Jak skutecznie zrobić kartę produktu SklepSote

20 stycznia 2018

|Projektowanie sklepów - UX, Design, Treści, Logo|Jak skutecznie zrobić kartę produktu SklepSote
Jak skutecznie zrobić kartę produktu SklepSote

Atrakcyjna karta produktu to większa szansa, że klient dokona zakupu w naszym sklepie.

Na skuteczną kartę produktu składają się:

  • widoczna cena końcowa (be późniejszych dopłat)
  • dokładnie opisany czas realizacji
  • profesjonalny opis skupiający się na korzyściach oraz cechach produktu
  • opis techniczny oferowanego produktu
  • atrakcyjne zdjęcia produktu

Dobrze aby strona produktu zawierała również:

  • filmy obrazujące produkt lub jego reklamy (lub odnośniki)
  • opinie oraz recenzję użytkowników
  • propozycje produktów powiązanych z oferowanym produktem
  • propozycje najlepiej sprzedających się produktów w sklepie
  • propozycje produktów, które najczęściej są kupowane razem z oferowanym produktem

Praktycznie wszystko powyższe oferuje karta produktów w sklepie SOTE.

Oto jak najszybciej stworzyć nową kartę produktu w naszym sklepie.

Logujemy się do panelu administracyjnego naszego sklepu.

karta-produktu-sote01

Z zakładki Oferta wybieramy i klikamy Produkty

karta-produktu-sote02

Zostajemy przeniesieni do strony ze wszystkimi naszymi produktami.

karta-produktu-sote03

Klikamy przycisk Dodaj znajdujący się w dolnym prawym rogu

karta-produktu-sote05

Zostaniemy przeniesieni do interesującej nas karty tworzenia nowego produktu w naszym sklepie.

11

Wpisujemy Kod (Kod jest generowany automatycznie. Kod można zastąpić własnym identyfikatorem produktu). Następnie wpisujemy Nazwę oraz Kod producenta (np. kod kreskowy EAN).

karta-produktu-sote07

Wybieramy Walutę. Jeżeli wybraliśmy inną niż Polski Złoty (PLN) to mamy możliwość ustawienia sztywnego kursu po jakiej będzie przeliczana dana waluta poprzez przycisk „Zablokuj kurs”.
Wybieramy stawkę VAT, wpisujemy Cenę:
Netto – automatycznie uzupełni się Brutto
Lub Brutto – wtedy automatycznie uzupełni się Netto
Wpisując Starą cenę określamy, że będzie to cena wyższa od Ceny jako przekreślona.
Możemy również uzupełnić Cenę hurtową, dla poszczególnych grup cenowych jeżeli tylko chcemy prowadzić taką formę sprzedaży.
W razie potrzeby możemy ukryć cenę dla wszystkich, dla klientów niezalogowanych lub niezweryfikowanych (domyślnie pole zostaje niewybrane).
Na koniec możemy przypisać grupę cenową o ile wcześniej stworzyliśmy takie grupy.

karta-produktu-sote08

Kolejne mamy możliwość ustawienia dla produktów jednostki miary w jakiej będzie sprzedawany. Jeżeli nie sprzedajemy na kg lub mm to zostawmy tą opcję pustą. To samo tyczy się sprzedawaniu produktów za punkty. Ciekawa opcja ale w naszym wypadku pozostawiamy te opcje niewypełnioną.

karta-produktu-sote09

W następnej części wybieramy Producenta z rozwijanej listy (o ile wcześniej zdefiniowaliśmy producentów – osobny artykuł).
Potem wybieramy Kategorie (o ile wcześniej zdefiniowaliśmy kategorie – osobny artykuł) poprzez wpisanie jej nazwy – system sam nam podpowie i wystarczy tylko kliknąć żądaną kategorię. Możemy również po prostu wybrać kategorię z drzewka kategorii. Wtedy żądaną kategorię zaznaczamy „czekiem” a kategorię główną dla produktu „kółeczkiem”.

karta-produktu-sote10

Wybieramy Grupę produktów, w jakiej chcemy aby znalazł się dany produkt.

karta-produktu-sote11

Następnie wybieramy Akcesoria czyli inne produkty jaki będą oferowane jako akcesoria do tworzonego produktu.
W analogiczny sposób wybiera Polecane produkty – produkty, które polecamy do tworzonego produktu.
Pozostaje nam już ustawić tylko priorytet danego produktu oraz kolejność jego wyświetlania się na stronie. Pozostawiając puste pola decyzję o kolejności priorytetów oraz wyświetlaniu pozostawiamy systemowi.

karta-produktu-sote12

W kolejnej części ustawiamy Dostępność. Możemy ustawić Brak, Jest lub Ustaw wg magazynu – wtedy system pokaże dokładną ilość produktu na magazynie. Opcję zarządzanie magazynem zalecamy zostawić „z opcjami produktu”. Ustawiamy już tyko ilość na magazynie i przechodzimy dalej.

