Porady Sote | akademia intle 

Akademia INTLE

Porady Sote

Wszystko, co musisz wiedzieć

Dołącz do naszych czytelników

Masz sklep internetowy lub jesteś osobą odpowiedzialną za jego rozwój?
A może planujesz założyć swój własny biznes online? Zapisz się do newslettera Akademii INTLE.

Zachowujemy Twoje dane w tajemnicy i udostępniamy Twoje dane tylko osobom trzecim, które umożliwiają taką usługę. Przeczytaj naszą politykę prywatności.

06 Sie 2019

Wdrożenie piksela Facebooka siłą do skutecznej monetyzacji social media

Informacja o Twoim kliencie to wiedza, którą w bardzo prosty sposób możesz przekuć w realny zysk. Znając upodobania osób odwiedzających Twoją stronę, możesz tworzyć bardziej dopasowane oferty, dzięki czemu zainteresowani chętniej klikną w reklamę lub kupią Twój produkt. A to nie wszystkie możliwości, które oferuje piksel.

04 Sie 2019

Facebook Business Manager – jak założyć i skonfigurować, żeby skutecznie służył Twojej firmie

Jeśli jesteś człowiekiem zorganizowanym, zawsze trzymającym rękę na pulsie, to FB Manager przypadnie Ci do gustu. Będziesz mógł dowolnie przypisywać różnym osobom konkretne role, z którymi wiążą się określone zadania oraz możliwości dostępu do stron i kont reklamowych. Z czasem Twój zespół, agencje, z którymi współpracujesz lub reklamodawcy mogą się zmienić. Dzięki Menedżerowi Firmy bez problemu nadasz uprawnienia nowym współpracownikom.

30 Cze 2019

Obsługa klienta oraz zamówień z pomocą automatyzacji

Czy masz czasem wrażenie, że przestajesz panować nad swoim biznesem? Twoje działania marketingowe przynoszą coraz większe efekty, ruch na stronie, liczba transakcji i przychody rosną, a Ty zamiast się cieszyć padasz ze zmęczenia? Często spotykam się właśnie z taką sytuacją i mam na to rozwiązanie. Automatyzacja niektórych procesów w sklepie internetowym pozwoli Ci na dalszy rozwój, zwiększy wydajność pracowników, a przy okazji ułatwi [...]

05 Cze 2019

Dlaczego m-commerce to Twój priorytet

Kiedy ostatnio sprawdzałeś ruch przez urządzenia mobilne? Jaki odsetek Twoich klientów to osoby używające smartfonów? Jaki jest stosunek transakcji dokonywanych przez smartfony i komputery w Twoim sklepie?  Z mojego doświadczenia, a także badań przeprowadzonych np. przez Izbę Gospodarki Elektronicznej i Gemius, prawie 60% kupujących w Internecie wykorzystuje do tego smartfony (E-commerce w Polsce 2018). Dotyczy […]

29 maja 2019

7 cech skutecznej karty produktu w ecommerce

Rola karty produktu w e-commerce Podstawowym celem karty produktu jest przekonanie użytkownika, aby dodał produkt do koszyka (a następnie go kupił). To nadrzędna rola tego ekranu. Karta produktu ma też cele drugorzędne. Pamiętaj, że nie zawsze użytkownikowi podoba się produkt, który aktualnie ogląda. Jeśli chciałby zobaczyć inny, to karta produktu powinna mu to umożliwić (na przykład przez wyświetlanie podobnych produktów […]

23 maja 2019

Skuteczne targetowanie reklam na Facebooku

Jak duża powinna być grupa docelowa? Dysponując określonym budżetem oraz określając wcześniej cel naszej kampanii musimy podjąć jedną z ważniejszych decyzji – jak duża powinna być grupa odbiorców naszej reklamy. Przez cały proces jej tworzenia w panelu reklamowym Facebooka po prawej stronie wyświetla nam się informacja o liczności grupy docelowej (“Wielkość grupy odbiorców”) w zależności […]

20 Sty 2018

Jak skutecznie zrobić kartę produktu SklepSote

Atrakcyjna karta produktu to większa szansa, że klient dokona zakupu w naszym sklepie. Na skuteczną kartę produktu składają się: widoczna cena końcowa (be późniejszych dopłat) dokładnie opisany czas realizacji profesjonalny opis skupiający się na korzyściach oraz cechach produktu opis techniczny oferowanego produktu atrakcyjne zdjęcia produktu Dobrze aby strona produktu zawierała również: filmy obrazujące produkt lub […]

13 Mar 2017

10 elementów nowoczesnego i użytecznego sklepu internetowego

Czym jest użyteczność? Użyteczny serwis internetowy to taki, który pozwala użytkownikom bez trudu odnaleźć się w strukturze strony i intuicyjnie wykonać akcję, na której im zależy. W przypadku sklepów użyteczność to kluczowy element zwiększający sprzedaż. Z artykułu dowiesz się m.in.: Czym jest użyteczność w serwisach www? Jak zbudować użyteczny sklep internetowy? Jak testować i udoskonalać […]

Porozmawiaj z nami
Czat udostępnia Firmao.pl CRM