Intle

Akademia INTLE

Tożsamość marki

Wszystko, co musisz wiedzieć

Dołącz do naszych czytelników

Masz sklep internetowy lub jesteś osobą odpowiedzialną za jego rozwój?
A może planujesz założyć swój własny biznes online? Zapisz się do newslettera Akademii INTLE.

Zachowujemy Twoje dane w tajemnicy i udostępniamy Twoje dane tylko osobom trzecim, które umożliwiają taką usługę. Przeczytaj naszą politykę prywatności.

29 Sie 2019

Zabójczo skuteczne hasła reklamowe

Tyrady Joan Collins w futbolowej szatni oraz szalone potyczki Sprite’a i Pragnienia ogląda się świetnie, a slogany z reklam automatycznie nasuwają się na myśl w wielu codziennych sytuacjach. Choć spoty zeszły już z anten, powtarzamy oba hasła jeszcze do dziś, za każdym razem utrwalając sobie i innym w pamięci nazwę reklamowanego produktu. To wystarczy, żeby w sklepie błyskawicznie wyłowić ją wzrokiem z setki etykiet! Kliknij i poznaj 6 strategii i 30 przykładów, które zainspirują Cię do stworzenia własnego sloganu

15 min
15 Lut 2019

Psychologia kolorów a budowanie tożsamości marki

Z artykułu dowiesz jak tworzyć bardziej efektywne witryny i kampanie reklamowe. Wszystko dzięki analizie wyników badań na temat psychologii kolorów.

02 Wrz 2018

Trendy we współczesnym projektowaniu, które powinieneś znać

Pratik Dholakiya – jeden z czołowych ekspertów online marketingu – twierdzi, że 2016 będzie rokiem materiałów wizualnych w internecie. To więc doskonały czas, żebyś poznał trendy we współczesnym projektowaniu i wdrożył je w Twoim sklepie internetowym. Sukces jest w zasięgu ręki! Z artykułu dowiesz się m.in.: – Jakie są najnowsze trendy w projektowaniu. – W […]

24 Sie 2018

5 wskazówek, które pomogą Ci chronić nazwę i logo Twojej firmy

Aby prawnie zastrzec nazwę Twojej firmy lub domeny internetowej oraz znak graficzny, musisz zarejestrować te elementy jako znak towarowy. Dzięki naszym 5 wskazówkom procedura zastrzegania znaku towarowego nie będzie dla Ciebie tajemnicą. Z artykułu dowiesz się m.in.: – Gdzie możesz zarejestrować swój znak towarowy? – Jak wygląda i ile kosztuje taka procedura? Wskazówka 1 – […]

02 Lip 2018

Wszystko, co powinieneś wiedzieć o identyfikacji wizualnej, zanim rozpoczniesz współpracę z grafikiem lub agencją

Coraz częściej myślisz o identyfikacji wizualnej Twojego sklepu? Chciałbyś rozpocząć współpracę w tym zakresie, ale nie wiesz, od czego zacząć? W artykule rozwiewamy Twoje wątpliwości. Z artykułu dowiesz się m.in.: – Co to jest identyfikacja wizualna i z czego się składa. – Czego wymagać od agencji lub grafika, którzy wykonują identyfikację wizualną dla Twojej firmy. […]

01 Cze 2018

Czy Twoja firma potrzebuje księgi identyfikacji wizualnej?

W kolejnym artykule o identyfikacji wizualnej nie chcemy Cię przekonywać, że potrzebujesz takiego dokumentu. Przeczytaj wszystkie nasze argumenty i sam zdecyduj jak ważny jest dla Ciebie wizerunek firmy, a co za tym idzie jej sukces. Z artykułu dowiesz się m.in.: – Co to jest księga identyfikacji wizualnej. – Jakie elementy zawiera ten dokument. – Dlaczego […]

12 Kwi 2018

Czarno na białym o kolorach w identyfikacji wizualnej i marketingu

Wyróżnij się kolorem Dlaczego dzięki kolorowi klienci łatwo mogą zapamiętać naszą markę? Przede wszystkim ze względu na szybką percepcję. Barwy postrzegamy automatycznie, bez wysiłku mózgu. Taka szybkość odbioru nie jest możliwa w przypadku bardziej skomplikowanych znaków, jak logo lub nazwa firmy. Warto to wykorzystać. Kolejnym elementem jest uniwersalność koloru, który występuje praktycznie w każdym obiekcie. […]

22 Lut 2017

Zasady tworzenia dobrej nazwy dla sklepu internetowego

Sukces Twojego sklepu internetowego zależy od wielu czynników – przemyślanego planu marketingowego, użytecznego serwisu www i wielu godzin ciężkiej pracy. Podstawą jest jednak dobra nazwa – krótka, łatwa do zapamiętania, która przyciągnie klientów i wyróżni sklep na tle konkurencji. To wybór na lata! Podpowiadamy jak mądrze go zaplanować. Z artykułu dowiesz się: Jak zbudowana jest […]

08 Lut 2017

Silna marka, czyli jaka – o znaczeniu marki w świecie eCommerce

Możesz zrobić dużo, by zmaksymalizować swoje szanse na sukces w eCommerce – przygotować atrakcyjną ofertę, dokonać rynkowego rozeznania i dobrze dobrać grupę docelową, spędzić tygodnie na projektowaniu i optymalizowaniu strony. Wszystko to może się jednak zdać na niewiele, jeśli nie zadbasz o markę. Dlaczego tak jest i co to właściwie oznacza w warunkach eCommerce?  Marka? […]

07 Lut 2017

6 cennych informacji o namingu, które pomogą Ci stworzyć lepszą nazwę

Największy producent bram garażowych w Polsce swoją przygodę z biznesem zaczynał dosłownie… w garażu. Wymyślając nazwę firmy, zdał się na intuicję i postawił po prostu na swoje nazwisko – „Wiśniowski”. Logo, które naszkicował naprędce, z czasem zrewitalizowano, ale nazwa marki została. To dowód na to, że i Ty możesz tworzyć nazwy marki i produktów, które […]

15 Sty 2017

Logo w pytaniach i odpowiedziach

Wiesz już, co to jest identyfikacja wizualna i z czego się składa. Teraz czas na poznanie jej najważniejszego elementu – logo. Postanowiliśmy przybliżyć Ci go w formie pytań i odpowiedzi. Z artykułu dowiesz się m.in.: – Ile kosztuje dobre logo. – Dlaczego prostota jest ważna przy projektowaniu logo. – Ilu wersji logo potrzebujesz. Dlaczego projektowanie […]

Porozmawiaj z nami
Czat udostępnia Firmao.pl CRM