Remarketing na Facebooku – czym jest i jak robić go dobrze?

Aktualizacja: 23 kwietnia 2024

|Social Media - Facebook, Instagram, Pinterest|Remarketing na Facebooku – czym jest i jak robić go dobrze?
Remarketing na Facebooku – czym jest i jak robić go dobrze?

Remarketing Facebook to dziś jedna z najskuteczniejszych technik sprzedażowych. Sprawdzi się jednak także w kampaniach z innymi celami, przynosząc Twojej marce wiele korzyści. Chcesz dowiedzieć się, co dokładnie możesz zyskać dzięki remarketingowi? Jak wykorzystać jego możliwości do rozwoju swojej firmy? A także jak wygląda tworzenie kampanii remarketingowej krok po kroku? Czytaj dalej, a remarketing na Facebooku nie będzie miał przed Tobą żadnych tajemnic!

Remarketing Facebook – czym jest i do czego służy?

Remarketing na Facebooku polega na docieraniu do osób, które miały już wcześniej kontakt z Twoją marką. Najczęściej określa się w ten sposób reklamy kierowane do użytkowników, które odwiedziły stronę internetową firmy, jednak możliwości Facebooka nie ograniczają się wyłącznie do tego. Możesz dotrzeć do osób, które znają Twój biznes z innych źródeł, np. są aktywne pod Twoimi postami na Facebooku lub Instagramie, wypełniły formularz kontaktowy w kampanii zbierającej leady, obejrzały Twój film czy zareagowały na wydarzenie.

Jakie korzyści da Ci remarketing na Facebooku?

Remarketing na FB może przynieść Twojej marce wiele korzyści. Oto najważniejsze z nich.

  1. Zamiast kierować reklamy do osób, które nie znają Twojej marki, dotrzesz do tych, które miały z nią styczność – to szansa na obniżenie kosztów reklamowych.
  2. Domkniesz sprzedaż i dosprzedasz kolejne produkty, wykorzystując cross-selling – z pomocą remarketingu dotrzesz nie tylko do swoich aktualnych klientów, ale także tych potencjalnych, którzy wyrazili już zainteresowanie konkretnymi produktami lub usługami. Koniec z traceniem niezdecydowanych klientów!
  3. Zbudujesz zaufanie do marki i nie dasz o sobie zapomnieć – dzięki temu użytkownicy zawsze będą na bieżąco z promocjami i nowościami. A pamiętaj, że wierny klient jest najlepszym ambasadorem marki.
  4. Wykorzystasz w pełni synergię różnych kanałów marketingowych i kampanii – z pomocą remarketingu dotrzesz do klienta, który zna Twoją markę nie tylko z Facebooka, ale także działań organicznych, newslettera czy Google Ads. Łączenie wielu kanałów to podstawa nowoczesnego marketingu.
  5. Stworzysz bardzo precyzyjne kampanie – wykorzystując możliwości tworzenia bardzo wąskich grup odbiorców, np. w oparciu o wykonanie konkretnej akcji, możesz osiągnąć lepsze wyniki.

Jakie wyniki możesz osiągnąć dzięki remarketingowi na FB?

Remarketing Facebook może znacząco poprawić wyniki Twoich reklam sprzedażowych. Możesz łączyć różne źródła, aby osiągać jeszcze lepsze efekty i docierać do klientów na różnych etapach lejka sprzedażowego.

Wyniki osiągnięte dzięki remarketingowi FB dla firmy z branży dodatków do domu

remarketing facebook - efekty
Wyniki różnych zestawów remarketingowych na FB.

Remarketing na Facebooku doskonale sprawdza się w kampaniach sprzedażowych. Możesz pogrupować klientów, tworząc wąskie grupy na podstawie zachowań. Tego typu działanie dla klienta z branży dodatków do domu pozwoliło nam osiągnąć ROAS na poziomie 15,82-26,24.

Wyniki osiągnięte dzięki remarketingowi FB dla firmy z branży fryzjerskiej

remarketing na facebooku - efekty
Wyniki remarketingu na FB stworzonego w oparciu o różne źródła.

W kampaniach remarketingowych możesz bazować na kilku lub większej liczbie zestawów. Zawsze warto brać pod uwagę ścieżkę klienta i patrzeć na wielokanałowo, biorąc pod uwagę różne miejsca styczności z marką. Dzięki takiemu podejściu osiągnęliśmy ROAS na poziomie 64,79-82,54 dla klienta z dość niszowej branży fryzjerskiej.

