Intle

Akademia Intle

Strategia

Wszystko, co musisz wiedzieć

Dołącz do naszych czytelników

Masz sklep internetowy lub jesteś osobą odpowiedzialną za jego rozwój?
A może planujesz założyć swój własny biznes online? Zapisz się do newslettera Akademii Intle.

23
25 Kwi 2019

Analiza danych ecommerce w Google Analytics

Raporty e-commerce w Google Analytics pozwolą Ci szczegółowo zapoznać się z zachowaniami zakupowymi użytkowników Twojego sklepu. Podjęcie działań rozwiązujących wykryte bolączki może zaowocować korzystnymi dla sklepu zmianami, takimi jak: wyższy współczynnik konwersji, mniej zwrotów, skuteczniejsze działania marketingowe (niższy koszt pozyskania klienta), wyższa średnia wartość koszyka.

17 Paź 2018

 Jak ustalić najważniejsze cele dla sklepu internetowego w Google Analytics

Jak każdy biznes jest inny tak każdy sklep internetowy jest inny i ma inne cele do osiągnięcia aby przyniosły zysk. Dla jednego będzie to sprzedany towar, dla innego pobrana aplikacja a jeszcze dla innego zapisanie się na szkolenie. Dla jeszcze innych form biznesu będzie to tylko zobaczenie kontaktu. Poniżej przedstawimy najpopularniejsze cele dla sklepu internetowego. […]

19 Lip 2018

Zachowania – Czego (i gdzie) mogę dowiedzieć się o zachowaniu użytkowników na mojej stronie z Analytics

Aby otworzyć raport Zachowania: 1. Zaloguj się na konto Google Analytics 2. Wejdź do odpowiedniego widoku 3. Wybierz kartę Raportowanie 4. Na pasku nawigacyjnym Raport wybierz kolejno: Zachowanie Raporty Zachowanie pomagają zorientować się, jak użytkownicy korzystają z Twojej witryny lub aplikacji. Możesz sprawdzić, ile ekranów i w jakiej kolejności oglądają użytkownicy podczas jednej sesji oraz jak długo […]

03 Kwi 2018

POZYSKIWANIE – Czego (i gdzie) mogę dowiedzieć się o ruchu na mojej stronie i jego źródle z Google Analytics

Aby otworzyć raport Zachowania: 1. Zaloguj się na konto Google Analytics 2. Wejdź do odpowiedniego widoku 3. Wybierz kartę Raportowanie 4. Na pasku nawigacyjnym Raport wybierz kolejno: Pozyskiwanie Raporty Pozyskiwanie pozwalają zorientować się, jak użytkownicy docierają do Twojej witryny oraz jak często pobierają i instalują Twoją aplikację. Możesz też używać ich do analizy ruchu – czy są […]

16 Lis 2015

Podstawowe różnice w interpretowaniu danych w Google Analytics

Dane na koncie Analytics łatwo jest błędnie zinterpretować ze względu na wiele podobnych określeń występujących w różnych raportach. Kliknięcia a sesje Istnieje zasadnicza różnica między kliknięciami (np. w raportach AdWords) a sesjami (np. w raportach Odbiorcy). Kolumna Kliknięcia w raportach wskazuje, ile razy reklamy zostały kliknięte przez użytkowników, a Sesje pokazują liczbę unikalnych sesji zainicjowanych […]