Aktualizacja SOTESHOP – czyli pora na ulepszenie swojego sklepu online

Ecommerce05.02.2016

Osiągnięcie sukcesu w biznesie w dobie rosnącej konkurencyjności wymaga nieustannej pracy:  ulepszania produktów czy usług, podnoszenia poziomu obsługi klienta, optymalizacji kosztów. W przypadku właścicieli sklepów internetowych duże znaczenie ma również stała aktualizacja platformy e-commerce, z której korzystają. W dzisiejszym artykule skupimy się na ostatnich zmianach dostępnych dla właścicieli sklepów działających na oprogramowaniu SOTE. Zmiany te pojawiły się wraz z udostępnieniem wersji SOTESHOP 7.2.6

Dlaczego należy pamiętać o aktualizacjach sklepu?

Powodów jest przynajmniej kilka:

  1. Wizerunek – sklep, który podąża za trendami to sklep atrakcyjniejszy i wiarygodniejszy dla klientów. Należy bowiem pamiętać, że w dzisiejszym świecie podjęcie decyzji zakupowej poprzedzone jest rozpoznaniem rynku i porównaniem ofert w celu wybrania tej najlepszej.
  1. Nowe wersje wtyczek – aktualizacja zapewnia możliwość korzystania ze wszystkich najnowszych wtyczek oprogramowania zewnętrznego. Pamiętajmy, że każdy producent oprogramowania systematycznie wprowadza nowe wersje swoich produktów.
  1. Podążanie za zmianami technologicznymi – należy systematycznie dostosowywać sklep do nowych typów urządzeń, przeglądarek czy systemów operacyjnych, których używają internauci. Dzięki temu nasi klienci będą mogli swobodnie z niego korzystać w każdych warunkach.
  1. Nowe funkcjonalności  aktualizacja gwarantuje szereg ułatwień, zarówno klientom jak i administratorom.  Wiele z nich zostało wprowadzonych na prośby samych właścicieli sklepów, którzy dostrzegli potrzebę optymalizacji procesów biznesowych.
  1. Poprawa błędów – nowa wersja sklepu wiąże się także z wyeliminowaniem błędów poprzedniczki. Innymi słowy, to, co mogło irytować i przeszkadzać, powinno zostać naprawione.
  1. Dostosowanie do wymogów prawa – nowe wersje sklepu są dostosowane do aktualnych przepisów prawa ze szczególnym uwzględnieniem Ustawy o prawach konsumenckich.

W SOTE rozumiemy te potrzeby i dlatego bezustannie rozwijamy nasze oprogramowanie. Na początku grudnia wypuściliśmy udoskonaloną wersję programu, do której nasi klienci mogą w każdej chwili zaktualizować swój sklep.

Nowa wersja SOTE to dużo pozytywnych zmian

SOTESHOP 7.2.6 jest dostępna od grudnia ubiegłego roku. Aktualizacja przynosi za sobą wiele potrzebnych zmian. Kilka najciekawszych to:

  • aktualizacja płatności eCard – jeszcze lepsza obsługa płatności w sklepach naszych klientów,
  • usprawnienie importu zamówień z Allegro – poprawa przepływu informacji w działach obsługujących zamówienia,
  • zmiana wyglądu wyświetlania dodatkowego opisu w tematach responsywnych – dostosowujemy się do najnowszych rozwiązań technologicznych,
  • rozszerzenie aplikacji wzór regulaminu sklepu o politykę prywatności i odstąpienie od umowy – cały czas pracujemy nad tym, aby nasz klient dostawał rozwiązanie kompletne pod każdym względem.

Pełna lista zmian

  1. Nowy szablon domyślny dla Allegro.
  2. Aktualizacja mechanizmów Trusted Shops.
  3. Rozszerzenie aplikacji wzór regulaminu sklepuo politykę prywatności i odstąpienie od umowy.
  4. Aktualizacja płatności eCard.
  5. Aktualizacja mechanizmów importujących zamówienie z Allegro.
  6. Zdjęcia produktów dla Allegro z wyłączoną opcją domyślnego przycinania.
  7. Usprawnienie importu zamówień z Allegro.
  8. Aktualizacja mechanizmu dodawania załączników do produktu.
  9. Likwidacja narzucania limitu dla producentów po kliknięciu w kategorie.
  10. Aktualizacja zapisu konfiguracji banerów w sklepie.
  11. Aktualizacja danych początkowych w sklepie dla wersji językowych.
  12. Opcje wstawiane z szablonu z włączonym stanem magazynowym.
  13. Dodanie możliwości ustawienia domyślnego paczkomatu z poziomu panelu administracyjnego.
  14. Zmiana wyglądu wyświetlania dodatkowego opisu w tematach responsywnych.
  15. Poprawka wyszukiwania dla Windows Phone 8.1.
  16. Poprawa mechanizmu działania opcji produktu z apostrofem.
  17. Poprawka mechanizmu przycisku „Zobacz produkt w sklepie” przy edycji produktu w panelu administracyjnym.

Jak dokonać aktualizacji?

Aktualizacja jest procesem stosunkowo łatwym, który można przeprowadzić samodzielnie i nie zajmuje wiele czasu. Rekomendujemy jednak powierzenie tego zadania sprawdzonym specjalistom. Dzięki temu zmiana zostanie wprowadzona szybko i bezproblemowo, a Ty będziesz spokojny o bezpieczeństwo swoich danych.