Rodzaje remarketingu na Facebooku

Remarketing na Facebooku bazuje na różnych źródłach. Dzielą się one na dwie grupy: Twoja źródła oraz źródła Meta.

remarketing na facebooku - źródła
Remarketing Facebook daje Ci możliwość skorzystania z wielu różnorodnych źródeł.

Oznacza to, że w swoich kampaniach nie musisz opierać się wyłącznie na osobach, które odwiedziły Twój sklep. Remarketing na Facebooku otwiera przed Tobą zdecydowanie szersze możliwości. A co najważniejsze w jednej kampanii możesz wykorzystać kilka źródeł jednocześnie, np. osoby, które były na Twojej stronie co najmniej 2 razy oraz osoby, które obserwują Twój fanpage. Od Twojej strategii zależy, na jakie połączenia się zdecydujesz.

Z kolei patrząc na typ reklamy, remarketing możemy podzielić na:

  • reklamę z ręcznymi ustawieniami – ta reklama wykorzystuje film, zdjęcie lub katalog produktów, jednak jej ustawienia są stałe, a każdy użytkownik widzi ją w taki sam sposób;
  • reklamę dynamiczną – taka reklama bazuje na katalogu produktów i dopasowuje wyświetlane przedmioty do konkretnego użytkownika, biorąc pod uwagę jego preferencje i to, co oglądał na Twojej stronie (najlepiej sprawdza się w celu sprzedażowym).

Ile kosztuje remarketing na Facebooku?

Cena remarketingu na Facebooku nie różni się od innych kampanii. Oznacza to, że minimalny budżet wynosi 1$ dziennie, czyli około 4 zł. Jest to oczywiście tylko minimum, a w reklamę warto zainwestować więcej. Pamiętaj, że reklamy na FB opierają się o system aukcyjny, więc musisz zaoferować konkurencyjną stawkę, aby cieszyć się zadowalającymi wynikami.

Przykładowo dla kampanii sprzedażowej polecany minimalny budżet na dzień wynosi 40 zł. Więcej o tym, ile kosztuje reklama na Facebooku, przeczytasz w artykule: https://intle.pl/reklama-na-facebooku-wszystko-co-musisz-o-niej-wiedziec-czy-warto-sie-reklamowac/.

Remarketing na FB – jak go wykorzystać?

Jeśli do tej pory nie wykorzystywałeś remarketingu Ads Facebook, otworzą się przed Tobą zupełnie nowe możliwości. To, jak je wykorzystasz, zależy przede wszystkim od Twoich celów biznesowych. W INTLE zdecydowanie polecamy łączenie różnych typów kampanii oraz źródeł kontaktu odbiorcy z marką. Taka synergia marketingu i wieloetapowy lejek sprzedażowy przynosi zdecydowanie najlepsze wyniki, co widzimy na podstawie efektów osiąganych dla klientów.

Oto przykładowe kampanie, w których możesz wykorzystać remarketing Facebook.

Kampania skierowana do osób, które porzuciły koszyk

To jedna z najpopularniejszych kampanii remarketingowych, która pozwoli Ci pozyskać niezdecydowanych klientów. Aby ją uruchomić, musisz stworzyć grupę osób, które w określonym czasie dodały coś do koszyka, ale nie dokonały zakupu. Wystarczy, że wstrzelisz się w moment, zanim ten użytkownik zrobi zakupy u konkurencji. A odpowiednio zoptymalizowana kampania remarketingowa Facebook zdecydowanie Ci na to pozwoli!

Kampania angażująca fanów

Twoje posty mają słabe zasięgi organiczne i chcesz to zmienić? Zaangażuj fanów, którzy polubili Twoją stronę, jednak posty do nich nie docierają. Dzięki takiemu działaniu możesz poprawić także zasięg organiczny, gdyż osobom, które zareagowały na posty reklamowe, kolejne mogą wyświetlać się już bez promocji.

Kampania wyświetlana osobom, które obejrzały film

Osoby, które obejrzały Twój film na Facebooku, to grupa z dużym potencjałem. Możesz określić, które filmy mają być brane pod uwagę i jaką akcję musiał wykonać użytkownik, np. obejrzeć konkretną część filmu według czasu lub części procentowej. Pomyśl tylko, że dodajesz kilkunastominutowy film o niszowej tematyce. Osoby, które obejrzały co najmniej połowę tego filmu to mocna grupa wyraźnie zainteresowana tym, co oferujesz.

