiamy efekty pozycjonowania sklepu internetowego na oprogramowaniu Shoper, zajmującego się sprzedażą odzieży reklamowej. Na poniższym zrzucie ekranu możesz zobaczyć przykładowe słowa kluczowe oraz rezultaty ich pozycjonowania. Prace rozpoczęliśmy w tym przypadku w lutym 2017 roku.

Shoper - pozycjonowanie sklepu z odzież reklamową
Przykładowe słowa kluczowe wybrane do pozycjonowania sklepu z odzieżą reklamową opartego na Shoperze oraz efekty działań. Źródło: Monitoring słów kluczowych SEMSTORM.

Jak widzisz, odpowiednie pozycjonowanie sklepu na Shoperze naprawdę może przynieść wspaniałe rezultaty. Trzeba tylko pamiętać o kluczowych aspektach wymienionych w tym artykule.

Zależy Ci na takich efektach, jednak nie masz czasu na samodzielne zajęcie się pozycjonowaniem swojego sklepu? A może po prostu nie masz do tego tzw. smykałki? Chętnie Ci w tym pomożemy! Zapoznaj się z naszą ofertą, wchodząc na https://intle.pl/pozycjonowanie-sklepu-internetowego-oferta/ i oddaj swój sklep w ręce profesjonalistów!

Zespół INTLE
Zespół INTLE

Jesteśmy grupą praktyków marketingu internetowego z Krakowa. Codziennie z pasją przeprowadzamy kampanie dla ogólnopolskich i lokalnych marek. Fani optymalizacji, entuzjaści najnowszych rozwiązań, poszukiwacze wartościowego ruchu. To właśnie my!

Wiemy, że sukces nie jest dziełem przypadku. Składa się na niego wiele pojedynczych elementów: strategia, odpowiednie narzędzia, stała analityka kampanii i wiele więcej... W INTLE z pojedynczych klocków budujemy spójną całość, która generuje Twoje zyski. Takie podejście przynosi efekty każdego dnia.

Te artykuły mogą być dla Ciebie
Pozycjonowanie WordPressa – porady, optymalizacja, efekty SEO

Pozycjonowanie WordPressa – porady, optymalizacja, efekty SEO

Większość osób, szukając CMS’a dla swojej strony internetowej, zwraca uwagę na jego intuicyjność, możliwość dobrania preferowanego wyglądu, a także przystosowanie do wymagań SEO. WordPress, który umożliwia wszystkie te rzeczy, staje się więc jedną z najlepszych i najchętniej wybieranych platform. Aby jednak wszelkie działania przynosiły odpowiednie rezultaty, należy wiedzieć, jak pozycjonować stronę WordPress. Wtedy zwiększysz jej widoczność, pomnożysz zyski oraz ilość wyświetleń. Jeśli jesteś zainteresowany taką tematyką, przeczytaj nasz poradnik. Podpowiemy w nim, jak wygląda pozycjonowanie WordPressa, jak podejść do jego optymalizacji oraz na jakie efekty można wtedy liczyć. Zaczynajmy!

czytaj dalej

Jak pisać skuteczne nagłówki SEO? Oto praktyczne rady i podpowiedzi

Jak pisać skuteczne nagłówki SEO? Oto praktyczne rady i podpowiedzi

Na pytanie, czym jest nagłówek, odpowiadam - tym, co zwiększa liczbę kliknięć nawet pięciokrotnie. Mimo ich ogromnej roli niektórzy twórcy treści nie są świadomi ukrytej w nagłówkach mocy. Zobacz, jak pisać nagłówki SEO, by zwiększyć ilość wejść na stronę!

czytaj dalej

Najważniejsze czynniki rankingowe Google, dzięki którym zwiększysz widoczność swojej strony w wyszukiwarce

Najważniejsze czynniki rankingowe Google, dzięki którym zwiększysz widoczność swojej strony w wyszukiwarce

Czynniki rankingowe podczas pozycjonowania, których ilość trudno zliczyć, są odmienione przez właścicieli witryny przez wszystkie przypadki. W takiej sytuacji przeważnie zastanawiamy się gorączkowo, na które elementy strony położyć największy nacisk oraz jakie czynniki wpływają na pozycję witryny w Google. Choć nie możemy dokładnie określić wszystkich czynników i tego, w jaki sposób decydują o rankingu wyszukiwarki, wiemy dobrze, jakie są najważniejsze i o których nie możemy zapominać. Poniżej prezentujemy więc najważniejsze czynniki rankingowe Google o jakie musimy zadbać, jeśli chcemy, aby nasza strona internetowa znajdowała się na wysokich pozycjach w wyszukiwarce Google.

czytaj dalej

10 błędów SEO w optymalizacji artykułów blogowych – nie popełniaj ich!

10 błędów SEO w optymalizacji artykułów blogowych – nie popełniaj ich!

