Aktualizacja: 01 lutego 2021
Jeśli Twoje działania w sieci mają być skuteczne, musisz dysponować narzędziami, które pozwolą Ci je zmierzyć i zważyć. Z czego warto korzystać?
To narzędzie pozwoli Ci sprawdzić skuteczność Twoich działań prowadzonych w sieci: w mediach społecznościowych, na platformach reklamowych, na witrynie firmowej czy blogu. Dzięki nim dowiesz się, ile osób odwiedza Twój sklep oraz jakimi kanałami trafiają do Ciebie klienci (e-mail, płatna kampania, blog). Sprawdzisz, które z zamieszczanych przez Ciebie treści cieszą się największa popularnością oraz jak użytkownicy reagują na wpisy zamieszczane na Facebooku czy Google+.
Narzędzia dla webmasterów to kolejna usługa Google, która pozwala analizować i diagnozować witrynę a także optymalizować ją pod kątem wyszukiwarki. Dzięki nim szybko dowiesz się o ewentualnych błędach na stronie i łatwo je poprawisz, sprawdzisz pozycję swojego sklepu w wynikach Google, dowiesz się, ile osób linkuje do Twojej witryny i które z jej podstron cieszą się największa popularnością.
www.google.com/webmasters/tools
To narzędzie, które monitoruje zasoby Internetu i media społecznościowe. Dzięki niemu dowiesz się, co i gdzie internauci mówią o Twojej marce. W ten sposób odpowiednio szybko będziesz mógł reagować na wszelkie negatywne komentarze a także pojawisz się w miejscach, w których gromadzą się Twoi potencjalni klienci.
To proste narzędzie do sprawdzenia, czy publikowane przez Ciebie treści mają charakter wirusowy i są udostępniane przez innych użytkowników sieci. Wystarczy tylko wkleić do niego adres url strony i kliknąć „count shares”.
To cały zbiór narzędzi, które działają w oparciu o bazy danych i służą do zarządzania relacjami z klientami. Można je zastosować zarówno do usprawnienia procesu obsługi klienta, automatyzacji sprzedaży, kontroli płatności czy budowania lojalności odbiorców naszych usług.
To narzędzia do kontroli grafik tworzonych na potrzeby social mediów. Osoby, które prowadzą fanpag’e, doskonale wiedzą, że avatary, cover phota i grafiki reklamowe rządzą się odrębnymi prawami: mają specyficzne rozmiary oraz ściśle określoną relację powierzchni treści do obrazu. Text Overlay sprawdzi czy treść na grafice reklamowej nie przekracza wymaganych 20%, a dzięki Social Media Image Marker nigdy nie będziemy musieli się zastanawiać, jakie wymiary ma zdjęcie profilowe i zdjęcie w tle.
To prost narzędzie pozwala nie tylko skracać długie linki, ale, co nie mniej ważne, sprawdzać, ile osób w nie kliknęło. Dzięki temu sprawdzimy np. czy produkt promowany przez nas na Facebooku cieszył się zainteresowaniem naszych fanów.
Co mówią o nas klienci