Wpisujemy czas realizacji. Ustawiamy jednostkę miary. Pozostałe dwie opcje zostawiamy domyślenie zaznaczone (sprawdzaj stan magazynowy) i odznaczone (pozwalaj na części dziesiętne w ilości). Ustawiamy jeszcze tylko minimalna ilość jaka można zamówić. Możemy ustawić również ilość maksymalną oraz wielokrotności ilości.

karta-produktu-sote13

W części Dostawa definiujemy takie opcje jak:

  • konfiguracja rozmiarów (o ile wcześniej je ustawiliśmy)
  • szerokość
  • wysokość
  • głębokość
  • waga
  • dostawy, które możemy wybrać wszystkie, zezwalać tylko na wybrane lub wykluczyć wybrane

karta-produktu-sote14

Następnie ustawiamy Rabaty, maksymalny procent rabatu oraz grupy rabatowe (o ile je utworzyliśmy)

karta-produktu-sote15

Załadujemy Zdjęcia klikając zielony krzyżyk na ikonce aparatu:

karta-produktu-sote16

Po kliknięciu otworzy nam się eksplorator gdzie z naszego dysku wybieramy zdjęcia, które chcemy załadować do produktu. Pamiętajmy, że minimalny rozmiar zdjęcia 1000px x 1000px.

karta-produktu-sote17

W razie potrzeby dodajemy kolejne zdjęcia w analogiczny sposób lub za jednym zamachem wszystkie na raz.

karta-produktu-sote18

Pozostaje nam już tylko uzupełnić pola z Opisem. Wypełniamy Opis skrócony, Opis pełny oraz Dodatkowy opis.

karta-produktu-sote19

karta-produktu-sote20
Po uzupełnieniu wszystkich opisów klikamy przycisk Zapisz.

karta-produktu-sote21

Gratulacje. Utworzyliśmy kartę produktu. Nasze efekty możemy podziwiać klikając przycisk Zobacz produkt w sklepie

karta-produktu-sote22

Lub wyszukując go w naszym sklepie.

karta-produktu-sote23

karta-produktu-sote24

Zespół INTLE
Zespół INTLE

Jesteśmy grupą praktyków marketingu internetowego z Krakowa. Codziennie z pasją przeprowadzamy kampanie dla ogólnopolskich i lokalnych marek. Fani optymalizacji, entuzjaści najnowszych rozwiązań, poszukiwacze wartościowego ruchu. To właśnie my!

Wiemy, że sukces nie jest dziełem przypadku. Składa się na niego wiele pojedynczych elementów: strategia, odpowiednie narzędzia, stała analityka kampanii i wiele więcej... W INTLE z pojedynczych klocków budujemy spójną całość, która generuje Twoje zyski. Takie podejście przynosi efekty każdego dnia.

Te artykuły mogą być dla Ciebie
Opisy produktów – gotowe wzory, które sprzedają

Opisy produktów – gotowe wzory, które sprzedają

Dobry opis produktu działa równie skutecznie, jak kompetentny i elokwentny sprzedawca w sklepie stacjonarnym. Ważna jest zarówno treść, jak i forma. Dzięki solidnemu researchowi wiesz, CO pisać; my powiemy Ci, JAK pisać, by osiągnąć znakomite efekty sprzedaży!

czytaj dalej

Czym jest strategia marketingowa

Czym jest strategia marketingowa

Strategia marketingowa dla wielu kojarzy się z wielostronicowym dokumentem, nad którym siedział sztab specjalistów. Już sama myśl o niej wywołuje strach w oczach, a gdzie tu mówić o jej stworzeniu. Strach ten jest zupełnie niepotrzebny i w tym artykule pokażę Ci dlaczego. Dowiesz się jak krok po kroku przygotować strategię marketingową dla Twojego e-sklepu.

czytaj dalej

Jak szybko i tanio usprawnić sklep dzięki wyciąganiu właściwych wniosków z badań UX

Jak szybko i tanio usprawnić sklep dzięki wyciąganiu właściwych wniosków z badań UX

W małym sklepie internetowym delikatne zmiany w UX niewiele zmienią. Aby faktycznie podnieść konwersję, trzeba zlokalizować duże, istotne problemy, a następnie je rozwiązać. Dobra informacja jest taka, że da się to zrobić stosunkowo niskim kosztem. W tym artykule pokażę, jak możesz samodzielnie znaleźć krytyczne błędy w UX sklepu internetowego

czytaj dalej

Jak zainstalować Google Analytics w Sote?

Jak zainstalować Google Analytics w Sote?

Analityka internetowa to podstawa każdego biznesu w sieci! Sprawdź jak łatwo możesz zainstalować narzędzie Google Analytics w swoim sklepie Sote

czytaj dalej

Co mówią o nas klienci

Współpracę z INTLE oceniam na bardzo udaną. Za największy atut uważam kompleksowe wsparcie i możliwość realizacji różnych projektów z jedną firmą.
Mimo, że prace przy rozwoju mojego sklepu realizowało kilku różnych specjalistów, za kontakt i przepływ informacji odpowiedzialna była jedna osoba - to duża wygoda i oszczędność mojego czasu!

