Marketing internetowy

Cross-selling, up-selling i inne sposoby na zwiększenie sprzedaży

Cross-selling, up-selling i inne sposoby na zwiększenie sprzedaży

28 czerwca 2016

Prowadzenie sklepu internetowego nie może ograniczać się wyłącznie do umieszczania w nim produktów. Należy go rozwijać dodając, analizując i udoskonalające różne metody zwiększenia wyników sprzedażowych. Oto kilka z nich. Z artykułu dowiesz się m.in.: Czym jest cross-selling i up-selling. Jak wykorzystać te mechanizmy w sklepie internetowym. Jakie są inne sposoby dynamizujące sprzedaż.

czytaj dalej

Wszystko co powinieneś wiedzieć o angażowaniu użytkowników na Facebooku

Wszystko co powinieneś wiedzieć o angażowaniu użytkowników na Facebooku

12 czerwca 2016

Założyłeś już fanpage na Facebooku i stworzyłeś strategię działania? Najwyższy czas poznać tajniki angażowania społeczności. Dzięki poniższym informacjom dotrzesz z właściwym komunikatem do jeszcze większej liczby fanów. Z artykułu dowiesz się m.in. Co to jest edge rank i zasięg na Facebooku. Co zrobić, by Twoje posty docierały do jeszcze większej liczby użytkowników. Jak tworzyć angażujące treści, które twoi fani będą chętnie komentować i udostępniać.

czytaj dalej

4 portale społecznościowe, które powinien znać każdy przedsiębiorca e-commerce

4 portale społecznościowe, które powinien znać każdy przedsiębiorca e-commerce

01 czerwca 2016

Według badań aż 86% polskich sprzedawców e-commerce korzysta przynajmniej z jednego portalu społecznościowego. Czy jednak w pełni wykorzystują jego potencjał? W tym przypadku statystyki są nieco słabsze. Z artykułu dowiesz się m.in.: Jakie są wady i zalety poszczególnych portali społecznościowych w kontekście sklepów internetowych. Z których ważnych funkcji na Facebooku przeznaczonych dla e-commerce nie korzystają polscy sprzedawcy. Jakie najczęstsze błędy popełniają marki korzystające z Facebooka lub Twittera.

czytaj dalej

Porównanie Sote – Shoper

Porównanie Sote – Shoper

15 marca 2016

Istotą biznesową oprogramowania w modelu SaaS, jest to, że użytkownik kupuje działające rozwiązanie o określonej funkcjonalności bez konieczności wchodzenia w zagadnienia związane z infrastrukturą informatyczną oraz zapleczem technicznym. W wielu przypadkach SaaS umożliwia dostęp do najnowszych technologii informatycznych bez długotrwałych wdrożeń i dużych inwestycji. W tym artykule porównamy oba systemy tak abyś mógł podjąć decyzję najodpowiedniejszą dla siebie.

czytaj dalej

Mobilna wersja sklepu – jak skutecznie zwiększyć sprzedaż

Mobilna wersja sklepu – jak skutecznie zwiększyć sprzedaż

09 lutego 2016

Według specjalistycznego raportu e-Commerce Polska aż 54% polskich internautów regularnie robi zakupy online poprzez smartfony czy tablety. To liczby, których nie możesz lekceważyć. Zwłaszcza że systematycznie rosną – tylko w ciągu ubiegłego roku ilość internautów kupujących w polskich sklepach internetowych wzrosła o 9%! Wszystko za sprawą urządzeń mobilnych, które mają coraz większy wpływ na naszą codzienność. Jak właściciele sklepów internetowych powinni zareagować na ten trend?

czytaj dalej

SOTESHOP 7.2.6

SOTESHOP 7.2.6

05 lutego 2016

Osiągnięcie sukcesu w biznesie w dobie rosnącej konkurencyjności wymaga nieustannej pracy: ulepszania produktów czy usług, podnoszenia poziomu obsługi klienta, optymalizacji kosztów.

czytaj dalej

Jakie obowiązki na sklepy internetowe nakłada nowa ustawa o prawach konsumenta?

Jakie obowiązki na sklepy internetowe nakłada nowa ustawa o prawach konsumenta?

