07 stycznia 2019
Z artykułu dowiesz jak tworzyć bardziej efektywne witryny i kampanie reklamowe. Wszystko dzięki analizie wyników badań na temat psychologii kolorów.
17 października 2018
Jak każdy biznes jest inny tak każdy sklep internetowy jest inny i ma inne cele do osiągnięcia aby przyniosły zysk. Dla jednego będzie to sprzedany towar, dla innego pobrana aplikacja a jeszcze dla innego zapisanie się na szkolenie. Dla jeszcze innych form biznesu będzie to tylko zobaczenie kontaktu. W tym artykule przedstawimy najpopularniejsze cele dla sklepu internetowego.
27 sierpnia 2018
Raporty Odbiorcy pomagają zorientować się, jak najwięcej o użytkownikach. Gdzie są oraz jak często, jak długo i na jakich urządzeniach korzystają z Twoich treści. Za pomocą raportów Odbiorcy możesz dowiedzieć się, kto korzysta z Twoich treści.
19 lipca 2018
Raporty Zachowanie pomagają zorientować się, jak użytkownicy korzystają z Twojej witryny lub aplikacji. Możesz sprawdzić, ile ekranów i w jakiej kolejności oglądają użytkownicy podczas jednej sesji oraz jak długo trwa typowa sesja. Możesz też sprawdzić statystyki innych działań, które są wyjątkowe dla Twojej witryny lub aplikacji, takich jak rekomendacje społecznościowe, kliknięcia reklam czy odtworzenia wideo. W raportach Zachowanie w widoku aplikacji możesz też sprawdzić liczbę zarejestrowanych błędów technicznych, w tym awarii aplikacji, oraz jak długo ładują się poszczególne elementy aplikacji.
19 maja 2018
Strategia marki to wciąż niedoceniany element szerszego planu budowania, spełniającego wszystkie wymagania klientów sklepu. Powodem tego może być pewien poziom abstrakcyjności, z jakim wiąże się definiowanie marki, jej wizji, grupy docelowej czy USP. Postanowiliśmy ułatwić Ci to zadanie i przedstawić 10 narzędzi – szablonów i aplikacji – dzięki którym dowiesz się, jakie informacje są Ci niezbędne i gdzie je uzyskać.
12 kwietnia 2018
Dlaczego dzięki kolorowi klienci łatwo mogą zapamiętać naszą markę? Przede wszystkim ze względu na szybką percepcję. Barwy postrzegamy automatycznie, bez wysiłku mózgu. Taka szybkość odbioru nie jest możliwa w przypadku bardziej skomplikowanych znaków, jak logo lub nazwa firmy. Warto to wykorzystać. Kolejnym elementem jest uniwersalność koloru, który występuje praktycznie w każdym obiekcie. Jeśli uda nam się sprawić, że nasza firma będzie kojarzona z kolorem, z łatwością stworzymy Key Visual.
03 kwietnia 2018
Raporty Pozyskiwanie pozwalają zorientować się, jak użytkownicy docierają do Twojej witryny oraz jak często pobierają i instalują Twoją aplikację. Możesz też używać ich do analizy ruchu – czy są to odwiedziny bezpośrednie czy pochodzące z wyszukiwarki – i skuteczności poszczególnych kampanii marketingowych w przyciąganiu użytkowników.
12 marca 2018
Współpraca z serwisami porównującymi ceny to wielka szansa dla Twojego sklepu. Badania pokazują, że tego typu działania zwiększają ruch na stronie nawet o 20%. W przypadku 4% przekierowań dochodzi do zakupu. Z artykułu dowiesz się m.in.: Jakie są najpopularniejsze polskie porównywarki cen. Jak wygląda współpraca z tego typu serwisami. Jak rozpocząć sprzedaż poprzez porównywarkę cen.
01 marca 2018
Oceny klientów mają wielką moc – mogą zarówno mocno wypromować nasz sklep, jak i pociągnąć go na dno. Oto kilka skutecznych sposobów na efektywny dialog z klientem. Z artykułu dowiesz się m.in.: Jak gromadzenie opinii wpływa na rozwój sklepu. Jakie są najpopularniejsze serwisy zbierające opinie. Jak z nimi współpracować?
07 czerwca 2017
Zachowanie konsumenta podczas zakupów w e-sklepie jest odzwierciedleniem reakcji typowych dla użytkowników Internetu, a równocześnie wynika ze specyfiki platform sprzedaży online. Przyjrzyjmy się obu tym obszarom i zastanówmy się, jak przełożyć wiedzę na temat zachowania konsumenta na zwiększoną sprzedaż i popularność Twojej platformy eCommerce.
08 kwietnia 2017
Analityka internetowa to podstawa każdego biznesu w sieci! Przygotowaliśmy dla właścicieli sklepów na platformie Shoper poradnik jak zainstalować Google Analytics w kilku prostych krokach.
08 marca 2017
Kluczowym elementem skutecznej sprzedaży jest dopasowanie naszego produktu i usługi do klienta. Jego porada opiera się na założeniu, że konsumentów można podzielić na grupy w oparciu o takie czynniki jak wiek, płeć, konkretne zainteresowania, czy poglądy. W jednej z tych grup może być wielu potencjalnych nabywców Twoich produktów. W innych z kolei może ich nie być w ogóle. Jeśli kierujesz swoją ofertę do grupy, w której nie ma Twoich odbiorców, nawet niskie ceny nie przysporzą Ci nowych klientów.
Co mówią o nas klienci