06 listopada 2014
Jeśli wydaje Ci się, że masz świetny produkt i wystarczy wstawić go do sklepu internetowego ze zdjęciem i ceną, by ludzie go kupowali, jesteś w wielkim błędzie. Zakupy w sieci rządzą się swoimi prawami. To, co pokażesz i napiszesz musi zastąpić konsumentowi zmysły wzroku i dotyku, a czasem też słuchu i smaku. Co więcej, strona produktu w kilka sekund musi odpowiedzieć na wszystkie pytania, które klient mógłby chcieć zadać. Jak to zrobić?
27 października 2014
Masz nowiutką stronę. Wygląda efektownie, skutecznie ją reklamujesz w różnych kanałach, przyciąga sporo osób. Niestety, konwersja jest słabiutka. Użytkownicy ani nie chcą kupować, ani zapisywać się do newslettera. Jakie mogą być tego przyczyny i co zrobić, by osiągnąć zamierzony cel?
20 sierpnia 2014
Kiedy zlecamy stworzenie strony internetowej, w głowie najczęściej mamy tylko jej ogólny zarys. Wiemy, co powinno się na niej znajdować, jakie możliwości ma dawać naszym klientom i jakie cele chcemy dzięki niej osiągnąć. A potem dostajemy gotową witrynę i jesteśmy zaskoczeni, nie zawsze pozytywnie. Takich sytuacji można uniknąć. Wystarczy jeśli agencja przygotuje dla nas projekt funkcjonalny strony.
12 lipca 2014
Dobrze opracowane opisy w sklepie internetowym to element, który może Cię pozytywnie wyróżnić na tle konkurencji. Powód? Po pierwsze, znaczna liczba sklepów bagatelizuje sprawę i ogranicza się do zdjęcia produktu, ewentualnie jego danych technicznych. Po drugie, firmy, które dodają opisy, bardzo często kopiują materiały od producentów, a te są różnej jakości. Po trzecie, nawet jeśli firma tworzy własne opisy, popełnia przy ich tworzeniu sporo błędów. Podpowiemy Ci, co zrobić, by ich uniknąć.
03 lipca 2014
Stworzenie tożsamości marki i dbanie o jej pozytywny wizerunek w oczach odbiorców to bardzo ważne aspekty działalności biznesowej. O ile jednak na pierwszą kwestię firma ma całkowity wpływ, o tyle w przypadku drugiej ostateczne słowo należy do klientów i odbiorców. Czym różni się tożsamość od wizerunku? Jak je budować?
20 maja 2014
Dobrze zaprojektowana strona firmowa to jeden z warunków osiągnięcia sukcesu na e-rynku. Użyteczność, prostota, intuicyjność tworzą środowisko przyjazne dla użytkownika, budują zaangażowanie i pozytywne relacje. Jak jednak zaprojektować taką witrynę? Wykorzystując wiedzę z zakresu usability.
11 maja 2014
By zaistnieć w sieci, wcale nie trzeba robić wokół siebie dużo hałasu. To, czy klient zaufa właśnie nam i wybierze nasze usługi nie zależy ani od wizualnego efekciarstwa, ani od języka godnego starożytnych mówców. No chyba że zajmujemy się grafiką lub prowadzimy blog, którego ideą jest krzewienie pięknej polszczyzny. Biznes w sieci to zupełnie inna bajka. A o jej zasadach decyduje internetowy czytelnik/klient i jego specyficzne zachowania.
Co mówią o nas klienci