05 września 2014
Ilość miejsc, w których można znaleźć darmowe fotografie i to naprawdę dobrej jakości systematycznie rośnie. Oczywiście nie możemy spodziewać się, że darmowe źródła będą równie bogate co te płatne i że znajdziemy w nich zdjęcia z każdej niemal kategorii. Sprawdź naszą listę bezpłatnych banków zdjęć.
28 sierpnia 2014
Reklama z roku na rok traci na skuteczności. Nachalne oferty, przeładowane efektami bannery, atakujące zewsząd plakaty, załączające się samoistnie filmiki sprawiają, że odbiorca przestaje reagować. Staje się ślepy i głuchy na zabiegi twórców reklam, a jego wzrok omija wszystko, co choćby trochę przypomina reklamę. Co w takiej sytuacji zrobić, by informacje o naszym produkcie dotarły do klientów?
25 czerwca 2014
Myślisz o założeniu lub poważnym usprawnieniu firmowego bloga. Podpowiemy Ci, co zrobić, by był on chętnie czytany, pracował na wizerunek Twojej marki i trafiał do osób, na których Ci zależy.
17 czerwca 2014
Prowadzisz już firmowego bloga? Jeśli nie, powinieneś bardzo poważnie o tym pomyśleć. Dlaczego? Bo poświęcając zaledwie pół godziny dziennie, możesz zyskać naprawdę sporo: lojalnych klientów, darmową reklamę i mocniejszą pozycję marki.
07 maja 2014
Tym, co content marketing odróżnia od tradycyjnego marketingu i stanowi o jego sile, jest obietnica obustronnej korzyści. Reklamy, zarówno telewizyjne, jak i te zamieszczane w kolorowych magazynach, już dawno straciły na sile oddziaływania. W opowiadane przez nie historie, które najczęściej są bezużyteczne i zupełnie nic nie wnoszą do codziennego życia, nikt już nie wierzy. Efekt nietrudno przewidzieć. W przypadku pierwszych odbiorca zmienia kanał, drugie są po prostu ignorowane.
Co mówią o nas klienci