03 lutego 2016

Ustawa o prawach konsumenta, wprowadzona w życie w grudniu 2014 roku, miała na celu ujednolicenie zasad dotyczących zakupów w sieci w całej Unii Europejskiej.

czytaj dalej

Zasady tworzenia skutecznego landing page

Zasady tworzenia skutecznego landing page

Czy zastanawiałeś się kiedyś nad tym, gdzie „wyląduje” Twój potencjalny klient po kliknięciu w reklamę, jaką zamieściłeś w sieci? I co zobaczy? Być może nie, a przecież to od zawartości strony docelowej zależy, czy klient zachowa się tak, jakbyś sobie tego życzył.

czytaj dalej

6 zasad użytecznego sklepu internetowego

6 zasad użytecznego sklepu internetowego

Odsetek klientów, którzy porzucają swoje koszyki podczas zakupów w sklepie internetowym wynosi ponad 60%. Zgodnie z badaniami winę za taki stan rzeczy ponoszą przede wszystkim błędy w zakresie użyteczności. Jak ich uniknąć? Co zrobić, by zakupy u nas były dla klientów przyjemne, proste i wygodne?

czytaj dalej

Trendy we współczesnym projektowaniu, które powinieneś znać

Trendy we współczesnym projektowaniu, które powinieneś znać

02 grudnia 2015

Pratik Dholakiya – jeden z czołowych ekspertów online marketingu – twierdzi, że 2016 będzie rokiem materiałów wizualnych w internecie. To więc doskonały czas, żebyś poznał trendy we współczesnym projektowaniu i wdrożył je w Twoim sklepie internetowym. Sukces jest w zasięgu ręki! Z artykułu dowiesz się m.in.: Jakie są najnowsze trendy w projektowaniu. W jaki sposób przygotować wytyczne dla grafika, z którym współpracujesz. Jakie są najczęstsze błędy w projektach sklepów internetowych.

czytaj dalej

Podstawowe różnice w interpretowaniu danych w Google Analytics

Podstawowe różnice w interpretowaniu danych w Google Analytics

16 listopada 2015

Dane na koncie Analytics łatwo jest błędnie zinterpretować ze względu na wiele podobnych określeń występujących w różnych raportach. Przykładowo istnieje zasadnicza różnica między kliknięciami (np. w raportach AdWords) a sesjami (np. w raportach Odbiorcy). Kolumna Kliknięcia w raportach wskazuje, ile razy reklamy zostały kliknięte przez użytkowników, a Sesje pokazują liczbę unikalnych sesji zainicjowanych przez użytkowników. Liczby te mogą się nie pokrywać z kilku powodów, które wyjaśnimy w tym artykule.

czytaj dalej

7 sposobów na promocję bloga firmowego

7 sposobów na promocję bloga firmowego

11 lutego 2015

Posiadasz cenną, fachową wiedzę i dzielisz się nią na swoim blogu firmowym. Niestety, niewiele osób o tym wie. W jaki sposób to zmienić? Dzięki odpowiedniej promocji bloga. Dowiedz się jak to zrobić.

czytaj dalej

Co mówią o nas klienci

W lewo
W prawo

Współpracę z INTLE oceniam na bardzo udaną. Za największy atut uważam kompleksowe wsparcie i możliwość realizacji różnych projektów z jedną firmą.
Mimo, że prace przy rozwoju mojego sklepu realizowało kilku różnych specjalistów, za kontakt i przepływ informacji odpowiedzialna była jedna osoba - to duża wygoda i oszczędność mojego czasu!