Nie masz filmiku, który dotarł do szerokiej grupy odbiorców? Wystarczy, że uruchomisz reklamę z celem rozpoznawalność i umieścisz w niej wybrany materiał wideo. W ten sposób wygenerujesz zupełnie nową grupę odbiorców niskim kosztem.

Kampania skierowana do osób, które zrobiły zakupy w określonym odstępie czasu lub wyświetliły konkretne produkty w sklepie

Remarketing Ads Facebook daje Ci bardzo precyzyjne możliwości tworzenia grup docelowych. Oznacza to, że możesz m.in. kierować reklamy do osób, które odwiedziły konkretne produkty w Twoim sklepie. Wyobraź sobie, że Twój klient oglądał smycze i zdecydował się na zakup. Pokaż mu produkty komplementarne, np. obroże i szelki. A do tego zaoferuj rabat i ciesz się sukcesem!

Jeśli produkty z Twojego asortymentu wymagają regularnego uzupełniania, podobnie możesz postąpić z klientami, którzy dokonali zakupu w określonym odstępie czasu. Przypomnij im o kolejnym zamówieniu i zachęć do niego w odpowiedni sposób, np. poprzez zniżkę lub gratis.

Kampania do osób podobnych

Co ważne, na bazie grup remarketingowych możesz stworzyć grupy osób podobnych. To osoby, które Facebook dopasowuje do wybranej przez Ciebie grupy bazowej, wykorzystując do tego algorytm i sztuczną inteligencję.

Popularnym wyborem bazowym są w tym przypadku osoby, które dokonały zakupu w sklepie lub dodały produkt do koszyka. To jednak tylko jedna z wielu możliwości, a ostateczny wybór warto dopasować do kampanii, którą planujesz uruchomić, np. do kampanii z celem pozyskiwania polubień fanpage’a świetnie pasują osoby podobne do Twoich obserwatorów. Każdą kampanię należy jednak rozpatrywać indywidualnie.

Remarketing Facebook krok po kroku. Jak ustawić kampanię remarketingową?

Remarketing Facebook nieco różni się od ustawiania kampanii na podstawie ręcznego targetowania odbiorców. Tak wygląda ten proces krok po kroku.

  1. Założenie konta reklamowego.
  2. Utworzenie i konfiguracja piksela FB.
  3. Stworzenie grup niestandardowych odbiorców.
  4. Uruchomienie kampanii remarketingowej.

Uwzględniłam tutaj wszystkie etapy, jednak domyślam się, że bardzo możliwe, że posiadasz już konto reklamowe. Jeśli jednak tak nie jest, zajrzyj do artykułu, z którego dowiesz się krok po kroku, jak je stworzyć: https://intle.pl/facebook-business-manager-jak-zalozyc-i-skonfigurowac-zeby-skutecznie-sluzyl-twojej-firmie/. Pozostałe etapy omawiam poniżej.

Utworzenie i konfiguracja piksela FB

Piksel Facebooka pozwoli Ci dotrzeć do osób, które odwiedziły Twoją stronę internetową. Jeśli chcesz bazować w swojej kampanii na źródłach Meta, i tak polecam Ci zainstalować piksel FB, aby zbierać informacje o osobach, przeglądających Twój sklep. Tych danych nie pozyskasz wstecz, a istnieje duża szansa, że przyjdzie moment na ich wykorzystanie.

Piksel to narzędzie instalowane na Twojej stronie. Jego zadaniem jest gromadzenie informacji o użytkownikach odwiedzających sklep i wykonywanych przez nich akcjach. Dzięki niemu możesz tworzyć różnorodne grupy odbiorców, a także otrzymywać dokładne raporty z reklam.

Tworzenie piksela odbywa się w Menedżerze reklam. Optymalizację najprawdopodobniej wykonasz dzięki integracji partnerskiej, w panelu swojego sklepu. Instrukcję wdrożenia piksela znajdziesz na https://intle.pl/piksel-facebooka-co-to-jest-do-czego-sluzy-i-jak-go-zainstalowac/.

Stworzenie grup niestandardowych odbiorców

Stworzenie grup niestandardowych odbiorców jest niezbędne do uruchomienia remarketingu na Facebooku. Możesz zrobić to bezpośrednio podczas zakładania reklamy, jednak polecam Ci zająć się tym wcześniej, aby system miał czas wypełnić grupy użytkownikami.

remarketing facebooku - grupy
Grupę odbiorców do reklamy remarketingowej na Facebooku stworzysz w zakładce Odbiorcy. Możesz zrobić to także na poziomie tworzenia zestawu reklam.

