Prowadzenie bloga firmowego | INTLE - Part 2

Prowadzenie bloga firmowego

5 powodów, dla których warto zainwestować w storytelling

07 Paź 2014

Nie od dziś wiadomo, że w procesie kupowania nie zawsze chodzi o logikę i przemawiające do rozumu argumenty. A w zasadzie nigdy nie chodzi tylko o nie. Oczywiście są klienci dla których liczą się przede wszystkim liczby, dane, fakty. Ale szerokie grono konsumentów swoje zakupowe decyzje podejmuje w oparciu o impuls, emocje. Nie wybiera tylko zalet konkretnego produktu, ale też wartości, które się za nim kryją. I choćby dlatego warto stworzyć w swojej firmie historię.

7 powód dlaczego WordPress to dobra platforma do stworzenia bloga

12 Wrz 2014

Blog to idealne narzędzie do budowania wizerunku firmy, promowania jej produktów, pozyskiwania klientów. Jeśli nie chcesz pozostać w tyle za konkurencją i jesteś gotowy na to, by poświęcić swój czas na publikowanie wartościowych treści w sieci, musisz rozpocząć od początku,czyli od zarejestrowania domeny internetowej, wykupienia hostingu i zaprojektowania strony wizualnej bloga. Myślisz, ze to proces skomplikowany i kosztowny? Niekoniecznie...

Skąd czerpać zdjęcia na blogi?

05 Wrz 2014

Ilość miejsc, w których można znaleźć darmowe fotografie i to naprawdę dobrej jakości systematycznie rośnie. Oczywiście nie możemy spodziewać się, że darmowe źródła będą równie bogate co te płatne i że znajdziemy w nich zdjęcia z każdej niemal kategorii. Sprawdź naszą listę bezpłatnych banków zdjęć.

Banner blindness jedna z przyczyn, dla których warto inwestować w content marketing.

28 Sie 2014

Reklama z roku na rok traci na skuteczności. Nachalne oferty, przeładowane efektami bannery, atakujące zewsząd plakaty, załączające się samoistnie filmiki sprawiają, że odbiorca przestaje reagować. Staje się ślepy i głuchy na zabiegi twórców reklam, a jego wzrok omija wszystko, co choćby trochę przypomina reklamę. Co w takiej sytuacji zrobić, by informacje o naszym produkcie dotarły do klientów?

Co to jest brief? Czyli kilka słów o początku współpracy z agencją.

04 Sie 2014

Brief to rodzaj ankiety, którą agencja wysyła do wypełnienia klientowi. W dokumencie tym zostają zebrane wszystkie informacje niezbędne przy realizacji kampanii, a zatem te dotyczące grupy docelowej, produktu, celu prowadzonych działań oraz konkurencji. Choć briefy poszczególnych agencji mogą wyglądać zupełnie inaczej, jego najistotniejsze punkty pozostają niezmienne. Sprawdź jakie pytania się na niego składają oraz dlaczego jego solidne wypełnienie jest tak ważne przy realizacji projektu?

Jak prowadzić bloga firmowego? Kilka przydatnych wskazówek

25 Cze 2014

Myślisz o założeniu lub poważnym usprawnieniu firmowego bloga. Podpowiemy Ci, co zrobić, by był on chętnie czytany, pracował na wizerunek Twojej marki i trafiał do osób, na których Ci zależy.

9 zalet prowadzenia firmowego bloga

17 Cze 2014

Prowadzisz już firmowego bloga? Jeśli nie, powinieneś bardzo poważnie o tym pomyśleć. Dlaczego? Bo poświęcając zaledwie pół godziny dziennie, możesz zyskać naprawdę sporo: lojalnych klientów, darmową reklamę i mocniejszą pozycję marki.

Content marketing – dlaczego warto?

07 Maj 2014

Tym, co content marketing odróżnia od tradycyjnego marketingu i stanowi o jego sile, jest obietnica obustronnej korzyści. Reklamy, zarówno telewizyjne, jak i te zamieszczane w kolorowych magazynach, już dawno straciły na sile oddziaływania. W opowiadane przez nie historie, które najczęściej są bezużyteczne i zupełnie nic nie wnoszą do codziennego życia, nikt już nie wierzy. Efekt nietrudno przewidzieć. W przypadku pierwszych odbiorca zmienia kanał, drugie są po prostu ignorowane.

Poznajmy się bliżej.

Nie możemy się doczekać pracy nad Twoim projektem. Napisz lub zadzwoń!

Przejdź do zakładki kontakt