Opinia marki BESIMO o Agencji interaktywnej INTLE

Robert Kornak

Z agencją INTLE współpracujemy od lat na wielu poziomach. Nasz sklep notuje znaczące wzrosty sprzedaży, znacznie większe niż jak byliśmy związani z konkurencyjnymi agencjami SEO. Firma Pana Łukasza jawi się jako rzetelny i pomocny partner w reklamowaniu naszego asortymentu oraz usług. Cenimy sobie wkład, zaangażowanie oraz elastyczność we współpracy. Polecam

Opinia marki Happytime o Agencji interaktywnej INTLE

Łukasz Łukawski

Wzorowa kompleksowa obsługa.
Współpracuję z firmą Intle od 3 lat. Wzorowa kompleksowa obsługa. Bardzo dobry kontakt z właścicielem oraz pracownikami. Przed nami jeszcze wiele lat wspólnych działań. Szczerze polecam 👍

Eco&Fit - opinia o współpracy

Mariusz Bernat

Dzięki współpracy z firmą Intle, rozwijamy sprzedaż internetową w dobrym kierunku. Przyczynia się do tego dobra komunikacja i zrozumienie naszych potrzeb. Mamy możliwość realizować poszczególne cele zgodnie z przyjętymi założeniami i weryfikować ich skuteczność poprzez odzwierciedlenie w wynikach sprzedażowych. Cenimy sobie rzetelność i uczciwość naszych partnerów.

karo.waw.pl - opinia o współpracy

karo.waw.pl

Mam bardzo pozytywne doświadczenia odnośnie współpracy SEO z Intle. Dostaję regularne miesięczne raporty, więc widzę za co płacę, a co najważniejsze widzę również efekty pracy agencji w postaci coraz większego ruchu i transakcji z wyszukiwania organicznego. Bardzo dobry kontakt z firmą, która stara się również edukować klienta.

Opinia EKCONCEPT

Ewa Korwin-Winogrodzka

Ale bajer!
Pani Marto, dziękuję całemu zespołowi INTLE! Pięknie to wygląda. Bardzo się cieszę. Pozdrawiam!

Opinia o współpracy Angelex

Angelex Kancelaria prawna

Sklep Shoper.
Dużo pod górę i nie najtaniej, ale firma mimo problemów starała się jak mogła by problemy rozwiązać.

Dentistry - opinia dla INTLE

Dentistry

Nasza firma korzysta z usług firmy Intle od kilku lat, w bardzo szerokim zakresie. Profesjonalna obsługa - gwarantowane efekty.

Logos Dystrybucja - Opinia dla INTLE

Bartosz Urbański

Profesjonalna obsługa klientów, szeroki wachlarz usług. Polecamy firmę Intle.

Opinia SOTE dla INTLE

SOTE Jakubowicz

Możemy zdecydowanie polecić firmą "Intle" jako profesjonalnego i rzetelnego partnera w dziedzinie usług internetowych i multimedialnych.

Agencja interaktywna INTLE - opinia Warmhouse

Warm House

Bardzo dobrze zredagowane teksty nie tylko pod względem stylistycznym, ale co istotne - także merytorycznym. Ciekawe i dopracowane w każdym szczególe.

Opinia sklepu Miękkie

Sylwia Synowiec

Polecamy!
Grafika sklepu przeszła nasze najśmielsze oczekiwania, co potwierdza się przy telefonach od klientów, którzy dzwoniąc, lub też pisząc e-maile często wspominają, że sklep jest bardzo ładny i przejrzysty. Pomimo okresu urlopowego, to projekt został wdrożony bardzo sprawnie. Podczas robienia ustaleń nad projektem, obsługa była rzetelna, konkretna i miła. Dziękujemy Intle :)

Opinia 32m2treningu dla Agencji INTLE

32m2treningu

Efekt końcowy przerósł nasze oczekiwania. A co najważniejsze nad całością czuwał Pan Marcin - specjalista SEO, który od początku buduje widoczność naszego sklepu w Google.
Współpracę z Intle cenimy przede wszystkim za kompleksowe i wielopoziomowe spojrzenie. Na każdym etapie współpracy pokazują nam nowe rozwiązania, inspiracje i możliwości rozwoju. Zrealizowaliśmy już wspólnie wiele ciekawych projektów i myślę, że jeszcze niejeden przed nami.

Sklep Kuchnia Włoska - opinia o INTLE

Anna Wójtowicz

W ramach współpracy INTLE zajęło się między innymi tworzeniem kontentu, komunikacją w Social Mediach, a po czasie również odświeżeniem grafiki naszej strony i pozycjonowaniem.
Współpracujemy od połowy 2019 roku, co samo w sobie stanowi najlepszą rekomendację.

Opinia marki PUSZMAN

Team Puszman