Aby utworzyć nową grupę, przejdź do zakładki Odbiorcy w Menedżerze firmowym. Następnie kliknij przycisk Utwórz grupę niestandardowych odbiorców, jeśli tworzysz grupę pierwszy raz. Jeśli posiadasz już zapisane grupy, musisz wybrać Utwórz grupę odbiorców, a później Grupy niestandardowych odbiorców.

remarketing ads facebook - tworzenie grupy niestandardowych odbiorców
Aby utworzyć remarketing Ads Facebook, konieczne jest stworzenie grupy niestandardowych odbiorców.

Następnie pora na wybór źródła, z którego remarketing FB Ads ma czerpać dane. Do najpopularniejszych należą:

  • witryna,
  • strona na Facebooku,
  • konto na Instagramie,
  • film,
  • formularz kontaktowy,
  • lista klientów.

Jednak testuj różne opcje, biorąc pod uwagę strategię swojego biznesu. Podczas tworzenia grupy musisz odpowiednio ją nazwać i gotowe!

Uruchomienie kampanii remarketingowej

Kampania remarketing na FB tworzona podobnie jak kampanie w oparciu o ręczne targetowanie odbiorców. Zmiana ma miejsce przy określaniu grupy odbiorców, czyli na etapie tworzenia zestawu reklam.

Jeśli nie stworzyłeś grup wcześniej, a chcesz wykorzystać remarketing na Facebooku, możesz to zrobić szybko także od razu w tym miejscu. Kliknij Utwórz nową, aby przenieść się do menu i wybrać źródło, na podstawie którego ma powstać grupa. Pamiętaj jednak, że zazwyczaj warto stworzyć grupę wcześniej, aby miała możliwość się napełnić, zanim kampania remarketingowa Facebook zostanie uruchomiona.

remarketing facebook - tworzenie reklamy
Kampania remarketingowa Facebook wymaga odpowiedniej optymalizacji. Możesz wybrać jedną lub kilka grup niestandardowych i zdecydować się na wykluczenia.

Aby wybrać stworzoną grupę, kliknij puste pole pod napisem Grupy niestandardowych odbiorców. I to wszystko – ten wybór nie ma wpływu na dalszą optymalizację.

Remarketing Facebook a grupa odbiorców Advantage+

Wybierając remarketing FB, podczas tworzenia kampanii musisz zwrócić uwagę na pewne opcje, szczególnie jeśli decydujesz się na reklamy sprzedażowe. Od czasu pojawienia się grup Advantage+ to one są automatycznie aktywowane i jeśli nie chcesz z nich korzystać, musisz przełączyć się na pierwotne opcje grupy odbiorców.

remarketing facebook a advantage+
Aby Twoja kampania remarketingowa docierała wyłącznie do wybranych odbiorców, wyłącz opcję Advantage+.

Grupa Advantage+ działa w oparciu o AI. Odbiorcy są dobierani w automatyczny sposób przez algorytm. Jeśli chcesz skierować reklamę np. tylko do osób, które odwiedziły Twoją stronę www, musisz koniecznie wyłączyć tę opcję i skorzystać z pierwotnego sposobu określania odbiorców. W innym przypadku reklama będzie wyświetlać się także wśród podobnych osób, które nie znają Twojej marki. W przypadku remarketingu nie sprawdzi się kampania Shopping Advantage+, która również bazuje na dopasowywaniu użytkowników przez sztuczną inteligencję.

Remarketing FB Ads – wykorzystaj pełnię potencjału reklam

Podsumowując, remarketing na Facebooku pozwoli Ci w pełni wykorzystać potencjał działań reklamowych. Możesz wykorzystywać różne źródła, aby docierać do silnej grupy klientów, czyli osób, które już miały kontakt z marką. Przejdź przez poszczególne etapy – od tworzenia konta reklamowego i piksela, po dodanie grup niestandardowych odbiorców, aż po uruchomienie pierwszej kampanii remarketingowej. Powodzenia!

A jeśli potrzebujesz wsparcia w tworzeniu reklam remarketingowych na Facebooku, chętnie się tym zajmiemy! Skontaktuj się z nami już teraz.

