Pozycjonowanie - SEO | INTLE

Case Studies

Jak dzięki dobrej strategii SEO osiągnąć TOP2 w Google na przykładzie słów kluczowych pościel z kory?

18 Cze 2020

Przedstawione efekty pozycjonowania sklepu z branży dom i wnętrza to dowód na to, że przy […]

Sukces klienta Eco&Fit

14 Kwi 2020

Chociaż brzmi jak współczesna bajka, ta historia wydarzyła się naprawdę, […]

Nowe atrybuty Rel=”sponsored” i “ugc” – jakie mają znaczenie w kontekście SEO?

07 Kwi 2020

Atrybut Rel=”Nofollow” jako czynnik rankingowy Przez dłuższy czas linki z atrybutem rel=”nofollow” […]

Zmiana oprogramowania sklepu, a SEO – o czym musisz pamiętać?

06 Mar 2020

Zweryfikuj kod Google Analytics Po prawidłowo wykonanej migracji sklepu internetowego, zweryfikuj […]

Produkty niedostępne – nie usuwaj ich ze sklepu!

25 Lut 2020

Jakie korzyści pod kątem SEO osiągnie Twój sklep, jeśli prawidłowo postąpisz z produktem […]

Wzrost pozycji oraz ruchu na stronie a podstawowe działania SEO

05 Wrz 2019

Są firmy, które rozpoczynają swoją działalność od szukania towaru na sprzedaż. Są też takie, których założyciele mają pasję i chcą się nią po prostu dzielić. Druga wersja pasuje idealnie do firmy Moss Decor, która jest producentem paneli z mchów i roślin ozdobnych, czyli po prostu promuje ideę otaczania się zielenią, nawet w miejscu pracy czy w domu. Firma podjęła z nami współpracę, aby zwiększyć świadomość o marce i osiągać lepsze wyniki sprzedażowe. Grupa kreatywnych marketerów INTLE z chęcią podjęła to wyzwanie. Jakie były efekty naszych działań? Zapraszamy na case study, w którym prezentujemy najważniejsze kroki, jakie podjęliśmy podczas pracy nad tym projektem i ich efekty.

6 kroków do dobrze zoptymalizowanego artykułu na blogu firmowym

23 Sie 2019

Poznaj 6 etapów, które pozwolą Ci szybko zoptymalizować blogową publikację. Zyskasz pewność, że blog przyniesie Ci zamierzone efekty jakościowe oraz poprawi pozycję Twojej witryny. Dodatkowo cały proces zostanie usprawniony, dzięki czemu zaoszczędzisz czas.

Zasady tworzenia skutecznego landing page

03 Lut 2016

Czy zastanawiałeś się kiedyś nad tym, gdzie „wyląduje” Twój potencjalny klient po kliknięciu w reklamę, jaką zamieściłeś w sieci? I co zobaczy? Być może nie, a przecież to od zawartości strony docelowej zależy, czy klient zachowa się tak, jakbyś sobie tego życzył.

10 ciekawostek o Google, o których mogłeś nie słyszeć

20 Sty 2015

Google to najpopularniejsza wyszukiwarka na świecie. Chcemy sprawdzić jak pisze się słowo […]

Co to jest SEO PR i dlaczego jest taki ważny?

17 Gru 2014

SEO PR to działania, które łączą narzędzia PR-owców i specjalistów od SEO w celu […]

Jak znaleźć słowa, po których szukają mnie klienci w internecie?

14 Lis 2014

Wiedzieć o czym myśli klient… Któż nie chciałby być w posiadaniu takiej wiedzy? […]

Korzyści płynące z reklamy Google AdWords

20 Wrz 2014

Otworzyłeś firmę, zbudowałeś świetną stronę i czekasz na klientów. Niestety, nie możesz liczyć […]

Poznajmy się bliżej.

Nie możemy się doczekać pracy nad Twoim projektem. Napisz lub zadzwoń!

Przejdź do zakładki kontakt