Dzisiaj ukazała się nowa wersja SOTESHOP 7.3.3. Od poprzedniej wersji 7.3.2 wprowadziliśmy 50 usprawnień, aktualizacji i nowych funkcjonalności. Zachęcamy wszystkich do aktualizacji sklepu.
Sprawdź zestawienie zmian, jakie ukazały się w ostatnim czasie.
Zarządzanie zamówieniami
Rozwinęliśmy funkcjonalność masowego zarządzania zamówieniami, filtrowania zamówień oraz ich edycji. Lista nowych funkcjonalności w zamówieniach:
Dodanie możliwości zmiany statusu dla wybranych zamówień z listy,
Dodanie możliwości opłacenia wybranych zamówień z listy,
Dodanie możliwości potwierdzenia wybranych zamówień z listy,
Dodanie możliwości filtrowania zamówień po dostawie,
Dodanie możliwości filtrowania zamówień po płatności,
Dodanie możliwości zmiany rabatu na zamówienie w trybie edycji zamówienia
Dodanie możliwości oznaczania zamówień jako nieprzeczytane / przeczytane:
Każde nowe zamówienie oznaczone jest jako nieprzeczytane (pogrubioną czcionką),
Po wejściu do tego zamówienia zostaje automatycznie oznaczone jako przeczytane,
Zmiany można dokonać również z poziomu listy wybierając opcje z listy rozwijanej „Zaznaczone:”,
Możliwość filtrowania po zamówieniach przeczytanych / nieprzeczytanych.
Aktualizacja funkcjonalności raporty sprzedaży produktów
Aktualizacja rozszerza funkcjonalność o:
wybór okresu sprzedaży – miesięczny, roczny lub zdefiniowany ręcznie,
Wydaliśmy aktualizację płatności Polcard, która zmienia swoją nazwę na Payeezy. Aktualizacja poza rebrandingiem, dostosowuje SOTESHOP do nowego API płatności i wprowadza automatyczną informację o rozliczeniu płatności za zamówienie.
Aplikacja integruje sklep z modułem ankiet Apester. Platforma ta udostępnia wachlarz narzędzi, szeroką gamę układów oraz funkcji do tworzenia i publikowania bardzo atrakcyjnych graficznie interaktywnych treści w postaci sond czy quizów.
Dodatek „Smartsupp” pozwala na prowadzenie rozmowy z klientami odwiedzającymi stronę sklepu. Aplikacja integruje sklep z serwisem smartsupp.com, który udostępnia możliwość konfiguracji wyglądu czatu, wgląd w historię rozmów, statystyki czy odwiedzających.
Piksel Facebooka umożliwia monitorowanie zdarzeń w Twoim sklepie oraz dokładną optymalizację konwersji Twojej reklamy na Facebooku. Przekłada się to na skuteczniejszą reklamę – tańsze kliki i lepsze efekty.