Marta Kruk
Marta Kruk

Kreatywne pisanie jest mi bliskie od czasów szkolnych, studia filologiczne pozwoliły wzmocnić wiedzę i nauczyć się wielu nowych aspektów pracy z tekstem, a prowadzenie własnego bloga o tematyce lifestylowej dało możliwość stałego szlifowania warsztatu.

Od kilku lat zajmuję się marketingiem internetowym i nie tylko – mam doświadczenie w prowadzeniu kanałów social media, korekcie tekstów, a także planowaniu i tworzeniu publikacji.

W INTLE zajmuję się koordynacją działu contentowego. Praca z różnorodnymi klientami i ciekawymi tematami daje mi codziennie nowe możliwości rozwoju. A w pracy z tekstem… żadna literówka ani podwójna spacja nie jest mi straszna!

Te artykuły mogą być dla Ciebie
Pinterest – jak wykorzystać go do celów biznesowych?

Pinterest – jak wykorzystać go do celów biznesowych?

Tworząc więc ciekawe posty, które będą interesować odbiorców, możesz zdobyć ruch na swojej stronie, zaciekawić potencjalnego klienta marką czy produktem oraz budować wzajemne relacje oparte na zaufaniu i wiarygodności. Założenie i prowadzenie profilu biznesowego jest całkowicie darmowe. Dodatkowo płatne są jedynie reklamy, dzięki którym Twoje treści dotrą do konkretnej grupy odbiorców. Z poziomu konta firmowego dostępny jest wgląd do statystyk, dzięki którym dowiesz się m.in. jaka jest łączna ilość wyświetleń Twoich postów, ile osób kliknęło w link do strony ...

czytaj dalej

Reklama na Facebooku – wszystko, co musisz o niej wiedzieć! Czy warto się reklamować?

Reklama na Facebooku – wszystko, co musisz o niej wiedzieć! Czy warto się reklamować?

Nie ma Cię na Facebooku, czyli nie istniejesz – to stwierdzenie, które, choć kiedyś wykorzystywane nieco prześmiewczo, dziś nadal zawiera w sobie ziarenko prawdy. Obecność firmy w social mediach ma ogromną wartość. Może pomóc jej zaistnieć na różne sposoby – dotrzeć do nowych odbiorców, budować pozycję eksperta i zaufanie wśród potencjalnych klientów, rozpocząć sprzedaż lub poprawić jej wyniki. Wzmocnienie tych efektów umożliwia reklama na Facebooku. Poznaj ją bliżej!

czytaj dalej

Piksel Facebooka – co to jest, do czego służy i jak go zainstalować?

Piksel Facebooka – co to jest, do czego służy i jak go zainstalować?

Jeśli prowadzisz na Facebooku fanpage'a sklepu internetowego i nie posiadasz zainstalowanego piksela, prawdopodobnie tracisz dużą część pieniędzy, która mogłaby trafić na Twoje konto. Dlaczego? Pozwól, że wytłumaczę Ci, czym w ogóle jest piksel Facebooka. Następnie opowiem Ci, do czego służy, a na końcu pomogę go zainstalować, abyś zarabiał więcej. To co, zaczynamy?

czytaj dalej

Facebook Business Manager – jak założyć i skonfigurować, żeby skutecznie służył Twojej firmie

Facebook Business Manager – jak założyć i skonfigurować, żeby skutecznie służył Twojej firmie

Jeśli masz już świadomość siły social mediów i pozytywnych aspektów płynących z promowania swojej marki w mediach społecznościowych, czas na kolejny krok. Załóż Facebook Business Managera i efektywnie zarządzaj działaniami marketingowymi z jednego miejsca!

czytaj dalej

Co mówią o nas klienci

W lewo
W prawo

Współpracę z INTLE oceniam na bardzo udaną. Za największy atut uważam kompleksowe wsparcie i możliwość realizacji różnych projektów z jedną firmą.
Mimo, że prace przy rozwoju mojego sklepu realizowało kilku różnych specjalistów, za kontakt i przepływ informacji odpowiedzialna była jedna osoba - to duża wygoda i oszczędność mojego czasu!

