01 czerwca 2016
Według badań aż 86% polskich sprzedawców e-commerce korzysta przynajmniej z jednego portalu społecznościowego. Czy jednak w pełni wykorzystują jego potencjał? W tym przypadku statystyki są nieco słabsze. Z artykułu dowiesz się m.in.: Jakie są wady i zalety poszczególnych portali społecznościowych w kontekście sklepów internetowych. Z których ważnych funkcji na Facebooku przeznaczonych dla e-commerce nie korzystają polscy sprzedawcy. Jakie najczęstsze błędy popełniają marki korzystające z Facebooka lub Twittera.
15 marca 2016
Istotą biznesową oprogramowania w modelu SaaS, jest to, że użytkownik kupuje działające rozwiązanie o określonej funkcjonalności bez konieczności wchodzenia w zagadnienia związane z infrastrukturą informatyczną oraz zapleczem technicznym. W wielu przypadkach SaaS umożliwia dostęp do najnowszych technologii informatycznych bez długotrwałych wdrożeń i dużych inwestycji. W tym artykule porównamy oba systemy tak abyś mógł podjąć decyzję najodpowiedniejszą dla siebie.
09 lutego 2016
Według specjalistycznego raportu e-Commerce Polska aż 54% polskich internautów regularnie robi zakupy online poprzez smartfony czy tablety. To liczby, których nie możesz lekceważyć. Zwłaszcza że systematycznie rosną – tylko w ciągu ubiegłego roku ilość internautów kupujących w polskich sklepach internetowych wzrosła o 9%! Wszystko za sprawą urządzeń mobilnych, które mają coraz większy wpływ na naszą codzienność. Jak właściciele sklepów internetowych powinni zareagować na ten trend?
05 lutego 2016
Osiągnięcie sukcesu w biznesie w dobie rosnącej konkurencyjności wymaga nieustannej pracy: ulepszania produktów czy usług, podnoszenia poziomu obsługi klienta, optymalizacji kosztów.
03 lutego 2016
Ustawa o prawach konsumenta, wprowadzona w życie w grudniu 2014 roku, miała na celu ujednolicenie zasad dotyczących zakupów w sieci w całej Unii Europejskiej.
Czy zastanawiałeś się kiedyś nad tym, gdzie „wyląduje” Twój potencjalny klient po kliknięciu w reklamę, jaką zamieściłeś w sieci? I co zobaczy? Być może nie, a przecież to od zawartości strony docelowej zależy, czy klient zachowa się tak, jakbyś sobie tego życzył.
Odsetek klientów, którzy porzucają swoje koszyki podczas zakupów w sklepie internetowym wynosi ponad 60%. Zgodnie z badaniami winę za taki stan rzeczy ponoszą przede wszystkim błędy w zakresie użyteczności. Jak ich uniknąć? Co zrobić, by zakupy u nas były dla klientów przyjemne, proste i wygodne?
02 grudnia 2015
Pratik Dholakiya – jeden z czołowych ekspertów online marketingu – twierdzi, że 2016 będzie rokiem materiałów wizualnych w internecie. To więc doskonały czas, żebyś poznał trendy we współczesnym projektowaniu i wdrożył je w Twoim sklepie internetowym. Sukces jest w zasięgu ręki! Z artykułu dowiesz się m.in.: Jakie są najnowsze trendy w projektowaniu. W jaki sposób przygotować wytyczne dla grafika, z którym współpracujesz. Jakie są najczęstsze błędy w projektach sklepów internetowych.
16 listopada 2015
Dane na koncie Analytics łatwo jest błędnie zinterpretować ze względu na wiele podobnych określeń występujących w różnych raportach. Przykładowo istnieje zasadnicza różnica między kliknięciami (np. w raportach AdWords) a sesjami (np. w raportach Odbiorcy). Kolumna Kliknięcia w raportach wskazuje, ile razy reklamy zostały kliknięte przez użytkowników, a Sesje pokazują liczbę unikalnych sesji zainicjowanych przez użytkowników. Liczby te mogą się nie pokrywać z kilku powodów, które wyjaśnimy w tym artykule.
11 lutego 2015
Posiadasz cenną, fachową wiedzę i dzielisz się nią na swoim blogu firmowym. Niestety, niewiele osób o tym wie. W jaki sposób to zmienić? Dzięki odpowiedniej promocji bloga. Dowiedz się jak to zrobić.
27 stycznia 2015
Jeśli Twoje działania w sieci mają być skuteczne, musisz dysponować narzędziami, które pozwolą Ci je zmierzyć i zważyć. Z czego warto korzystać?
20 stycznia 2015
Google to najpopularniejsza wyszukiwarka na świecie. Chcemy sprawdzić jak pisze się słowo „supernowoczesny”, szukamy dobrej restauracji w pobliżu, chcemy dowiedzieć się czegoś więcej na temat eboli – pytamy o to Google. W końcu nie bez powodu mówi się, że wujek Google wie wszystko. Ale czy my wiemy coś o wujku? Dziś odsłaniamy kilka jego tajemnic.
Co mówią o nas klienci