Automatyzacja | akademia intle 

Akademia INTLE

Automatyzacja

27 Mar 2020

Scenariusze marketing automation – planowanie i wdrażanie

Tworzenie scenariuszy polega na ciągłym zadawaniu sobie pytania: jeśli stanie się taka sytuacja, to co powinno zadziać się dalej? Jednak aby móc odpowiedzieć na te pytania należy ustalić cel, jaki chcemy osiągnąć. Twoim celem może być zmniejszenie porzuceń koszyka, zwiększenie powracalności klientów, zmniejszenie współczynnika odrzuceń strony czy też zwiększenie wartości pojedynczej transakcji. Na początek wybierz jeden cel i na nim się skup, nie próbuj osiągać zbyt wielu rzeczy na raz, gdyż w takiej sytuacji rozproszysz swoją uwagę.

02 Sty 2020

Automatyzacja zamówień i zarządzania asortymentem

W poprzednim artykule omówiłam zalety i sposoby na automatyzację niektórych działań w zakresie marketingu, obsługi klienta i zamówień oraz zarządzania asortymentem. Przedstawiłam także przykłady różnego typu rozwiązań, takich jak chatboty, systemy IVR czy maile automatyczne. W tym artykule rozwinę bardziej temat automatyzacji zamówień i procesów związanych z ofertą e-sklepu. Dlaczego automatyzacja zamówień? Szukając sposobów na […]

13 Sie 2019

Automatyzacja marketingu w małych sklepach internetowych

Na początku polecam odpowiedzieć sobie na pytanie czy rozumiemy czym jest marketing automation i jakie cele ma w naszym przypadku spełniać. Jeśli dopiero zaczynamy rozwijać biznes on-line i ruch na stronie jest niewielki warto odłożyć wdrażanie automatyzacji na później, a w pierwszej kolejności zająć się generowaniem ruchu i budowaniem świadomości brandu. Bez tego nawet najlepsze narzędzie nie będzie miało szans na pokazanie swoich możliwości. 

Porozmawiaj z nami
Czat udostępnia Firmao.pl CRM