Opinia marki BESIMO o Agencji interaktywnej INTLE

Robert Kornak

Z agencją INTLE współpracujemy od lat na wielu poziomach. Nasz sklep notuje znaczące wzrosty sprzedaży, znacznie większe niż jak byliśmy związani z konkurencyjnymi agencjami SEO. Firma Pana Łukasza jawi się jako rzetelny i pomocny partner w reklamowaniu naszego asortymentu oraz usług. Cenimy sobie wkład, zaangażowanie oraz elastyczność we współpracy. Polecam

Opinia marki Happytime o Agencji interaktywnej INTLE

Łukasz Łukawski

Wzorowa kompleksowa obsługa.
Współpracuję z firmą Intle od 3 lat. Wzorowa kompleksowa obsługa. Bardzo dobry kontakt z właścicielem oraz pracownikami. Przed nami jeszcze wiele lat wspólnych działań. Szczerze polecam 👍

Eco&Fit - opinia o współpracy

Mariusz Bernat

Dzięki współpracy z firmą Intle, rozwijamy sprzedaż internetową w dobrym kierunku. Przyczynia się do tego dobra komunikacja i zrozumienie naszych potrzeb. Mamy możliwość realizować poszczególne cele zgodnie z przyjętymi założeniami i weryfikować ich skuteczność poprzez odzwierciedlenie w wynikach sprzedażowych. Cenimy sobie rzetelność i uczciwość naszych partnerów.

karo.waw.pl - opinia o współpracy

karo.waw.pl

Mam bardzo pozytywne doświadczenia odnośnie współpracy SEO z Intle. Dostaję regularne miesięczne raporty, więc widzę za co płacę, a co najważniejsze widzę również efekty pracy agencji w postaci coraz większego ruchu i transakcji z wyszukiwania organicznego. Bardzo dobry kontakt z firmą, która stara się również edukować klienta.

Opinia EKCONCEPT

Ewa Korwin-Winogrodzka

Ale bajer!
Pani Marto, dziękuję całemu zespołowi INTLE! Pięknie to wygląda. Bardzo się cieszę. Pozdrawiam!

Opinia o współpracy Angelex

Angelex Kancelaria prawna

Sklep Shoper.
Dużo pod górę i nie najtaniej, ale firma mimo problemów starała się jak mogła by problemy rozwiązać.

Dentistry - opinia dla INTLE

Dentistry

Nasza firma korzysta z usług firmy Intle od kilku lat, w bardzo szerokim zakresie. Profesjonalna obsługa - gwarantowane efekty.

Logos Dystrybucja - Opinia dla INTLE

Bartosz Urbański

Profesjonalna obsługa klientów, szeroki wachlarz usług. Polecamy firmę Intle.

Opinia SOTE dla INTLE

SOTE Jakubowicz

Możemy zdecydowanie polecić firmą "Intle" jako profesjonalnego i rzetelnego partnera w dziedzinie usług internetowych i multimedialnych.

Agencja interaktywna INTLE - opinia Warmhouse

Warm House

Bardzo dobrze zredagowane teksty nie tylko pod względem stylistycznym, ale co istotne - także merytorycznym. Ciekawe i dopracowane w każdym szczególe.

Opinia sklepu Miękkie

Sylwia Synowiec

Polecamy!
Grafika sklepu przeszła nasze najśmielsze oczekiwania, co potwierdza się przy telefonach od klientów, którzy dzwoniąc, lub też pisząc e-maile często wspominają, że sklep jest bardzo ładny i przejrzysty. Pomimo okresu urlopowego, to projekt został wdrożony bardzo sprawnie. Podczas robienia ustaleń nad projektem, obsługa była rzetelna, konkretna i miła. Dziękujemy Intle :)

Opinia 32m2treningu dla Agencji INTLE

32m2treningu

Efekt końcowy przerósł nasze oczekiwania. A co najważniejsze nad całością czuwał Pan Marcin - specjalista SEO, który od początku buduje widoczność naszego sklepu w Google.
Współpracę z Intle cenimy przede wszystkim za kompleksowe i wielopoziomowe spojrzenie. Na każdym etapie współpracy pokazują nam nowe rozwiązania, inspiracje i możliwości rozwoju. Zrealizowaliśmy już wspólnie wiele ciekawych projektów i myślę, że jeszcze niejeden przed nami.

Sklep Kuchnia Włoska - opinia o INTLE

Anna Wójtowicz

W ramach współpracy INTLE zajęło się między innymi tworzeniem kontentu, komunikacją w Social Mediach, a po czasie również odświeżeniem grafiki naszej strony i pozycjonowaniem.
Współpracujemy od połowy 2019 roku, co samo w sobie stanowi najlepszą rekomendację.

Opinia marki PUSZMAN

Team Puszman