Zastanawiałeś się kiedykolwiek, dlaczego Twoje treści blogowe nie generują ruchu lub nie są widoczne na żadne słowa kluczowe? Co może być tego przyczyną? Najczęstszy powód to liczne błędy w optymalizacji artykułów pod kątem elementów SEO. To właśnie one utrudniają zdobycie widoczności w wyszukiwarce Google, a w konsekwencji osiągnięcie wysokiego ruchu organicznego. Porozmawiajmy zatem o popularnych błędach w optymalizacji artykułów blogowych, których powinieneś unikać!

czytaj dalej

Co mówią o nas klienci

W lewo
W prawo

Współpracę z INTLE oceniam na bardzo udaną. Za największy atut uważam kompleksowe wsparcie i możliwość realizacji różnych projektów z jedną firmą.
Mimo, że prace przy rozwoju mojego sklepu realizowało kilku różnych specjalistów, za kontakt i przepływ informacji odpowiedzialna była jedna osoba - to duża wygoda i oszczędność mojego czasu!

Opinia marki BESIMO o Agencji interaktywnej INTLE

Robert Kornak

Z agencją INTLE współpracujemy od lat na wielu poziomach. Nasz sklep notuje znaczące wzrosty sprzedaży, znacznie większe niż jak byliśmy związani z konkurencyjnymi agencjami SEO. Firma Pana Łukasza jawi się jako rzetelny i pomocny partner w reklamowaniu naszego asortymentu oraz usług. Cenimy sobie wkład, zaangażowanie oraz elastyczność we współpracy. Polecam

Opinia marki Happytime o Agencji interaktywnej INTLE

Łukasz Łukawski

Wzorowa kompleksowa obsługa.
Współpracuję z firmą Intle od 3 lat. Wzorowa kompleksowa obsługa. Bardzo dobry kontakt z właścicielem oraz pracownikami. Przed nami jeszcze wiele lat wspólnych działań. Szczerze polecam 👍

Eco&Fit - opinia o współpracy

Mariusz Bernat

Dzięki współpracy z firmą Intle, rozwijamy sprzedaż internetową w dobrym kierunku. Przyczynia się do tego dobra komunikacja i zrozumienie naszych potrzeb. Mamy możliwość realizować poszczególne cele zgodnie z przyjętymi założeniami i weryfikować ich skuteczność poprzez odzwierciedlenie w wynikach sprzedażowych. Cenimy sobie rzetelność i uczciwość naszych partnerów.

karo.waw.pl - opinia o współpracy

karo.waw.pl

Mam bardzo pozytywne doświadczenia odnośnie współpracy SEO z Intle. Dostaję regularne miesięczne raporty, więc widzę za co płacę, a co najważniejsze widzę również efekty pracy agencji w postaci coraz większego ruchu i transakcji z wyszukiwania organicznego. Bardzo dobry kontakt z firmą, która stara się również edukować klienta.

Opinia EKCONCEPT

Ewa Korwin-Winogrodzka

Ale bajer!
Pani Marto, dziękuję całemu zespołowi INTLE! Pięknie to wygląda. Bardzo się cieszę. Pozdrawiam!

Opinia o współpracy Angelex

Angelex Kancelaria prawna

Sklep Shoper.
Dużo pod górę i nie najtaniej, ale firma mimo problemów starała się jak mogła by problemy rozwiązać.

Dentistry - opinia dla INTLE

Dentistry

Nasza firma korzysta z usług firmy Intle od kilku lat, w bardzo szerokim zakresie. Profesjonalna obsługa - gwarantowane efekty.

Logos Dystrybucja - Opinia dla INTLE

Bartosz Urbański

Profesjonalna obsługa klientów, szeroki wachlarz usług. Polecamy firmę Intle.

Opinia SOTE dla INTLE

SOTE Jakubowicz

Możemy zdecydowanie polecić firmą "Intle" jako profesjonalnego i rzetelnego partnera w dziedzinie usług internetowych i multimedialnych.

Agencja interaktywna INTLE - opinia Warmhouse

Warm House

Bardzo dobrze zredagowane teksty nie tylko pod względem stylistycznym, ale co istotne - także merytorycznym. Ciekawe i dopracowane w każdym szczególe.

Opinia sklepu Miękkie

Sylwia Synowiec

Polecamy!
Grafika sklepu przeszła nasze najśmielsze oczekiwania, co potwierdza się przy telefonach od klientów, którzy dzwoniąc, lub też pisząc e-maile często wspominają, że sklep jest bardzo ładny i przejrzysty. Pomimo okresu urlopowego, to projekt został wdrożony bardzo sprawnie. Podczas robienia ustaleń nad projektem, obsługa była rzetelna, konkretna i miła. Dziękujemy Intle :)

Opinia 32m2treningu dla Agencji INTLE

32m2treningu

Efekt końcowy przerósł nasze oczekiwania. A co najważniejsze nad całością czuwał Pan Marcin - specjalista SEO, który od początku buduje widoczność naszego sklepu w Google.
Współpracę z Intle cenimy przede wszystkim za kompleksowe i wielopoziomowe spojrzenie. Na każdym etapie współpracy pokazują nam nowe rozwiązania, inspiracje i możliwości rozwoju. Zrealizowaliśmy już wspólnie wiele ciekawych projektów i myślę, że jeszcze niejeden przed nami.

Sklep Kuchnia Włoska - opinia o INTLE

Anna Wójtowicz

W ramach współpracy INTLE zajęło się między innymi tworzeniem kontentu, komunikacją w Social Mediach, a po czasie również odświeżeniem grafiki naszej strony i pozycjonowaniem.
Współpracujemy od połowy 2019 roku, co samo w sobie stanowi najlepszą rekomendację.

Opinia marki PUSZMAN

Team Puszman