Opinia marki BESIMO o Agencji interaktywnej INTLE

Robert Kornak

Z agencją INTLE współpracujemy od lat na wielu poziomach. Nasz sklep notuje znaczące wzrosty sprzedaży, znacznie większe niż jak byliśmy związani z konkurencyjnymi agencjami SEO. Firma Pana Łukasza jawi się jako rzetelny i pomocny partner w reklamowaniu naszego asortymentu oraz usług. Cenimy sobie wkład, zaangażowanie oraz elastyczność we współpracy. Polecam

Opinia marki Happytime o Agencji interaktywnej INTLE

Łukasz Łukawski

Wzorowa kompleksowa obsługa.
Współpracuję z firmą Intle od 3 lat. Wzorowa kompleksowa obsługa. Bardzo dobry kontakt z właścicielem oraz pracownikami. Przed nami jeszcze wiele lat wspólnych działań. Szczerze polecam 👍

Eco&Fit - opinia o współpracy

Mariusz Bernat

Dzięki współpracy z firmą Intle, rozwijamy sprzedaż internetową w dobrym kierunku. Przyczynia się do tego dobra komunikacja i zrozumienie naszych potrzeb. Mamy możliwość realizować poszczególne cele zgodnie z przyjętymi założeniami i weryfikować ich skuteczność poprzez odzwierciedlenie w wynikach sprzedażowych. Cenimy sobie rzetelność i uczciwość naszych partnerów.

karo.waw.pl - opinia o współpracy

karo.waw.pl

Mam bardzo pozytywne doświadczenia odnośnie współpracy SEO z Intle. Dostaję regularne miesięczne raporty, więc widzę za co płacę, a co najważniejsze widzę również efekty pracy agencji w postaci coraz większego ruchu i transakcji z wyszukiwania organicznego. Bardzo dobry kontakt z firmą, która stara się również edukować klienta.

Opinia EKCONCEPT

Ewa Korwin-Winogrodzka

Ale bajer!
Pani Marto, dziękuję całemu zespołowi INTLE! Pięknie to wygląda. Bardzo się cieszę. Pozdrawiam!

Opinia o współpracy Angelex

Angelex Kancelaria prawna

Sklep Shoper.
Dużo pod górę i nie najtaniej, ale firma mimo problemów starała się jak mogła by problemy rozwiązać.

Dentistry - opinia dla INTLE

Dentistry

Nasza firma korzysta z usług firmy Intle od kilku lat, w bardzo szerokim zakresie. Profesjonalna obsługa - gwarantowane efekty.

Logos Dystrybucja - Opinia dla INTLE

Bartosz Urbański

Profesjonalna obsługa klientów, szeroki wachlarz usług. Polecamy firmę Intle.

Opinia SOTE dla INTLE

SOTE Jakubowicz

Możemy zdecydowanie polecić firmą "Intle" jako profesjonalnego i rzetelnego partnera w dziedzinie usług internetowych i multimedialnych.

Agencja interaktywna INTLE - opinia Warmhouse

Warm House

Bardzo dobrze zredagowane teksty nie tylko pod względem stylistycznym, ale co istotne - także merytorycznym. Ciekawe i dopracowane w każdym szczególe.

Opinia sklepu Miękkie

Sylwia Synowiec

Polecamy!
Grafika sklepu przeszła nasze najśmielsze oczekiwania, co potwierdza się przy telefonach od klientów, którzy dzwoniąc, lub też pisząc e-maile często wspominają, że sklep jest bardzo ładny i przejrzysty. Pomimo okresu urlopowego, to projekt został wdrożony bardzo sprawnie. Podczas robienia ustaleń nad projektem, obsługa była rzetelna, konkretna i miła. Dziękujemy Intle :)

Opinia 32m2treningu dla Agencji INTLE

32m2treningu

Efekt końcowy przerósł nasze oczekiwania. A co najważniejsze nad całością czuwał Pan Marcin - specjalista SEO, który od początku buduje widoczność naszego sklepu w Google.
Współpracę z Intle cenimy przede wszystkim za kompleksowe i wielopoziomowe spojrzenie. Na każdym etapie współpracy pokazują nam nowe rozwiązania, inspiracje i możliwości rozwoju. Zrealizowaliśmy już wspólnie wiele ciekawych projektów i myślę, że jeszcze niejeden przed nami.

Sklep Kuchnia Włoska - opinia o INTLE

Anna Wójtowicz

W ramach współpracy INTLE zajęło się między innymi tworzeniem kontentu, komunikacją w Social Mediach, a po czasie również odświeżeniem grafiki naszej strony i pozycjonowaniem.
Współpracujemy od połowy 2019 roku, co samo w sobie stanowi najlepszą rekomendację.

Opinia marki PUSZMAN

Team Puszman