Zwiększam wartość koszyka | akademia intle 

Akademia INTLE

Zwiększam wartość koszyka

23 Mar 2020

Jak dystrybuować treści publikowane na blogach?

Napisałeś praktyczny poradnik zakupowy lub ciekawe case study na podstawie doświadczeń swojej firmy? Wartościowy artykuł zasługuje na liczne grono czytelników, a cel ten osiągniesz dzięki umiejętnej dystrybucji treści. Aby dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców, nie potrzebujesz specjalistycznych umiejętności ani dużych nakładów finansowych – wiele działań na rzecz dystrybucji wdrożysz praktycznie „z marszu”, tuż po lekturze naszego tekstu!

02 Gru 2019

Opisy produktów – gotowe wzory, które sprzedają

Formuły copywriterskie – dlaczego nie musisz się ich obawiać? Osoby pracujące piórem na ogół nie czują się komfortowo wtłoczone w sztywne ramy formalne, dlatego określenie „formuła” może budzić niechęć. Bez obaw: formuły copywriterskie – schematy tekstów opracowane w celu osiągnięcia z ich pomocą jak najwyższej konwersji – nie stoją w opozycji ani do kreatywności, wymienianej […]

29 Lis 2019

SEO i Content marketing w strategii marketingowej e-sklepu

#6 zwiększasz czas na stronie Dobrej jakości, przydatne i interesujące treści sprawiają, że są one chętnie czytane. Użytkownicy nie porzucają strony zaraz po wejściu na nią, przewijają w dół, a także przechodzą do innych podstron dzięki odpowiednio zaplanowanemu linkowaniu wewnętrznemu. Dla Google jest to jednoznaczna informacja, że ta strona dba o treści na niej publikowane, […]

07 Lis 2019

Jak pisać o ziołach i produktach roślinnych zgodnie z prawem?

Rozporządzenie nr 1924/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady Europy zmieniło wiele w kwestii tworzenia komunikatów o żywności i nie tylko. Szczególnie problematyczne stało się pisanie o ziołach i wytwarzanych z nich produktach, ponieważ zazwyczaj już ich nazewnictwo informowało o leczniczych właściwościach. Jeśli prowadzisz sklep zielarski lub jesteś copywriterem i piszesz o produktach tego typu, z pewnością skorzystasz z poniższych porad o tym, jak zastosować nowe wymogi prawne w ich brandingu.

03 Paź 2019

Sekret skutecznych wpisów blogowych

Jakie korzyści przyniesie Ci prowadzenie bloga firmowego? Prowadzenie bloga firmowego pozwala przedstawić się bliżej i opowiedzieć o swojej marce wszystko to, co wykracza poza formalne ramy oficjalnej komunikacji. Autorzy często dzielą się także osobistymi doświadczeniami, pomagają klientom w efektywnym wykorzystaniu produktów marki i inspirują do samodzielnego pogłębiania wiedzy na dany temat. Regularna publikacja artykułów o […]

24 Lut 2017

Dobre opisy domeną dobrych sklepów internetowych

Choć typowy użytkownik Internetu czyta ze skupieniem zaledwie 10 wyrazów, musimy zadbać o to, aby teksty w naszym sklepie internetowym były rzetelne, treściwe i przede wszystkim unikatowe. Z artykułu dowiesz się m.in.: Dlaczego teksty są tak ważne w sklepie internetowym? Jak zwiększyć sprzedaż i ruch na stronie? Jak pisać dobre teksty do sklepu internetowego? 1. […]

10 Sty 2017

Idealna karta produktu krok po kroku

90 sekund – tyle trwa podjęcie decyzji zakupowej przez użytkownika Twojego sklepu internetowego. Prawidłowo skonstruowana karta produktu pomoże mu dokonać szybkiej i właściwej decyzji. Z artykułu dowiesz się m.in.: Dlaczego dobrze zaprojektowana karta produktu jest tak ważna. Z jakich elementów powinna składać się karta produktowa. Jakie są najczęstsze błędy przy tworzeniu kart produktowych. 1. Karta […]

11 Lut 2015

7 sposobów na promocję bloga firmowego

Posiadasz cenną, fachową wiedzę i dzielisz się nią na swoim blogu firmowym. Niestety, niewiele osób o tym wie. W jaki sposób to zmienić? Dzięki odpowiedniej promocji bloga. 1. Oferuj możliwość subskrypcji przez maila lub RSS Możesz wierzyć lub nie, ale nawet najwierniejszy czytelnik nie będzie codziennie zaglądał na Twojego bloga, by sprawdzić, czy pojawił się […]

27 Sty 2015

7 narzędzi, z których powinieneś korzystać

Jeśli Twoje działania w sieci mają być skuteczne, musisz dysponować narzędziami, które pozwolą Ci je zmierzyć i zważyć. Z czego warto korzystać?

20 Sty 2015

10 ciekawostek o Google, o których mogłeś nie słyszeć

Google to najpopularniejsza wyszukiwarka na świecie. Chcemy sprawdzić jak pisze się słowo „supernowoczesny”, szukamy dobrej restauracji w pobliżu, chcemy dowiedzieć się czegoś więcej na temat eboli – pytamy o to Google. W końcu nie bez powodu mówi się, że wujek Google wie wszystko. Ale czy my wiemy coś o wujku? Dziś odsłaniamy kilka jego tajemnic.

29 Lis 2014

Formatowanie tekstów na stronie internetowej? Jak to robić i dlaczego to takie ważne?

Artykuł w tradycyjnej gazecie i artykuł na portalu internetowym – mogłoby się wydawać, że nie ma między nimi większej różnicy. Ale to nieprawda. Nośnik nie pozostaje bez wpływu na treść i na odbiorcę. Internauta raczej przegląda niż czyta, a to sprawia, że tekst online musi się trzymać określonych zasad, jeśli ma być zrozumiały i atrakcyjny. […]

12 Lip 2014

Opisy w sklepie internetowym. Jak je tworzyć i dlaczego są ważne?

Dobrze opracowane opisy w sklepie internetowym to element, który może Cię pozytywnie wyróżnić na tle konkurencji. Powód? Po pierwsze, znaczna liczba sklepów bagatelizuje sprawę i ogranicza się do zdjęcia produktu, ewentualnie jego danych technicznych. Po drugie, firmy, które dodają opisy, bardzo często kopiują materiały od producentów, a te są różnej jakości. Po trzecie, nawet jeśli […]

10 Cze 2014

Podstawowe zasady nowoczesnej optymalizacji treści

Optymalizacja treści na stronie internetowej to zadanie dużo bardziej złożone, niż mogłoby się wydawać. Zasady przyznawania przez Google wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania ciągle się zmieniają.

11 Maj 2014

Jak tworzyć skuteczne treści na witrynę firmową?

Ignorowanie sfery wirtualnej w działaniach biznesowych dziś jest już praktycznie niemożliwe. Sklepy stacjonarne masowo migrują do Internetu, marki tworzą strony wizerunkowe i poszerzają swoje pole działania, wykorzystując narzędzia content marketingu.

Porozmawiaj z nami
Czat udostępnia Firmao.pl CRM